Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
quote:http://www.gamefaqs.com/boards/941103-gran-turismo-5/57540346
This is from a user called Synwraith and a few other bits from other users on GTP. Confirmed so far:
- Online Collector's Dealership added to GT Life My Home
- Seasonal Events added to GT Life My Home
- Game Data can now be saved to USB and also copied to another account on same PS3 <- GTP tag dilemma SOLVED
- HUD can now be completely removed in a race and practice (Display All/Hide instruments/Off) <- available for adjustment from pause menu
- Mechanical Damage now available in Arcade Mode (Light/Heavy)
- Select User BGM for MENU (I believe this is new)
- Mercedes 190 E Evo / Mercedes CLK GTR prize cars for AMG driving school
Others - Apparently It is now the Red Bull X2010, nearly all events have had credit increase and someone has claimed that the Ferrari F1 cars can be used in the dream car championship. Don't know how true that is though
Hij moet officieel altijd in playstation.quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef very het volgende:
Raar dat ie de ene keer in Algemeen/Multi subforum staat, en de andere keer in ps3 subforum.
Ja hij gaf aan dat hij in Multi moest maar dit is toch een PS3 only game? Nou danquote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef very het volgende:
Raar dat ie de ene keer in Algemeen/Multi subforum staat, en de andere keer in ps3 subforum.
Ik vind ook dat ie in PS3 moet...maar het lijkt wel om en om te gebeuren.quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja hij gaf aan dat hij in Multi moest maar dit is toch een PS3 only game? Nou dan
shit ik wel lvl 24 maar geen credits genoeg...heb maar miljoen...quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef HeertjeB het volgende:
Formula gran turismo staat bij de online occassiondealer erop pff
Heb alleen geen niv 24 en 4.961.000 credits
Bij alles, maar het is wel tijdelijk. Geldt t/m eind januari 2011quote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef FlorentijnH het volgende:
je krijgt wel lekker veel credits bij die seizoensevents
of misschien is dat nu wel bij alle races zo
die fiat kost niks johquote:Op maandag 20 december 2010 14:54 schreef HeertjeB het volgende:
idd.. 200k voor die eerste zie ik.. heb alleen niet een auto die er aan mee kan doen :s
paar x andere race doen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:03 schreef delano.888 het volgende:
OH MY GOD PLEASE KILL ME NOW
Ik dus mee willen doen aan zo'n even, speciaal die dodge uit 70 gekocht, oil change gedaan zoals altijd, wil ik de race starten, teveel hp!!!
Door die oil change dus, 8hp teveel, hoe krijg ik dat er weer ff af?
Kan je niet een uitlaat verwisselen ofzo? :pquote:Op maandag 20 december 2010 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Ik dus mee willen doen aan zo'n even, speciaal die dodge uit 70 gekocht, oil change gedaan zoals altijd, wil ik de race starten, teveel hp!!!
Zit er nu (na de update) ook niet inquote:Op maandag 20 december 2010 14:26 schreef IrishBastard het volgende:
Dat vooruit en terugspoelen zou wel chill zijnAllemaal van die basic dingen die er niet in zitten
zal dan wel in een latere update komen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:08 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Zit er nu (na de update) ook niet in
Zeer puike shit zeg! Maar weer eens flink racen dan de komende tijd. Toch netjes dat ze nog volop aan die game werkenquote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef delano.888 het volgende:
Inhoud van de patch welke net online is:
[..]
quote:Update Notice (1.05)
A new update has been released for Gran Turismo 5.
The main contents of the update are as follows:
Seasonal Events
[Seasonal Events] have been added to the upper left side of the [GT Mode] - [GT Life] screen. From here you can participate in official online events from the Polyphony Digital team. In these events, all participants under the same regulations, and if you complete the event you will win rewards and experience. In Time Trials and Drift Trials, compete on the leader boards with players around the world.
Online Dealership
An [Online Dealership] has been added to the left center of the screen. In here you will find popular and rare used cars. You might just come across that one car you've always been looking for, that you haven't been able to find in the used car dealership.
Online Race Rewards and Experience
When you complete a race in the open lobby or my lounge, you will now gain rewards and experience points. Therefore if you are focused more on playing online, you'll still be able to gain rewards and levels that you need to progress in GT Life.
Driving Distance and Number of wins in Online Races
The driving distance and number of wins you achieve when you complete a race in Open lobby or My lounge will now affect your stats in Profile and the Garage. Here again the results from your online play will cumulate within GT Life
Improved Rewards
The rewards for winning races in Both A-Spec and B-Spec in GT mode- GT Life have been increased for a limited time only. This applies until the end of January 2011. This is a great chance for those who were previously have difficulties getting ahead in the game, due to lack of funds for tuning and purchasing required cars.
Race Information Display
Is now available in the Start-Quick Options. You can also see this in Race Display in Options.
Save Data Backup
You can now copy and restore your save data. For details please refer to the in-game Manual
Personal BGM (menu)
From [options]-[hardware]-[Audio], it is now possible to set the Personal BGM (menu). This can also be accessed from the Music Library within GT Mode.
Car Name Change
The official name of the "Red Bull X1" has been changed to "Red Bull X2010"
Integration within the website
THe main features within GT Mode - Community can now be accessed through the "Gran-Turismo.com Official Website.
Important Note
We have made improvements to the Log within GT Mode - Community section,
in order to make its operation more stable. Please note that the information that was here before the update has been reset.
Some contents of the update will not be applied unless you sign into the Playstation Network when you play the game.
steeds op 'increase speed' drukken misschien? ik heb dat probleem ook. ik heb wel de ovals gehaald met b-spec trouwens, maar ik weet niet meer hoe en met welke bak.quote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Sant. het volgende:
Ben benieuwd naar die update!
Ik krijg overigens de Like the Wind nog niet voor mekaar met de Vette. Vanavond maar eens proberen met die aangepaste instellingen.
Ik zoek nog een goede cashcow voor mijn B-spec, iemand enig idee??
Overigens zou ik ook nog graag jullie mening horen over het volgende:
Ik klaag niet over mijn b-spec drivers. ze doen het over t algemeen uitstekend. Ik heb 3 coureurs met 3 verschillende karakters (hot headed, cold headed en 1-tje gemiddeld) maar ze gaan allemaal grandioos de fout in op ovals..
De auto's die ik ze meegeef zijn snel genoeg, maar ze remmen veel te veel.
Hoe kan ik dat oplossen?
Heb toch echt wel een beredenering nodig.quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef delano.888 het volgende:
OMG begin niet aan die season events
Gewoon niet doen
Echt niet
Kutspel.
Als je een redelijke tv hebt kan je 'PIP' (Picture in Picture) selecteren... Vervolgens kun je op één TV B-spec en dus wat anders gaan kijken. Zoals bijzonder matig ere-divisie TV of een slecht programma. Ook kan je dan kiezen of je het geluid van GT5 wilt of van dat programma.quote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef very het volgende:
Ben ik de enige die letterlijk elke keer in slaap valt tijdens B-spec?
Wat ongelofelijk saaie shit is dat zeg...maarja, wel geld, xp en auto's verdienen.
Maar waarom moet B-spec dubbel zo lang duren?
Dat moet mijn TV wel hebben gok ik...niet aan gedacht. Ga ik uitzoekenquote:Op maandag 20 december 2010 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je een redelijke tv hebt kan je 'PIP' (Picture in Picture) selecteren... Vervolgens kun je op één TV B-spec en dus wat anders gaan kijken. Zoals bijzonder matig ere-divisie TV of een slecht programma. Ook kan je dan kiezen of je het geluid van GT5 wilt of van dat programma.
Ideaal
Je kan gewoon films, muziek etc. op je harddisk zetten. Je kan ook direct vanaf een USB stick een film afspelen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef Stekelbees het volgende:
ff tussendoor...
hoe zit dat nou eigenlijk als ik mn ps3 als mediacenter wil gebruiken?
Dus ik download een HD film...then what?
Kan ik dat gewoon op die hdd krijgen op een of andere manier en afspelen? Of is het alleen streamen? Het gaat mij om het surround sound natuurlijk.
X360 kan ook als dat mss beter werkt?
thx.
Okay. En ps3 speelt dan alles automatisch al af? Hoe zit dat met codecs enzo? En welke filesystem moet er op die usb stick staan?quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan gewoon films, muziek etc. op je harddisk zetten. Je kan ook direct vanaf een USB stick een film afspelen.
wtf is dat dan weer voor een harde faal. Zucht, was er al wel weer bang voor. Stel je voor dat ze iets maken waar je ECHT iets aan hebt.quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef IrishBastard het volgende:
Gaat niet direct werken. Of streamen, of omzetten naar een PS3 ondersteund bestand, dat niet groter is dan 4 GB. HDD moet ook FAT32 geformatteerd zijn
Hmm...op samsung tv's kan je dus niet twee bronnen via HDMI tegelijk in PiP bekijken.quote:Op maandag 20 december 2010 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je een redelijke tv hebt kan je 'PIP' (Picture in Picture) selecteren... Vervolgens kun je op één TV B-spec en dus wat anders gaan kijken. Zoals bijzonder matig ere-divisie TV of een slecht programma. Ook kan je dan kiezen of je het geluid van GT5 wilt of van dat programma.
Ideaal
Yamauchigroupies@gt5team.jpquote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik zo jammer vind, is dat ons autootje er niet in zit![]()
Nu rijd ik momenteel wat credits bij elkaar met die Fiat 500 race in die season event, kom ik verdorie Be-1's tegen, en ook nog eens een Nissan Pao![]()
Maar uit diezelfde fabriek/serie is ook de Nissan Figaro gekomen, en juist de leukste/mooiste/sportiefste, zit er dus niet in![]()
@Kazunori Yamauchi & Polyphony Digital, could you please consider a digital version of the Nissan Figaro ?![]()
Iemand een idee hoe ik Kaz een fanmailtje kan sturen voor de Figaro ?
Is al gepost...dubbel zelfs. Komop...beetje lezen kerelquote:Op maandag 20 december 2010 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke mensen ik zie die nieuwe update wat is er allemaal nieuw, ik zie die online occaisson dealer. Is die ook echt online?
Wat is nieuw?
Ook dat zou erg fijn zijn ja...quote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef Sant. het volgende:
Dat ze maar gauw een speed x 2 in de B-spec gooien!
En dat ze ook :quote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef Sant. het volgende:
Dat ze maar gauw een speed x 2 in de B-spec gooien!
dat kan alquote:Op maandag 20 december 2010 17:27 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
En dat ze ook :
-schaduwen fixen
-motorgeluiden fixen
-schade fixen(maar dan echte realistische schade)
-eigen mp3 importeren want huidige soundtrack is fail
Awesome.quote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat kan al
naar dat muziekicoontje bij gt life ( bij die knopjes, o.a. garage zit der)
kan je je eigen muziek die op je ps3 staat, als muziek gebruiken
Zorg dan wel dat je een ijzersterk nummer bovenaan je GT5 tracklist zet (hernoemen met AA aan het begin van track) want anders start je bijna elke race op met het zelfde nummer, ook al staat je muziekinstelling op shuffle. Is mij gebeurd met een nummer van Krezip ( Take It Slowquote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat kan al
naar dat muziekicoontje bij gt life ( bij die knopjes, o.a. garage zit der)
kan je je eigen muziek die op je ps3 staat, als muziek gebruiken
De goedkoopste air filter kan je er op gooien, scheelt een paar hp en dan zit je net aan de grens van wat mag.quote:Op maandag 20 december 2010 17:28 schreef Driepink het volgende:
ik stoor me alleen aan het feit dat ik geen 1e kan worden met die fiat 500!
die andere nog niet geprobeerd.. net zo moeilijk als de fiat challenge ?
nu is bspec bob bezig met gt world championship (de laatste @ prof)
Die met de RX-7 GTR is zwaar kut, de rest is goed te doen. 1x goud, 2x zilver.quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef delano.888 het volgende:
OMG begin niet aan die season events
Gewoon niet doen
Echt niet
Kutspel.
ja ik werd 2e zonder filter, maar met lichtere ramen en dat vliegwiel etc..quote:Op maandag 20 december 2010 17:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De goedkoopste air filter kan je er op gooien, scheelt een paar hp en dan zit je net aan de grens van wat mag.
1e filter dacht ik ja.quote:Op maandag 20 december 2010 17:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik werd 2e zonder filter, maar met lichtere ramen en dat vliegwiel etc..
dus met filter 1e zeg je ?
Wat bedoel je hiermee precies?quote:Op maandag 20 december 2010 14:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Woah je kan ook je HUD uitzetten?Baaaaas
met filter werd het idd 66pk.. maar ik had geen zin om het nog een een keer te proberen..quote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1e filter dacht ik ja.
Check het anders even (max hp en wat het airfilter met je hp doet)
hoe moest het nou ook alweer bij nascar?quote:Op maandag 20 december 2010 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kreeg alle varianten op de Ring kadoMaar ik zag dat dat zo hoort, maar had ze nog niet, dus mooi meegenomen
Eindelijk Nascar ook voltooid. Moet alleen intermediate nog op goud halen.
ABS uitzettenquote:Op maandag 20 december 2010 18:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoe moest het nou ook alweer bij nascar?
abs op 1 de rest uit ? (net als de rallys en loeb dus ?)
ooh. en dat is voor die nascar bij special he ?quote:Op maandag 20 december 2010 18:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
ABS uitzettenVoor de rest kun je heel weinig veranderen.
40cm? Dat is wel heel weinig....wtf. Waarom zo dicht erop?quote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Repeating het volgende:
Kan niet zo veel gamen.. broers heeft scherm altijd nodig.
Binnenkort maar een 32inch'je kopengroter is te groot. Zit er maar, als ik game, 40 cm vanaf
.
quote:Op maandag 20 december 2010 18:43 schreef very het volgende:
[..]
40cm? Dat is wel heel weinig....wtf. Waarom zo dicht erop?
Iemand een oplossing om 8hp er af te krijgen?quote:Op maandag 20 december 2010 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Geen idee, destijds met mijn Ferrari had die 865 PK en nu nog maar 834 PK. Blijft voor mij nog altijd een raadsel hoe dat kan.quote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Iemand een oplossing om 8hp er af te krijgen?
Heel veel rijden is geen optie, het schijnt pas na 4000km te gaan minderen de hp's.
yeah surequote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Iemand een oplossing om 8hp er af te krijgen?
Heel veel rijden is geen optie, het schijnt pas na 4000km te gaan minderen de hp's.
quote:Don't even think about driving it until it loses HP, I heard of one who found out you begin losing HP after 6500km (4000 miles), before that it will even increase quite a bit...
quote:Hi everyone!, I'm new here
Anyways, I've found a car that maybe added to the "Important cars" list,
The TVR Cerbera 12, its a V12 standard car sold on the "used cars" dealer, it cost me 259,874 Cr. at 74 km(at 0 it would be 260k, possibly), Its a supercar for itself, but you can (!!!) tune it! so, tuning costs:
-Changing oil-?
-50k Cr. for BHP
-42,5 k Cr. for fully customizable
-36k Cr. for Racing Soft Tyres
So thats 388,500 Cr. for:
1026BHP!/6900rpm, 1020kg, FR
Waarbijquote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Driepink het volgende:
6e met die nissan gtr !
wel 280k cash erbij
Ja wtf is dat dan? Ik heb iets van 220 nummers erin gezet, op shuffle gezet, en ik hoor maar maximaal 10 verschillende nummers langskomen tijdens het racenquote:Op maandag 20 december 2010 17:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je een ijzersterk nummer bovenaan je GT5 tracklist zet (hernoemen met AA aan het begin van track) want anders start je bijna elke race op met het zelfde nummer, ook al staat je muziekinstelling op shuffle. Is mij gebeurd met een nummer van Krezip ( Take It Slow) en daar ga ik tzt maar even een ander nummer bovenaan zetten... word nu al kriegel van dat nummer.
Dan lag het dus niet aan mij...quote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ja wtf is dat dan? Ik heb iets van 220 nummers erin gezet, op shuffle gezet, en ik hoor maar maximaal 10 verschillende nummers langskomen tijdens het racen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet settings, dat muzieknootje, staat er vlakbijquote:Op maandag 20 december 2010 19:39 schreef Stekelbees het volgende:
Nog steeds niet gevonden waar ik muziek kan instellen (master volume/fx) en schade veel/weinig.
Bij settings via je GT home staat het niet bij in ieder geval?
Alles kan.quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je die seizoenevents meerdere malen rijden?
Bij settings - hardware gek genoeg.quote:Op maandag 20 december 2010 19:39 schreef Stekelbees het volgende:
Nog steeds niet gevonden waar ik muziek kan instellen (master volume/fx) en schade veel/weinig.
Bij settings via je GT home staat het niet bij in ieder geval?
Ja maar stel je wordt 3de en je krijgt het geld en daarna rijd je hem nog een keer en word 1ste krijg je dan nog wel het geld van 1ste.quote:Op maandag 20 december 2010 19:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alles kan.
Je krijgt alleen het geld maar 1x.
[..]
Bij hardware gek genoeg.
Ik zocht de eerste keer ook een half uur om die klotemuziek tijdens het racen zachter te zetten.
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar stel je wordt 3de en je krijgt het geld en daarna rijd je hem nog een keer en word 1ste krijg je dan nog wel het geld van 1ste.
Niet liegen flapdrol, daar kan je geen volume instellen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet settings, dat muzieknootje, staat er vlakbij
ik dacht dat ie nog steeds de muziek wou veranderd, sorry, verkeerd gelezenquote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet liegen flapdrol, daar kan je geen volume instellen.
Iemand een idee waar je de damage settings kan veranderen?
ik ben er echt zo slecht in, 1e plaats wilt me maar niet lukken!quote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, die cash loopt binnen bij die seizoen events.
http://www.ps3trophies.or(...)es-what-car-use.htmlquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Toempf het volgende:
Ik ben dat topic kwijt (GTPlanet dacht ik) waar dat overzicht staat met alle races en het aantal credits & Xp je ermee verdiend. Heeft iemand de link?
Met welke auto man? Ik gebruik de V-spec 09 met 499 PK en alle gewicht eraf. Ben net geen 3de geworden.quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ben er echt zo slecht in, 1e plaats wilt me maar niet lukken!
okeoke, ik heb er pas 2 geprobeerd, de eerste en laatste
2 en 6e plek respectieveljk (6e dacht ik ja)
zelfde auto, same pk, geen gewicht eraf..vergeten..quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met welke auto man? Ik gebruik de V-spec 09 met 499 PK en alle gewicht eraf. Ben net geen 3de geworden.
Vergeet niet de spoilers, bumper, en achterbumper he bij de GT auto..quote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
zelfde auto, same pk, geen gewicht eraf..vergeten..
net een botsauto. ben die minolta alweer gewend
dan is het alweer weg prijzengeldquote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vergeet niet de spoilers, bumper, en achterbumper he bij de GT auto..
Tis maar 22.500 Cr. hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan is het alweer weg prijzengeld
hoeveel kreeg jij voor 4e plek ?
ik zal het morgen eens proberen dan!quote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Driepink
2de geworden met 150.000 Cr.
Volgende gedaan.
Traction control stond op 5 dit heb ik uit gezet.
ASM aan
ABS op 2.
same here!quote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij de Honda heb ik niks gedaan. Alles gelaten zoals het was. Heb voor die extra 4 PK een spruitstuk gekocht ofzoWat weet ik van auto's? De ballen
Welk event?quote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef rycemasta het volgende:
1e geworden met een GT-R '07, stage 3 gewichtsreductie en verse olie. Precies 500 pk. Als je in de 1:26.xx zit, moet het wel goedkomen.
Heb ik voor niks die GT-R V-spec 2009 gekocht en getuned..quote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef rycemasta het volgende:
Die laatste GT-R bonusrace op Special Stage 5.
HUD uitschakelen zou nu mogelijk moeten zijnquote:Op maandag 20 december 2010 21:36 schreef ScarFace- het volgende:
Heb sinds vandaag ook GT5.
Bevalt zeer goed tot nu toe moet ik zeggen.
Is het al mogelijk om de HUD uit te schakelen of komt dat in de volgende patch?
Moest wel gelijk een update van 800MB downloaden maarja.
SpecV zal denk ik wel iets lichter zijn? Dat maakt het iets makkelijker.quote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ik voor niks die GT-R V-spec 2009 gekocht en getuned..
dit had ik laatst ook maar dan op: x:xx.001quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Driepink het volgende:
GRAFTAKKETERINGSPEL!
doel: 0:13.000
tijd: 0:13.006
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
dan alsnog geen easy win gok ik ?quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
1ste geworden met de 500 race van seizoensevent.
Wat gebruikt:
Lichtere ramen bespaart 10kg waardoor de auto precies 1000kg weegt.
Inlaatspruistuk waardoor de auto precies 66PK krijgt.
Verder:
Volledig aanpasbare overbrenging
Dubbele koppelings plaat
Semi-race vliegwiel
In hoogte verstelbare sportieve ophanging
En de overbrenging snelheid heb ik gezet bij instellingen op 220.
Hiermee moet het lukken, weinig afremmen in de bochten en pas echt 1m vanaf de bocht afremmen.
Tractiecontrole staat op 5 dit moet je uitzette
Slipherstel aan
ASM uit
ABS op 1
Ik vond van wel, 3 sec voorsprong ofzo?quote:Op maandag 20 december 2010 22:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan alsnog geen easy win gok ik ?
7 sec achterstand.. ipv luchtinlaat, sportfilter..quote:Op maandag 20 december 2010 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vond van wel, 3 sec voorsprong ofzo?
Die Nissan race is lastig.
Ik zou top 220 doen wat ik heb.quote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
7 sec achterstand.. ipv luchtinlaat, sportfilter..
nog een keer proberen maar dan met de acceleratie omhoog..
dus top 180ofzo..
met top 180 rijd ik nog maar nog geen 5sec achterstand..quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou top 220 doen wat ik heb.
560 haal je ook niet op La Sarthe met de Veyron maar de top gaat wel omhoog.quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef rycemasta het volgende:
Heeft niet veel zin, want die top van 220 haal je nooit met de Fiat op Tsukuba.
waarom eindig ik dan in godsnaam met 7 sec achterstand ?!quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
560 haal je ook niet op La Sarthe met de Veyron maar de top gaat wel omhoog.
Driepink probeer het precies hetzelfde zoals mij, het is mij zo gelukt.
Weet ik niet? Mijn top staat zelfs op 220 en ik heb +- 3 sec voorsprong.quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
waarom eindig ik dan in godsnaam met 7 sec achterstand ?!
top 140 gegooit, achterstand: +00.497
Ik kan dit alleen maar toejuichen....fuck it...als ik geen zin heb om maanden te spelen voordat ik een keer die freakin x1 kan krijgen...dan maar cheaten.quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Achillias het volgende:
Goh, de patch is net pas een halve dag online en men maakt alweer misbruik van de ''backup'' file. Het is nu ook geen uitdaging meer om een X1 te halen, overal wordt er op internet gehandeld in deze wagen. Zonder dat de eigenaar zijn auto kwijt raakt. Je sluit een een deal, ruilt en auto en de eigenaar kan zijn x1 weer terughalen door de oude file te uploaden.
Wat ten koste gaat van je acceleratievermogen. Als je als top 220 tegenover 180 instelt, loopt de auto niet opeens 10 km/u harder op het einde van het rechte stuk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
560 haal je ook niet op La Sarthe met de Veyron maar de top gaat wel omhoog.
Driepink probeer het precies hetzelfde zoals mij, het is mij zo gelukt.
Wel als hij eerder op het rechte stuk bleef hangen en overrevven op 180.quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Wat ten koste gaat van je acceleratievermogen. Als je als top 220 tegenover 180 instelt, loopt de auto niet opeens 10 km/u harder op het einde van het rechte stuk.
Uiteraard, maar niet met een Fiat op Tsukuba.quote:Op maandag 20 december 2010 23:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel als hij eerder op het rechte stuk bleef hangen en overrevven op 180.
Ik heb nog geen savegame downloads gezien eigenlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef Achillias het volgende:
Ik speel dit spel in carreer mode alleen nog om die x1 challenge te halen, nu dit niet meer noodzakelijk is is dat extreem zuur, nu rijden er mensen in de x1 online terwijl ze dit niet eerlijk verdient hebben.
gtplanetquote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb nog geen savegame downloads gezien eigenlijk.
Iemand?
zo'n vermoeden dat dit j.lo is..quote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef Achillias het volgende:
[..]
Je hebt leren quoten, heeft je moeder je toch wat bijgeleerd met die beperkte geestenvermogen.
Is het ook.quote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo'n vermoeden dat dit j.lo is..
en nu net slipherstel uit gezet.. ook geen goed idee!
6.5sec achterstand
Je kunt ook geen savegame downloaden, gewoon traden op fora'squote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb nog geen savegame downloads gezien eigenlijk.
Iemand?
Probeer hem nu ook heletijd. 2de lukt, 1ste niet.quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Driepink het volgende:
aghh.. wat lief, maarja, geen aandacht aan besteden dus..
hmm ff die gtr challenge opnieuw dan maar proberen
zilver vind ik goed genoeg
499 pk, check
min 1100 kg.. komt in orde!
sport zacht check!
Ik had verder alleen de auto max verlaagd en de vering wat strakker gezet, ook nog alle spoilers maar wel minimum downforce. Verder niets ingewikkelds.quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rijstmeester zou je misschien kunnen doorgeven wat je allemaal hebt gebruikt en welke instellingen om die laatste race te winnen van season.
Met m'n V-spec lukt het niet.
hoe zet je de vering strakker?quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Ik had verder alleen de auto max verlaagd en de vering wat strakker gezet, ook nog alle spoilers maar wel minimum downforce. Verder niets ingewikkelds.
Naar ophanging.quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoe zet je de vering strakker?
0,0 verstand hiervan.. links of rechts schuiven ?
Nounou...jij bent er als de kippen bij, of niet?quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef STING het volgende:
En weer open.
Kunnen we a.u.b. gewoon ff normaal tegen elkaar doen?
Persoonlijke frustraties uit je maar ergens anders.
Ik snapquote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Achillias het volgende:
[..]
Je kunt ook geen savegame downloaden, gewoon traden op fora's.
Naar rechts, maar het was meer finetunen voor mezelf. Je zal er niet veel tijd mee winnen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoe zet je de vering strakker?
0,0 verstand hiervan.. links of rechts schuiven ?
PSN van hem is Achillias.quote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Auti het volgende:
Weet iemand de PSN van Jennie? Wil graag een keer mijn Minolta achter in haar Veyron drukken.![]()
Met veel liefde, met veel liefde.
Vandaag de 4 uurs Roadster race maar eens uitgereden. Om er vervolgens achter te komen dat er een patch is met verhoogde creditsAch ja, jammer.. paar tellen later was ik enkele tonnen rijker en een level up
![]()
Seizoensreeks is niceBest leuke challenges ook wel, al heeft er al iemand echt flink maximaal lopen sloephoeken op Tsukuba bij de driftchallenge.
De races zijn lekker pittig, 1e worden vraagt echt aandacht, 2e is niet zo'n heel probleem. Maar om 1e te worden moet je echt gaan zitten en een setup vinden en dan nog steeds serieus rijden. Goed gedaan, jammer van de X1 exploit. Ik blijf lekker in eigen tempo doorgaan.
Downforce moet je ook niet helemaal omlaag doen. Ook niet te hoog want het gaat ten koste van de snelheid.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Driepink het volgende:
kdenk niet dat die downforce helemaal omlaag goed was :die bak ging steeds bijna zijwaarts door de bochten
wel 3e geworden, goed genoeg! kwart mil erbij..
Jij bent volgens mij ook een echte verzamelaar. Jij hebt nooit een auto verkocht?quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef DeeBee het volgende:
Die neppe exploits en alles, kan mij inderdaad ook gestolen worden.
Heb ondertussen legit bijna 200 bakken, waarvan het grootste deel gewonnen en dat geeft mij vele malen meer genoegdoening.
Zelfde voor trophies etc...
Achja, ik vond het op zich wel prima rijden.. Goede smijtbak, die GT-R. Ik had de downforce achter omlaag gezet omdat de voorkant heel zoekerig was, de balans was weg.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Driepink het volgende:
kdenk niet dat die downforce helemaal omlaag goed was :die bak ging steeds bijna zijwaarts door de bochten
wel 3e geworden, goed genoeg! kwart mil erbij..
Vandaag B-spec extreme volgemaakt, daardoor ook m'n 2e class 21 ticket gekregen... Met de eerste kreeg ik een XJ220 LM race car, nu een HKS GSX230R of zoiets, iig tuned Mitsubishi GSX.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij ook een echte verzamelaar. Jij hebt nooit een auto verkocht?
Ik wou ook nooit verkopen maar ben op een gegeven moment toch onder de druk bezweken en heb er een aantal verkocht. Achteraf spijt en zonde, want ik begon echt me de instelling om NOOIT te verkopen. Maarja, ik had onbenullige auto's dubbel e.d.
Maar ik heb wel echt respect voor jouw profile en wat ik lees hier, je doet het verdomd netjes
'quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef DeeBee het volgende:
Lamborghini Diablo GT-1 '00 gekocht nog even voor het slapen gaan, geniale bak (wel 790k, maar die verdien ik morgen wel met die events of zo).
Ik heb 'm gehaald met 3 seconden voorsprong.quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rijstmeester zou je misschien kunnen doorgeven wat je allemaal hebt gebruikt en welke instellingen om die laatste race te winnen van season.
Met m'n V-spec lukt het niet.
de GT-R V-spec 09?quote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ik heb 'm gehaald met 3 seconden voorsprong.
Ik heb de nieuwste Skyline gekocht, diegene die naast de skyline staat van 250K credits.
Qua tunen:
Sport soft banden
Weight reducties
En dan geloof ik sportluchtfilter, iig dat je precies op de max pk komt.
Flywheel e.d. gedaan
Custom gearbox staat op 3/4 qua instelling bij max speed bij mij.
Custom springs, rijhoogte met 10 tot 15 verlaagt.
Remmen veranderd naar max voor en max - 1 achter
Tevens ook alle aeroparts erop gezet en max downforce achter.
Abs op 1 en de rest uit.
Met 3 sec voorsprong gehaald
Slipherstel aan neem ik aan?quote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwste Skyline gekocht, diegene die naast de skyline staat van 250K credits.
Qua tunen:
Sport soft banden
Weight reducties
Flywheel e.d. gedaan
Abs op 1 en de rest uit.
Als die naast de Skyline staat van een kwart miljoen. Die van een kwart miljoen is wit met een zwarte neus. die jaquote:
dat wordt een nieuwe controller jongenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef nero7 het volgende:
Mn D-PAD werkt niet meer in GT5.
Ik kan X of een andere knop rammen zolang ik wil, maar in het XMB menu doet ie het gewoon zoals het hoort. Wanneer ik dus op de PS toets druk, en nogmaals om terug te komen in de game, dan drukt ie wel vanzelf op X, maar eenmalig....WTF!!!
Wie is Fiyah nu weer?!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aaait top, de GT-R gewonnen met de instellingen van Fiyah erg handig thnx! 4 sec voorsprong.
Nu de 500 goud en de GT-R.
300k derbij. lvl 21 en bijna 1 mil.
Hiya is engels voor hoi, nouja toen ik me ooit registreerde wist ik niet wat ik nou eens moest verzinnen. Hoi dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hiya, sorry..
Hoe kom je aan die naam btw? Want een hasj heet ook zo..
ik had alles standaard..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De honda in een keer op goud gewonnen, ik weet niet of iemand de specs ervan wilt omdat deze best easy was namelijk.
Heb hem net 1ste gehaald met 4 sec voorsprong met behulp van de specs van Hiya.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef TheNeptune het volgende:
Die GT-R Spceial Stage Route 5 waarin je iedereen in 5 ronden in moet halen is echt een grap. Kwam niet verder dan positie 8. Iemand die dit al gedaan heeft?
Of begrijp ik soms de race verkeerd? Je moet iedereen proberen in te halen toch? En dat met die credits die je verdient snap ik al helemaal niet haha.
Ik geef je de settings zo door eerst even roken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik had alles standaard..
tenminste.. de settings..
wel volledig verstelbare versnellingsbak, gezorgd dat ie124 pk had, gewicht goed.. alle bumpers, huge ass spoiler
alleen ik had de top naar 220 gezet ofzo..
niet moeten doen denk ik.. 2e geworden..
met gtr, hiya zn instellingen,, 2e
net nog 3e.. 1e is denk ik niet voor mij weggelegd..
toetsenbord werkt wel weer...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef nero7 het volgende:
Mn D-PAD werkt niet meer in GT5.
Ik kan X of een andere knop rammen zolang ik wil, maar in het XMB menu doet ie het gewoon zoals het hoort. Wanneer ik dus op de PS toets druk, en nogmaals om terug te komen in de game, dan drukt ie wel vanzelf op X, maar eenmalig....WTF!!!
is ff proberen dan.. die challenger is idd een makkie zeg.. paar spoilers erop, top naar 250 en easy winquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Mazda net 2de even nog wat aanpassen maar Driepink hier heb je die voor de Honda:
Stroomlijnonderelen:
Voorkant: Type B
Spoiler: Type B
Tuning:
Inlaatspruistuk
Volledig aanpasbare overbrenging
Dubbele koppleingsplaat
Semirace vliegwiel
Cardanas
In hoogte verstelbare sportieve ophanging
Comfortbanden zacht (is al zo)
Tuning instellingen:
Carrosserie: Downforce op z'n max
Overbrenging: Snelheid op 250
Ophanging: Rijhoogte -10 allebei - Veerkracht voor 4.6, achter 5.3
Bedankt zal morgen ff kijken. Nu geen zin meer. Bedje wacht haha.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem net 1ste gehaald met 4 sec voorsprong met behulp van de specs van Hiya.
Qua tunen:
Sport soft banden
Weight reducties
Flywheel e.d. gedaan
Abs op 1 en de rest uit.
Aaiit mooi werk.. 2x man, 2de keer instellingen aangepast.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:25 schreef Driepink het volgende:
crz eerste!![]()
![]()
nu die mazda ff proberen! in 1x 1e plaats ?
was ie bij jou ook zo drifterig ? (bij gebrek aan een beter woordquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aaiit mooi werk.. 2x man, 2de keer instellingen aangepast.
Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
was ie bij jou ook zo drifterig ? (bij gebrek aan een beter woord)
nou dan weet ik wat ik moet doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zat in de 3de lap en stond al 2de.
Ik hoef alleen nog de challenger op goud en dan heb ik ze allemaal. Daarna op naar de tijdritten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou dan weet ik wat ik moet doen
laatste challenge, als ik deze goud heb, alleen nog de 500 goud halen dan, en de gtr.. maar die doe ik wel een andere keer
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:32 schreef Driepink het volgende:
tijdritten krijg je geen geld voor.. tenminste.. pas op het eind.. ik stond 3063e ofzo
dus ik vraag me af wat ik krijg dan
Haha.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef Driepink het volgende:
2e..
zo'n lul ramde de vangrail in, maar ik nam hem mee
Nice nice man, no problem jwz..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:50 schreef Driepink het volgende:
wat je maar wilt, maar max zoveel pk..
het is echt kut.. je rijdt zoveel rondjes als je wilt, de beste tijd daarvan wordt gebruikt voor klassement..
en 1 tip:
NIET HET GRAS RAKEN
dan krijg je namelijk: volgende ronde telt niet.. >.>
ik zit alweer 1/3e richting de lvl 23, nog niet overal goud, nu wel bij mazda, BEDANKT YURI!![]()
en atm, 2.698.763 credits
ja!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je btw die driftraces al geprobeerd?
Ik heb geen idee wat voor auto ik ervoor moet gebruiken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja!
ik kan eruit concluderen: ik ben slecht
1300 punten
Welke race?quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:03 schreef Driepink het volgende:
dik 50sec voorsprong, bij de extreme reeks nog wel!
nogal vreemd.. pagani zonda R tegen een AR GT 3.2 v6
europees kampioenschap.. nog 1 te gaan, eerst ff paffen en tv laten "afkoelen"quote:
Ik zou voortaan een auto met RWD gebruiken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja!
ik kan eruit concluderen: ik ben slecht1300 punten
maarja, ik gebruikte een mini met 250pk
oh, dat klinkt logisch..quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:13 schreef Sygnus het volgende:
[..]
Ik zou voortaan een auto met RWD gebruiken..
Nog weinig gaande hier, maar wie weet helpt het als er meer oproepen komen:quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:32 schreef Driepink het volgende:
alvast een vraagje voor morgen:
iemand een DTM bak te leen ?
ik ben namelijk al goed op weg voor mn formula gran turismo.. nog maar 2m te gaan
om precies te zijn: 2.995.763 atm
lllquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:25 schreef nero7 het volgende:
Mijn F1 is binnenkort in de aanbieding.
Nu de F1 Champ. aan het rijden. Vind het geen reet aan.
Hoewel de AI steeds failt om de chicane van de Nurburgring F/GP uit te rijden. Minstens 3 wagens die rondjes spinnen
Ik heb een Lexus te leen voor je, die ik omgebouwd heb tot een DTM, en nog veel beter is dan de reguliere DTM auto's.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:32 schreef Driepink het volgende:
alvast een vraagje voor morgen:
iemand een DTM bak te leen ?
ik ben namelijk al goed op weg voor mn formula gran turismo.. nog maar 2m te gaan
om precies te zijn: 2.995.763 atm
Is dat de Lexus IS F Racing Concept of heb je de standaard Lexus IS F gebruikt voor de DTM race?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb een Lexus te leen voor je, die ik omgebouwd heb tot een DTM, en nog veel beter is dan de reguliere DTM auto's.
Gister die fiat 500 seizoensrace gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je die seizoenevents meerdere malen rijden?
Waarschijnlijk op dezelfde account gedaan he. En je krijgt niet meer de crediots die je kameraad heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Sant. het volgende:
[..]
Gister die fiat 500 seizoensrace gedaan.
kameraad van me wordt 4e en krijgt 90k
ik word 2e en krijg 50k credits
hoe zit dat dan?!
als die later vandaag zou kunnen lenen ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb een Lexus te leen voor je, die ik omgebouwd heb tot een DTM, en nog veel beter is dan de reguliere DTM auto's.
Aha ik snap het denk ik, dus alleen wanneer ik nu nog 1e zou worden verdien ik er nog bijvoorbeeld 10k bij, wat het totaal prijzengeld voor die fiat500 race op 150k brengt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op dezelfde account gedaan he. En je krijgt niet meer de crediots die je kameraad heeft gewonnen.
Als je de eerste keer 2e wordt krijg je 140k credits
90+50k = 140
Nee. Je krijgt voor de 3e, 2e en 1e plaats een oplopend bedrag aan prijsgeld, als je meteen 1e wordt krijg je de som van alle posities uitgekeerd. Als je bijvoorbeeld eerst 2e wordt en dan 1e krijg je de eerste ronde het geld van brons en zilver, en de tweede dat van alleen goud.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:53 schreef Sant. het volgende:
[..]
Aha ik snap het denk ik, dus alleen wanneer ik nu nog 1e zou worden verdien ik er nog bijvoorbeeld 10k bij, wat het totaal prijzengeld voor die fiat500 race op 150k brengt?
Schets ik het zo correct?
Dus je kunt dat geld ineens halen voor 1e te worden, maar ook alles behalen door hem bijvoorbeeld 3 keer als 2e af te sluiten?
Netjes. Goeie tip ook. Ik had mijn olie ververst en nu 1 pk te veel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fiat 500 race op goud.
gewone 500 met 2 upgrades
volledig aanpasbare versnellingsbak @ 140kmh
Sportveren met hoogteverstelling
hoogte v&a @ -10
camber voor @ 2,5
camber achter @ 1,5
Ja, je savegame verwijderenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:37 schreef Vuurpijl. het volgende:
Is het mogelijk om helemaal overnieuw te beginnen in het spel?
Je koopt die Lexus toch zo? 5x een ring rijden en je hebt het terug verdiend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:51 schreef Driepink het volgende:
kon ik nou een dtm auto van iemand lenen ?
5 x een ring rijden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je koopt die Lexus toch zo? 5x een ring rijden en je hebt het terug verdiend.
Nieuwe user creeren in je PS3 menu misschien?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:37 schreef Vuurpijl. het volgende:
Is het mogelijk om helemaal overnieuw te beginnen in het spel?
ja en als ik die auto van iemand kan lenen, bespaart het me ook weer de moeite om hem te kopen/tunen.. die auto zelf is al 750k.. dan nog tunen.. weg miljoen.. eerder 10x die ring..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je koopt die Lexus toch zo? 5x een ring rijden en je hebt het terug verdiend.
Niet voor die simpele kutraces. Ik ben echt geen diehard, maar als je die paar wedstrijdjes niet zonder hulp kan dan kun je die game beter terug in de doos doen en je geld terug vragen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef very het volgende:
Het is ook onderdeel van het spel om auto's weg te kunnen geven / uit te lenen....
Jij bepaalt hier even de regels wanneer wel en wanneer niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet voor die simpele kutraces. Ik ben echt geen diehard, maar als je die paar wedstrijdjes niet zonder hulp kan dan kun je die game beter terug in de doos doen en je geld terug vragen.
ja kunnen we gewoon weer on topic gaan? gezemel steeds.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Kreator het volgende:
Niet voor die simpele kutraces. Ik ben echt geen diehard, maar als je die paar wedstrijdjes niet zonder hulp kan dan kun je die game beter terug in de doos doen en je geld terug vragen.
Ik ben het eigenlijk met beiden wel een beetje eens. Ik snap het goed voor de moeilijke races, maar voor de Yaris cup o.i.d. tjah.. ieder zijn ding, maar dit heb ik eerder ook al eens geopperd en toen was t hek al van de dam.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef very het volgende:
Jij bepaalt hier even de regels wanneer wel en wanneer niet?
Waar maak jij je eigenlijk druk om? Ik snap jouw bezwaar eigenlijk niet zo.
Als mensen dat willen doen, dan doen ze dat toch?
Ik heb nog een Nissan Skyline Pace Car staan! Compleet met zwaailichten die ook nog eens aankunnen! Geweldige bak, benieuwd of die mee mag doen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft iemand de special stage 5 van de bonus seiszoensrace al gedaan?
Zo ja, met welke Skyline? welke kan je 1100 kg maken en 500 pk en dan nog bestuurbaar houden?
Ik blijf aan de gang met posts editenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Edit die andere dwaas dan ook, inconsequent sneu gemodereer ook.
Zolang het maar consequent gebeurt vind ik alles goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik blijf aan de gang met posts editen
volgens mij mag deze idd niet mee doen. Heb die wagen ook maar komt niet terug in de garage als ik bij de race kijk. Mag dus niet mee doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb nog een Nissan Skyline Pace Car staan! Compleet met zwaailichten die ook nog eens aankunnen! Geweldige bak, benieuwd of die mee mag doen!
edit: maar eerst de download aanzetten zodra ik thuis ben vnvd.
Probeer ik, maar Kreator vind het nodig mijn PM's hier te quoten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef STING het volgende:
Guys, nu stoppen met dat puberale gedoe.
Ga maar lekker verder via PM.
Paar pagina's terug staat mijn set up voor die racequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
volgens mij mag deze idd niet mee doen. Heb die wagen ook maar komt niet terug in de garage als ik bij de race kijk. Mag dus niet mee doen
pff dan meot ik zoeken:P quote is hahahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:57 schreef Hiya het volgende:
[..]
Paar pagina's terug staat mijn set up voor die raceDaarmee moet je m gemakkelijk kunnen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |