Trustequote:Op maandag 20 december 2010 03:24 schreef porsche1 het volgende:
Doei mensen. Slaap lekker allemaal.
quote:
Trustequote:Op maandag 20 december 2010 03:24 schreef porsche1 het volgende:
jaaaaaaaquote:
Altijdquote:
Spamslet.quote:Op maandag 20 december 2010 03:25 schreef porsche1 het volgende:
Nog 14 posts ofzo voor 400 posts vandaag.
quote:Op maandag 20 december 2010 03:24 schreef porsche1 het volgende:
Wat spook jij allemaal uit.quote:Op maandag 20 december 2010 03:25 schreef porsche1 het volgende:
Mooie zonnebrilquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar we hebben het topique wel vol gekregen!
Slaap zacht raceauto
ik denk dat je nog met de posts van gisteren in de war bentquote:Op maandag 20 december 2010 03:25 schreef porsche1 het volgende:
Och gut, dus je mag nog niet gaanquote:Op maandag 20 december 2010 03:25 schreef porsche1 het volgende:
Niets.quote:
Nee, om 00:00 had ik 30148 posts.quote:Op maandag 20 december 2010 03:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik denk dat je nog met de posts van gisteren in de war bent
Mensen mogen van jou niet slapen en dan ga je zelfquote:Op maandag 20 december 2010 03:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niets.Jullie zette mij ertoe om te posten.
Doe zelf ook een beetje moeite danquote:
Nee, zo pas.quote:Op maandag 20 december 2010 03:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Och gut, dus je mag nog niet gaan
quote:Op maandag 20 december 2010 03:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mensen mogen van jou niet slapen en dan ga je zelf
Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 03:26 schreef MYV het volgende:
Ik ga slapen, Sateprikker in je balzak doei
sorry, maar je faaltquote:Op maandag 20 december 2010 03:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, om 00:00 had ik 30148 posts.Heb het opgeschreven.
Ja echnie!quote:Op maandag 20 december 2010 03:27 schreef porsche1 het volgende:
Nee nee Coen, mooie tijd om te gaan slapen.
quote:Op maandag 20 december 2010 03:26 schreef MYV het volgende:
nee heurrr, nog lange niet!quote:Op maandag 20 december 2010 03:27 schreef porsche1 het volgende:
Nee nee Coen, mooie tijd om te gaan slapen.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:26 schreef MYV het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat lief! Maar ik ben nu over mn vermoeidheidpunt heen
Kom hem eens in het echt laten zienquote:
ik zit hier in een SR shirtquote:Op maandag 20 december 2010 03:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon baas. Ik zit hier in mijn FOK!shirt en bokser te FOK!ken.
quote:
Wel.quote:Op maandag 20 december 2010 03:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee heurrr, nog lange niet!
Echte bazen dragen een FOK! shirt.quote:Op maandag 20 december 2010 03:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zit hier in een SR shirt
Een zonnebril met al die sneeuw?quote:Op maandag 20 december 2010 03:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kom hem eens in het echt laten zienKun je meteen mee naar het glazen huis
. Mag je hier slapen
.
nee, echnie!quote:
nee.quote:Op maandag 20 december 2010 03:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Echte bazen dragen een FOK! shirt.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is de klok
[ afbeelding ]
Daar is de mok
gewoon, omdat het kan
Ik vind die klok stiekem best tofquote:Op maandag 20 december 2010 03:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is de klok
[ afbeelding ]
Daar is de mok
gewoon, omdat het kan
later gabberquote:Op maandag 20 december 2010 03:29 schreef porsche1 het volgende:
30548 posts.Ik ben slapen.
Tot over een paar uur, ben er rond 11 uur weer denk ik.
![]()
Doei fans, ik ga jullie missen.
Episch. Ga je die ook veilen voor SR? Ik bied 10 euro.quote:Op maandag 20 december 2010 03:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is de klok
[ afbeelding ]
Daar is de mok
gewoon, omdat het kan
Ik veil de sneeuw die ik als prop heb gebruikt voor de opstelling waarin ik de mok heb gefotografeerd.quote:Op maandag 20 december 2010 03:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Episch. Ga je die ook veilen voor SR? Ik bied 10 euro.
ik ken je helemaal nietquote:Op maandag 20 december 2010 03:30 schreef DaMook het volgende:
Maar ik sta nog steeds in de top 500na al 2 jaar weinig posten
.
#488 DaMook 33.312
Al zak ik wel rap de laatste tijd.
Ik heb zo het vermoeden dat wanneer ik de sneeuw ontvang, ik een mok met water krijg.quote:Op maandag 20 december 2010 03:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik veil de sneeuw die ik als prop heb gebruikt voor de opstelling waarin ik de mok heb gefotografeerd.
Tijdens het skiën draag ik bijna altijd een zonnebril, weet je wel hoe die sneeuw licht reflecteertquote:
Ik heb nog nooit geskied (quote:Op maandag 20 december 2010 03:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tijdens het skiën draag ik bijna altijd een zonnebril, weet je wel hoe die sneeuw licht reflecteert.
komt omdat je in [ONZ] postquote:Op maandag 20 december 2010 03:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gek hé, ik zit rond de 1000 posts en iedereen kent mij wel.
Als je meer dan 250 euro doneert zorg ik voor gekoelde transport!quote:Op maandag 20 december 2010 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat wanneer ik de sneeuw ontvang, ik een mok met water krijg.
Raadseltje voor je:quote:Op maandag 20 december 2010 03:31 schreef Geo3kant het volgende:
Maar eens een leuke mop zoeken en posten voor me blog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Raadseltje voor je:
Het is groen en zit op een hekDamn. Stomme vent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Eerst een jaar gelurkt, toen 2 jaar ofzo echt HEEL VEEL gepost en daardoor sta ik nu na 2 a 3 jaar NOGSTEEDS in de top 500quote:
je PI werkt tegen.quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vrij simpel, buig je knieen en laat je bips (ja, bips ja.) vallen op een stoel/bank/bed. Zo doe ik dat meestal, zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef CindieY het volgende:
Goed, en het tweede moment dat ik even niet meer weet hoe ik moet liggen/zitten/hangen
quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Raadseltje voor je:
Het is groen en zit op een hekKom hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je knieën buigen op een bed?quote:Op maandag 20 december 2010 03:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vrij simpel, buig je knieen en laat je bips (ja, bips ja.) vallen op een stoel/bank/bed. Zo doe ik dat meestal, zitten.
Irritant hé? Ik heb een bureaustoel die naar achter kan leunen. Als ik daar achterstevoren op ga zitten hang ik uiteindelijk met mn rug en benen recht, maar na 10 minuten begint 't enorm pijn te doen aan me rug -_-quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef CindieY het volgende:
Goed, en het tweede moment dat ik even niet meer weet hoe ik moet liggen/zitten/hangen
Keer proberen ? Kan hier in westerhoven binnen, anders kan ik nog een appartement in winterberg regelen waar we zo in kunnenquote:
Zo herkenbaar dit.quote:Op maandag 20 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Irritant hé? Ik heb een bureaustoel die naar achter kan leunen. Als ik daar achterstevoren op ga zitten hang ik uiteindelijk met mn rug en benen recht, maar na 10 minuten begint 't enorm pijn te doen aan me rug -_-
Oké, nog eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
biekoz?quote:
Uhu. Ik heb dat ook als ik te lang 't zelfde doe. Maar nieuwe houding: op mn buik liggenquote:Op maandag 20 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Irritant hé? Ik heb een bureaustoel die naar achter kan leunen. Als ik daar achterstevoren op ga zitten hang ik uiteindelijk met mn rug en benen recht, maar na 10 minuten begint 't enorm pijn te doen aan me rug -_-
quote:Op maandag 20 december 2010 03:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, nog een
Het is wit, en ligt op straat;Oh, ik dacht een neger in disguise!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op maandag 20 december 2010 03:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
biekoz?
letz fookuz toe serius riekwest.
Dus eigenlijk lig ik (ok wij) nu met jou in bed ?quote:
mag ik niet zeggen van mama, aan vreemdenquote:
Ja, julliequote:Op maandag 20 december 2010 03:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus eigenlijk lig ik (ok wij) nu met jou in bed ?.
.
14 dus.quote:Op maandag 20 december 2010 03:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mag ik niet zeggen van mama, aan vreemden
Ik mis mijn bed een beetje. Mn slaapkamer is net helemaal opnieuw behangen + nieuw plafond en isolatie enzo, en daarmee waren we eergisteren pas klaar. (veklaart ook de kale muur)quote:
Nee, dat is dezequote:Op maandag 20 december 2010 03:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een neger in disguise!
quote:
Ik kom er zo ook bij liggenquote:Op maandag 20 december 2010 03:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus eigenlijk lig ik (ok wij) nu met jou in bed ?.
.
Is dat niet die meid met dat enorm stoere oranje haar?quote:
STAPELEN !!quote:
Haley Wiliamsquote:Op maandag 20 december 2010 03:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is dat niet die meid met dat enorm stoere oranje haar?
Ehm, dan krijg je dus 10 man op je liggen, nee bedankt.quote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
STAPELEN !!. Ik wil de eerste laag zijn
.
Ow, da's niet alleen op fok, dat gebeurt overal op het net als er nog maar één vrouw over blijft :pquote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
(jezus, er zit een keer een vrouw op fok hoor)
Ja, en ik 11. Lekker zijn julliequote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ehm, dan krijg je dus 10 man op je liggen, nee bedankt.
Welkom in de wondere wereld van de mannen.quote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, da's niet alleen op fok, dat gebeurt overal op het net als er nog maar één vrouw over blijft :p
quote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, da's niet alleen op fok, dat gebeurt overal op het net als er nog maar één vrouw over blijft
Is toch elk jaar hetzelfdequote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
(jezus, er zit een keer een vrouw op fok hoor)
Je was toch over je slaap heen?quote:Op maandag 20 december 2010 03:39 schreef CindieY het volgende:
Wat ook weer een faal, mezelf quoten ipv wijzigen
Dank jequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:39 schreef MYV het volgende:
[..]
Van enig ander had ik dit verwacht, maar van jou Bellatrix..
Uhu, ja. Maar dat wil niet zeggen dat ik nog 100% scherp ben.quote:Op maandag 20 december 2010 03:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je was toch over je slaap heen?
Ik was eerstquote:Op maandag 20 december 2010 03:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ah toe, mag ik 'r houden?
MYV is alweer weg.. Maar pas op, er zijn nu 10 mannen die op jacht zijn, verberg je dus ook maar.quote:
Geluksvogelquote:Op maandag 20 december 2010 03:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen bedenk ik me dat mijn beste vriendin precies 't zelfde kapsel heeft als in die foto die ik postte, maar dan iets meer richting bruin. Haar heb ik ook maar gehouden
quote:
Het is nu niet echt boeiend.quote:Op maandag 20 december 2010 03:41 schreef TheFamousMan het volgende:
eerst werd iedere spastische wimper gelijk door 20 man gepost, en nu gaat het niet eens meer over het programma
Tis een SC, nait soezn!quote:Op maandag 20 december 2010 03:41 schreef TheFamousMan het volgende:
eerst werd iedere spastische wimper gelijk door 20 man gepost, en nu gaat het niet eens meer over het programma
Mijn beeld van jou niet hoorquote:
je leeft nog!quote:
Ik ben ook erg blij 'r zo dicht bij me te hebben :3quote:
DUBBELEPUNTDRIE.quote:Op maandag 20 december 2010 03:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij 'r zo dicht bij me te hebben :3
Morgen sta ik met 'r kou te kleumen bij 't glazen huis overigens.
nooohh, no shit?quote:
Zeker weten, maar Guus is echt saai..quote:Op maandag 20 december 2010 03:43 schreef DaMook het volgende:
Coen doet het wel echt goed ! Publiek, telefoon, alles betrekt ie erbij.
oooooh, ik las: het is nacht.quote:
Goed hequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oooooh, ik las: het is nacht.
Hoelaat ? Ik ga er morgen ook heenquote:Op maandag 20 december 2010 03:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij 'r zo dicht bij me te hebben :3
Morgen sta ik met 'r kou te kleumen bij 't glazen huis overigens.
spijt muh!quote:
quote:
Ik vind ze gruweliiiiiiiiiiijk.quote:
een eckte battyquote:
En is weer wegquote:
die heb ik op MSNquote:
quote:
Tegen 14.30 hoop ik er te zijn. Eerst met Dayenne (van het legendarische nachtegiel-item "En zo moet het dus niet") afgesproken, later meet ik wat andere mensen waaronder die chick met dat paramore-haar dusquote:Op maandag 20 december 2010 03:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoelaat ? Ik ga er morgen ook heen.
Bij ons noemen ze dat gewoon KOEIEN.quote:Op maandag 20 december 2010 03:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Sodeknetter, daar staat me toch een lelijk wijf op een homp kauwgom te malen achter dat hek
deze herkauwt hopelijk nietquote:Op maandag 20 december 2010 03:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij ons noemen ze dat gewoon KOEIEN.
Kauwgom van een jaartje oud van het hek afgepulkt.quote:Op maandag 20 december 2010 03:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
deze herkauwt hopelijk niet
quote:
kauwgom?quote:
Ik ben van plan rond die tijd op te staan en ben er dan rond een uur of 4 denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 03:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tegen 14.30 hoop ik er te zijn. Eerst met Dayenne (van het legendarische nachtegiel-item "En zo moet het dus niet") afgesproken, later meet ik wat andere mensen waaronder die chick met dat paramore-haar dus
of verf...quote:
Of sneeuwquote:
Ik vroeg me net af waar je wasquote:
Oh dan ben ik er ook nog wel. Eigenlijk van plan om tot 19.00 of 20.00u te blijven. Dan terug naar het Huis van de Hawkquote:Op maandag 20 december 2010 03:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben van plan rond die tijd op te staan en ben er dan rond een uur of 4 denk ik.
Heb je internet op je mobiel ? Dan stuur ik je een PB als ik er benquote:Op maandag 20 december 2010 03:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh dan ben ik er ook nog wel. Eigenlijk van plan om tot 19.00 of 20.00u te blijven. Dan terug naar het Huis van de Hawk
Haha, toevallig! Ik niet.quote:Op maandag 20 december 2010 03:53 schreef Geo3kant het volgende:
Heb dit llied nog ooit nog op de basisschool als playback gedaan met stom gitaartje
waarom niet?quote:Op maandag 20 december 2010 03:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij zingt wel met zn handen in zn zakken.
Er zo maar vandoor gaan met jouquote:
Maar vannacht beleef ik hem met joouuuuuuuuuu!quote:
quote:
Keuzes, keuzesquote:Op maandag 20 december 2010 03:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Maar vannacht beleef ik hem met joouuuuuuuuuu!
Niet zo gek als je dat ook echt gaat googlen nee.quote:Op maandag 20 december 2010 03:55 schreef porsche1 het volgende:
Welke fokker smste "zoek blue waffle op google op?
Ik kan niet slapen
Hoe kun je nou weggaan terwijl Guus net gezongen heeft!quote:Op maandag 20 december 2010 03:56 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ga maar eens douchen, voel me bah.
Polygamiequote:
Polyamorie toch?quote:Op maandag 20 december 2010 03:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Polygamie![]()
nee eigenlijk toch niet
spijt me, maar ben zo weer terug!quote:Op maandag 20 december 2010 03:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weggaan terwijl Guus net gezongen heeft!
quote:Op maandag 20 december 2010 03:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet zo gek als je dat ook echt gaat googlen nee.
Succes, viezerd!quote:Op maandag 20 december 2010 03:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
spijt me, maar ben zo weer terug!
Ik had mee willen genietenquote:Op maandag 20 december 2010 03:54 schreef CindieY het volgende:
Hm, BFO paar jaartjes geleden, was met vrienden die eigenlijk geen festivalgangers zijn en maar liepen te miepen over regen, staan, enzovoorts. Dus ik maar in m'n uppie naar Guus als afsluiter. Heb ik daar een uur lang gestaan in de regen, te genieten, met alle mensen om me heen
Ooooh, ijsbanen bij nacht, staat er hier in het dorp ook een. Zulks een warmtequote:Op maandag 20 december 2010 03:57 schreef CindieY het volgende:
Ik weet ook nog dat dit liedje me doet denken aan toen ik nog een klein meisje was, op de ijsbaan, 's avonds (sfeer anyone?) en m'n heuse jeugdliefde er ook was
Wat een luxe positie heb jijquote:
Echt?quote:Op maandag 20 december 2010 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar staan te vegen.
Preciesquote:Op maandag 20 december 2010 03:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ooooh, ijsbanen bij nacht, staat er hier in het dorp ook een. Zulks een warmte(en kou)
Ik zal morgen een van de 2 keuzes voor je eliminerenquote:
Ik dacht al.quote:
Ik ga hem morgen meeten waarschijnlijkquote:
da merkte we joah.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 04:00 schreef Yurithemaster het volgende:
zullen die dronken mensen nou de volgende ochtend wakker worden van wtf heb ik gedaan gisteravond
quote:Op maandag 20 december 2010 03:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zal morgen een van de 2 keuzes voor je elimineren
Ghehe, mannen.quote:Op maandag 20 december 2010 03:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen meeten waarschijnlijk. Je mag nog met me mee
.
Jij gaat helemaal niks!quote:Op maandag 20 december 2010 04:01 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga maar weer een slaap poging doen. Headlines en topic is bijna dicht.
Mooi hequote:
quote:
Doe ik altijd met m'n iPod.quote:
Met 1 hand fokken. Foei toch!quote:
Dat klinkt dan weer vies.quote:Op maandag 20 december 2010 04:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Met 1 hand fokken. Foei toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |