Moet je eens zien hoe ze tekeer gaan als andere supporters dat doen bij Suarezquote:Op zondag 19 december 2010 14:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Iedereen die iets over gillen zegt GA JE MOND SPOELEN.. . dit gun je zelfs Suarez niet. Bah dat zag er misselijk uit!
Ik mag die reis niet. maar als je de herhaling ziet had die alle reden toe om zo te schreeuwen. dit wens je niemand toe.quote:
Ajax kampioen dusquote:Op zondag 19 december 2010 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax zonder Suarez
Twente zonder Ruiz
PSV zonder Ibi en Reis.
Er is altijd hoop hèquote:
en Feyenoord mét De Beukquote:Op zondag 19 december 2010 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax zonder Suarez
Twente zonder Ruiz
PSV zonder Ibi en Reis.
Hard manquote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef Hajko het volgende:
Ik schakel ook echt in op de goeie momenten
Ja en op het moment van schrijven zag ik de actie zelf niet goed.quote:Op zondag 19 december 2010 14:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik mag die reis niet. maar als je de herhaling ziet had die alle reden toe om zo te schreeuwen. dit wens je niemand toe.
doe maar nietquote:Op zondag 19 december 2010 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Iemand een gifje? Heb het niet gezien.
Denk wel dat er mensen het niet 123 hebben gezienquote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja en op het moment van schrijven zag ik de actie zelf niet goed.
Dat gifje mag in een spoiler trouwens.quote:Op zondag 19 december 2010 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Iemand een gifje? Heb het niet gezien.
haha ah mattie.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2010 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat gifje mag in een spoiler trouwens.
Zou mooi zijn als psv gewoon verliest.quote:Op zondag 19 december 2010 14:54 schreef DS4 het volgende:
Nu maar hopen dat Berg komend seizoenshelft gaat draaien. Wie weet... Zou mooi zijn als hij vandaag al een doelpunt mee kan nemen voor het vertrouwen.
Maar tsjongejonge, want een schade zal er in die knie van Reis zijn.
Okquote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja en op het moment van schrijven zag ik de actie zelf niet goed.
kleuter.quote:Op zondag 19 december 2010 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
Beetje triest die gasten die lacherig doen om de blessure van Reis....
Hopelijk krijgen jullie ook zo'n blessure, stelletje kleuters....
Dat was Kah! held..quote:Op zondag 19 december 2010 14:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die gasten die daar voor de muur staan te vechten
Dit:)quote:Op zondag 19 december 2010 14:56 schreef Wilskracht het volgende:
Dit gun je PSV (dan heb ik het over de goal tegen)
Niemand zegt dat ze het Reis gunnen hoor. Napoleon had ook niet zo snel door dat het ernstig was. Ik ook niet trouwens.quote:Op zondag 19 december 2010 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
Beetje triest die gasten die lacherig doen om de blessure van Reis....
Hopelijk krijgen jullie ook zo'n blessure, stelletje kleuters....
Knap van je.quote:Op zondag 19 december 2010 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als PSV-fan zeg ik: Mooie vrije trap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |