Das waar ..quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Suarez en Ruiz komen nog terug, Ibi waarschijnlijk niet meer
.
Waarschijnlijk zien we dadelijk nog een keer de herhaling
En ben ik verplicht om te antwoorden?! Dacht het nietquote:
LOLquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Twedd het volgende:
Misschien wel goed dat Reis eruit is, anders werd ie helemaal para van al dat wit.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Twedd het volgende:
Misschien wel goed dat Reis eruit is, anders werd ie helemaal para van al dat wit.
Waarom reageer je dan in godsnaam op mijquote:Op zondag 19 december 2010 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En ben ik verplicht om te antwoorden?! Dacht het niet
Ja. En dat ook jaquote:
Haal asjeblieft Midoquote:Op zondag 19 december 2010 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
BERG KAN ER NIKS VAN.
PSV kan beter van Beukering halen, of Mido.
Jij zei het toch? Waar moet ik anders op reageren? Triest vrouwtjequote:Op zondag 19 december 2010 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan in godsnaam op mijTriest ventje.
Gelukkig al weer wegquote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Haal asjeblieft MidoKan ie met van dr meijde kroketten gaan happen... Of loopt die ondertussen niet meer in eindhoven?
Jij zegt WTF???quote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij zei het toch? Waar moet ik anders op reageren? Triest vrouwtje
quote:Op zondag 19 december 2010 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan in godsnaam op mijTriest ventje.
Dimmen !! Anders roep ik Happel.quote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij zei het toch? Waar moet ik anders op reageren? Triest vrouwtje
Bij HSV was het ook al niet veel soepsquote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
Wel apart hoe spelers bij een andere club ineens een schlemiel kunnen worden.
Bij Grunn was het echt een spits die je vreesde nu is het een clown.
Happel zit vast in de sneeuw ergens in Amsterdamquote:Op zondag 19 december 2010 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Dimmen !! Anders roep ik Happel.
Hmm dan kan ik idd beter wegblijven uit VBLquote:Op zondag 19 december 2010 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij zegt WTF???
Als je niet snapt wat ik zeg, blijf je maar weg uit dit topic.
wel apart, maar de helft van de Roda JC selectie die nu op het veld staat is ook elders gefloptquote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
Wel apart hoe spelers bij een andere club ineens een schlemiel kunnen worden.
Bij Grunn was het echt een spits die je vreesde nu is het een clown.
Nou ja... Ga door en je zult het beleven ook.quote:Op zondag 19 december 2010 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dan kan ik idd beter wegblijven uit VBL.
Nou nee
En volgens mij is 50% homo. Als er een verkeerde sliding wordt ingezet en de bil van de speler zichtbaar is, dan fluit hij nooit voor een overtreding.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
Scheidsrechters zijn gewoon mislukte voetballer die ook hun moment of fame willen.
Volgens mij doe ik vrij weinig atm, maar hou maar op met die dreigementenquote:Op zondag 19 december 2010 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja... Ga door en je zult het beleven ook.
Misschien komt dat ook omdat je weet dat hij niks ernstigs heeft.quote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mwoah. Eigenlijk ziet het er niet zo heel vies uit als ik het nog eens bekijk.
Nou ik vind het er nog steeds afschuwelijk uit zienquote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mwoah. Eigenlijk ziet het er niet zo heel vies uit als ik het nog eens bekijk.
Durf de herhaling niet te zienquote:Op zondag 19 december 2010 15:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ik vind het er nog steeds afschuwelijk uit zien
Wellicht.quote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien komt dat ook omdat je weet dat hij niks ernstigs heeft.
Modmietjequote:
Lachen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:32 schreef Ronaldsen het volgende:
die reclame net: "Ben jij getrouwd? ik ook!"
secondlove.nl
Ik heb zelf iets te veel blessures gehad om dit zo maar te geloven.quote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien komt dat ook omdat je weet dat hij niks ernstigs heeft.
Ja.quote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Wellicht gewoon voor de zekerheid toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |