kiep on gooingquote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat onze actie #fons de #baksteen niet gaat lukken als opvolger van maja de bij
Nee dude!quote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat onze actie #fons de #baksteen niet gaat lukken als opvolger van maja de bij
Geef de moed niet opquote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
Je mag lapo hunten, maar dan moet je wel even over fons de baksteen naar 3fm smsenquote:
volhoudenquote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
quote:
Fons, doet me denken aan Hans teeuwen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef Swomp het volgende:
[..]
Je mag lapo hunten, maar dan moet je wel even over fons de baksteen naar 3fm smsen
We proberen fons de baksteen als opvolger van maja de bij te krijgen ....quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fons, doet me denken aan Hans teeuwen.Fons met de wijnvlek.
Neil Youngquote:
dan wordt het nat hierquote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Kanariegeel het volgende:
Was het hier maar 1 dagje bloedhitte
Wie was maja?quote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Swomp het volgende:
[..]
We proberen fons de baksteen als opvolger van maja de bij te krijgen ....
Idd, laat het maar lekker sneeuwen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |