Morten Olsen ?quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef maril het volgende:
[..]
Nee ik zag meteen dat zijn knie eruit was gegaan, net als die speler van Denenmarken destijds tegen Nederland weet zn naam niet meer later trainer geworden van oa Ajax .
Ik bepaal zelf wel of ik wat over de gil van Reis of Suarez zeg. Niet iedereen kan een gilletje zo goed onderscheiden als jij.quote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan echt wel aan de gil horen of er echt iets is of dat het een nichtengilletje a la Suarez is.....
Ja hoor, als jij het zegtquote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan echt wel aan de gil horen of er echt iets is of dat het een nichtengilletje a la Suarez is.....
Ja, ze krijgen Ajax trekjes.... das wel minder inderdaad....quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een vreselijk verwend publiek heeft PSV toch.
Echt he. Valt me ook op. Wat een verwaande koters zijn het tochquote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
De Media doet dat jaquote:Op zondag 19 december 2010 15:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ze krijgen Ajax trekjes.... das wel minder inderdaad....
Want?!quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
Als iemand iets over PSV zegt begin je te huilen. Maar wel steeds Ajax afkrakenquote:Op zondag 19 december 2010 15:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ze krijgen Ajax trekjes.... das wel minder inderdaad....
Nouja voetballen..quote:Op zondag 19 december 2010 15:09 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV is aan het voetballen, niet Ajax ..
Ik voorspel een overwinning voor Roda. Of een gelijkspel.quote:
Aha oké nu snap ik hetquote:Op zondag 19 december 2010 15:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Beginnen bij elk foutje te fluiten en sfeer maken doen ze pas als ze voorstaan.
lol!!quote:Op zondag 19 december 2010 15:09 schreef Wilskracht het volgende:
Zag ik daar Johan Vogel op het gras
Alleen vaak foute passes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |