Als de laatste poster het iniatief neemt hoeven er ook niet zoveel dubbele topics gemaakt te worden.quote:
Ja maar dat was hier geloof ik niet de regel dacht ik.quote:Op maandag 20 december 2010 15:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als de laatste poster het iniatief neemt hoeven er ook niet zoveel dubbele topics gemaakt te worden.
Sommigen zijn gewoon te lui.quote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja maar dat was hier geloof ik niet de regel dacht ik.
Mijn vriendin vindt Earth Song weer zijn beste nummer. Ik heb niet veel met MJ al was het een briljant artiestquote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijke oude lullen lijst.Ik had diversiteit hoog in het vaandel bij het opstellen. Snap niet dat They don't care about us er niet in staat eigenlijk, is gewoon zijn beste nummer.
Ohja dat was nog van zolcon zijn topic geloof ikquote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom en wegens afwezigheid naakte mannen in de OP blijft deze open
Maar die beat is bijna net zo geniaal als de drumsolo in Supernaut.quote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt Earth Song weer zijn beste nummer. Ik heb niet veel met MJ al was het een briljant artiest
Ik vond hem helemaal top toen die vet in Vegas rondhingquote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Picchia het volgende:
Dit is nog van voor de tijd dat ze de hele dag zaten te Playstatione in de cel.
Ozzyquote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar die beat is bijna net zo geniaal als de drumsolo in Supernaut.
Dat is niet zo gek. Brusselse democratie is lafjes.quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef GSbrder het volgende:
Het spijt me, maar ik vind de TT maar lafjes.
Waar ligt de relatie met de inhoud van het vorig topicquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Brusselse democratie is lafjes.
Dit is mijn favoriet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond hem helemaal top toen die vet in Vegas rondhing
Ja dat is ook een erg goed nummer maar uit die tijd blijft Johnny Cash mijn favorietquote:
De top 2000, wat doe jequote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef Tem het volgende:
Guus Meeuwis (ik weet dat Guus Meeuw is) op nr 23
Marco Borsato op nr 31
![]()
Nee, de uitdrukking "wat doe je" slaat niet op jou persoonlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet goed? daar hadden we het al een tijdje over namelijk
Alle mede bewoners oma Manders hebben Guus Meeuwis in hun lijst gezet.quote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik niet snap wat de samenstellers van de top 2000 bezielt door Guus Meeuwis zo hoog te plaatsen op de lijst. Om kort te zijn; ik snap top 2000-stemmers niet.
Ah okquote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, de uitdrukking "wat doe je" slaat niet op jou persoonlijk.
Het gaat erom dat ik niet snap wat de samenstellers van de top 2000 bezielt door Guus Meeuwis zo hoog te plaatsen op de lijst. Om kort te zijn; ik snap top 2000-stemmers niet.
En je iPod werkt nog?quote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef Picchia het volgende:
Ik heb ook Guus en Marco op mijn iPod staan. Het zijn Nederhelden.
Daarmee nog geen legendes die in de top 50 van de top 2000 horen te staan.quote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef Picchia het volgende:
Ik heb ook Guus en Marco op mijn iPod staan. Het zijn Nederhelden.
Twitters = tweets?quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef ethiraseth het volgende:
De twitters van de verschillende inwoners van duckstad zijn de beste twitters. En die van de Duckstadkrant ook.
Dogmatisch is nooit goed.quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik autonoom ben op rechts, ik moet juist wat dogmatischer worden.
De tweets van Peter Griffinn !quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef ethiraseth het volgende:
De twitters van de verschillende inwoners van duckstad zijn de beste twitters. En die van de Duckstadkrant ook.
Nog dogmatischer?quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik autonoom ben op rechts, ik moet juist wat dogmatischer worden.
Ik ben totaal niet dogmatisch.quote:
Maar enige standvastigheid is natuurlijk wel goed, zoiets als Joost Eerdmans bijv, dat zou ik wel willen zijn.quote:
En ik ben niet links nee.quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet dogmatisch.
Dat klopt, jij bent extreemlinks.quote:
Als zelfs zulke zekerheden al bestreden worden door de user in kwestie, wat kunnen we dan nog geloven?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Maar enige standvastigheid is natuurlijk wel goed, zoiets als Joost Eerdmans bijv, dat zou ik wel willen zijn.
Ik beschouw een dogmaticus veelal als een kleingeestig persoon, die ondanks alle nieuwe informatie die hij krijgt aangereikt, zijn standpunten niet te wenst te herzien. Je schuift al snel in de richting van religieuzen, die zich ook vast blijven klampen aan hun Middeleeuwse denkbeelden. Wil jij worden vergeleken met een moslim of christen?quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Maar enige standvastigheid is natuurlijk wel goed, zoiets als Joost Eerdmans bijv, dat zou ik wel willen zijn.
Het CDA is toch niet dogmatisch?quote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beschouw een dogmaticus veelal als een kleingeestig persoon, die ondanks alle nieuwe informatie die hij krijgt aangereikt, zijn standpunten niet te wenst te herzien. Je schuift al snel in de richting van religieuzen, die zich ook vast blijven klampen aan hun Middeleeuwse denkbeelden. Wil jij worden vergeleken met een moslim of christen?
Niet zo zeuren, ik moest 15 km fietsen over niet-gestrooide wegenquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
Godverdomme, 10km gefietst met bevroren schoenen aan
Nee, maar het CDA is dan ook een waai-met-alle-winden-mee partij en bovendien weinig christelijk meer. Dogmatisch houdt in je vasthoudt aan standpunten. No matter what.quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het CDA is toch niet dogmatisch?
Sachertorte?quote:Op maandag 20 december 2010 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar het CDA is dan ook een waai-met-alle-winden-mee partij en bovendien weinig christelijk meer. Dogmatisch houdt in je vasthoudt aan standpunten. No matter what.
Je moet het natuurlijk wel in perspectief zien. Je bent nu 18. In feite heb je nog amper de tijd gehad om tot een afgewogen mening te komen. Daar heb je meer ervaring voor nodig. En een kader waarin je alles kunt plaatsen. Dat kost dus tijd.quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Nee, want Sacher meent hetgeen hij schrijft niet serieus. Stiekem is hij links, maar hij doet zich graag voor als dogmatisch rechtsmens om andere users op de kast te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |