Is dat van de Axel Springer uitgeverij?quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nyhan & Reifler, When Corrections Fail: The Persistence of Political Misperceptions,
Political Behavior, March 30, 2010
Die nieuwe is serieus beter.quote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gekregen van GoodOldDays.. Had eerder iets moeten vragen over avatars.. Krijg ze nu in de schoot geworpen..![]()
Maar die van jou was de eerste en de meest persoonlijke.. Vond (vind) het nog steeds erg lief van je en zal hem ook zeker nog gebruiken..
Kan die man ook andere stukjes schrijven die niet over de pvv gaan?quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
Absolute aanrader:
[..]
Uitstekend stuk die de vinger mijns inziens precies op de zere plek legt.
Jammer, want hij heeft wel degelijk gelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volkskrant.
Von der Dunk.
Ik kan dit zo niet serieus nemen.
Waarin precies?quote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer, want hij heeft wel degelijk gelijk.
Ja hoor, een maandje geleden stampte hij China nog in de grond.quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan die man ook andere stukjes schrijven die niet over de pvv gaan?
Misschien moet je het stuk eerst lezen alvorens je een dergelijke vraag stelt. Deze passage vind ik bijvoorbeeld zeer treffend:quote:
quote:De opwinding was immers weer groot, en bewijst één ding: er rust inmiddels een geweldig taboe op De Oorlog. Elke vierde mei wordt plechtig verkondigd dat dat nooit meer mag gebeuren, dat we waakzaam moeten zijn, maar als iemand dat dan is, dan is het ook weer niet goed. Jarenlang werd te pas en te onpas naar Anne Frank verwezen. Maar op het moment dat er werkelijk enige reden tot verontrusting begint te bestaan, mag dat plots niet meer.
Dat is ook logisch: zolang er geen reden voor is, raakt de angst van een enkeling voor herhaling niemand. Juist als er reden voor bestaat, raakt zij velen - en dan bedoel ik niet de potentiële slachtoffers, maar de potentiële daders, die niet onder ogen willen zien dat zij potentiële daders zouden kunnen zijn. Die worden dus heel erg boos. Wat zij normaal vinden, zijn immers inmiddels al velen normaal gaan vinden, en daarom vinden zij zo'n vergelijking ongehoord. En daarmee is dus juist dát de kern van het probleem, die een waarschuwing actueler maakt dan ooit: de nieuwe normaliteit. Want morele verloedering gaat sluipend, zodat de verloederenden niet beseffen dat zij aan het verloederen zijn.
Ik kan het ook niet met hem oneens zijn..quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
Absolute aanrader:
[..]
Uitstekend stuk die de vinger mijns inziens precies op de zere plek legt.
Ja en ik kan daar helemaal niets van maken, behalve dan dat hij later weer in z'n flutstuk zegt dat hij ook niet denkt dat er deportaties plaats zullen vinden.quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet je het stuk eerst lezen alvorens je een dergelijke vraag stelt. Deze passage vind ik bijvoorbeeld zeer treffend:
[..]
Nee, van Springer Science & Business Media.quote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is dat van de Axel Springer uitgeverij?
Wellicht dat het stuk een tikkeltje te hoog voor je is gegrepen. Dat kun jij natuurlijk ook niet helpen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en ik kan daar helemaal niets van maken, behalve dan dat hij later weer in z'n flutstuk zegt dat hij ook niet denkt dat er deportaties plaats zullen vinden.
Misschien ben je nog niet toe aan begrijpend lezen..quote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en ik kan daar helemaal niets van maken, behalve dan dat hij later weer in z'n flutstuk zegt dat hij ook niet denkt dat er deportaties plaats zullen vinden.
Ja en dat heb jij weer bij columns van elsevier.quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat het stuk een tikkeltje te hoog voor je is gegrepen. Dat kun jij natuurlijk ook niet helpen.
Rot een keer op met dat ''gezellige'' gekeuvel van je.quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien ben je nog niet toe aan begrijpend lezen..
DIE snapt iedere mquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en dat heb jij weer bij columns van elsevier.
Ze is aan het flirten.....quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rot een keer op met dat ''gezellige'' gekeuvel van je.
Lange tenen??quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rot een keer op met dat ''gezellige'' gekeuvel van je.
Excuus, maar jouw constatering in je vorige posting duidt toch echt op een gebrek aan inzicht. Je kunt trachten zijn argumenten van tafel te vegen met een eigen verhaal, maar als je er simpelweg niets van kunt maken, dan ligt dat toch echt volledig aan jezelf.quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en dat heb jij weer bij columns van elsevier.
Bezorg hem geen hartaanval op zijn 18e aub..quote:
Zo eng ben je toch vast ook weer niet?quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bezorg hem geen hartaanval op zijn 18e aub..
Nee hoor.. Maar in php's ogen wélquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo eng ben je toch vast ook weer niet?
Die is er nog, maar weet niet wat hij moet zeggen.quote:
Kennelijk hebben meer mensen daar last van...quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die is er nog, maar weet niet wat hij moet zeggen.
Leuk dat je me mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |