Denk het niet .. Hij gaat na dit seizoen weer weg.quote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat er morgen veel shirtjes met Berg erop verkocht gaan worden.
Hij heeft gelijk. een speler uit vorm heeft steun nodig van zijn publiek en niet een stel fluitende leeghoofden.quote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
is toch gewoon misselijk, dat hoor je nog niet eens te doen naar je uitpubliek.
Om Gijpie maar even te quoten...quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. een speler uit vorm heeft steun nodig van zijn publiek en niet een stel fluitende leeghoofden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
Tussenstand Ajax - Feyenoord:Doe eens niet zo irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Tussenstand Ajax - Feyenoord:Sowieso misplaatste grap omdat die wedstrijd om half 1 zou beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Neequote:
Tussenstand Ajax - Feyenoord:Spoilers opent ie automatisch hier op de telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Shitquote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Spoilers opent ie automatisch hier op de telefoon
Het is dus echt momenteel tijd voor de Mocro-flu?quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Even heel offtopic: ik lig met griep op de bank en voel me ontzettend winderig.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |