Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
die worden hier dus niet gehoudenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke avond zou dat bij gf zijn? Wanneer ie extra moet dweilen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Doe ik toch even Jochem, zingt ie precies eventjes rustig
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die worden hier dus niet gehouden
Wie?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
En nou krijgt ze nog een TT ook
nee, dank jequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
Iemand een kerstsnoepje?.
[ afbeelding ]
mjum mjum mjum!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik zo'n rode?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
wat een gekke naamquote:
Ik zie Barretje ook die van jou al heeft gepaktquote:
quote:
Dat magquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik zo'n rode?
Dan kan ik straks nog even met het papiertje/folietje spelen
De volledige naam moet je ook eens andersom lezenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat een gekke naam![]()
maar dat denk ik dan wel j_A_
Ja, schat, ik heb echt geen ideeeeeeeeeeeeeee wie jouw vrouw is hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
De volledige naam moet je ook eens andersom lezen
maan raah ej teew nadquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De volledige naam moet je ook eens andersom lezen
Ze is ook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer op fok geweest trouwensquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, schat, ik heb echt geen ideeeeeeeeeeeeeee wie jouw vrouw is hoor
Oh, dan is dat hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze is ook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer op fok geweest trouwens
Pas geleden nog in de KSCquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze is ook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer op fok geweest trouwens
Dat is echt vet veel sneeuw manquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
En hier nog wat foto's van vanmiddag!
Mijn voeten zakten niet diep weg in de sneeuw hoor vanmiddag.
[ afbeelding ]
Mist iemand een fiets?
[ afbeelding ]
Kerstbomen, gratis uit te zoeken. Je moet ze alleen nog even uitgraven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is bijna een skipiste.
[ afbeelding ]
Foto's uit het buitenland, hier ligt niets.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
En hier nog wat foto's van vanmiddag!
Mijn voeten zakten niet diep weg in de sneeuw hoor vanmiddag.
[ afbeelding ]
Mist iemand een fiets?
[ afbeelding ]
Kerstbomen, gratis uit te zoeken. Je moet ze alleen nog even uitgraven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is bijna een skipiste.
[ afbeelding ]
Dan woon ik ook in het buitenlandquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Foto's uit het buitenland, hier ligt niets.
Is er zo veel gevallen in Portugal?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan woon ik ook in het buitenland
Op mijn auto ligt 12 cm, in het duin op sommige plaatsen sneeuwheuvels van 20 cm... zo hoog heb ik het ook zelden gezien hierquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is echt vet veel sneeuw man
De NS is het spoor echt helemaal kwijtquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is nou precies de bedoeling? Ik begrijp het niet meer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er zo veel gevallen in Portugal?
Hier ligt echt niets noemenswaardig. Randstad heeft zich al afgesplitst zo te horen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ligt net zoveel als op de foto's van DM
Zelfs in Algerije was plaatselijk 30 (!!) centimeter gevallen las ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ligt net zoveel als op de foto's van DM
jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ligt echt niets noemenswaardig. Randstad heeft zich al afgesplitst zo te horen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs in Algerije was plaatselijk 30 (!!) centimeter gevallen las ik
Sjezusquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs in Algerije was plaatselijk 30 (!!) centimeter gevallen las ik
hier ligt iets van 20/25quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
nou, 1 cm zou veel zijn hier
Wat staat er achter?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
goeienavond![]()
Wij zitten knus op de bank het glazen huis te kijken
Ook met 12 cm sneeuw rijdt de trein prima hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is nou precies de bedoeling? Ik begrijp het niet meer![]()
[ afbeelding ]
Allahu Akbar! Die lui hebben geen idee wat ze overkomtquote:
Dat is meer dan hier dan, wij hebben 12 met af en toe 20 waar de wind de sneeuw opeen heeft geblazen.quote:
ja ik ben serieusquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
are you fucking serious???????????
Hier ligt amper 5 cm
gave fotoquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook met 12 cm sneeuw rijdt de trein prima hoor.
[ afbeelding ]
Ik had nog taart enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ben serieus
Ik was vanmiddag i Enkhuizen en bij jullie ligt echt beduidend minder
Onze geestelijk gehandicapte dochter kunnen we niet zomaar meenemen op visitequote:
Gewoon langsrijden, een van jullie belt aan, laadt taart in, en hup, weer naar huisquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze geestelijk gehandicapte dochter kunnen we niet zomaar meenemen op visite
Die is veeeeel te wispelturig
En lekker laat, maar hoi lieverdjequote:
*zwaait naar LL *quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
goeienavond![]()
Wij zitten knus op de bank het glazen huis te kijken
Ik zou het wel willen maar het kan ff niet helaas..quote:
Noord Holland ziet er goed uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
En voor wie vindt dat hij te weinig sneeuw heeft gehad, er komt nog wat aan.
[ afbeelding ]
heheh...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen maar het kan ff niet helaas..
En te lastig ook om uit te leggen waarom niet..
Niets ergs hoop ik toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen maar het kan ff niet helaas..
En te lastig ook om uit te leggen waarom niet..
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh...
iets met tv of connectie.. of vrouw/gezin??
Nee het heeft alles te maken met die geestelijk gehandicapte dochter.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets ergs hoop ik toch?![]()
(ja, sorry, welk gedeelte van lastig uit te leggen snap ik niet)
Leugendetector. hier valt nietsquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Waar GF zit is niks hoor, echt nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, okee..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Nee het heeft alles te maken met die geestelijk gehandicapte dochter.
Mijn lief is nu aan het voorslapen op de bank omdat haar dochter vannacht om 1 uur weer klaarwakker in de kamer staat, en als ze naar bed gaat staat ze er gelijk
ik ben ook semi aanwezig lieffiequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En lekker laat, maar hoi lieverdje
leuk! vaste prik hierquote:
dat is ook slopend.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, okee..
Dat is wel heel slopend..
Kusje op je lief, voor de alvast
beetje moe..beetje klaar ermee enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben ook semi aanwezig lieffiehoe gaat het met je ?
dat snap ik dan ja, dat is voor niemand leuk danquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
dat is ook slopend.
Met kerst zou ze er 2 dagen zijn en dat hebben we terug gebracht naar 1 dag.
2 is echt teveel.
Nog even volhouden meisjequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje moe..beetje klaar ermee enzo![]()
maar verder wel okee![]()
daar?
het hoort er bij he..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook semi aanwezig lieffiehoe gaat het met je ?
[..]
leuk! vaste prik hier
nog 11quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Nog even volhouden meisjenog 9 dagen toch?
Dat racen met Robertquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het hoort er bij he..
nog even bedenken welk veiling item we gaan bieden..
Nee precies...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat snap ik dan ja, dat is voor niemand leuk dan
oh wij vragen wel een plaatje aan of sturen wel eens smsjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het hoort er bij he..
nog even bedenken welk veiling item we gaan bieden..
wat is er over 9 dagen??quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog even volhouden meisjenog 9 dagen toch?
Maar toegeven dat 2 dagen teveel is, is an sich ook eigenlijk al gewoon heel heftig...quote:
Let jij even op of m'n smsje er op komt??quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh wij vragen wel een plaatje aan of sturen wel eens smsjes
nee want ik doe teveel tegelijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Let jij even op of m'n smsje er op komt??
niet iets specifieks, maar over 11 dagen mag ik eindelijk onder het mesquote:
oh 11 dagen foutjequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet iets specifieks, maar over 11 dagen mag ik eindelijk onder het mes![]()
![]()
Gaan ze in je snijdenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
waarvoor??quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh 11 dagen foutje
brb mijn vriendje kaapt even de laptop
(wie wel?)quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarvoor??
( sorry.. ik lees niet alle SC's.. )
mijn Implanon gaat er dan nu eindelijk echt uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarvoor??
( sorry.. ik lees niet alle SC's.. )
gezelliequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn Implanon gaat er dan nu eindelijk echt uit![]()
kort samengevat: anticonceptiestaafje in mijn arm..in een jaar heb ik 39 van de 49 mogelijke bijwerkingen gekregen, toen ik hem in september wilde laten verwijderen was het ding kwijt en hebben ze anderhalf uur in mijn arm staan roeren.
nu mag ik de 29e naar het ziekenhuis en met een echo-apparaat ter plekke gaan ze het er dan uitsnijden![]()
Sneeuw zequote:
Nou, inderdaad! Die jammerlijk mislukte poging was in september dus alquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het mag goffer tijd worden... Hoe gaat het met je hand ?
ohh.. das niet fijn die bijwerkingen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kort samengevat: anticonceptiestaafje in mijn arm..in een jaar heb ik 39 van de 49 mogelijke bijwerkingen gekregen, toen ik hem in september wilde laten verwijderen was het ding kwijt en hebben ze anderhalf uur in mijn arm staan roeren.
nu mag ik de 29e naar het ziekenhuis en met een echo-apparaat ter plekke gaan ze het er dan uitsnijden![]()
ah okequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
nee, niet fijn is heel, heel zacht uitgedrukt...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. das niet fijn die bijwerkingen...
wel fijn dat ie er nu uit mag!
ervaring mee?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
ah oke
Implanon is kut
En roeren in je arm om het te zoeken is ook kut
op zaterdag om 10 uur naar bedquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga mezelf ook maar eens om m'n ventje heen krullen.. die ligt al een uurtje te slapen..
tot morgen!
( eens kijken of ik dan een foto kan posten van de sneeuw en de bijbehorende iglo (!!) die de buren hebben gebouwd! )
trusten!
En jij ook slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga mezelf ook maar eens om m'n ventje heen krullen.. die ligt al een uurtje te slapen..
tot morgen!
( eens kijken of ik dan een foto kan posten van de sneeuw en de bijbehorende iglo (!!) die de buren hebben gebouwd! )
trusten!
iemand moet het kijkcijfer naar beneden halen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op zaterdag om 10 uur naar bed
O ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
iemand moet het kijkcijfer naar beneden halen!
daarom ben ik nu bezig, avondmensquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
Bis morgen, dan kan ik nog om 5:00 het laatste huiswerk maken. Ochtendmens, sorry
slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
Bis morgen, dan kan ik nog om 5:00 het laatste huiswerk maken. Ochtendmens, sorry
ik ben ook een prototype avond/nachtmensquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom ben ik nu bezig, avond mens
quote:
dat dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
ik ben ook een prototype avond/nachtmens
je kan het aflerenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook een prototype avond/nachtmens
Nee hoor bij mij werkt dat nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan het afleren8 jaar bij een aannemer werken en een jaartje om 6 uur van huis dan wordt het avondmens zijn wel iets minder. hoewel het binnen een maand weer terug is als je er niet zo vroeg uit hoeft. dat duurt langer om aan te wennen.
Jij krijgt dan ook gewoon nog veel minder slaap?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor bij mij werkt dat niet
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij krijgt dan ook gewoon nog veel minder slaap?
het is ook gaafquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuken Gerard
en de sfeer er omheen
jammer dat het steeds zo fucking ver weg is.quote:
Ik heb het op de digitv 101TVquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Op welk net is het?
Dan ga ik het straks even boven proberen op de computer
die sc gaat pas hardquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuken Gerard
en de sfeer er omheen
Nee hoorquote:
Hoooooooiquote:
Verassingquote:
die is er iedere weekquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoooooooi
Alles goed? Las iets over de niet zo gemakkelijke dochter te logeren enzo
gaat het zo hard ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
potverdikkeme.
ik hou het niet bij
Ik heb er ook last vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
potverdikkeme.
ik hou het niet bij
zo hard gaat het toch nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
potverdikkeme.
ik hou het niet bij
nee, dees: [SR @ 3FM #2422] Close met Katjaquote:
Oh, dan zei ik niets denk ikquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haaii meisgezellig dat je er ook bent
Wokkeltjequote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k heb nog wel wat voor je liggen hier
Ik stem ook voorquote:
Omdat ie nog niet slaapt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
WOKKELTJE!
WAAROM BEN JIJ NOG WAKKER?![]()
sorry voor het geschreeuw
omdat jij nog niet hebt voorgelezen en ik iets moet afmaken voor maandag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
WOKKELTJE!
WAAROM BEN JIJ NOG WAKKER?![]()
sorry voor het geschreeuw
MEt zijn allenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:42 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje?
zullen we deze doen vanavond? "Wat doen jullie in mijn bed"
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:42 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje?
[ afbeelding ]
suikertje?
[ afbeelding ]
Ja, die zag ik laatst ook al ergens opduikenquote:
Hoe ist?quote:
Hai mupkequote:
Hihiquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ist?
[..]
Hai mupkeHeb jij je een beetje vermaakt met je meisje?
hee, dan zitten jullie bij andere burenquote:
Doorgaans zitten die aan vrouwen vastquote:
Mooiquote:
Lekker, een rustig dagjequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat z'n gangetjerustig dagje gehad
Zolang ik ze niet vast heb heb ik er niets aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doorgaans zitten die aan vrouwen vast
Lekker slapenquote:
Jawel hoor, je kunt er toch ook naar kijken? Dat eeuwige ge-aanraak ook altijdquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ik ze niet vast heb heb ik er niets aan
slaap lekker troeliewoeliequote:
Zal ik morgenvroeg doen als ik weer nuchter benquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
D, beantwoord je mijn mail nog?
Ummmm nee dat moet een ander geweest zijn, ik heb vooralsnog geen plannen in die richtingquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker, een rustig dagjeHe en wat las ik nou vanochtend toevallig, ga je misschien voor je werk iets in het buitenland doen?
Oja, kijken kan ook. Laat ze maar zienquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kunt er toch ook naar kijken? Dat eeuwige ge-aanraak ook altijd
Niet goed?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kunt er toch ook naar kijken? Dat eeuwige ge-aanraak ook altijd
ja stommerdquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Truste LL![]()
(had net niks teruggezegd tegen je, sorry
Thnx, nogal belangrijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zal ik morgenvroeg doen als ik weer nuchter ben
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ummmm nee dat moet een ander geweest zijn, ik heb vooralsnog geen plannen in die richting
Truste LLquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja stommerd![]()
truste allemaal, fijne dromen en lekker slapen
If you show me yours, I'll show you minequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, kijken kan ook. Laat ze maar zien
Jawel, maar het is toch een beetje gek dat als je over straat loopt iemand zomaar ineens je borsten pakt onder het mom van "anders heb ik niets aan"quote:
Doen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooizo
Ik ga er later nog wel heen.
quote:
ik zit weer op 3 SC's.... teveel dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee, dan zitten jullie bij andere buren
fraariequote:
maar nu wel bij te houdenquote:Op zondag 19 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit weer op 3 SC's.... teveel dus
welke dan?quote:Op zondag 19 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit weer op 3 SC's.... teveel dus
suikertje?
[ afbeelding ]
[TAL]quote:
Squote:Op zondag 19 december 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Verhuizing gelukt rn Ziggo TV doet het ook, dus over 10 minuten SR
quote:
ik ook!quote:
gedist.quote:
Ja, da's goed hoor, maar dames gaan voorquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
If you show me yours, I'll show you mine
Uhoh.quote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST ik heb trouwens echt vet last van m'n rug vandaag![]()
pgr masseert je rug.quote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST ik heb trouwens echt vet last van m'n rug vandaag![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhoh.
Hoe vaak heb je het gedaan dan?
quote:Op zondag 19 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
Life is a highway, I wanna ride it, allll night long
quote:Op zondag 19 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
Life is a highway, I wanna ride it, allll night long
quote:
2 tot maximaal 3 keerquote:Op zondag 19 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhoh.
Hoe vaak heb je het gedaan dan?
Ja..ik namelijk nog veel vakerquote:
ik voelde het ook behoorlijk ja..misschien dat het rechter op toch beter gaatquote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2 tot maximaal 3 keerNiet meer doen dus
Althans, niet zo veel
Ik zal het niet meer doenquote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2 tot maximaal 3 keerNiet meer doen dus
Althans, niet zo veel
Nog nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
wie hebben er allemaal Jochem en Najib gekeken?
Waar overheen?quote:
ik weet dus ook niet wat Marijke gedaan heeftquote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..ik namelijk nog veel vaker
Steekt vinger op.quote:Op zondag 19 december 2010 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Jochem is echt super koewlquote:
We hebben het zelfs samen gedaanquote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet dus ook niet wat Marijke gedaan heeft
Jochem wel, Najib heb ik zeker al 5 keer gezienquote:Op zondag 19 december 2010 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Gewoon er overheenquote:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We hebben het zelfs samen gedaan
Ik vind Jochem nu te veel een Bert Visscher kopie, een beetje jammer...quote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jochem is echt super koewl
Najib had ik al 5x gezien, was z'n oude show uit 2002, Vol is Vol.
pics?quote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zat in een restaurant en daar stond de tv niet aanquote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jochem is echt super koewl
Najib had ik al 5x gezien, was z'n oude show uit 2002, Vol is Vol.
Gister, op de bank, toen haar man aan het werk wasquote:
Nou, doe die foto's maar danquote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind van niet!quote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind Jochem nu te veel een Bert Visscher kopie, een beetje jammer...
Dat is ook de beste tijd om het te doenquote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gister, op de bank, toen haar man aan het werk was
vind ik niet hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind Jochem nu te veel een Bert Visscher kopie, een beetje jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |