quote:Op maandag 20 december 2010 03:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, nog een
Het is wit, en ligt op straat;Oh, ik dacht een neger in disguise!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op maandag 20 december 2010 03:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
biekoz?
letz fookuz toe serius riekwest.
Dus eigenlijk lig ik (ok wij) nu met jou in bed ?quote:
mag ik niet zeggen van mama, aan vreemdenquote:
Ja, julliequote:Op maandag 20 december 2010 03:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus eigenlijk lig ik (ok wij) nu met jou in bed ?.
.
14 dus.quote:Op maandag 20 december 2010 03:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mag ik niet zeggen van mama, aan vreemden
Ik mis mijn bed een beetje. Mn slaapkamer is net helemaal opnieuw behangen + nieuw plafond en isolatie enzo, en daarmee waren we eergisteren pas klaar. (veklaart ook de kale muur)quote:
Nee, dat is dezequote:Op maandag 20 december 2010 03:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een neger in disguise!
quote:
Ik kom er zo ook bij liggenquote:Op maandag 20 december 2010 03:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus eigenlijk lig ik (ok wij) nu met jou in bed ?.
.
Is dat niet die meid met dat enorm stoere oranje haar?quote:
STAPELEN !!quote:
Haley Wiliamsquote:Op maandag 20 december 2010 03:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is dat niet die meid met dat enorm stoere oranje haar?
Ehm, dan krijg je dus 10 man op je liggen, nee bedankt.quote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
STAPELEN !!. Ik wil de eerste laag zijn
.
Ow, da's niet alleen op fok, dat gebeurt overal op het net als er nog maar één vrouw over blijft :pquote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
(jezus, er zit een keer een vrouw op fok hoor)
Ja, en ik 11. Lekker zijn julliequote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ehm, dan krijg je dus 10 man op je liggen, nee bedankt.
Welkom in de wondere wereld van de mannen.quote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, da's niet alleen op fok, dat gebeurt overal op het net als er nog maar één vrouw over blijft :p
quote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, da's niet alleen op fok, dat gebeurt overal op het net als er nog maar één vrouw over blijft
Is toch elk jaar hetzelfdequote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
(jezus, er zit een keer een vrouw op fok hoor)
Je was toch over je slaap heen?quote:Op maandag 20 december 2010 03:39 schreef CindieY het volgende:
Wat ook weer een faal, mezelf quoten ipv wijzigen
Dank jequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:39 schreef MYV het volgende:
[..]
Van enig ander had ik dit verwacht, maar van jou Bellatrix..
Uhu, ja. Maar dat wil niet zeggen dat ik nog 100% scherp ben.quote:Op maandag 20 december 2010 03:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je was toch over je slaap heen?
Ik was eerstquote:Op maandag 20 december 2010 03:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ah toe, mag ik 'r houden?
MYV is alweer weg.. Maar pas op, er zijn nu 10 mannen die op jacht zijn, verberg je dus ook maar.quote:
Geluksvogelquote:Op maandag 20 december 2010 03:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen bedenk ik me dat mijn beste vriendin precies 't zelfde kapsel heeft als in die foto die ik postte, maar dan iets meer richting bruin. Haar heb ik ook maar gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |