gave fotoquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook met 12 cm sneeuw rijdt de trein prima hoor.
[ afbeelding ]
Ik had nog taart enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ben serieus
Ik was vanmiddag i Enkhuizen en bij jullie ligt echt beduidend minder
Onze geestelijk gehandicapte dochter kunnen we niet zomaar meenemen op visitequote:
Gewoon langsrijden, een van jullie belt aan, laadt taart in, en hup, weer naar huisquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze geestelijk gehandicapte dochter kunnen we niet zomaar meenemen op visite
Die is veeeeel te wispelturig
En lekker laat, maar hoi lieverdjequote:
*zwaait naar LL *quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
goeienavond![]()
Wij zitten knus op de bank het glazen huis te kijken
Ik zou het wel willen maar het kan ff niet helaas..quote:
Noord Holland ziet er goed uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
En voor wie vindt dat hij te weinig sneeuw heeft gehad, er komt nog wat aan.
[ afbeelding ]
heheh...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen maar het kan ff niet helaas..
En te lastig ook om uit te leggen waarom niet..
Niets ergs hoop ik toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen maar het kan ff niet helaas..
En te lastig ook om uit te leggen waarom niet..
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh...
iets met tv of connectie.. of vrouw/gezin??
Nee het heeft alles te maken met die geestelijk gehandicapte dochter.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets ergs hoop ik toch?![]()
(ja, sorry, welk gedeelte van lastig uit te leggen snap ik niet)
Leugendetector. hier valt nietsquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Waar GF zit is niks hoor, echt nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, okee..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Nee het heeft alles te maken met die geestelijk gehandicapte dochter.
Mijn lief is nu aan het voorslapen op de bank omdat haar dochter vannacht om 1 uur weer klaarwakker in de kamer staat, en als ze naar bed gaat staat ze er gelijk
ik ben ook semi aanwezig lieffiequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En lekker laat, maar hoi lieverdje
leuk! vaste prik hierquote:
dat is ook slopend.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, okee..
Dat is wel heel slopend..
Kusje op je lief, voor de alvast
beetje moe..beetje klaar ermee enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben ook semi aanwezig lieffiehoe gaat het met je ?
dat snap ik dan ja, dat is voor niemand leuk danquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
dat is ook slopend.
Met kerst zou ze er 2 dagen zijn en dat hebben we terug gebracht naar 1 dag.
2 is echt teveel.
Nog even volhouden meisjequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje moe..beetje klaar ermee enzo![]()
maar verder wel okee![]()
daar?
het hoort er bij he..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook semi aanwezig lieffiehoe gaat het met je ?
[..]
leuk! vaste prik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |