Ik wil geen premium Veyron... Geef mij maar van die premium ragbakken zoals Volvo 240, AE86, Renault 5 Turbo.. Die zijn altijd veel leuker in de praktijkquote:
Nou ja na 7 jaar toch wel bijna hoorquote:Op maandag 20 december 2010 14:15 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Maar jij noemt haar ook vast geen wederhelft.
Dat zou heeeeeeeeeeeeeel fijn zijn idd...quote:Op maandag 20 december 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Las ook dat de prijzengelden in A-spec omhoog gegaan zijn, en je niet helemaal terug hoeft naar het beginmenu om een race opnieuw te rijden (achteraf dus gewoon naar het beginscherm van de betreffende race, ipv het races keuzemenu). Ben benieuwd
...en je na 6 jaar ontwikkelen wel zou mogen verwachten.quote:Op maandag 20 december 2010 14:26 schreef IrishBastard het volgende:
Dat vooruit en terugspoelen zou wel chill zijnAllemaal van die basic dingen die er niet in zitten
Jeetje Prijzengeld omhoog hoeft niet eens van mij maar is best...quote:Op maandag 20 december 2010 14:25 schreef very het volgende:
[..]
Dat zou heeeeeeeeeeeeeel fijn zijn idd...
Ook schijnt de replay mode nog een keer aangepakt worden, zodat je ook slowmo kan bekijken en kan terug/vooruit spoelen
Geen idee of het NU al kanquote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Jeetje Prijzengeld omhoog hoeft niet eens van mij maar is best...
niet terug naar begin scherm is IDEAAL!!
Slowmo en terug spoelen en zo lijkt me schoonheidsfoutje dat dat er niet eerder in heeft gezeten...beetje zonde...maar wel goed dat het nu kan
Dat laatste zou echt heeeeeeeeeeel prettig zijn. Wat een ellende is dat nu...vind het ook zo frustrerend dat als blijkt dat je de juiste banden niet hebt, dat je dan weer heeeeeeeeelemaal terug moet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Las ook dat de prijzengelden in A-spec omhoog gegaan zijn, en je niet helemaal terug hoeft naar het beginmenu om een race opnieuw te rijden (achteraf dus gewoon naar het beginscherm van de betreffende race, ipv het races keuzemenu). Ben benieuwd
quote:Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef Kreator het volgende:
Ja fuck. Afgelopen weekend al 290 uur gespeeld. Moet ik vanavond maar weer opnieuw..
VET VET VET!!quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef FlorentijnH het volgende:
een bonusrace waar je als laatste start en als eerste moet finishen, een tijdrit en een driftproef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |