hee, dan zitten jullie bij andere burenquote:
Doorgaans zitten die aan vrouwen vastquote:
Mooiquote:
Lekker, een rustig dagjequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat z'n gangetjerustig dagje gehad
Zolang ik ze niet vast heb heb ik er niets aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doorgaans zitten die aan vrouwen vast
Lekker slapenquote:
Jawel hoor, je kunt er toch ook naar kijken? Dat eeuwige ge-aanraak ook altijdquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ik ze niet vast heb heb ik er niets aan
slaap lekker troeliewoeliequote:
Zal ik morgenvroeg doen als ik weer nuchter benquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
D, beantwoord je mijn mail nog?
Ummmm nee dat moet een ander geweest zijn, ik heb vooralsnog geen plannen in die richtingquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker, een rustig dagjeHe en wat las ik nou vanochtend toevallig, ga je misschien voor je werk iets in het buitenland doen?
Oja, kijken kan ook. Laat ze maar zienquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kunt er toch ook naar kijken? Dat eeuwige ge-aanraak ook altijd
Niet goed?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kunt er toch ook naar kijken? Dat eeuwige ge-aanraak ook altijd
ja stommerdquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Truste LL![]()
(had net niks teruggezegd tegen je, sorry
Thnx, nogal belangrijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zal ik morgenvroeg doen als ik weer nuchter ben
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ummmm nee dat moet een ander geweest zijn, ik heb vooralsnog geen plannen in die richting
Truste LLquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja stommerd![]()
truste allemaal, fijne dromen en lekker slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |