Hier mag dat,maar jammer genoeg is de wereld groter dan nederland.quote:Op zondag 19 december 2010 17:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Niet in Nederland. De homofoben in Nederland hebben daar ook geen enkel gegrond argument voor, dus mag ik ze bestempelen als holbewoners.
En zonder kritiek van jou,terwijl mensen die wilders als de perfecte mens zien door jou voor gek zullen worden uitgemaakt.quote:Op zondag 19 december 2010 17:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het staat hen vrij om allerhande zaken te geloven.
quote:Op zondag 19 december 2010 18:05 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hier mag dat,maar jammer genoeg is de wereld groter dan nederland.
In gods naam zou het wetsvoorstel niet doen trouwensquote:Op zondag 19 december 2010 18:07 schreef TomLievense het volgende:
[..]
In godsnaam, waar heb je het over?
Niet dat ik weet, maar je ziet wel vaker dat mensen daar op latere leeftijd achter komen.quote:
Ik vind het prima als Wilders dat doet, zolang hij maar niet suggereert dat alle moslims anti-homo zijn. Overigens is Wilders zo hypocriet als maar kan als hij dat soort dingen roept, want hij heeft er geen enkel moeite mee om een extremistische homofobe adviseur in dienst te nemen, en hij trekt ook graag op met homofobe enge clubjes in de V.S.quote:Op zondag 19 december 2010 16:59 schreef Berlitz het volgende:
De mensen die nu anderen holbewoners noemen omdat ze tegen homosexualiteit zijn vinden het opeens niet kunnen als wilders zich negatief uitlaat over moslims die ook tegen homosexualiteit zijn.
Extremistisch en anti-homo wie?quote:Op zondag 19 december 2010 18:17 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Ik vind het prima als Wilders dat doet, zolang hij maar niet suggereert dat alle moslims anti-homo zijn. Overigens is Wilders zo hypocriet als maar kan als hij dat soort dingen roept, want hij heeft er geen enkel moeite mee om een extremistische anti-homo adviseur in dienst te nemen.
Is het nou zo ontzettend moeilijk om te begrijpen. Ik heb nergens geschreven dat homo's niet zouden functioneren, nergens getwijfeld aan hun motieven en nergens geschreven dat homoseksuelen geen macho kunnen zijn. Ik heb wel geschreven dat het een probleem zou kunnen zijn in de machowereld die het leger is.quote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je weet dat ze zich al prima handhaven, he? Dat er al homo's in het leger zitten en daar prima werk verrichten? Naar verhouding zelfs beter werk omdat ze zich handhaven en tegelijk onder constante druk staan om zichzelf niet te "verraden".
Homo's kunnen net zo goed macho zijn hoor, we lopen niet allemaal met een handtas en janken als er een nagel breekt
Wie gelooft er nu in een god die van zijn gelovigen verlangt zijn enige kind te offeren? Welke god vraagt dat van zijn gelovigen?quote:Op zondag 19 december 2010 18:20 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Extremistisch en anti-homo wie?
Wat maakt hem extremistisch, geloven dat een psychopaat de perfecte mens is is volgens jou niet extremistisch dus ik vraag me af welke homo moordenaar wilders in dienst heeft genomen.
Even voor de duidelijkheid. Wat is precies je standpunt als het gaat over homo's in het leger? Ben je voorstander van het don't ask, don't tell principe of voorstander/tegenstander van homo's in het leger?quote:Op zondag 19 december 2010 18:25 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Is het nou zo ontzettend moeilijk om te begrijpen. Ik heb nergens geschreven dat homo's niet zouden functioneren, nergens getwijfeld aan hun motieven en nergens geschreven dat homoseksuelen geen macho kunnen zijn. Ik heb wel geschreven dat het een probleem zou kunnen zijn in de machowereld die het leger is.
Krijgen we nu weer een onzinnige discussie over religie omdat iemand er het christendom bij de haren bij heeft gesleept. Intolerantie tegenover homoseksuelen komt net zo goed voor onder niet- religieuze personen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wie gelooft er nu in een god die van zijn gelovigen verlangt zijn enige kind te offeren? Welke god vraagt dat van zijn gelovigen?
Je weet ook dat koning Salomon voorstelde een kind in tweeën te hakken?
Ik heb daar bewust geen uitspraak over gedaan, omdat ik ook niet weet wat de juiste oplossing is.quote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Wat is precies je standpunt als het gaat over homo's in het leger? Ben je voorstander van het don't ask, don't tell principe of voorstander/tegenstander van homo's in het leger?
Inderdaad, vooral onder PVV stemmersquote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef rutger05 het volgende:
Intolerantie tegenover homoseksuelen komt net zo goed voor onder niet- religieuze personen.
Nee, het was een reactie op het zwart maken van de Islam als geloof.quote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer een onzinnige discussie over religie omdat iemand er het christendom bij de haren bij heeft gesleept. Intolerantie tegenover homoseksuelen komt net zo goed voor onder niet- religieuze personen.
Dat zal best wel zijn, maar wat heeft het met het topic te maken?quote:Op zondag 19 december 2010 18:34 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral onder PVV stemmers
Die indruk had ik ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 18:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, het was een reactie op het zwart maken van de Islam als geloof.
P.S. Ik ben geen Moslim.
Was even voor de duidelijkheid.quote:
Een niet bestaande.En er zijn geen christenen die salomon als de perfecte mens zien.quote:Op zondag 19 december 2010 18:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wie gelooft er nu in een god die van zijn gelovigen verlangt zijn enige kind te offeren? Welke god vraagt dat van zijn gelovigen?
Je weet ook dat koning Salomon voorstelde een kind in tweeën te hakken?
Niet vreemd aangezien de pvv de meest conservatieve partij is.quote:Op zondag 19 december 2010 18:34 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral onder PVV stemmers
Je bijbelkennis schiet tekort makker. Volgens christenen had Salomon een enorme berg hoeveelheid kennis gekregen van God. De christenen geloven dat Salomon en prima koning was.quote:Op zondag 19 december 2010 18:54 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een niet bestaande.En er zijn geen christenen die salomon als de perfecte mens zien.
Dat kan hij ook geweest zijn in die tijd.Christenen zien hem in ieder geval niet als de tijdloze perfecte mens.quote:Op zondag 19 december 2010 19:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je bijbelkennis schiet tekort makker. Volgens christenen had Salomon een enorme berg hoeveelheid kennis gekregen van God. De christenen geloven dat Salomon en prima koning was.
Je hoeft het niet geweldig te vinden. Ik heb er eigenlijk helemaal geen waardeoordeel overquote:Op zondag 19 december 2010 16:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Nee,ik irriteer me aan de"jij vind homosexualiteit helemaal geweldig of je bent een bekrompen holbewoner" houding op dit forum. de homo,s die ik zelf ik ken hebben helemaal niet zo een houding.
Moslims die problemen met homo's hebben zijn idd ook holbewonersquote:Op zondag 19 december 2010 16:59 schreef Berlitz het volgende:
De mensen die nu anderen holbewoners noemen omdat ze tegen homosexualiteit zijn vinden het opeens niet kunnen als wilders zich negatief uitlaat over moslims die ook tegen homosexualiteit zijn.
Mogen moslims dan ook holbewoners genoemd worden of is dat "anders"?
Juist nietquote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Moslims die problemen met homo's hebben zijn idd ook holbewoners
Ik als agnost hoef mezelf niet te verantwoorden voor dubieuze bijbelfiguren. Het is aan gelovigen die voor zichzelf te verantwoorden. Ik (en jij) heb me niet te bemoeien het geloof van een ander. Ik beoordeel mensen op hun daden en hun opvattingen, die al dan niet voortvloeien uit hun geloof. Daarom noem ik mensen die tegen homosexualiteit zijn holbewoners en mensen die Mohammed aanhangen niet. Dat Mohammed geen voorbeeldig persoon was doet voor mijn niet terzake.quote:Op zondag 19 december 2010 19:16 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat kan hij ook geweest zijn in die tijd.Christenen zien hem in ieder geval niet als de tijdloze perfecte mens.
Onzin.quote:Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef mlg het volgende:
Wanneer wordt pedofilie eigenlijk geemancipeerd? Dat is tenslotte ook maar een geaardheid, net zoals homofilie dat is.
Pedofilie is niet vergelijkbaar. Het is eerder een voorkeur dan een geaardheid.quote:
Je bent dus onwetend. Pedofilie is een geaardheid.quote:Op zondag 19 december 2010 20:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Pedofilie is niet vergelijkbaar. Het is eerder een voorkeur dan een geaardheid.
Voorbeeld, pedofielen kunnen zowel hetero als homo zijn, of bi.
Of wil je jongens die alleen op oudere vrouwen ('MILFS') vallen ook een geaardheid noemen?
quote:Sex differences in the brain are reflected in behavior and in the risk for neuropsychiatric disorders. The fetal brain develops in the male direction due to a direct effect of testosterone on the developing neurons, or in the female direction due to the absence of such a testosterone surge. Because sexual differentiation of the genitals takes place earlier in intrauterine life than sexual differentiation of the brain, these two processes can be influenced independently of each other. Gender identity (the conviction of belonging to the male or female gender), sexual orientation (heterosexuality, homosexuality, or bisexuality), pedophilia, sex differences in cognition, and the risks for neuropsychiatric disorders are programmed into our brains during early development. There is no proof that postnatal social environment has any crucial effect on gender identity or sexual orientation. Structural and functional sex differences in brain areas, together with changes in sex hormone levels and their receptors in development and adulthood, are closely related to sex differences in behavior and neuropsychiatric disorders. Knowing that such a relationship exists may help bring about sex-specific therapeutic strategies.
Op die manier. Wel een beetje raar om dat allemaal zo bij elkaar te gooien, maar het zal dan wel zo zijn. Hoe zou je dan iemand noemen die zowel kinderen als volwassenen aantrekkelijk kan vinden?quote:Op zondag 19 december 2010 20:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bent dus onwetend. Pedofilie is een geaardheid.
http://mens-en-samenlevin(...)dheid-of-ziekte.html
Daar wordt pedofilie juist niet onder sexuele orientatie geschaard.quote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef Zith het volgende:
mlg heeft gelijk![]()
Zelf even geupload:
https://docs.google.com/v(...)JiNDE4YzI4OWUz&hl=en
Abstract:
[..]
Als kinderen hun volledige consent kunnen geven om seksuele betrekkingen te hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef mlg het volgende:
Wanneer wordt pedofilie eigenlijk geemancipeerd? Dat is tenslotte ook maar een geaardheid, net zoals homofilie dat is.
Ik heb niets tegen pedofilie, wel tegen misbruik van kinderen. De belangrijkste vraag is of waarom jij homo's gelijk steld met pedofielen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef mlg het volgende:
Tja ik denk dat we niet zo eendimensionaal moeten denken.quote:Op zondag 19 december 2010 20:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Op die manier. Wel een beetje raar om dat allemaal zo bij elkaar te gooien, maar het zal dan wel zo zijn. Hoe zou je dan iemand noemen die zowel kinderen als volwassenen aantrekkelijk kan vinden?
De Senaat.quote:
Ws nooitquote:Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef mlg het volgende:
Dat dus, pedofiel zijn is niet strafbaar, maar kinderen geven wel. Ongeveer hetzelfde als zeggen wanneer verkrachting geaccepteerd gaat worden wanneer het om hetro's gaat. .quote:Op maandag 20 december 2010 10:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ws nooit
Een kind ga je immers niet opofferen om pedofielen te faciliteren
eigen upload, https://docs.google.com/l(...)JiNDE4YzI4OWUz&hl=enquote:Overigens vraag ik me af in hoeverre het vergelijkbaar is. Je ziet immers bij pedofielen dat ze zelf vaak ook een verleden hebben waarin ze misbruikt zijn. Dus het zou ook meer een stoornis kunnen zijn die met de jaren ontstaan is. Maar daar weet ik niet genoeg vanaf.
quote:Sex differences in the brain are reflected in behavior and in the risk for neuropsychiatric disorders. The fetal brain develops in the male direction due to a direct effect of testosterone on the developing neurons, or in the female direction due to the absence of such a testosterone surge. Because sexual differentiation of the genitals takes place earlier in intrauterine life than sexual differentiation of the brain, these two processes can be influence independently of each
other. Gender identity (the conviction of belonging to the male or female gender), sexual orientation (heterosexuality, homosexuality, or bisexuality), pedophilia, sex differences in cognition, and the risks for neuropsychiatric disorders are programmed into our brains during early development. There is no proof that postnatal social environment has any crucial effect on gender identity or sexual orientation. Structural and functional sex differences in brain areas, together with changes in sex hormone levels and their receptors in development and adulthood, are closely related to sex differences in behavior and neuropsychiatric disorders. Knowing that such a relationship exists may help bring about sex-specific therapeutic strategies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |