Maar ze rookt niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Katja zit (net als Do vorig jaar) constant met mobiel in hand.
Laten we het hopen. Is een geweldig nummer!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:23 schreef Nfct het volgende:
[..]
Verwacht wel dat ekdom die een paar keer motiveert..
Niks.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:24 schreef Nfct het volgende:
Hé, even een vraagje over maja geouwehoer. Dat zag ik vorig jaar ook al, wat is hier de gedachte achter?
Moet je even wachten tot het hele uur, mis je het minst.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zat op de pot. Moet ook gebeuren . . .![]()
Heb je die kutbij ook weer..quote:
Wat is er mis met roken?quote:
Wat een snelheid heaquote:
Geen idee, maar het is wel irritant.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zouden we hier toch niet doen??
Correctie: van het leven ga je dood.quote:
rare vogel dat je bent.quote:
Weet je niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van tegen een auto aanrennen ook...
Het is geel en je kunt erop staanquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van tegen een auto aanrennen ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
het stinkt nog erger dan rijstwafels!quote:
Roel heeft gelijk.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Same here.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
Toch raar dat het zo dichtbij is en ik er niet heen ben. Ga maandag middag kijken denk ik.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Het is geel en je kunt erop staanHet is groen, en zit op een hek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
Toch raar dat het zo dichtbij is en ik er niet heen ben. Ga maandag middag kijken denk ik.
Ik ben een keer tegen een auto aangerend en leef nog! Hoeveel bewijs wil je hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welles, ben nog nooit tegen een auto aangerend en ik leef nog.
Hoeveel bewijs heb je nodig
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is groen, en zit op een hek.Omg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook niet bij iedereen... ik ben zelf een niet-roker maar heb er eigenlijk nooit last van dat Peaceman rookt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Alleshet ergste is ong dat ze zelf niet weten hoe hard ze meuren.
Pas op dat Robert M. je dan niet misbruikt...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
WIE DE NEUK = Frans Halsema.
Dat is voor mijn tijd
[..]
Het is groen, en zit op een hek.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga weer uit dit topic, gaat me te snel
Houdoe!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
WIE DE NEUK = Frans Halsema.
Dat is voor mijn tijd![]()
dies goed he? vertel ik ook wel eens en dan moeten de toehoorders vaak lachenquote:
Doe het nog eens dan...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een keer tegen een auto aangerend en leef nog! Hoeveel bewijs wil je hebben.
[..]
Het is groen, en zit op een hek.Waarom heeft de koningin een oranje telefoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oké, tikje moeilijker nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doet gij dat ook bij junior ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef peaceman het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld.![]()
Ben jij diezelfde zeurkous van het vorig jaar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef djkoelkast het volgende:
Score goeie nummers gedraaid door Coen: 0
Wat een schijtherrie.
Ja, alle gedraaide platen zijn aangevraagd maar de dj's kunnen er wel een keuze uit maken hoor.
Ik ben veel milder hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ben jij diezelfde zeurkous van het vorig jaar?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef djkoelkast het volgende:
Score goeie nummers gedraaid door Coen: 0
Wat een schijtherrie.
Ja, alle gedraaide platen zijn aangevraagd maar de dj's kunnen er wel een keuze uit maken hoor.
Die man is overleden in '84 dus als je 26 bent is het al voor je tijd, ongeveer zo oud is die Robert M.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op dat Robert M. je dan niet misbruikt...
Ik heb met Junior nog geen discussie op fok of bedoelde je dat niet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En doet gij dat ook bij junior ??![]()
Zeiden we vorig jaar ook over Annemiek, en ik heb ook van haar genoten. We moeten niet zo zielig doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Coen had er niet in gemoeten.
Koen bepaald niet wat er gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
Gewoon prachtig Ekdom, Veenstra, en Verschuuren Verschuúren!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou doei danquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verschuurenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef Nfct het volgende:
[..]
Gewoon prachtig Ekdom, Veenstra, en Verschuuren Verschuúren!
Een hele week Ekstra Weekend!
Wedden dat ze zonder bier nog niet half zo leuk zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef Nfct het volgende:
[..]
Gewoon prachtig Ekdom, Veenstra, en Verschuuren Verschuúren!
Idd. draai muziek!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze updates hadden prima met die tv-updates gecombineerd kunnen worden.
Gozer, ze drinken 1 pilsje ofzo tijdens EW.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wedden dat ze zonder bier nog niet half zo leuk zijn?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Elusive het volgende:
hopelijk volgend jaar ekdom, veenstra en john bakker
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Elusive het volgende:
hopelijk volgend jaar ekdom, veenstra en john bakker
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef Nfct het volgende:
Gewoon prachtig Ekdom, Veenstra, en Verschuuren Verschuúren Rimbimbimbimb ... Tjibbe !
Ik kom uit brabant, KUT !quote:
Ik zeg dit al 5 jaar:quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Koen bepaald niet wat er gedraaid wordt.
In beeld, ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Gozer, ze drinken 1 pilsje ofzo tijdens EW.
Nee, tijdens de SR TV-headlines is er reclame op de radio.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Qunix het volgende:
Tijdens de headlines is er muziek op de radio....
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Einde contract dit jaar, kerel.
Mido ook,quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Einde contract dit jaar, kerel.
dat deed Der Rudy wel tijdens zijn laatstequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Gast, ze drinken zich echt niet klem tijdens die uitzending.
Maar niet de hele headlines lang...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, tijdens de SR Update is er reclame op de radio.
En laat het hele 'Ekstra Weekend' nou in beeld zijn!quote:
Hap, hap, hap.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Gast, ze drinken zich echt niet klem tijdens die uitzending.
Stenders mag contractueel nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:33 schreef Qunix het volgende:
Volgend jaar Stenders, Ekdom en 'iemand anders'
Ja sorry, ik vind dat echt verschrikkelijk, maar goed. Als je je een beetje inhoudt, kan ik er wel mee leven hoor.quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is nu wel goed en normaal te volgen
Rudyquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat deed Der Rudy wel tijdens zijn laatste
Die heeft niet eens een contract, die doet mee voor een Fristi en een gevulde koek.quote:
Fred Siebelink!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:33 schreef Qunix het volgende:
Volgend jaar Stenders, EkdomBeelen en 'iemand anders'
Ik heb geen enkele intentie om hier weg te gaanquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En laat het hele 'Ekstra Weekend' nou in beeld zijn!
Beelen voor Ekdom kiezenquote:
Geef niet mij de schuld.... Geef die pluimbak Jol de schuld.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben jullie dit jaar speciaal gehaald. Zelfde voor Ooijer.
Mido heeft al een paar keer gescoord en heeft dus ondanks alles al zijn waarde gehad.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben jullie dit jaar speciaal gehaald. Zelfde voor Ooijer.
Hij is hip!quote:
Whahahahaha.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mido heeft al een paar keer gescoord en heeft dus ondanks alles al zijn waarde gehad.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mido heeft al een paar keer gescoord en heeft dus ondanks alles al zijn zwaarte gehad.
Ik vind dat echt niet grappig gewoon.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef djkoelkast het volgende:
Stenders was lachen toen met z'n mama Dikeb en "brr brr wat is het koud".
quote:
Nu alleen nog maar "ik herhaal: . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nul neggie nul neggie een drie drie zes
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef niet mij de schuld.... Geef die pluimbak Jol de schuld.
Rob en Fred zijn hilarisch!quote:
Zo vind ik het taalgebruik uit andere delen van nederland ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vind dat echt verschrikkelijk, maar goed. Als je je een beetje inhoudt, kan ik er wel mee leven hoor.
Ik vond hem vermakelijk. Beter dan die overhypte Veenstra, wat vond ik dat een omhooggevallen flapdrol zeg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet grappig gewoon.
Briggy! Hoi!quote:
Treurig dat ze zo'n papzak halen ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar is hij nou te dik of niet?!.
>> VBLquote:
Ach voor het goede doel moet dat een keer kunnen. Het is ook wishfull thinking. Ik vind Stenders en Siebelink samen echt geweldig. Ik luister dan ook elke donderdagmiddag van 14:00 tot 16:00 KX radio als ik thuis ben.quote:
Heej Briggy!quote:
Freek was goed!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rob en Fred zijn hilarisch!
Fred was er gisteren niet en heb toch minder hard gelachen...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Treurig dat ze zo'n papzak halen ja.
Jeroen Verhoeven kan mee papzakken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Treurig dat ze zo'n papzak halen ja.
Hi driedesteenquote:
Je kan er wel om lachen, maar Kromkamp heeft nog niets bijgedragen dit seizoen en die staat bij PSV gewoon op de loonlijst.quote:
Dag meneer Duckyquote:
Ja, ik vind hem erg in herhaling vallen en ik vind zn nieuwe programma ook niet leuk.quote:
Zeker met z'n Brucequote:
Klopt, Fred hoort er wel bijquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rob en Fred zijn hilarisch!
Fred was er gisteren niet en heb toch minder hard gelachen...
Vooral geboren in Amerikaquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem erg in herhaling vallen en ik vind zn nieuwe programma ook niet leuk.
Die speelt er ook al wat jaartjes, kerel. In zijn eerste seizoenen gewoon een basiskracht. Dat zal die lopende frituurkraam nooit worden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kan er wel om lachen, maar Kromkamp heeft nog niets bijgedragen dit seizoen en die staat bij PSV gewoon op de loonlijst.
Dagdag.quote:
Jelmer vind ik ook leuk erbij.quote:
Alles goed?quote:
Jammer alleen dat ze er weinig van hebben geleerd, aangezien men hier nu weer over die saaie kutsport loopt te slowchatten...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef djkoelkast het volgende:
Wie herrinert zich die actie van vorig jaar nog, ging zo vaak over voetbal hier dat we een heel voetbaltopic hebben vergald
Zijn eerste jaren bij Ajax zeker even gemist?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Die speelt er ook al wat jaartjes, kerel. In zijn eerste seizoenen gewoon een basiskracht. Dat zal die lopende frituurkraam nooit worden.
Jajajaja, ik weet het... Straks mag ik nog los @ MGMT - Kidsquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Groningen loopt weer achter.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef alors het volgende:
Dat gezeik over Mido... tijd voor een plaatje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft tenminste nog iets van kwaliteiten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven kan mee papzakken.
klopt! maar met Fred heb ik soms echt kaakkramp van het lachen en dat was gisteren niet zo. hoewel ik wel heb genoten v an zn tweetsquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jajajaja, ik weet het... Straks mag ik nog los @ MGMT - Kids.
Die smileys zijn niet echt gemeend toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik slaagde er ook niet inquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt! maar met Fred heb ik soms echt kaakkramp van het lachen en dat was gisteren niet zo. hoewel ik wel heb genoten v an zn tweets
Hebben ze al elektriciteit?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Groningen loopt weer achter.
Nope, maar dat is een hele andere discussie. Het gaat er nu om dat hij in deze staat is teruggehaald.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn eerste jaren bij Ajax zeker even gemist?
Hij wint Pizza eetwedstrijden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog iets van kwaliteiten.
Zembla!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Belachelijk idd..quote:
Ik kijk nooit voetbal, ook geen EK/WK, nooit. Ik ken die namen dus ook niet en heb nu pas door dat het over voetbal gaatquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze er weinig van hebben geleerd, aangezien men hier nu weer over die saaie kutsport loopt te slowchatten...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, maar dat is een hele andere discussie. Het gaat er nu om dat hij in deze staat is teruggehaald. nu over sr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX #1492 met Frank de Boerquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, maar dat is een hele andere discussie. Het gaat er nu om dat hij in deze staat is teruggehaald.
Zodra ik berichten zie over 'acties' en onbekende namen denk ik t ook al snel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kijk nooit voetbal, ook geen EK/WK, nooit. Ik ken die namen dus ook niet en heb nu pas door dat het over voetbal gaat
Hij is nog niet in staat van ontbinden geloof ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, maar dat is een hele andere discussie. Het gaat er nu om dat hij in deze staat is teruggehaald.
Dat vindt jij, ik volg alles gewoon..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Waalwijker het volgende:
Loop niet zo te janken joh, de helft van de posts krijg je niet eens mee, zo snel gaat het.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans fietst voor de hele stad.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Elusive het volgende:
wat is geel en gaat terug in de tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
Zeker wel!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die smileys zijn niet echt gemeend toch?
Scheelt anders weinig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is nog niet in staat van ontbinden geloof ik.
wat is geel en gaat terug in de tijd?Nee, die gaat naar Hans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dus jij gaat deze week niet slapen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat vindt jij, ik volg alles gewoon..
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij gaat deze week niet slapen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Sinds wanneer houdt Dagoduck zich aan de regels?
Idd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij gaat deze week niet slapen?
Dat bedoel ik dus. De eerste keer dat Gerard dat deed, was het echt geweldig, super... de keer daarna vond ik het al een stuk minder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Elusive het volgende:
BOM BOM BOOOOM
iemand trouwens the young one nog aangevraagd?
wat is geel en gaat terug in de tijd?die is wit met rood. FAAL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Al meer dan een jaar!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Zijn we het toch nog eens!quote:
quote:
quote:
Maar je gaat wel weer honderdmiljoenmiljard keer zeggen dat je gaat slapenquote:
die had ik op VHS!quote:
wehehehequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Maar je gaat wel weer honderdmiljoenmiljard keer zeggen dat je gaat slapen
Dagoduck moet deze week nog braaf naar schoolquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat is toch niet tegen de regels?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
daar heb jij weer een punt....maar die uit winschoten, roodeschool, nieuweschans en leeuwarden welquote:
Coca Cola, veel Coca Colaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterkte dan? Wat ga je nemen om het vol te houden??
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb jij weer een punt....maar die uit winschoten, roodeschool, nieuweschans en leeuwarden wel
quote:
Opzouten met die vuvuzela!quote:
Mwah, ik ga wel slapen, moet gewoon werken & naar schoolquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar ga je het, vrees ik, niet mee redden.
Idem. Is pro.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:45 schreef Elusive het volgende:
ik heb HEH? als sms-toon, denk telkens dat ik een berichtje heb
huh?quote:
geniaal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |