quote:
Keuzes, keuzesquote:Op maandag 20 december 2010 03:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Maar vannacht beleef ik hem met joouuuuuuuuuu!
Niet zo gek als je dat ook echt gaat googlen nee.quote:Op maandag 20 december 2010 03:55 schreef porsche1 het volgende:
Welke fokker smste "zoek blue waffle op google op?
Ik kan niet slapen
Hoe kun je nou weggaan terwijl Guus net gezongen heeft!quote:Op maandag 20 december 2010 03:56 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ga maar eens douchen, voel me bah.
Polygamiequote:
Polyamorie toch?quote:Op maandag 20 december 2010 03:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Polygamie![]()
nee eigenlijk toch niet
spijt me, maar ben zo weer terug!quote:Op maandag 20 december 2010 03:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weggaan terwijl Guus net gezongen heeft!
quote:Op maandag 20 december 2010 03:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet zo gek als je dat ook echt gaat googlen nee.
Succes, viezerd!quote:Op maandag 20 december 2010 03:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
spijt me, maar ben zo weer terug!
Ik had mee willen genietenquote:Op maandag 20 december 2010 03:54 schreef CindieY het volgende:
Hm, BFO paar jaartjes geleden, was met vrienden die eigenlijk geen festivalgangers zijn en maar liepen te miepen over regen, staan, enzovoorts. Dus ik maar in m'n uppie naar Guus als afsluiter. Heb ik daar een uur lang gestaan in de regen, te genieten, met alle mensen om me heen
Ooooh, ijsbanen bij nacht, staat er hier in het dorp ook een. Zulks een warmtequote:Op maandag 20 december 2010 03:57 schreef CindieY het volgende:
Ik weet ook nog dat dit liedje me doet denken aan toen ik nog een klein meisje was, op de ijsbaan, 's avonds (sfeer anyone?) en m'n heuse jeugdliefde er ook was
Wat een luxe positie heb jijquote:
Echt?quote:Op maandag 20 december 2010 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar staan te vegen.
Preciesquote:Op maandag 20 december 2010 03:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ooooh, ijsbanen bij nacht, staat er hier in het dorp ook een. Zulks een warmte(en kou)
Ik zal morgen een van de 2 keuzes voor je eliminerenquote:
Ik dacht al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |