Nou ja, Humberto bracht het zo. Maar ik denk dat ze gewoon geen risico willen nemen en hem sowieso nader willen onderzoeken. Lijkt me wel logischquote:Op zondag 19 december 2010 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh, het is misschien dus toch erger met Reis.
Ja, leuk... typ je net wat, is het weer achterhaald.quote:Op zondag 19 december 2010 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh, het is misschien dus toch erger met Reis.
Ow ok. Sorry.quote:Op zondag 19 december 2010 15:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nouja, merendeel van de mensen zapt weg of gaat naar de wc tijdens de reclame. kunnen ze het nu nog even lezen
quote:
Ik hoorde dat Eric Addo rijdt in z'n bolidequote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als ie zelf maar niet achter het stuur kruipt
geweldige supporters heeft dat psv toch.quote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dat vingertje, gewoon omknakken.. bah bah! Hij is diegene die kansen mist waardoor je er bij de F'jes nog afgehaald zal worden.
is toch gewoon misselijk, dat hoor je nog niet eens te doen naar je uitpubliek.quote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef cheqy het volgende:
[..]
geweldige supporters heeft die psv toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |