Nee, ethiraseth was aan het trollen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Leg uit?
Ik vind dat ze een punt heeft. Homo's zijn ook tof en gezellig
Wat ik me laatst bedacht de PVV is zo tegen het beledigen van homo's maar zouden Henk en Ingrid het goed vinden als hun zoon homo zou zijn?
Shopen?? Shoppen bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2010 01:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Samen heerlijk shopen?Nee, dankje.
Ja, maar het gevolg is dat iedereen het met elkaar eens is.quote:Op maandag 20 december 2010 01:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Fout, in een consensus is niet iedereen het met elkaar eens. Er wordt overeenstemming bereikt door discussie. Die overeenstemming is dan zakelijk
Wat denk je hoe die consensus bereikt wordt?quote:Op maandag 20 december 2010 01:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is saai, je met met elkaar kunnen discussiëren en dat lukt eenmaal niet als iedereen het met elkaar eens is.
Er wordt gestemd op haar linker borst.quote:Op maandag 20 december 2010 01:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt er nu links of rechts gestemd?
ik was heulegaar niet aan het trollen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ethiraseth was aan het trollen.
Het boeit mij niet zo als er veel of weinig homo's zijn, maar eth bedoelde dat er meer homo's moeten zijn. Gewoon omdat het kan.
Geen idee als H&I voor of tegen homo's zijn, momenteel is zijn zij nog ondefinieerbaar.
Die houden we erinquote:Op maandag 20 december 2010 01:37 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom bij de POL SlowChat!
Dé gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen.
Hier hoeft niet alles politiek beladen te zijn en kun je ook lekker ontspannen na een zware dag.
Geef hier je meningen en visies die niet in een ander topic thuis horen.
Er is maar één regel en dat is: houd het gezellig!
De OP kun je hier vinden!
Helemaal niet waar.quote:Op maandag 20 december 2010 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar het gevolg is dat iedereen het met elkaar eens is.
Door heel veel gepraat, zodat er uiteindelijk iets gevonden wordt waar niemand het mee eens is, dus dan is het goed.quote:Op maandag 20 december 2010 01:39 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat denk je hoe die consensus bereikt wordt?
Nee, met als gevolg dat mensen overeenstemming bereiken. Dat is iets anders dan dat iedereen dezelfde mening heeft. Het menigsverschil bestaat. Consensus is stabiel, dat kan alleen maar goed voor het land zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar het gevolg is dat iedereen het met elkaar eens is.
Voor de kijkers rechtsquote:Op maandag 20 december 2010 01:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Er wordt gestemd op haar linker borst.
VDBquote:
Staat er ook pas 1667 delen in.quote:
blablablabla bla, commissies, discussie, blalbblaalblbbla, congresseren.quote:Op maandag 20 december 2010 01:39 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat denk je hoe die consensus bereikt wordt?
TL, ik snap dat je ff afgeleid was.. Die bekeerfana's ook..quote:Op maandag 20 december 2010 01:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Er wordt gestemd op haar linker borst.
Naakte vrijzinnige mannen?quote:
Nee hoor. Het uitgesloten gedachtegoed blijft altijd aan de uiteinden van het consensus bestaan, wachtend op de kans om zelf het consensus te worden, door een eigen radicalisering.quote:Op maandag 20 december 2010 01:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Door heel veel gepraat, zodat er uiteindelijk iets gevonden wordt waar niemand het mee eens is, dus dan is het goed.
Toch zorgt het poldermodel in sommige gevallen voor stilstand doordat een gebrek aan daadkracht zorgt voor een kleurloze en besluiteloze koers. Het zou beter zijn wanneer er een duidelijker profiel gevolgd kon worden gedurende een kabinetsperiode. Dit kabinet is nau-we-lijks rechtser dan CDA-PvdA-CU in haar uitvoering.quote:Op maandag 20 december 2010 01:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee, met als gevolg dat mensen overeenstemming bereiken. Dat is iets anders dan dat iedereen dezelfde mening heeft. Het menigsverschil bestaat. Consensus is stabiel, dat kan alleen maar goed voor het land zijn.
Echt? Die mannen?quote:
Post hem anders opnieuw. Ik weet niet welke je bedoeld.quote:Op maandag 20 december 2010 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TL, ik snap dat je ff afgeleid was.. Die bekeerfana's ook..
Maar... Lees mijn post..
Ja, derhalve identificeer ik me er ook maar moeilijk mee.quote:Op maandag 20 december 2010 01:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Naakte vrijzinnige mannen?
Maar zeg eens eerlijk dit is toch het perfecte beeld bij vrijzinnigheid?
Consensus is niet hetzelfde als het poldermodel.quote:Op maandag 20 december 2010 01:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch zorgt het poldermodel in sommige gevallen voor stilstand doordat een gebrek aan daadkracht zorgt voor een kleurloze en besluiteloze koers. Het zou beter zijn wanneer er een duidelijker profiel gevolgd kon worden gedurende een kabinetsperiode. Dit kabinet is nau-we-lijks rechtser dan CDA-PvdA-CU in haar uitvoering.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shopen?? Shoppen bedoel je?
Nee, gek, ik HAAT shoppen...
Nee gezellig bier/wijn/whatever drinken en fijn roddelen..
Ach, tis wel pleonasme zowat.quote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Consensus is niet hetzelfde als het poldermodel.
IK zei dat vast niet..quote:Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, derhalve identificeer ik me er ook maar moeilijk mee.
Maar ik wilde reageren op de vetgedrukte tekst in Whiskers2009 haar quote, de hou het gezellig.
Jan Marijnissenquote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef GSbrder het volgende:
Gekke Jan Marijnissen ook in de OP bij de interuptie-microfoon.
Wat die worstendraaier allemaal voor moois gedaan heeft in Den Haag.
Jij bent veel te rechts voor D66. Derhalve zal ik het spijtig vinden dat je de nieuwe partij niet plezierig vindt.quote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef GSbrder het volgende:
Gekke Jan Marijnissen ook in de OP bij de interuptie-microfoon.
Wat die worstendraaier allemaal voor moois gedaan heeft in Den Haag.
De reden waarom de PvdA zoveel consensus politiek voert is omdat zij zelf geen ideologische rode draad hebben. Ze laten zich voeren door de waan van de dag, onderbuikgevoelens en af en toe het eigenbelang van enkele opportunisten. Er zijn wel twee heersende sentimenten waarin veel PvdA'ers zich kunnen vinden, namelijk een afkeer van de democratische rechtstaat en het streven naar een mediocratie.quote:Op maandag 20 december 2010 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
blablablabla bla, commissies, discussie, blalbblaalblbbla, congresseren.
Met een glaasje roséquote:Op maandag 20 december 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shopen?? Shoppen bedoel je?
Nee, gek, ik HAAT shoppen...
Nee gezellig bier/wijn/whatever drinken en fijn roddelen..
quote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
De reden waarom de PvdA zoveel consensus politiek voert is omdat zij zelf geen ideologische rode draad hebben. Ze laten zich voeren door de waan van de dag, onderbuikgevoelens en af en toe het eigenbelang van enkele opportunisten. Er zijn wel twee heersende sentimenten waarin veel PvdA'ers zich kunnen vinden, namelijk een afkeer van de democratische rechtstaat en het streven naar een mediocratie.
Welke nieuwe partij.quote:Op maandag 20 december 2010 01:44 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jij bent veel te rechts voor D66. Derhalve zal ik het spijtig vinden dat je de nieuwe partij niet plezierig vindt.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
De reden waarom de PvdA zoveel consensus politiek voert is omdat zij zelf geen ideologische rode draad hebben. Ze laten zich voeren door de waan van de dag, onderbuikgevoelens en af en toe het eigenbelang van enkele opportunisten. Er zijn wel twee heersende sentimenten waarin veel PvdA'ers zich kunnen vinden, namelijk een afkeer van de democratische rechtstaat en het streven naar een mediocratie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Echt welquote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Met een glaasje rosé. Nee, ik hou ook niet van roddelen.
Lolwhut?quote:
Denk dat je C.O.C. bedoelt nu je in bed ligt met Tomquote:
Uiteraard, shoppen is een uitvloeisel van de verfoeide consumptiemaatschappij.quote:
Jij zegt: Jan Marijnissen op tv.. Ik zeg: waar??quote:
Ja, want hou idd niet van shoppen..quote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, shoppen is een uitvloeisel van de verfoeide consumptiemaatschappij.
Een betrokken burger zoals jij laat zich niet verleiden met een paar mooie laarzen om het kapitalisme te omarmen en de nadelen te negeren. Nee, jij bent veel wijzer dan dat, is het niet Whiskers?
De enige rode draad binnen de PvdA is het scharlaken koord van Rob Oudkerk.quote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
TV?quote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij zegt: Jan Marijnissen op tv.. Ik zeg: waar??
quote:Op maandag 20 december 2010 01:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
______________!
Sorry hoor maar dit is echt:Het is de jammere waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Radio, internet, whatever..quote:Op maandag 20 december 2010 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
TV?
Het gaat hier nu echt mis hier.
Als ik vrienden met je wordt weet je me naam dus dat doe ik niet. Er weten maar twee mensen mijn naamquote:Op maandag 20 december 2010 01:49 schreef TomLievense het volgende:
[..]en eentje met een volleybal net
(hyves).
Gegroet, beste vrindquote:Op maandag 20 december 2010 01:49 schreef Zolcon het volgende:
Ok nu ben ik wel echt weg! weltrusten kameraden
[ afbeelding ]
Hij staat in de OpeningsPost.quote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Radio, internet, whatever..
Jan is
Blegh, ik als Neo-Communist kan dat niet waarderenquote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gegroet, beste vrind
[ afbeelding ]
Papa en mama??quote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als ik vrienden met je wordt weet je me naam dus dat doe ik niet. Er weten maar twee mensen mijn naam
Homo?quote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Radio, internet, whatever..
Jan is
quote:Op maandag 20 december 2010 01:49 schreef Zolcon het volgende:
Ok nu ben ik wel echt weg! weltrusten kameraden
[ afbeelding ]
Ik als Liberaal kan jouw post niet waarderen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Blegh, ik als Neo-Communist kan dat niet waarderen
Hierzo op fokquote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Papa en mama??
Lullig voor je -din
quote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik als Liberaal kan jouw post niet waarderen.
Maar ik zal met m'n leven je recht het te posten verdedigen
Boeiend. Je weet de mijne ook.quote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als ik vrienden met je wordt weet je me naam dus dat doe ik niet. Er weten maar twee mensen mijn naam
Voor wanneer één vlag niet genoeg isquote:
Ja, het zullen er trouwens wel meer zijn.quote:
Voltaire? Zijt u het?quote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik als Liberaal kan jouw post niet waarderen.
Maar ik zal met m'n leven je recht het te posten verdedigen
Maar ik wil in mijn politieke carriëre niet geconfronteerd worden met dat ik naakte rennende mannen heb gepost. Televaag kennende melken ze dat uitquote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Boeiend. Je weet de mijne ook.
No worries... Ssst!!quote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja, het zullen er trouwens wel meer zijn.
Voor PvdA'ers telt iedereen mee.quote:
Eén blote mannen. Twee blote mannen. Drie blote mannen.quote:
IK vind het een préquote:Op maandag 20 december 2010 01:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar ik wil in mijn politieke carriëre niet geconfronteerd worden met dat ik naakte rennende mannen heb gepost. Televaag kennende melken ze dat uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |