Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
die worden hier dus niet gehoudenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke avond zou dat bij gf zijn? Wanneer ie extra moet dweilen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Doe ik toch even Jochem, zingt ie precies eventjes rustig
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die worden hier dus niet gehouden
Wie?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
En nou krijgt ze nog een TT ook
nee, dank jequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
Iemand een kerstsnoepje?.
[ afbeelding ]
mjum mjum mjum!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik zo'n rode?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
wat een gekke naamquote:
Ik zie Barretje ook die van jou al heeft gepaktquote:
quote:
Dat magquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik zo'n rode?
Dan kan ik straks nog even met het papiertje/folietje spelen
De volledige naam moet je ook eens andersom lezenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat een gekke naam![]()
maar dat denk ik dan wel j_A_
Ja, schat, ik heb echt geen ideeeeeeeeeeeeeee wie jouw vrouw is hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
De volledige naam moet je ook eens andersom lezen
maan raah ej teew nadquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De volledige naam moet je ook eens andersom lezen
Ze is ook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer op fok geweest trouwensquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, schat, ik heb echt geen ideeeeeeeeeeeeeee wie jouw vrouw is hoor
Oh, dan is dat hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze is ook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer op fok geweest trouwens
Pas geleden nog in de KSCquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze is ook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer op fok geweest trouwens
Dat is echt vet veel sneeuw manquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
En hier nog wat foto's van vanmiddag!
Mijn voeten zakten niet diep weg in de sneeuw hoor vanmiddag.
[ afbeelding ]
Mist iemand een fiets?
[ afbeelding ]
Kerstbomen, gratis uit te zoeken. Je moet ze alleen nog even uitgraven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is bijna een skipiste.
[ afbeelding ]
Foto's uit het buitenland, hier ligt niets.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
En hier nog wat foto's van vanmiddag!
Mijn voeten zakten niet diep weg in de sneeuw hoor vanmiddag.
[ afbeelding ]
Mist iemand een fiets?
[ afbeelding ]
Kerstbomen, gratis uit te zoeken. Je moet ze alleen nog even uitgraven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is bijna een skipiste.
[ afbeelding ]
Dan woon ik ook in het buitenlandquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Foto's uit het buitenland, hier ligt niets.
Is er zo veel gevallen in Portugal?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan woon ik ook in het buitenland
Op mijn auto ligt 12 cm, in het duin op sommige plaatsen sneeuwheuvels van 20 cm... zo hoog heb ik het ook zelden gezien hierquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is echt vet veel sneeuw man
De NS is het spoor echt helemaal kwijtquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is nou precies de bedoeling? Ik begrijp het niet meer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er zo veel gevallen in Portugal?
Hier ligt echt niets noemenswaardig. Randstad heeft zich al afgesplitst zo te horen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ligt net zoveel als op de foto's van DM
Zelfs in Algerije was plaatselijk 30 (!!) centimeter gevallen las ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ligt net zoveel als op de foto's van DM
jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ligt echt niets noemenswaardig. Randstad heeft zich al afgesplitst zo te horen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs in Algerije was plaatselijk 30 (!!) centimeter gevallen las ik
Sjezusquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs in Algerije was plaatselijk 30 (!!) centimeter gevallen las ik
hier ligt iets van 20/25quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
nou, 1 cm zou veel zijn hier
Wat staat er achter?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
goeienavond![]()
Wij zitten knus op de bank het glazen huis te kijken
Ook met 12 cm sneeuw rijdt de trein prima hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is nou precies de bedoeling? Ik begrijp het niet meer![]()
[ afbeelding ]
Allahu Akbar! Die lui hebben geen idee wat ze overkomtquote:
Dat is meer dan hier dan, wij hebben 12 met af en toe 20 waar de wind de sneeuw opeen heeft geblazen.quote:
ja ik ben serieusquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
are you fucking serious???????????
Hier ligt amper 5 cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |