nee manquote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Die kerstplaat van Coldplay is zoveel beter dan die van Train.
Ik merk het. Zelfs ik ben ziek aan het wordenquote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopje van de telegraaf
Griepepidemie komt eraan!
Dikke care
Van de week eens een Telegraaf gekocht. Echt al die koppenquote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopje van de telegraaf
Dikke care
alsof wij niet mogen zeiken op ons favoriete radiostationquote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef DeLuna het volgende:
Sowieso, het is radio, alsof er dan alleen maar leuke nummers op komen.
Ik kom iig niet zo gefrustreerd over als jij. Dat komt waarschijnlijk omdat ik dat ook niet ben.quote:
Er heeft weer iemand op de Televaag-redactie geniest?quote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopje van de telegraaf
Dikke care
Oh, ik luister normaal Qmusic, maar daar heb ik meestal weinig over te klagen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alsof wij niet mogen zeiken op ons favoriete radiostation![]()
[ afbeelding ]
DE IJSTIJD KOMT ER AANquote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Er heeft weer iemand op de Televaag-redactie geniest?
Dudequote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alsof wij niet mogen zeiken op ons favoriete radiostation![]()
[ afbeelding ]
misschien heb ik iets meer reden om gefrustreerd te zijn dan jij. Als je me niet moet, koop een abo en blokkeer mijn posts. Furthermore, laat me zeggen wat ik wil.quote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik kom iig niet zo gefrustreerd over als jij. Dat komt waarschijnlijk omdat ik dat ook niet ben.
Kjoe is voor een paar uur per dag prima.quote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, ik luister normaal Qmusic, maar daar heb ik meestal weinig over te klagen.
Ik hoor er niks meer van, de stofzuiger staat aan.quote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef purplerose het volgende:
Dit nr is voor alle stelletjes daar op het plein!
Jij hebt zeker geen vriendin, anders herkende je zielige kinderachtige gedrag bij ongesteldheid welquote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik kom iig niet zo gefrustreerd over als jij. Dat komt waarschijnlijk omdat ik dat ook niet ben.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
misschien heb ik iets meer reden om gefrustreerd te zijn dan jij. Als je me niet moet, koop een abo en blokkeer mijn posts. Furthermore, laat me zeggen wat ik wil.
Je moet hier eens zijn als een plaat van Miss Montreal wordt gedraaidquote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen we alles noteren als kutplaatTjonge jonge jonge, als het geen goede plaat is, gelijk als baby's janken die hun zin nie krijge nie
alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef Geo3kant het volgende:
Draai nou eens carnaval muziek dan gaat Eindhoven los
Nee, ik heb wel wat beters te doen met mijn geld. En ik vind het wel leuk om tegen jou te zeiken eigenlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
misschien heb ik iets meer reden om gefrustreerd te zijn dan jij. Als je me niet moet, koop een abo en blokkeer mijn posts. Furthermore, laat me zeggen wat ik wil.
fuck her gentlyquote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Guanabana het volgende:
Of draai fijn iets van Tenacious D!![]()
Tribute ofzo.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel wat beters te doen met mijn geld. En ik vind het wel leuk om tegen jou te zeiken eigenlijk.
fuck her gentlyquote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Guanabana het volgende:
Of draai fijn iets van Tenacious D!![]()
Tribute ofzo.
Ik kan je vertellen dat het daar niets mee te maken heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen vriendin, anders herkende je zielige kinderachtige gedrag bij ongesteldheid wel
gaan we dan ook niet meer zitten juichen als hello voorbijkomt? Dat is toch hypocriet?quote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen we alles noteren als kutplaatTjonge jonge jonge, als het geen goede plaat is, gelijk als baby's janken die hun zin nie krijge nie
Hoe Sadquote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het daar niets mee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |