Maar er is nu sowieso een maand geen voetbal meer, dus dan kan het.quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Gaat 'm dan toch wel een maandje kosten...
Die hebben er wel iets meer verstand van dan jou vermoed ik.quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Ricard0j het volgende:
Knieschijf uit de kom?
Herinner me van een basketbal speler die hetzelfde overkwam. Pfoeh die heeft dus dik een jaar in de ziekenboeg gezeten.
Zeggen ze dat ie niet eens naar het ziekenhuis hoeft
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Wilskracht het volgende:
Zelf bij een zware blessure heeft PSV mazzel
Want?quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee is ook echt totaal geen goede vergelijking.
En dan heb jij zo'n usernamequote:
Ach wat ben je toch zielig ,Reis gilt niet voor niets.Dat zag je al zonder de herhaling. Maar je moest zonodig iets schrijven om je afschuw over psv kracht bij te zetten. ten koste van.....quote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, nu weet ik ook hoe haters voelen
Maak ik dan een diagnose? Denk het niet.quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die hebben er wel iets meer verstand van dan jou vermoed ik.
Ja totaal andere blessure, bij Kokmeijer zag je het meteen breken en en er nog maar aanbungelen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Want?
Het zag er bijna net zo goor uit
Zonder de herhaling zag je dan helemaal niet. zeik niet zo. Overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ach wat ben je toch zielig ,Reis gilt niet voor niets.Dat zag je al zonder de herhaling. Maar je moest zonodig iets schrijven om je afschuw over psv kracht bij te zetten. ten koste van.....
Maar je weet dat voetballers 9 van de 10 keer wel om niets schreeuwen? Hij zei toch dat hij het nog niet goed had gezien, laat het dan los. Zo'n opmerking had ik ook kunnen maken.quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ach wat ben je toch zielig ,Reis gilt niet voor niets.Dat zag je al zonder de herhaling. Maar je moest zonodig iets schrijven om je afschuw over psv kracht bij te zetten. ten koste van.....
Omdat het een keer fout ging betekend het niet dat het bij iedereen zo gaat. Over het algemeen is een uit de kommetje niet zo erg.quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Maak ik dan een diagnose? Denk het niet.
Ik gaf alleen een situatie aan waarin zoiets ook gebeurde en dan vind ik het nogal frappant dat men dan zegt dat een ziekenhuisbezoek niet eens nodig is.
Alsjeblieft zeg, zonder herhaling leek het mij gewoon een botsing en daarbij hoef je niet zo overdreven te schreeuwen. Na de herhaling zag ik de ernst pas in en als je verder dan die post had gekeken zag je dat ook. En waar maak je op uit dat ik psv afschuw?quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef maril het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan echt wel aan de gil horen of er echt iets is of dat het een nichtengilletje a la Suarez is.....quote:Op zondag 19 december 2010 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar je weet dat voetballers 9 van de 10 keer wel om niets schreeuwen? Hij zei toch dat hij het nog niet goed had gezien, laat het dan los. Zo'n opmerking had ik ook kunnen maken.
Dan zal het wel iets anders aan de hand zijn he.quote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Maak ik dan een diagnose? Denk het niet.
Ik gaf alleen een situatie aan waarin zoiets ook gebeurde en dan vind ik het nogal frappant dat men dan zegt dat een ziekenhuisbezoek niet eens nodig is.
Nee ik zag meteen dat zijn knie eruit was gegaan, net als die speler van Denenmarken destijds tegen Nederland weet zn naam niet meer later trainer geworden van oa Ajax .quote:Op zondag 19 december 2010 14:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als ik die herhaling bekijk van Reis denk ik aan Niels Kokmeijer
Kan natuurlijk zo zijn dat de banden uitgerekt worden doordat ie niet meer 'op z'n plaats zit'.quote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat het een keer fout ging betekend het niet dat het bij iedereen zo gaat. Over het algemeen is een uit de kommetje niet zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |