quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga dood van de pijn![]()
Klotezooi, kan ik er ook nog wel bij hebben
Nee door het stofzuigenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arm ding, door je rug gegaan, en niet eens door seks
Das kut! Tijd voor een goeie massage denk ik dan. Staat die rug zo weer recht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij biedt je aan begrijp ik?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:07 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Das kut! Tijd voor een goeie massage denk ik dan. Staat die rug zo weer recht.
rugpijn, zeker in de onderrug, wil je niet zomaar weg masserenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:07 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Das kut! Tijd voor een goeie massage denk ik dan. Staat die rug zo weer recht.
Zit niet in mn onderrugquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rugpijn, zeker in de onderrug, wil je niet zomaar weg masseren
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou wel willen, maar aan mij heb je weinig denk ik.quote:
Illustrerende post waarom "jullie" in het nieuws warenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snelweg leeg, geen 50km borden, en TOCH gaan mensen 50 rijden op de rechter baan omdat ze gehoord hebben van die snelheids beperkingen in het land..
ALLEEN ALS HET MARTIX BORD OOK AANSTAAT STELLETJE ANGSTHAZEN!
Die van Disneyquote:
Jullie? Sorry hoor, maar dat ging over vrachtwagen chauffeurs, die hebben een aanhanger/trailer die onverwachte dingen kan gaan doen, de bus heeft daar geen last van..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Illustrerende post waarom "jullie" in het nieuws waren
Allemaal één pot natquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie? Sorry hoor, maar dat ging over vrachtwagen chauffeurs, die hebben een aanhanger/trailer die onverwachte dingen kan gaan doen, de bus heeft daar geen last van..
Agossie, tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit gewoon op mijn werk, niets giechelachtigs aan.
Niet iedereen durft dat blijkbaar, kan je je heel druk om maken maar dat zal nooit veranderen.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dan nog, je kunt gewoon normaal rijden op de wegen..
Mja, ik snap 't an sich wel...quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Niet iedereen durft dat blijkbaar, kan je je heel druk om maken maar dat zal nooit veranderen.....
Maar als je niet durft, en je HOEFT de weg niet op, ga dan ook niet de weg op..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Niet iedereen durft dat blijkbaar, kan je je heel druk om maken maar dat zal nooit veranderen.....
Wie zegt dat ze de weg niet op hoeven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar als je niet durft, en je HOEFT de weg niet op, ga dan ook niet de weg op..
Ik zeg toch ook als je niet durft en niet hoeft, ga dan niet.. Ik zeg niet dan zij niet hoefden.. Maar durven deden ze 't ook niet zo best..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:34 schreef STING het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de weg niet op hoeven?
Zij rijden er vast niet voor de lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |