5 x een ring rijden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je koopt die Lexus toch zo? 5x een ring rijden en je hebt het terug verdiend.
Nieuwe user creeren in je PS3 menu misschien?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:37 schreef Vuurpijl. het volgende:
Is het mogelijk om helemaal overnieuw te beginnen in het spel?
ja en als ik die auto van iemand kan lenen, bespaart het me ook weer de moeite om hem te kopen/tunen.. die auto zelf is al 750k.. dan nog tunen.. weg miljoen.. eerder 10x die ring..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je koopt die Lexus toch zo? 5x een ring rijden en je hebt het terug verdiend.
Niet voor die simpele kutraces. Ik ben echt geen diehard, maar als je die paar wedstrijdjes niet zonder hulp kan dan kun je die game beter terug in de doos doen en je geld terug vragen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef very het volgende:
Het is ook onderdeel van het spel om auto's weg te kunnen geven / uit te lenen....
Jij bepaalt hier even de regels wanneer wel en wanneer niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet voor die simpele kutraces. Ik ben echt geen diehard, maar als je die paar wedstrijdjes niet zonder hulp kan dan kun je die game beter terug in de doos doen en je geld terug vragen.
ja kunnen we gewoon weer on topic gaan? gezemel steeds.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef Kreator het volgende:
Niet voor die simpele kutraces. Ik ben echt geen diehard, maar als je die paar wedstrijdjes niet zonder hulp kan dan kun je die game beter terug in de doos doen en je geld terug vragen.
Ik ben het eigenlijk met beiden wel een beetje eens. Ik snap het goed voor de moeilijke races, maar voor de Yaris cup o.i.d. tjah.. ieder zijn ding, maar dit heb ik eerder ook al eens geopperd en toen was t hek al van de dam.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef very het volgende:
Jij bepaalt hier even de regels wanneer wel en wanneer niet?
Waar maak jij je eigenlijk druk om? Ik snap jouw bezwaar eigenlijk niet zo.
Als mensen dat willen doen, dan doen ze dat toch?
Ik heb nog een Nissan Skyline Pace Car staan! Compleet met zwaailichten die ook nog eens aankunnen! Geweldige bak, benieuwd of die mee mag doen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft iemand de special stage 5 van de bonus seiszoensrace al gedaan?
Zo ja, met welke Skyline? welke kan je 1100 kg maken en 500 pk en dan nog bestuurbaar houden?
Ik blijf aan de gang met posts editenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Edit die andere dwaas dan ook, inconsequent sneu gemodereer ook.
Zolang het maar consequent gebeurt vind ik alles goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik blijf aan de gang met posts editen
volgens mij mag deze idd niet mee doen. Heb die wagen ook maar komt niet terug in de garage als ik bij de race kijk. Mag dus niet mee doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb nog een Nissan Skyline Pace Car staan! Compleet met zwaailichten die ook nog eens aankunnen! Geweldige bak, benieuwd of die mee mag doen!
edit: maar eerst de download aanzetten zodra ik thuis ben vnvd.
Probeer ik, maar Kreator vind het nodig mijn PM's hier te quoten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef STING het volgende:
Guys, nu stoppen met dat puberale gedoe.
Ga maar lekker verder via PM.
Paar pagina's terug staat mijn set up voor die racequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
volgens mij mag deze idd niet mee doen. Heb die wagen ook maar komt niet terug in de garage als ik bij de race kijk. Mag dus niet mee doen
pff dan meot ik zoeken:P quote is hahahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:57 schreef Hiya het volgende:
[..]
Paar pagina's terug staat mijn set up voor die raceDaarmee moet je m gemakkelijk kunnen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |