Weet ik niet? Mijn top staat zelfs op 220 en ik heb +- 3 sec voorsprong.quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
waarom eindig ik dan in godsnaam met 7 sec achterstand ?!
top 140 gegooit, achterstand: +00.497
Ik kan dit alleen maar toejuichen....fuck it...als ik geen zin heb om maanden te spelen voordat ik een keer die freakin x1 kan krijgen...dan maar cheaten.quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Achillias het volgende:
Goh, de patch is net pas een halve dag online en men maakt alweer misbruik van de ''backup'' file. Het is nu ook geen uitdaging meer om een X1 te halen, overal wordt er op internet gehandeld in deze wagen. Zonder dat de eigenaar zijn auto kwijt raakt. Je sluit een een deal, ruilt en auto en de eigenaar kan zijn x1 weer terughalen door de oude file te uploaden.
Wat ten koste gaat van je acceleratievermogen. Als je als top 220 tegenover 180 instelt, loopt de auto niet opeens 10 km/u harder op het einde van het rechte stuk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
560 haal je ook niet op La Sarthe met de Veyron maar de top gaat wel omhoog.
Driepink probeer het precies hetzelfde zoals mij, het is mij zo gelukt.
Wel als hij eerder op het rechte stuk bleef hangen en overrevven op 180.quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Wat ten koste gaat van je acceleratievermogen. Als je als top 220 tegenover 180 instelt, loopt de auto niet opeens 10 km/u harder op het einde van het rechte stuk.
Uiteraard, maar niet met een Fiat op Tsukuba.quote:Op maandag 20 december 2010 23:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel als hij eerder op het rechte stuk bleef hangen en overrevven op 180.
Ik heb nog geen savegame downloads gezien eigenlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef Achillias het volgende:
Ik speel dit spel in carreer mode alleen nog om die x1 challenge te halen, nu dit niet meer noodzakelijk is is dat extreem zuur, nu rijden er mensen in de x1 online terwijl ze dit niet eerlijk verdient hebben.
gtplanetquote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb nog geen savegame downloads gezien eigenlijk.
Iemand?
zo'n vermoeden dat dit j.lo is..quote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef Achillias het volgende:
[..]
Je hebt leren quoten, heeft je moeder je toch wat bijgeleerd met die beperkte geestenvermogen.
Is het ook.quote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo'n vermoeden dat dit j.lo is..
en nu net slipherstel uit gezet.. ook geen goed idee!
6.5sec achterstand
Je kunt ook geen savegame downloaden, gewoon traden op fora'squote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb nog geen savegame downloads gezien eigenlijk.
Iemand?
Probeer hem nu ook heletijd. 2de lukt, 1ste niet.quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Driepink het volgende:
aghh.. wat lief, maarja, geen aandacht aan besteden dus..
hmm ff die gtr challenge opnieuw dan maar proberen
zilver vind ik goed genoeg
499 pk, check
min 1100 kg.. komt in orde!
sport zacht check!
Ik had verder alleen de auto max verlaagd en de vering wat strakker gezet, ook nog alle spoilers maar wel minimum downforce. Verder niets ingewikkelds.quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rijstmeester zou je misschien kunnen doorgeven wat je allemaal hebt gebruikt en welke instellingen om die laatste race te winnen van season.
Met m'n V-spec lukt het niet.
hoe zet je de vering strakker?quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Ik had verder alleen de auto max verlaagd en de vering wat strakker gezet, ook nog alle spoilers maar wel minimum downforce. Verder niets ingewikkelds.
Naar ophanging.quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoe zet je de vering strakker?
0,0 verstand hiervan.. links of rechts schuiven ?
Nounou...jij bent er als de kippen bij, of niet?quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef STING het volgende:
En weer open.
Kunnen we a.u.b. gewoon ff normaal tegen elkaar doen?
Persoonlijke frustraties uit je maar ergens anders.
Ik snapquote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Achillias het volgende:
[..]
Je kunt ook geen savegame downloaden, gewoon traden op fora's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |