Hmm...op samsung tv's kan je dus niet twee bronnen via HDMI tegelijk in PiP bekijken.quote:Op maandag 20 december 2010 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je een redelijke tv hebt kan je 'PIP' (Picture in Picture) selecteren... Vervolgens kun je op één TV B-spec en dus wat anders gaan kijken. Zoals bijzonder matig ere-divisie TV of een slecht programma. Ook kan je dan kiezen of je het geluid van GT5 wilt of van dat programma.
Ideaal
Yamauchigroupies@gt5team.jpquote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik zo jammer vind, is dat ons autootje er niet in zit![]()
Nu rijd ik momenteel wat credits bij elkaar met die Fiat 500 race in die season event, kom ik verdorie Be-1's tegen, en ook nog eens een Nissan Pao![]()
Maar uit diezelfde fabriek/serie is ook de Nissan Figaro gekomen, en juist de leukste/mooiste/sportiefste, zit er dus niet in![]()
@Kazunori Yamauchi & Polyphony Digital, could you please consider a digital version of the Nissan Figaro ?![]()
Iemand een idee hoe ik Kaz een fanmailtje kan sturen voor de Figaro ?
Is al gepost...dubbel zelfs. Komop...beetje lezen kerelquote:Op maandag 20 december 2010 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke mensen ik zie die nieuwe update wat is er allemaal nieuw, ik zie die online occaisson dealer. Is die ook echt online?
Wat is nieuw?
Ook dat zou erg fijn zijn ja...quote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef Sant. het volgende:
Dat ze maar gauw een speed x 2 in de B-spec gooien!
En dat ze ook :quote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef Sant. het volgende:
Dat ze maar gauw een speed x 2 in de B-spec gooien!
dat kan alquote:Op maandag 20 december 2010 17:27 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
En dat ze ook :
-schaduwen fixen
-motorgeluiden fixen
-schade fixen(maar dan echte realistische schade)
-eigen mp3 importeren want huidige soundtrack is fail
Awesome.quote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat kan al
naar dat muziekicoontje bij gt life ( bij die knopjes, o.a. garage zit der)
kan je je eigen muziek die op je ps3 staat, als muziek gebruiken
Zorg dan wel dat je een ijzersterk nummer bovenaan je GT5 tracklist zet (hernoemen met AA aan het begin van track) want anders start je bijna elke race op met het zelfde nummer, ook al staat je muziekinstelling op shuffle. Is mij gebeurd met een nummer van Krezip ( Take It Slowquote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat kan al
naar dat muziekicoontje bij gt life ( bij die knopjes, o.a. garage zit der)
kan je je eigen muziek die op je ps3 staat, als muziek gebruiken
De goedkoopste air filter kan je er op gooien, scheelt een paar hp en dan zit je net aan de grens van wat mag.quote:Op maandag 20 december 2010 17:28 schreef Driepink het volgende:
ik stoor me alleen aan het feit dat ik geen 1e kan worden met die fiat 500!
die andere nog niet geprobeerd.. net zo moeilijk als de fiat challenge ?
nu is bspec bob bezig met gt world championship (de laatste @ prof)
Die met de RX-7 GTR is zwaar kut, de rest is goed te doen. 1x goud, 2x zilver.quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef delano.888 het volgende:
OMG begin niet aan die season events
Gewoon niet doen
Echt niet
Kutspel.
ja ik werd 2e zonder filter, maar met lichtere ramen en dat vliegwiel etc..quote:Op maandag 20 december 2010 17:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De goedkoopste air filter kan je er op gooien, scheelt een paar hp en dan zit je net aan de grens van wat mag.
1e filter dacht ik ja.quote:Op maandag 20 december 2010 17:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik werd 2e zonder filter, maar met lichtere ramen en dat vliegwiel etc..
dus met filter 1e zeg je ?
Wat bedoel je hiermee precies?quote:Op maandag 20 december 2010 14:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Woah je kan ook je HUD uitzetten?Baaaaas
met filter werd het idd 66pk.. maar ik had geen zin om het nog een een keer te proberen..quote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1e filter dacht ik ja.
Check het anders even (max hp en wat het airfilter met je hp doet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |