Echt he. Qua voetbal in ieder gevalquote:
Heb nu net mijn stream opgestart ja. En idd. Zie meteen een kut passquote:
Goal ofwat?quote:
Nee.quote:Op zondag 19 december 2010 14:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Goal ofwat?
Mijn stream loopt weer achter
Neuhquote:Op zondag 19 december 2010 14:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Goal ofwat?
Mijn stream loopt weer achter
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 14:48 schreef Hajko het volgende:
[..]
Overleef je coke en dronken achter het stuur.
Ga je dood in het PSV stadion
Even quoten hoorquote:
Dolletjesquote:Op zondag 19 december 2010 14:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lekkere afscheidswedstrijd voor affelay zo
Hij gilde toch ook?quote:Op zondag 19 december 2010 14:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Iedereen die iets over gillen zegt GA JE MOND SPOELEN.. . dit gun je zelfs Suarez niet. Bah dat zag er misselijk uit!
Zag de aanval ervoor toch niet dwaasquote:Op zondag 19 december 2010 14:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ja, hij stelt zich aan zeker volgens jou?
Mafkees...
quote:Op zondag 19 december 2010 14:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Reis kan dit seizoen op zijn lijn schrijven
quote:Op zondag 19 december 2010 14:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Reis kan dit seizoen op zijn lijn schrijven
Moet je eens zien hoe ze tekeer gaan als andere supporters dat doen bij Suarezquote:Op zondag 19 december 2010 14:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Iedereen die iets over gillen zegt GA JE MOND SPOELEN.. . dit gun je zelfs Suarez niet. Bah dat zag er misselijk uit!
Ik mag die reis niet. maar als je de herhaling ziet had die alle reden toe om zo te schreeuwen. dit wens je niemand toe.quote:
Ajax kampioen dusquote:Op zondag 19 december 2010 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax zonder Suarez
Twente zonder Ruiz
PSV zonder Ibi en Reis.
Er is altijd hoop hèquote:
en Feyenoord mét De Beukquote:Op zondag 19 december 2010 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax zonder Suarez
Twente zonder Ruiz
PSV zonder Ibi en Reis.
Hard manquote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef Hajko het volgende:
Ik schakel ook echt in op de goeie momenten
Ja en op het moment van schrijven zag ik de actie zelf niet goed.quote:Op zondag 19 december 2010 14:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik mag die reis niet. maar als je de herhaling ziet had die alle reden toe om zo te schreeuwen. dit wens je niemand toe.
doe maar nietquote:Op zondag 19 december 2010 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Iemand een gifje? Heb het niet gezien.
Denk wel dat er mensen het niet 123 hebben gezienquote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja en op het moment van schrijven zag ik de actie zelf niet goed.
Dat gifje mag in een spoiler trouwens.quote:Op zondag 19 december 2010 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Iemand een gifje? Heb het niet gezien.
haha ah mattie.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2010 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat gifje mag in een spoiler trouwens.
Zou mooi zijn als psv gewoon verliest.quote:Op zondag 19 december 2010 14:54 schreef DS4 het volgende:
Nu maar hopen dat Berg komend seizoenshelft gaat draaien. Wie weet... Zou mooi zijn als hij vandaag al een doelpunt mee kan nemen voor het vertrouwen.
Maar tsjongejonge, want een schade zal er in die knie van Reis zijn.
Okquote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja en op het moment van schrijven zag ik de actie zelf niet goed.
kleuter.quote:Op zondag 19 december 2010 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
Beetje triest die gasten die lacherig doen om de blessure van Reis....
Hopelijk krijgen jullie ook zo'n blessure, stelletje kleuters....
Dat was Kah! held..quote:Op zondag 19 december 2010 14:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die gasten die daar voor de muur staan te vechten
Dit:)quote:Op zondag 19 december 2010 14:56 schreef Wilskracht het volgende:
Dit gun je PSV (dan heb ik het over de goal tegen)
Niemand zegt dat ze het Reis gunnen hoor. Napoleon had ook niet zo snel door dat het ernstig was. Ik ook niet trouwens.quote:Op zondag 19 december 2010 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
Beetje triest die gasten die lacherig doen om de blessure van Reis....
Hopelijk krijgen jullie ook zo'n blessure, stelletje kleuters....
Knap van je.quote:Op zondag 19 december 2010 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als PSV-fan zeg ik: Mooie vrije trap
Ach, gelukkig is ajax zo slecht dat ze die derde ster nooit meer krijgen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zou mooi zijn als psv gewoon verliest.
Ach, nu weet ik ook hoe haters voelenquote:
Ja respectquote:
Alsof die naar Feyenoord zou willen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuke speler voor Feyenoord die Hadouir .. (schrijf je dat zo?)
Ja echt een rampzalig team, gelukkig zijn psv en twente echt optimaal momenteelquote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is ajax zo slecht dat ze die derde ster nooit meer krijgen.
quote:Op zondag 19 december 2010 14:49 schreef dakraam het volgende:
Droogkloot presentator''Dat ziet er niet goed uit''
Nee lul, dat zien wij ook wel.
Denk het niet, hij zit wel goed bij Roda.quote:Op zondag 19 december 2010 14:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alsof die naar Feyenoord zou willen.
En vaak onterecht net wint.quote:Op zondag 19 december 2010 14:59 schreef Wilskracht het volgende:
Als Ajax supporter heb k medelijden met Feyenoord en heb ik steeds meer moeite met PSV
(komt waarschijnlijk omdat PSV zo irritant vaak kampioen wordt)
Meer omdat PSVers nu net zo arrogant worden.quote:Op zondag 19 december 2010 14:59 schreef Wilskracht het volgende:
Als Ajax supporter heb k medelijden met Feyenoord en heb ik steeds meer moeite met PSV
(komt waarschijnlijk omdat PSV zo irritant vaak kampioen wordt)
Maar er is nu sowieso een maand geen voetbal meer, dus dan kan het.quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Gaat 'm dan toch wel een maandje kosten...
Die hebben er wel iets meer verstand van dan jou vermoed ik.quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Ricard0j het volgende:
Knieschijf uit de kom?
Herinner me van een basketbal speler die hetzelfde overkwam. Pfoeh die heeft dus dik een jaar in de ziekenboeg gezeten.
Zeggen ze dat ie niet eens naar het ziekenhuis hoeft
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Wilskracht het volgende:
Zelf bij een zware blessure heeft PSV mazzel
Want?quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee is ook echt totaal geen goede vergelijking.
En dan heb jij zo'n usernamequote:
Ach wat ben je toch zielig ,Reis gilt niet voor niets.Dat zag je al zonder de herhaling. Maar je moest zonodig iets schrijven om je afschuw over psv kracht bij te zetten. ten koste van.....quote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, nu weet ik ook hoe haters voelen
Maak ik dan een diagnose? Denk het niet.quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die hebben er wel iets meer verstand van dan jou vermoed ik.
Ja totaal andere blessure, bij Kokmeijer zag je het meteen breken en en er nog maar aanbungelen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Want?
Het zag er bijna net zo goor uit
Zonder de herhaling zag je dan helemaal niet. zeik niet zo. Overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ach wat ben je toch zielig ,Reis gilt niet voor niets.Dat zag je al zonder de herhaling. Maar je moest zonodig iets schrijven om je afschuw over psv kracht bij te zetten. ten koste van.....
Maar je weet dat voetballers 9 van de 10 keer wel om niets schreeuwen? Hij zei toch dat hij het nog niet goed had gezien, laat het dan los. Zo'n opmerking had ik ook kunnen maken.quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ach wat ben je toch zielig ,Reis gilt niet voor niets.Dat zag je al zonder de herhaling. Maar je moest zonodig iets schrijven om je afschuw over psv kracht bij te zetten. ten koste van.....
Omdat het een keer fout ging betekend het niet dat het bij iedereen zo gaat. Over het algemeen is een uit de kommetje niet zo erg.quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Maak ik dan een diagnose? Denk het niet.
Ik gaf alleen een situatie aan waarin zoiets ook gebeurde en dan vind ik het nogal frappant dat men dan zegt dat een ziekenhuisbezoek niet eens nodig is.
Alsjeblieft zeg, zonder herhaling leek het mij gewoon een botsing en daarbij hoef je niet zo overdreven te schreeuwen. Na de herhaling zag ik de ernst pas in en als je verder dan die post had gekeken zag je dat ook. En waar maak je op uit dat ik psv afschuw?quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef maril het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan echt wel aan de gil horen of er echt iets is of dat het een nichtengilletje a la Suarez is.....quote:Op zondag 19 december 2010 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar je weet dat voetballers 9 van de 10 keer wel om niets schreeuwen? Hij zei toch dat hij het nog niet goed had gezien, laat het dan los. Zo'n opmerking had ik ook kunnen maken.
Dan zal het wel iets anders aan de hand zijn he.quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Maak ik dan een diagnose? Denk het niet.
Ik gaf alleen een situatie aan waarin zoiets ook gebeurde en dan vind ik het nogal frappant dat men dan zegt dat een ziekenhuisbezoek niet eens nodig is.
Nee ik zag meteen dat zijn knie eruit was gegaan, net als die speler van Denenmarken destijds tegen Nederland weet zn naam niet meer later trainer geworden van oa Ajax .quote:Op zondag 19 december 2010 14:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als ik die herhaling bekijk van Reis denk ik aan Niels Kokmeijer
Kan natuurlijk zo zijn dat de banden uitgerekt worden doordat ie niet meer 'op z'n plaats zit'.quote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat het een keer fout ging betekend het niet dat het bij iedereen zo gaat. Over het algemeen is een uit de kommetje niet zo erg.
Morten Olsen ?quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef maril het volgende:
[..]
Nee ik zag meteen dat zijn knie eruit was gegaan, net als die speler van Denenmarken destijds tegen Nederland weet zn naam niet meer later trainer geworden van oa Ajax .
Ik bepaal zelf wel of ik wat over de gil van Reis of Suarez zeg. Niet iedereen kan een gilletje zo goed onderscheiden als jij.quote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan echt wel aan de gil horen of er echt iets is of dat het een nichtengilletje a la Suarez is.....
Ja hoor, als jij het zegtquote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan echt wel aan de gil horen of er echt iets is of dat het een nichtengilletje a la Suarez is.....
Ja, ze krijgen Ajax trekjes.... das wel minder inderdaad....quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een vreselijk verwend publiek heeft PSV toch.
Echt he. Valt me ook op. Wat een verwaande koters zijn het tochquote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
De Media doet dat jaquote:Op zondag 19 december 2010 15:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ze krijgen Ajax trekjes.... das wel minder inderdaad....
Want?!quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
Als iemand iets over PSV zegt begin je te huilen. Maar wel steeds Ajax afkrakenquote:Op zondag 19 december 2010 15:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ze krijgen Ajax trekjes.... das wel minder inderdaad....
Nouja voetballen..quote:Op zondag 19 december 2010 15:09 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV is aan het voetballen, niet Ajax ..
Ik voorspel een overwinning voor Roda. Of een gelijkspel.quote:
Aha oké nu snap ik hetquote:Op zondag 19 december 2010 15:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Beginnen bij elk foutje te fluiten en sfeer maken doen ze pas als ze voorstaan.
lol!!quote:Op zondag 19 december 2010 15:09 schreef Wilskracht het volgende:
Zag ik daar Johan Vogel op het gras
Alleen vaak foute passes.quote:
ze hebben toch Verhoevenquote:Op zondag 19 december 2010 15:12 schreef muzas het volgende:
Zeg als stekelenburg weg gaat.. kan ajax dan niet bij roda gaan shoppen? Ik begin die keeper steeds beter te vinden.
Was ie niet transfervrij aan het einde van het seizoen? Of zijn ze bij Roda ook wakker?quote:Op zondag 19 december 2010 15:12 schreef muzas het volgende:
Zeg als stekelenburg weg gaat.. kan ajax dan niet bij roda gaan shoppen? Ik begin die keeper steeds beter te vinden.
WTF ??quote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens: Gezeur over Ajax mag ergens anders. Gezeur over PSV mag, als het maar geen trollreactie is.
Suarez en Ruiz komen nog terugquote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi ..
Ajax - Suarez
Twente - Ruiz
PSV - Afellay
Ik vroeg je wat.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Suarez en Ruiz komen nog terug, Ibi waarschijnlijk niet meer
.
Waarschijnlijk zien we dadelijk nog een keer de herhaling
quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Twedd het volgende:
Misschien wel goed dat Reis eruit is, anders werd ie helemaal para van al dat wit.
Das waar ..quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Suarez en Ruiz komen nog terug, Ibi waarschijnlijk niet meer
.
Waarschijnlijk zien we dadelijk nog een keer de herhaling
En ben ik verplicht om te antwoorden?! Dacht het nietquote:
LOLquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Twedd het volgende:
Misschien wel goed dat Reis eruit is, anders werd ie helemaal para van al dat wit.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Twedd het volgende:
Waarom reageer je dan in godsnaam op mijquote:Op zondag 19 december 2010 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En ben ik verplicht om te antwoorden?! Dacht het niet
Ja. En dat ook jaquote:
Haal asjeblieft Midoquote:Op zondag 19 december 2010 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
BERG KAN ER NIKS VAN.
PSV kan beter van Beukering halen, of Mido.
Jij zei het toch? Waar moet ik anders op reageren? Triest vrouwtjequote:Op zondag 19 december 2010 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan in godsnaam op mijTriest ventje.
Gelukkig al weer wegquote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Haal asjeblieft MidoKan ie met van dr meijde kroketten gaan happen... Of loopt die ondertussen niet meer in eindhoven?
Jij zegt WTF???quote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij zei het toch? Waar moet ik anders op reageren? Triest vrouwtje
quote:Op zondag 19 december 2010 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan in godsnaam op mijTriest ventje.
Dimmen !! Anders roep ik Happel.quote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij zei het toch? Waar moet ik anders op reageren? Triest vrouwtje
Bij HSV was het ook al niet veel soepsquote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
Wel apart hoe spelers bij een andere club ineens een schlemiel kunnen worden.
Bij Grunn was het echt een spits die je vreesde nu is het een clown.
Happel zit vast in de sneeuw ergens in Amsterdamquote:Op zondag 19 december 2010 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Dimmen !! Anders roep ik Happel.
Hmm dan kan ik idd beter wegblijven uit VBLquote:Op zondag 19 december 2010 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij zegt WTF???
Als je niet snapt wat ik zeg, blijf je maar weg uit dit topic.
wel apart, maar de helft van de Roda JC selectie die nu op het veld staat is ook elders gefloptquote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
Wel apart hoe spelers bij een andere club ineens een schlemiel kunnen worden.
Bij Grunn was het echt een spits die je vreesde nu is het een clown.
Nou ja... Ga door en je zult het beleven ook.quote:Op zondag 19 december 2010 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dan kan ik idd beter wegblijven uit VBL.
Nou nee
En volgens mij is 50% homo. Als er een verkeerde sliding wordt ingezet en de bil van de speler zichtbaar is, dan fluit hij nooit voor een overtreding.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
Scheidsrechters zijn gewoon mislukte voetballer die ook hun moment of fame willen.
Volgens mij doe ik vrij weinig atm, maar hou maar op met die dreigementenquote:Op zondag 19 december 2010 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja... Ga door en je zult het beleven ook.
Misschien komt dat ook omdat je weet dat hij niks ernstigs heeft.quote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mwoah. Eigenlijk ziet het er niet zo heel vies uit als ik het nog eens bekijk.
Nou ik vind het er nog steeds afschuwelijk uit zienquote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mwoah. Eigenlijk ziet het er niet zo heel vies uit als ik het nog eens bekijk.
Durf de herhaling niet te zienquote:Op zondag 19 december 2010 15:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ik vind het er nog steeds afschuwelijk uit zien
Wellicht.quote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien komt dat ook omdat je weet dat hij niks ernstigs heeft.
Modmietjequote:
Lachen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:32 schreef Ronaldsen het volgende:
die reclame net: "Ben jij getrouwd? ik ook!"
secondlove.nl
Ik heb zelf iets te veel blessures gehad om dit zo maar te geloven.quote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien komt dat ook omdat je weet dat hij niks ernstigs heeft.
Ja.quote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Wellicht gewoon voor de zekerheid toch?
Nouja, merendeel van de mensen zapt weg of gaat naar de wc tijdens de reclame. kunnen ze het nu nog even lezenquote:
Nou ja, Humberto bracht het zo. Maar ik denk dat ze gewoon geen risico willen nemen en hem sowieso nader willen onderzoeken. Lijkt me wel logischquote:Op zondag 19 december 2010 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh, het is misschien dus toch erger met Reis.
Ja, leuk... typ je net wat, is het weer achterhaald.quote:Op zondag 19 december 2010 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh, het is misschien dus toch erger met Reis.
Ow ok. Sorry.quote:Op zondag 19 december 2010 15:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nouja, merendeel van de mensen zapt weg of gaat naar de wc tijdens de reclame. kunnen ze het nu nog even lezen
quote:
Ik hoorde dat Eric Addo rijdt in z'n bolidequote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als ie zelf maar niet achter het stuur kruipt
geweldige supporters heeft dat psv toch.quote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dat vingertje, gewoon omknakken.. bah bah! Hij is diegene die kansen mist waardoor je er bij de F'jes nog afgehaald zal worden.
is toch gewoon misselijk, dat hoor je nog niet eens te doen naar je uitpubliek.quote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef cheqy het volgende:
[..]
geweldige supporters heeft die psv toch.
Denk het niet .. Hij gaat na dit seizoen weer weg.quote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat er morgen veel shirtjes met Berg erop verkocht gaan worden.
Hij heeft gelijk. een speler uit vorm heeft steun nodig van zijn publiek en niet een stel fluitende leeghoofden.quote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
is toch gewoon misselijk, dat hoor je nog niet eens te doen naar je uitpubliek.
Om Gijpie maar even te quoten...quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. een speler uit vorm heeft steun nodig van zijn publiek en niet een stel fluitende leeghoofden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
Tussenstand Ajax - Feyenoord:Doe eens niet zo irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Tussenstand Ajax - Feyenoord:Sowieso misplaatste grap omdat die wedstrijd om half 1 zou beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Neequote:
Tussenstand Ajax - Feyenoord:Spoilers opent ie automatisch hier op de telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Shitquote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Spoilers opent ie automatisch hier op de telefoon
Het is dus echt momenteel tijd voor de Mocro-flu?quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Even heel offtopic: ik lig met griep op de bank en voel me ontzettend winderig.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |