quote:
Radio, internet, whatever..quote:Op maandag 20 december 2010 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
TV?
Het gaat hier nu echt mis hier.
Als ik vrienden met je wordt weet je me naam dus dat doe ik niet. Er weten maar twee mensen mijn naamquote:Op maandag 20 december 2010 01:49 schreef TomLievense het volgende:
[..]en eentje met een volleybal net
(hyves).
Gegroet, beste vrindquote:Op maandag 20 december 2010 01:49 schreef Zolcon het volgende:
Ok nu ben ik wel echt weg! weltrusten kameraden
[ afbeelding ]
Hij staat in de OpeningsPost.quote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Radio, internet, whatever..
Jan is
Blegh, ik als Neo-Communist kan dat niet waarderenquote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gegroet, beste vrind
[ afbeelding ]
Papa en mama??quote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als ik vrienden met je wordt weet je me naam dus dat doe ik niet. Er weten maar twee mensen mijn naam
Homo?quote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Radio, internet, whatever..
Jan is
quote:Op maandag 20 december 2010 01:49 schreef Zolcon het volgende:
Ok nu ben ik wel echt weg! weltrusten kameraden
[ afbeelding ]
Ik als Liberaal kan jouw post niet waarderen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Blegh, ik als Neo-Communist kan dat niet waarderen
Hierzo op fokquote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Papa en mama??
Lullig voor je -din
quote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik als Liberaal kan jouw post niet waarderen.
Maar ik zal met m'n leven je recht het te posten verdedigen
Boeiend. Je weet de mijne ook.quote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als ik vrienden met je wordt weet je me naam dus dat doe ik niet. Er weten maar twee mensen mijn naam
Voor wanneer één vlag niet genoeg isquote:
Ja, het zullen er trouwens wel meer zijn.quote:
Voltaire? Zijt u het?quote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik als Liberaal kan jouw post niet waarderen.
Maar ik zal met m'n leven je recht het te posten verdedigen
Maar ik wil in mijn politieke carriëre niet geconfronteerd worden met dat ik naakte rennende mannen heb gepost. Televaag kennende melken ze dat uitquote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Boeiend. Je weet de mijne ook.
No worries... Ssst!!quote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja, het zullen er trouwens wel meer zijn.
Voor PvdA'ers telt iedereen mee.quote:
Eén blote mannen. Twee blote mannen. Drie blote mannen.quote:
IK vind het een préquote:Op maandag 20 december 2010 01:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar ik wil in mijn politieke carriëre niet geconfronteerd worden met dat ik naakte rennende mannen heb gepost. Televaag kennende melken ze dat uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |