Als de laatste poster het iniatief neemt hoeven er ook niet zoveel dubbele topics gemaakt te worden.quote:
Ja maar dat was hier geloof ik niet de regel dacht ik.quote:Op maandag 20 december 2010 15:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als de laatste poster het iniatief neemt hoeven er ook niet zoveel dubbele topics gemaakt te worden.
Sommigen zijn gewoon te lui.quote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja maar dat was hier geloof ik niet de regel dacht ik.
Mijn vriendin vindt Earth Song weer zijn beste nummer. Ik heb niet veel met MJ al was het een briljant artiestquote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijke oude lullen lijst.Ik had diversiteit hoog in het vaandel bij het opstellen. Snap niet dat They don't care about us er niet in staat eigenlijk, is gewoon zijn beste nummer.
Ohja dat was nog van zolcon zijn topic geloof ikquote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom en wegens afwezigheid naakte mannen in de OP blijft deze open
Maar die beat is bijna net zo geniaal als de drumsolo in Supernaut.quote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt Earth Song weer zijn beste nummer. Ik heb niet veel met MJ al was het een briljant artiest
Ik vond hem helemaal top toen die vet in Vegas rondhingquote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Picchia het volgende:
Dit is nog van voor de tijd dat ze de hele dag zaten te Playstatione in de cel.
Ozzyquote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar die beat is bijna net zo geniaal als de drumsolo in Supernaut.
Dat is niet zo gek. Brusselse democratie is lafjes.quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef GSbrder het volgende:
Het spijt me, maar ik vind de TT maar lafjes.
Waar ligt de relatie met de inhoud van het vorig topicquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Brusselse democratie is lafjes.
Dit is mijn favoriet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond hem helemaal top toen die vet in Vegas rondhing
Ja dat is ook een erg goed nummer maar uit die tijd blijft Johnny Cash mijn favorietquote:
De top 2000, wat doe jequote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef Tem het volgende:
Guus Meeuwis (ik weet dat Guus Meeuw is) op nr 23
Marco Borsato op nr 31
![]()
Nee, de uitdrukking "wat doe je" slaat niet op jou persoonlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet goed? daar hadden we het al een tijdje over namelijk
Alle mede bewoners oma Manders hebben Guus Meeuwis in hun lijst gezet.quote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik niet snap wat de samenstellers van de top 2000 bezielt door Guus Meeuwis zo hoog te plaatsen op de lijst. Om kort te zijn; ik snap top 2000-stemmers niet.
Ah okquote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, de uitdrukking "wat doe je" slaat niet op jou persoonlijk.
Het gaat erom dat ik niet snap wat de samenstellers van de top 2000 bezielt door Guus Meeuwis zo hoog te plaatsen op de lijst. Om kort te zijn; ik snap top 2000-stemmers niet.
En je iPod werkt nog?quote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef Picchia het volgende:
Ik heb ook Guus en Marco op mijn iPod staan. Het zijn Nederhelden.
Daarmee nog geen legendes die in de top 50 van de top 2000 horen te staan.quote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef Picchia het volgende:
Ik heb ook Guus en Marco op mijn iPod staan. Het zijn Nederhelden.
Twitters = tweets?quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef ethiraseth het volgende:
De twitters van de verschillende inwoners van duckstad zijn de beste twitters. En die van de Duckstadkrant ook.
Dogmatisch is nooit goed.quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik autonoom ben op rechts, ik moet juist wat dogmatischer worden.
De tweets van Peter Griffinn !quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef ethiraseth het volgende:
De twitters van de verschillende inwoners van duckstad zijn de beste twitters. En die van de Duckstadkrant ook.
Nog dogmatischer?quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik autonoom ben op rechts, ik moet juist wat dogmatischer worden.
Ik ben totaal niet dogmatisch.quote:
Maar enige standvastigheid is natuurlijk wel goed, zoiets als Joost Eerdmans bijv, dat zou ik wel willen zijn.quote:
En ik ben niet links nee.quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet dogmatisch.
Dat klopt, jij bent extreemlinks.quote:
Als zelfs zulke zekerheden al bestreden worden door de user in kwestie, wat kunnen we dan nog geloven?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Maar enige standvastigheid is natuurlijk wel goed, zoiets als Joost Eerdmans bijv, dat zou ik wel willen zijn.
Ik beschouw een dogmaticus veelal als een kleingeestig persoon, die ondanks alle nieuwe informatie die hij krijgt aangereikt, zijn standpunten niet te wenst te herzien. Je schuift al snel in de richting van religieuzen, die zich ook vast blijven klampen aan hun Middeleeuwse denkbeelden. Wil jij worden vergeleken met een moslim of christen?quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Maar enige standvastigheid is natuurlijk wel goed, zoiets als Joost Eerdmans bijv, dat zou ik wel willen zijn.
Het CDA is toch niet dogmatisch?quote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beschouw een dogmaticus veelal als een kleingeestig persoon, die ondanks alle nieuwe informatie die hij krijgt aangereikt, zijn standpunten niet te wenst te herzien. Je schuift al snel in de richting van religieuzen, die zich ook vast blijven klampen aan hun Middeleeuwse denkbeelden. Wil jij worden vergeleken met een moslim of christen?
Niet zo zeuren, ik moest 15 km fietsen over niet-gestrooide wegenquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
Godverdomme, 10km gefietst met bevroren schoenen aan
Nee, maar het CDA is dan ook een waai-met-alle-winden-mee partij en bovendien weinig christelijk meer. Dogmatisch houdt in je vasthoudt aan standpunten. No matter what.quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het CDA is toch niet dogmatisch?
Sachertorte?quote:Op maandag 20 december 2010 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar het CDA is dan ook een waai-met-alle-winden-mee partij en bovendien weinig christelijk meer. Dogmatisch houdt in je vasthoudt aan standpunten. No matter what.
Je moet het natuurlijk wel in perspectief zien. Je bent nu 18. In feite heb je nog amper de tijd gehad om tot een afgewogen mening te komen. Daar heb je meer ervaring voor nodig. En een kader waarin je alles kunt plaatsen. Dat kost dus tijd.quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Nee, want Sacher meent hetgeen hij schrijft niet serieus. Stiekem is hij links, maar hij doet zich graag voor als dogmatisch rechtsmens om andere users op de kast te krijgen.quote:
Daarbij doet het CDA er alles aan om maar in een machtspositie te blijven zitten, dat is dan wel weer kerkelijk gedacht.quote:Op maandag 20 december 2010 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar het CDA is dan ook een waai-met-alle-winden-mee partij en bovendien weinig christelijk meer. Dogmatisch houdt in je vasthoudt aan standpunten. No matter what.
Jij klampt je ook nog steeds vast aan jaren 80 denkbeelden.quote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beschouw een dogmaticus veelal als een kleingeestig persoon, die ondanks alle nieuwe informatie die hij krijgt aangereikt, zijn standpunten niet te wenst te herzien. Je schuift al snel in de richting van religieuzen, die zich ook vast blijven klampen aan hun Middeleeuwse denkbeelden. Wil jij worden vergeleken met een moslim of christen?
Wat bedoel je precies met weinig Christelijk? Maar het CDA is op heel veel punten (denk aan milieu innovatie) wel vooruitstrevendquote:Op maandag 20 december 2010 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op maandag 20 december 2010 17:09 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jij klampt je ook nog steeds vast aan jaren 80 denkbeelden.
Rentmeesterschap en medemenselijkheid horen hoog in het vaandel te staan bij christenen. Dat zijn twee zaken die echter niet terugkomen in het regeerakkoord.quote:Op maandag 20 december 2010 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met weinig Christelijk? Maar het CDA is op heel veel punten (denk aan milieu innovatie) wel vooruitstrevend
Echt vrijzinnig zijn ze niet. Dan bedoel vooral Abortus, Euthenasie en ander ethische kwesties.quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het CDA is toch niet dogmatisch?
Ik denk dat je geen reactie uitleg hoeft te verwachten.quote:
Als je het zo benadert dan zouden ze ook tegen euthanasie/homo-huwelijk/vrouwen-emancipatie/sex voor het huwelijk/abortus moeten zijnquote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rentmeesterschap en medemenselijkheid horen hoog in het vaandel te staan bij christenen. Dat zijn twee zaken die echter niet terugkomen in het regeerakkoord.
De innovatie in Nederland heeft er anders sinds de oorlog niet meer zo beroerd bijgestaan als nu na 8 jaar Balkenende.quote:Op maandag 20 december 2010 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met weinig Christelijk? Maar het CDA is op heel veel punten (denk aan milieu innovatie) wel vooruitstrevend
Niet iedereen hoeft vrijzinnig te zijn, PVV en VVD zijn ook niet vrijzinnig.quote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Echt vrijzinnig zijn ze niet. Dan bedoel vooral Abortus, Euthenasie en ander ethische kwesties.
Toch was JPB op bepaalde dingen niet slecht. En daarbij zou ik ook niet weten wie het beter zou hebben gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
De innovatie in Nederland heeft er anders sinds de oorlog niet meer zo beroerd bijgestaan als nu na 8 jaar Balkenende.
Met z'n 'innovatieplatform' dat he-le-maal niets voor elkaar heeft gekregen.
De wetgeving daarvoor is dan ook alles behalve aan het CDA te danken.quote:Op maandag 20 december 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je het zo benadert dan zouden ze ook tegen euthanasie/homo-huwelijk/vrouwen-emancipatie/sex voor het huwelijk/abortus moeten zijn
Deels ja, maar ze zijn in elk geval niet meer tegen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De wetgeving daarvoor is dan ook alles behalve aan het CDA te danken.
Daarom betitel ik het CDA dan ook niet als dogmatisch. Verder waren dergelijke regelingen nooit veranderd als het aan de christendemocraten had gelegen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je het zo benadert dan zouden ze ook tegen euthanasie/homo-huwelijk/vrouwen-emancipatie/sex voor het huwelijk/abortus moeten zijn
Iemand die Geert kan missen in de Tweede Kamer maar die hij wel vertrouwt.quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
Wie zou er lijsttrekker worden voor de 1e kamer verkiezingen PVV?
Is even denken. Ik denk Madlener of Bosma? En hoebedoel je missen? Hij moet sowieso een goed kamerlid afstaan aan de 1e kamer, al zal dat wel een gemis zijn voor de PVV fractie aangezien ze nou ook niet uitpuilt van intellectquote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand die Geert kan missen in de Tweede Kamer maar die hij wel vertrouwt.
Ja, maar er is natuurlijk een verschil tussen dogmatisch en dogmatisch.quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef Picchia het volgende:
Ik kan het altijd wel waarderen als iemand (enigszins) dogmatisch is. Als iemand een ideologie eigen heeft gemaakt en die kan verdedigen. Dat is juist een teken dat iemand over zijn levensbeschouwing heeft nagedacht.
Gok De Roon. Die kan nog wel een extra functie op zich nemen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
Wie zou er lijsttrekker worden voor de 1e kamer verkiezingen PVV?
Klopt, maar dan ben je in wezen ook geen dogmaticus.quote:Op maandag 20 december 2010 17:23 schreef Picchia het volgende:
Er zijn ook personen die dogmatisch zijn en hun standpunt niet kunnen verdedigen. Van die papegaaien heb ik een minder hoge hoed op.
Nee, De Roon is nou niet bepaald een geweldige spreker, alhoewel hij wel weer bij de pinken is..quote:Op maandag 20 december 2010 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gok De Roon. Die kan nog wel een extra functie op zich nemen.
Het was dan ook een glappie.quote:Op maandag 20 december 2010 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, De Roon is nou niet bepaald een geweldige spreker, alhoewel hij wel weer bij de pinken is..
quote:Reagan and Obama inherited roughly the same 7.6% unemployment figures and climbing, (although what we got from Bush was hemorrhaging at a much faster rate 0.5 million jobs per month on Day 1 and the three months following).
Obama policies stemmed losses which peaked at 10.1% within 10 months and had them back down to 9.6% within 21 months (where we are now).
Reagan policies ballooned his up to peak at 10.8% after 24 months (his mid-terms), and he didnt have them back to the same 9.6% (where Obama does now) until a full 30 months into his 1st term. Well see how Obama does with unprecedented obstruction and renewed commitments for zero compromise from our friends across the aisle to help get Americas jobs back.
However, Reagan didnt have his unemployment numbers back down to 7.6% (what he inherited) until 40 months into his 1st term.
And yet they want to blame Obama for the way things are at this point after a record like that from the Consrev-a-Jesus himself?
Daar doe je nu de Havo van, php.quote:Op maandag 20 december 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is mijn belastinggeld gebleven Wouter ?????? !!
!
!
Heb je dat net even uitgeteld?quote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef TomLievense het volgende:
Weetje: De nummers van in de Top2000 komen gemiddelde uit 1981.
Daar heeft hij een zonnebril van gekocht.quote:Op maandag 20 december 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is mijn belastinggeld gebleven Wouter ?????? !!
!
!
Nu nog mavo, volgend jaar havo die ik gvd zelf mag gaan betalenquote:
Fout.quote:Op maandag 20 december 2010 17:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Daar heeft hij een zonnebril van gekocht.Leuke rechtse grap of niet?
quote:
Kij, de PvdA doet ook wel goeie dingen, juist voor mensen zoals jij.quote:Op maandag 20 december 2010 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu nog mavo, volgend jaar havo die ik gvd zelf mag gaan betalenIk zeg het niet graag maar : wat ben ik blij dat de PvdA in het college van B&W zit
![]()
Anders ben ik volgend jaar 5 mile kwijt
Staat ie ook in excel? Effe checken, op de site is het maar irritant.quote:Op maandag 20 december 2010 17:33 schreef TomLievense het volgende:
[..]
![]()
- Excelbestand downloaden.
- Gemiddelde bereken van het jaar van uitkomst.
--> =GEMIDDELDE(D7:D2006)
Uitkomst is 1981. Erg lang geleden vind ik, maar de meeste nummers die ik mooi vind zijn ook van voor mijn geboorte.
Die intonatie waarop jij dat zegt Remlofquote:Op maandag 20 december 2010 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Kij, de PvdA doet ook wel goeie dingen, juist voor mensen zoals jij.
Gewoon hier. -- http://top2010.radio2.nl/lijstenquote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Staat ie ook in excel? Effe checken, op de site is het maar irritant.
Hier ook, ik ben geboren in het jaar dat Beatrix die kroon op haar harses kreeg.quote:Op maandag 20 december 2010 17:33 schreef TomLievense het volgende:
[..]
![]()
- Excelbestand downloaden.
- Gemiddelde bereken van het jaar van uitkomst.
--> =GEMIDDELDE(D7:D2006)
Uitkomst is 1981. Erg lang geleden vind ik, maar de meeste nummers die ik mooi vind zijn ook van voor mijn geboorte.
gezien.....naast 2010quote:Op maandag 20 december 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Gewoon hier. -- http://top2010.radio2.nl/lijsten
Daarom luistert ook niemand die sindsdien is geboren vrijwillig naar radio 2quote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef TomLievense het volgende:
Weetje: De nummers van in de Top2000 komen gemiddelde uit 1981.
Is volgens mij hooguit iets tussen rijk en gemeenten. Provincie zit hier volgens mij niet tussen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hier als de provincie ook gaat over de onderwijsbegrotingen? Bijv, als mijn gemeente geld uitrekt voor mij omdat ik nog geen diploma heb en de gemeente is bereid gek genoeg om daarvoor te betalen, zou het dan eventueel zo kunnen zijn dat als de VVD en of PVV in het provinciale bestuur komt te zitten dat zij dan dat soort potjes rudsichtloos kunnen schrappen of gaat alleen het college van B&W over in die desbetreffende gemeente?
Dat ligt eraan. Als de gemeente jouw opleiding betaalt met geld uit een of ander provinciaal potje, dan bestaat de kans dat het nieuwe provinciale bestuur er een streep doorzet. Maar meestal financieren gemeenten onderwijszaken met geld uit eigen zak.quote:Op maandag 20 december 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hier als de provincie ook gaat over de onderwijsbegrotingen? Bijv, als mijn gemeente geld uitrekt voor mij omdat ik nog geen diploma heb en de gemeente is bereid gek genoeg om daarvoor te betalen, zou het dan eventueel zo kunnen zijn dat als de VVD en of PVV in het provinciale bestuur komt te zitten dat zij dan dat soort potjes rudsichtloos kunnen schrappen of gaat alleen het college van B&W over in die desbetreffende gemeente?
Ik kom trouwens vandaag in je gemeente (figuurlijk). Ik ga naar The New Kids.quote:
Ok, dan hoef ik tijdens het kiezen geen rekening te houden met mijn portemonnee. Dan kan ik gaan kiezen tussen de twee grootste liberale partijenquote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom luistert ook niemand die sindsdien is geboren vrijwillig naar radio 2
[..]
Is volgens mij hooguit iets tussen rijk en gemeenten. Provincie zit hier volgens mij niet tussen.
Ik ga daar er inderdaad vanuit dat de gemeente mijn opleiding inderdaad zelf betaald. Maar stel nu eens dat er een PVVD college komt die eens flink gaat bezuinigen ...quote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als de gemeente jouw opleiding betaalt met geld uit een of ander provinciaal potje, dan bestaat de kans dat het nieuwe provinciale bestuur er een streep doorzet. Maar meestal financieren gemeenten onderwijszaken met geld uit eigen zak.
VVD en D66?quote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik tijdens het kiezen geen rekening te houden met mijn portemonnee. Dan kan ik gaan kiezen tussen de twee grootste liberale partijen
Nee, die andere combinatiequote:
Je bent van je PVV geloof gevallen?quote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik tijdens het kiezen geen rekening te houden met mijn portemonnee. Dan kan ik gaan kiezen tussen de twee grootste liberale partijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |