Tegen 14.30 hoop ik er te zijn. Eerst met Dayenne (van het legendarische nachtegiel-item "En zo moet het dus niet") afgesproken, later meet ik wat andere mensen waaronder die chick met dat paramore-haar dusquote:Op maandag 20 december 2010 03:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoelaat ? Ik ga er morgen ook heen.
Bij ons noemen ze dat gewoon KOEIEN.quote:Op maandag 20 december 2010 03:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Sodeknetter, daar staat me toch een lelijk wijf op een homp kauwgom te malen achter dat hek
deze herkauwt hopelijk nietquote:Op maandag 20 december 2010 03:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij ons noemen ze dat gewoon KOEIEN.
Kauwgom van een jaartje oud van het hek afgepulkt.quote:Op maandag 20 december 2010 03:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
deze herkauwt hopelijk niet
quote:
kauwgom?quote:
Ik ben van plan rond die tijd op te staan en ben er dan rond een uur of 4 denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 03:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tegen 14.30 hoop ik er te zijn. Eerst met Dayenne (van het legendarische nachtegiel-item "En zo moet het dus niet") afgesproken, later meet ik wat andere mensen waaronder die chick met dat paramore-haar dus
of verf...quote:
Of sneeuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg me net af waar je wasquote:
Oh dan ben ik er ook nog wel. Eigenlijk van plan om tot 19.00 of 20.00u te blijven. Dan terug naar het Huis van de Hawkquote:Op maandag 20 december 2010 03:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben van plan rond die tijd op te staan en ben er dan rond een uur of 4 denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |