Tijdens het skiën draag ik bijna altijd een zonnebril, weet je wel hoe die sneeuw licht reflecteertquote:
Ik heb nog nooit geskied (quote:Op maandag 20 december 2010 03:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tijdens het skiën draag ik bijna altijd een zonnebril, weet je wel hoe die sneeuw licht reflecteert.
komt omdat je in [ONZ] postquote:Op maandag 20 december 2010 03:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gek hé, ik zit rond de 1000 posts en iedereen kent mij wel.
Als je meer dan 250 euro doneert zorg ik voor gekoelde transport!quote:Op maandag 20 december 2010 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat wanneer ik de sneeuw ontvang, ik een mok met water krijg.
Raadseltje voor je:quote:Op maandag 20 december 2010 03:31 schreef Geo3kant het volgende:
Maar eens een leuke mop zoeken en posten voor me blog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Raadseltje voor je:
Het is groen en zit op een hekDamn. Stomme vent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Eerst een jaar gelurkt, toen 2 jaar ofzo echt HEEL VEEL gepost en daardoor sta ik nu na 2 a 3 jaar NOGSTEEDS in de top 500quote:
je PI werkt tegen.quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vrij simpel, buig je knieen en laat je bips (ja, bips ja.) vallen op een stoel/bank/bed. Zo doe ik dat meestal, zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef CindieY het volgende:
Goed, en het tweede moment dat ik even niet meer weet hoe ik moet liggen/zitten/hangen
quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Raadseltje voor je:
Het is groen en zit op een hekKom hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je knieën buigen op een bed?quote:Op maandag 20 december 2010 03:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vrij simpel, buig je knieen en laat je bips (ja, bips ja.) vallen op een stoel/bank/bed. Zo doe ik dat meestal, zitten.
Irritant hé? Ik heb een bureaustoel die naar achter kan leunen. Als ik daar achterstevoren op ga zitten hang ik uiteindelijk met mn rug en benen recht, maar na 10 minuten begint 't enorm pijn te doen aan me rug -_-quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef CindieY het volgende:
Goed, en het tweede moment dat ik even niet meer weet hoe ik moet liggen/zitten/hangen
Keer proberen ? Kan hier in westerhoven binnen, anders kan ik nog een appartement in winterberg regelen waar we zo in kunnenquote:
Zo herkenbaar dit.quote:Op maandag 20 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Irritant hé? Ik heb een bureaustoel die naar achter kan leunen. Als ik daar achterstevoren op ga zitten hang ik uiteindelijk met mn rug en benen recht, maar na 10 minuten begint 't enorm pijn te doen aan me rug -_-
Oké, nog eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
biekoz?quote:
Uhu. Ik heb dat ook als ik te lang 't zelfde doe. Maar nieuwe houding: op mn buik liggenquote:Op maandag 20 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Irritant hé? Ik heb een bureaustoel die naar achter kan leunen. Als ik daar achterstevoren op ga zitten hang ik uiteindelijk met mn rug en benen recht, maar na 10 minuten begint 't enorm pijn te doen aan me rug -_-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |