Automobilisten vergissen zich altijd in de remweg van een vrachtwagen of bus, en denken dat een gaatje van 8 meter genoeg is om even tussendoor te schieten. Oorzaak meteen duidelijk toch?quote:
Ach, hij heeft waarschijnlijk 2 dagen niet geslapen, kan je hem niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
0-100 in 3 dagen, en wij maar wachten tot je eens aan de kant gaat
100 rijden als de rest 50 rijdt, wat ontzettend verstandigquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
100, want inhalen kan gewoon, de linker helft is gewoon te berijden
Dat heb ik dan ook gedaan vanmorgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je dan aan het zeuren op mensen die 50 rijden. Knal er gewoon voorbij met je busje.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig zijn buschauffeurs en vrachtwagenchauffeurs wel altijd onschuldigquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Automobilisten vergissen zich altijd in de remweg van een vrachtwagen of bus, en denken dat een gaatje van 8 meter genoeg is om even tussendoor te schieten. Oorzaak meteen duidelijk toch?
Niets van waar, de meeste moderne bussen kunnen dat net zo makkelijk doen als minig klein autotjequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Er zijn idioten genoegquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn buschauffeurs en vrachtwagenchauffeurs wel altijd onschuldig
Wat ben je dan aan het miepen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook gedaan vanmorgen
En jij bent daar 1 van. 100 willen als de rest 50 rijdtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Er zijn idioten genoeg
hallo je vergeet eventjes 10%quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn buschauffeurs en vrachtwagenchauffeurs wel altijd onschuldig
7% toch?quote:
en toch een sliert auto's achter je, hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niets van waar, de meeste moderne bussen kunnen dat net zo makkelijk doen als minig klein autotje
Dat het gewoon niet nodig is, iig niet hier rondom Rotterdam, zelfs met de personenwagen kun je gewoon normaal rijden.. Ik snap dat angstige van mensen niet, die luisteren te veel naar de radio, en nemen alles te letterlijk.. Pure bangmakerij..quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Jofu ga je volgend jaar meedoen aan de dakar?
Jij als geweldige chauffeur moet dat wel kunnen natuurlijk
Ja, het is helemaal niet glad, iedereen moet gewoon met 140 doorkarren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat het gewoon niet nodig is, iig niet hier rondom Rotterdam, zelfs met de personenwagen kun je gewoon normaal rijden.. Ik snap dat angstige van mensen niet, die luisteren te veel naar de radio, en nemen alles te letterlijk.. Pure bangmakerij..
Als het te betalen was zou ik 't nog doen ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Jofu ga je volgend jaar meedoen aan de dakar?
Jij als geweldige chauffeur moet dat wel kunnen natuurlijk
Amsterdam - Dakar kost niet zoveel geld hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het te betalen was zou ik 't nog doen ook
Nooit last van, tenzij ze perse 140 willen rijden waar je toch maar 100 mag..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
en toch een sliert auto's achter je, hoe kan dat nou
Ik zit je ook maar een beetje te plagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om de verschillen uit te gaan leggen, want de gemiddelde automobilist snapt het toch niet. Pas als ze een keer ervaren hebben hoe het is en wat het verschil is gaan ze het een beetje snappen.
ohja jij speelt natuurlijk rechter want je bent beroepschauffeurquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nooit last van, tenzij ze perse 140 willen rijden waar je toch maar 100 mag..
Beroepschauffeurs zijn immers de baas op de weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
ohja jij speelt natuurlijk rechter want je bent beroepschauffeur
Jij ook alquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zit je ook maar een beetje te plagen
Jamaar ik betaal toch ook wegenbelastingquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Beroepschauffeurs zijn immers de baas op de weg.!
Wat denk jij dan, er moet gewoon overal een aparte rijbaan komen voor ze en boetes zijn altijd onterechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Beroepschauffeurs zijn immers de baas op de weg.!
Die aparte rijbaan klinkt nog geweldig ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, er moet gewoon overal een aparte rijbaan komen voor ze en boetes zijn altijd onterecht
last van de kou, last van het zonnetje.. last van je rug.... Je bent gewoon een lastquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb last van het zonnetje, schijnt fel in mn gezicht.
Holy crap. I pity the fool that has to live with you. Mijn god wat klaag jij ongelooflijk veel. Echt niet normaal. Je bent altijd de zieligste, de ergste, de meeste pijn. NIETS is goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb last van het zonnetje, schijnt fel in mn gezicht.
Ik heb geen last van de kouquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
last van de kou, last van het zonnetje.. last van je rug.... Je bent gewoon een last
Inderdaad, bussen en vrachtwagens verbannen naar de bermquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die aparte rijbaan klinkt nog geweldig ook
"Vrouw" noemen we zoiets.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
last van de kou, last van het zonnetje.. last van je rug.... Je bent gewoon een last
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Inderdaad, bussen en vrachtwagens verbannen naar de bermmooie rijbaan voor ze
Ik zat meer te denken aan een ondergrondse rijbaan ofzo voor zequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Inderdaad, bussen en vrachtwagens verbannen naar de bermmooie rijbaan voor ze
Toch blijf je een inferieure weggebruiker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Jamaar ik betaal toch ook wegenbelasting
Zegt de fietserquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch blijf je een inferieure weggebruiker!
Idd! Vrachtwagens en bussen een eigen baan, wat zal dat heerlijk rijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die aparte rijbaan klinkt nog geweldig ook
Nee, dat ben ik met mijn paard, maar ik betaal dan ook geen wegenbelasting, dus het is te verklarenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch blijf je een inferieure weggebruiker!
kijk, daar heb je t alquote:
Hou dat ding lekker in de bak!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik met mijn paard, maar ik betaal dan ook geen wegenbelasting, dus het is te verklaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |