Hallo Fokkers,
ik weet dat niet iedereen fan is van de nieuwe mogelijkheid auto's weg te geven zonder ze zelf kwijt te raken (met dank aan de nieuwe update), maar er zijn er vast die dit wel fijn vinden.
Voor diegene die dit wel zien zitten dit topic.
Het idee:
Auto's verkrijgen die je anders zou moeten kopen, maar waar je nu je geld kan bewaren en sparen voor de duurdere auto's.
Deze auto's zou ik heel graag willen hebben, maar lukt me tot op heden niet om te krijgen:
-Minolta Toyota
-Mazda 787B
-Red Bull X1
Is er iemand die één van deze auto's in bezit heeft, en deze aan mij wil geven?
Ik heb heel veel auto's maximaal getuned (teveel om op te noemen), maar hier een kleine greep:
-Nissan GT-R Spec-V '09
-Nissan Calsonic IMPUL GT-R '08
-Lamborghini Gallardo LP 560-4 '08
-Chevrolet Corvette ZR1 (C6) '09
-Autobacs Arta Garaiya '08
-Audi R8 5.2 FSI Quattro '09
-Dodge Challenger R/T '70
-Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce '09
-Ferrari 458 Italia '09
-Subaru Impreza Sedan WRX STI Spec C Type RA '05
-Furai Concept '08Deze auto's zijn dus allemaal maximaal getuned. Degene die mij aan één van de eerder genoemde auto's kan helpen, mag hier meerdere auto's uit kiezen. Ook kan men natuurlijk verzoekjes indienen

Mijn PSN naam is:
veryferryWie nog niet precies weet hoe je een auto kan weggeven, zonder deze kwijt te raken:
Maak een back-up wanneer je de auto nog hebt, geef dan de auto weg, verwijder de savegame en zet de back-up weer terug.
Geen risico dus

Oh...en voor degene die hier fel op tegen zijn: vooral niet meedoen, en ook vooral niet zeuren
[ Bericht 0% gewijzigd door very op 21-12-2010 02:53:54 ]