Voortaan op Open nieuw deel klikken op de allerlaatste pagina na een F5, is de OP meteen klaarquote:
gebeurt mij ook al de hele tijdquote:Op zondag 19 december 2010 19:09 schreef CindieY het volgende:
Da's nou al de zoveelste keer dat ik iemand wil quoten en het topic opeens dicht is
Wat was er dan?quote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef alors het volgende:
oh gatver ik kijk even voetbal en ik zag die blessure van Reis, GATVERDAMME zeg, kreeg er kippevel van brrrrr wat zag dat er naar uit..
quote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat was er dan?Ik dacht even dat jullie bedoelden dat iemand een vervelende reis had meegemaakt.
knie uit de kom volgens mijquote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat was er dan?Ik dacht even dat jullie bedoelden dat iemand een vervelende reis had meegemaakt.
quote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Hello wordt het anthem denk ik.... kijk ze gaan
quote:Op zondag 19 december 2010 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Hello wordt het anthem denk ik.... kijk ze gaan
Er is een verschil tussen het anthem en het thema, het anthem is speciaal gemaakt voor SR10 (Blof dit jaar) het thema ontstaat (vorig jaar Ryan Shaw)quote:Op zondag 19 december 2010 19:12 schreef GL11 het volgende:
Hello![]()
Rot op met je Blof, dit moet de plaat worden.
En dat, mijn vrinden, is een prima recept voor een anthem!quote:Op zondag 19 december 2010 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Hello schijnt goed te werken op de Markt én voor de DJ's!
Ik nomineer 'm als kandidaat voor het 2010 anthemquote:Op zondag 19 december 2010 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Hello schijnt goed te werken op de Markt én voor de DJ's!![]()
jordyeijndhoven Waarom zijn mensen tegen #Fons de #Baksteen? Hebben ze er ooit 1 tegen hun kop gekregen? #SR10quote:Op zondag 19 december 2010 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, degenen die het boeiend vinden kijken zelf wel op Twitter.
Hoiquote:
ja das waarquote:Op zondag 19 december 2010 19:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het anthem en het thema, het anthem is speciaal gemaakt voor SR10 (Blof dit jaar) het thema ontstaat (vorig jaar Ryan Shaw)
I know, hield ook al op na die laatstequote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Arnie je mag wel wat rustiger doen....
met beeld is veel leuker!quote:
Ga ik heen 4 februari!quote:
quote:
In Appelschaquote:Op zondag 19 december 2010 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is nog vetter, heb ze op BVO gezien
Ik heb de stream geopend in WMP, WMP als werkbalk in de taakbelk gezet (windows XP) en dan dat kleine schermpjequote:
Top!quote:Op zondag 19 december 2010 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de stream geopend in WMP, WMP als werkbalk in de taakbelk gezet (windows XP) en dan dat kleine schermpje
quote:Op zondag 19 december 2010 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zingt I'm in the center, alleen dat versta je idd totaal niet
It's the ring of fire! the ring of firee!!quote:Op zondag 19 december 2010 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vorig jaar zat ik rond de tweede dag maar dan 'snachts in mijn vakantie op mijn mobieltje met FM-radio naar SR te luisteren, Annemieke en 2 meiden die voor 20 euro Ring of Fire aanvroegen.
Van LL welke dan?quote:Op zondag 19 december 2010 19:19 schreef CindieY het volgende:
Heb ze op BVO moeten missen, maar goedmakertje op LL! Daar wil ik nog wel eens een nummer van horen deze editie
quote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zet Serious Request uit. Heb huiswerk...
Ik ook ik schuif het wel een week opquote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
ik ook. kan wachten.quote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
verstandig... succesquote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, fijne avond allemaal, misschien nog tot vanavond laat!
Swompquote:
quote:
LAPO hunten, speciaal voor jou.quote:
kiep on gooingquote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat onze actie #fons de #baksteen niet gaat lukken als opvolger van maja de bij
Nee dude!quote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat onze actie #fons de #baksteen niet gaat lukken als opvolger van maja de bij
Geef de moed niet opquote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
Je mag lapo hunten, maar dan moet je wel even over fons de baksteen naar 3fm smsenquote:
volhoudenquote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
quote:
Fons, doet me denken aan Hans teeuwen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef Swomp het volgende:
[..]
Je mag lapo hunten, maar dan moet je wel even over fons de baksteen naar 3fm smsen
We proberen fons de baksteen als opvolger van maja de bij te krijgen ....quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fons, doet me denken aan Hans teeuwen.Fons met de wijnvlek.
Neil Youngquote:
dan wordt het nat hierquote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Kanariegeel het volgende:
Was het hier maar 1 dagje bloedhitte
Wie was maja?quote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Swomp het volgende:
[..]
We proberen fons de baksteen als opvolger van maja de bij te krijgen ....
Idd, laat het maar lekker sneeuwen!quote:
Alles voor het goeie doelquote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Op de weg iig. Was net buiten, en het was lekker glibberen voor de automobilisten.quote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Kou is niet erg. De sneeuw moet echter wel weg.
quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
Echt zo:
"Je bent positief getest"
"YES, nu krijg ik gratis medicijnen"
Ik bezorg kranten, is ook niet leuk. Mensen die hun voetpad niet aanvegen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Op de weg iig. Was net buiten, en het was lekker glibberen voor de automobilisten.
Echt zo:
Je snapt het toch nietquote:
Op de stoep hier in 't dorp ook. Allemaal van die mensen die hun stoep maar half schoon maken, vriest vervolgens aan..quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Op de weg iig. Was net buiten, en het was lekker glibberen voor de automobilisten.
Echt zo:
geen dankquote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik bezorg kranten, is ook niet leuk. Mensen die hun voetpad niet aanvegen.
Ik moest het gister ook doen, voordat ik bij dat kot was om ze af te halen had ik een lekke band.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Doggystyle.quote:
Ik ben heel slim en dat weet jij.quote:
Kranten bezorgenquote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Stiekummies wel.quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben heel slim en dat weet jij.
Ik kwam vorige week politie tegen tijdens mijn wijk in de bebouwde kom. Die zie je anders echt NOOIT. Ik had geen licht maar kreeg gelukkig geen boete. en toen ze weg waren gewoon weer doorfietsen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik moest het gister ook doen, voordat ik bij dat kot was om ze af te halen had ik een lekke band.
Je kunt toch echt beter over verse sneeuw als over een compact restlaagje lopen.. Veel minder slipgevaar.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uur ga ik 'Boardwalk Empire' kijken
Dat wel, idd.quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je kunt toch echt beter over verse sneeuw als over een compact restlaagje lopen.. Veel minder slipgevaar.
heb mijn voetpad en de stoep speciaal voor jou geveegdquote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef Freudie het volgende:
[..]
heb mijn voetpad en de stoep speciaal voor jou geveegd
Niet zoveel natuurfilmpjes bekijken bedoel je.quote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
godsekut me pc loopt weer es vastIk moet echt eens een virusscan doen
quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week politie tegen tijdens mijn wijk in de bebouwde kom. Die zie je anders echt NOOIT. Ik had geen licht maar kreeg gelukkig geen boete. en toen ze weg waren gewoon weer doorfietsen.
Waar blijven onze smsjesquote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
godsekut me pc loopt weer es vastIk moet echt eens een virusscan doen
<3quote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef Freudie het volgende:
[..]
heb mijn voetpad en de stoep speciaal voor jou geveegd
Ja, dit mooie nummer voor de helft.quote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
GoedeMIDDAG! Heb ik nog wat gemist?
NA Aper.quote:
We hebben een nieuwe cultheld in plaats van Maya de Bijquote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Ik tweet nog wel watquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe cultheld in plaats van Maya de Bij
Fons de Baksteen
Je mag wel even #sr10 #fons de #baksteen twitteren, of even over fons de baksteen smsen naar 3fmquote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zat zonder geluid tekijkenquote:
Hoi knul.quote:
Fok de baksteen was er binnen een paar minuten...quote:Op zondag 19 december 2010 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
half uur vertraging, minstens, is altijd zo
van martin solveig ft dragonettequote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik zat zonder geluid tekijken![]()
Welk Hello nr wordt er bedoeld in dit topic?\
Ik ben echt net pas begonnen met kijken (en nu ook luisteren).
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat is dit voor achterlijk nummer .:r
273.000 nog wat.quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef porsche1 het volgende:
Btw, wat was de tussenstand? Was toen net weg...
Twee stuivers en een knaak.quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef porsche1 het volgende:
273k.quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef porsche1 het volgende:
Wat is dit voor achterlijk nummer .
quote:
ooit was dat andersquote:Op zondag 19 december 2010 19:30 schreef Susi het volgende:
De leukste muziek van 3FM komt altijd tijdens Serious Request
veel succesquote:Op zondag 19 december 2010 19:30 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij ga ik zo een half uurtje m'n oogjes dicht doen
nu?quote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Uitzending op Ned. 3 begint ook weer.
zeg!quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nu?quote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Uitzending op Ned. 3 begint ook weer.
Zal eens voor je kijken.quote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef trance_fan het volgende:
Iemand hier in zeeland met delta die problemen heeft met het vinden van het etalage kanaal.
Ben al 3 keer mijn hele kanaal lijst door gegaan en niet kunnen vinden.
Ah thanks, nou ben ik weer helemaal op de hoogtequote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
van martin solveig ft dragonette
quote:
quote:
quote:
Weet je het zeker?quote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens, dit is toch veel leuker dan school! Afschaffen die school!
quote:
Dat is 3 topics verder, voegt weinig toe om dat hier te posten dan..quote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het kon ook over een half uur zijn?
achterhaalde gebeurtenis, dat onderwijsquote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens, dit is toch veel leuker dan school! Afschaffen die school!
jawel 1tjequote:Op zondag 19 december 2010 19:33 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik heb nog geen baksteen smsje langs zien komen
quote:
Ja, gelukkig heb ik tentamens en zijn de opdrachten allemaal al afquote:
Digitale tv: nummer 61.quote:
dat kloptquote:Op zondag 19 december 2010 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is 3 topics verder, voegt weinig toe om dat hier te posten dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |