Nou, inderdaad! Die jammerlijk mislukte poging was in september dus alquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het mag goffer tijd worden... Hoe gaat het met je hand ?
ohh.. das niet fijn die bijwerkingen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn Implanon gaat er dan nu eindelijk echt uit![]()
kort samengevat: anticonceptiestaafje in mijn arm..in een jaar heb ik 39 van de 49 mogelijke bijwerkingen gekregen, toen ik hem in september wilde laten verwijderen was het ding kwijt en hebben ze anderhalf uur in mijn arm staan roeren.
nu mag ik de 29e naar het ziekenhuis en met een echo-apparaat ter plekke gaan ze het er dan uitsnijden![]()
ah okequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn Implanon gaat er dan nu eindelijk echt uit![]()
kort samengevat: anticonceptiestaafje in mijn arm..in een jaar heb ik 39 van de 49 mogelijke bijwerkingen gekregen, toen ik hem in september wilde laten verwijderen was het ding kwijt en hebben ze anderhalf uur in mijn arm staan roeren.
nu mag ik de 29e naar het ziekenhuis en met een echo-apparaat ter plekke gaan ze het er dan uitsnijden![]()
quote:
nee, niet fijn is heel, heel zacht uitgedrukt...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. das niet fijn die bijwerkingen...
wel fijn dat ie er nu uit mag!
ervaring mee?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
ah oke
Implanon is kut
En roeren in je arm om het te zoeken is ook kut
op zaterdag om 10 uur naar bedquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga mezelf ook maar eens om m'n ventje heen krullen.. die ligt al een uurtje te slapen..
tot morgen!
( eens kijken of ik dan een foto kan posten van de sneeuw en de bijbehorende iglo (!!) die de buren hebben gebouwd! )
trusten!
En jij ook slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga mezelf ook maar eens om m'n ventje heen krullen.. die ligt al een uurtje te slapen..
tot morgen!
( eens kijken of ik dan een foto kan posten van de sneeuw en de bijbehorende iglo (!!) die de buren hebben gebouwd! )
trusten!
iemand moet het kijkcijfer naar beneden halen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op zaterdag om 10 uur naar bed
O ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
iemand moet het kijkcijfer naar beneden halen!
daarom ben ik nu bezig, avondmensquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
Bis morgen, dan kan ik nog om 5:00 het laatste huiswerk maken. Ochtendmens, sorry
slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
Bis morgen, dan kan ik nog om 5:00 het laatste huiswerk maken. Ochtendmens, sorry
ik ben ook een prototype avond/nachtmensquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom ben ik nu bezig, avond mens
quote:
dat dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
ik ben ook een prototype avond/nachtmens
je kan het aflerenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook een prototype avond/nachtmens
Nee hoor bij mij werkt dat nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan het afleren8 jaar bij een aannemer werken en een jaartje om 6 uur van huis dan wordt het avondmens zijn wel iets minder. hoewel het binnen een maand weer terug is als je er niet zo vroeg uit hoeft. dat duurt langer om aan te wennen.
Jij krijgt dan ook gewoon nog veel minder slaap?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor bij mij werkt dat niet
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij krijgt dan ook gewoon nog veel minder slaap?
het is ook gaafquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuken Gerard
en de sfeer er omheen
jammer dat het steeds zo fucking ver weg is.quote:
Ik heb het op de digitv 101TVquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Op welk net is het?
Dan ga ik het straks even boven proberen op de computer
die sc gaat pas hardquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuken Gerard
en de sfeer er omheen
Nee hoorquote:
Hoooooooiquote:
Verassingquote:
die is er iedere weekquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoooooooi
Alles goed? Las iets over de niet zo gemakkelijke dochter te logeren enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |