Ik met 112 posts bijna onderaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef Stuart het volgende:
Ik sta niet eens in de top 100 van gisteren![]()
Je bent jaloers hè?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Trieste SR spammers {dagoduck en porsche1} alleen maar posten over hoe ze meer Posts kunnen krijgen dan de ander
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Trieste SR spammers {dagoduck en porsche1} alleen maar posten over hoe ze meer Posts kunnen krijgen dan de ander
Hoezo worden die niet meegeteld dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:55 schreef Lon3 het volgende:
Tis dat post van sommige sub fora niet worden mee geteld anders stond ik ook in de top 100
Weet ik niet, maar die worden niet mee genomen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoezo worden die niet meegeteld dan?
Arcee telt ze wel mee geloof ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoezo worden die niet meegeteld dan?
Wie of wat is arcee? ik heb het over kpd en keldertjequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Arcee telt ze wel mee geloof ik ergens gelezen te hebben.
Serious Request.quote:
Arcee telt ze inderdaad wel mee. Mijn bot heeft geen toegang tot besloten fora zoals KPD en KEL, dus posts binnen die fora worden niet geindexeerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Arcee telt ze wel mee geloof ik ergens gelezen te hebben.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |