kiep on gooingquote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat onze actie #fons de #baksteen niet gaat lukken als opvolger van maja de bij
Nee dude!quote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat onze actie #fons de #baksteen niet gaat lukken als opvolger van maja de bij
Geef de moed niet opquote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
Je mag lapo hunten, maar dan moet je wel even over fons de baksteen naar 3fm smsenquote:
volhoudenquote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Swomp het volgende:
quote:
Fons, doet me denken aan Hans teeuwen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef Swomp het volgende:
[..]
Je mag lapo hunten, maar dan moet je wel even over fons de baksteen naar 3fm smsen
We proberen fons de baksteen als opvolger van maja de bij te krijgen ....quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fons, doet me denken aan Hans teeuwen.Fons met de wijnvlek.
Neil Youngquote:
dan wordt het nat hierquote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Kanariegeel het volgende:
Was het hier maar 1 dagje bloedhitte
Wie was maja?quote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Swomp het volgende:
[..]
We proberen fons de baksteen als opvolger van maja de bij te krijgen ....
Idd, laat het maar lekker sneeuwen!quote:
Alles voor het goeie doelquote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zet Serious Request uit. Heb huiswerk...
Op de weg iig. Was net buiten, en het was lekker glibberen voor de automobilisten.quote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Kou is niet erg. De sneeuw moet echter wel weg.
quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
Echt zo:
"Je bent positief getest"
"YES, nu krijg ik gratis medicijnen"
Ik bezorg kranten, is ook niet leuk. Mensen die hun voetpad niet aanvegen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Op de weg iig. Was net buiten, en het was lekker glibberen voor de automobilisten.
Echt zo:
Je snapt het toch nietquote:
Op de stoep hier in 't dorp ook. Allemaal van die mensen die hun stoep maar half schoon maken, vriest vervolgens aan..quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Op de weg iig. Was net buiten, en het was lekker glibberen voor de automobilisten.
Echt zo:
geen dankquote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik bezorg kranten, is ook niet leuk. Mensen die hun voetpad niet aanvegen.
Ik moest het gister ook doen, voordat ik bij dat kot was om ze af te halen had ik een lekke band.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Doggystyle.quote:
Ik ben heel slim en dat weet jij.quote:
Kranten bezorgenquote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Stiekummies wel.quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben heel slim en dat weet jij.
Ik kwam vorige week politie tegen tijdens mijn wijk in de bebouwde kom. Die zie je anders echt NOOIT. Ik had geen licht maar kreeg gelukkig geen boete. en toen ze weg waren gewoon weer doorfietsen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik moest het gister ook doen, voordat ik bij dat kot was om ze af te halen had ik een lekke band.
Je kunt toch echt beter over verse sneeuw als over een compact restlaagje lopen.. Veel minder slipgevaar.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uur ga ik 'Boardwalk Empire' kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |