abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90140040
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef mlg het volgende:

[..]

Wat is precies onzin?
Pedofilie is niet vergelijkbaar. Het is eerder een voorkeur dan een geaardheid.

Voorbeeld, pedofielen kunnen zowel hetero als homo zijn, of bi.

Of wil je jongens die alleen op oudere vrouwen ('MILFS') vallen ook een geaardheid noemen?
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zondag 19 december 2010 @ 20:24:47 #152
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_90140166
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:22 schreef Avey het volgende:

[..]

Pedofilie is niet vergelijkbaar. Het is eerder een voorkeur dan een geaardheid.

Voorbeeld, pedofielen kunnen zowel hetero als homo zijn, of bi.

Of wil je jongens die alleen op oudere vrouwen ('MILFS') vallen ook een geaardheid noemen?
Je bent dus onwetend. Pedofilie is een geaardheid.

http://mens-en-samenlevin(...)dheid-of-ziekte.html
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  † In Memoriam † zondag 19 december 2010 @ 20:27:26 #153
230491 Zith
pls tip
pi_90140315
mlg heeft gelijk :Y

Zelf even geupload:
https://docs.google.com/v(...)JiNDE4YzI4OWUz&hl=en

Abstract:
quote:
Sex differences in the brain are reflected in behavior and in the risk for neuropsychiatric disorders. The fetal brain develops in the male direction due to a direct effect of testosterone on the developing neurons, or in the female direction due to the absence of such a testosterone surge. Because sexual differentiation of the genitals takes place earlier in intrauterine life than sexual differentiation of the brain, these two processes can be influenced independently of each other. Gender identity (the conviction of belonging to the male or female gender), sexual orientation (heterosexuality, homosexuality, or bisexuality), pedophilia, sex differences in cognition, and the risks for neuropsychiatric disorders are programmed into our brains during early development. There is no proof that postnatal social environment has any crucial effect on gender identity or sexual orientation. Structural and functional sex differences in brain areas, together with changes in sex hormone levels and their receptors in development and adulthood, are closely related to sex differences in behavior and neuropsychiatric disorders. Knowing that such a relationship exists may help bring about sex-specific therapeutic strategies.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90140608
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:24 schreef mlg het volgende:

[..]

Je bent dus onwetend. Pedofilie is een geaardheid.

http://mens-en-samenlevin(...)dheid-of-ziekte.html
Op die manier. Wel een beetje raar om dat allemaal zo bij elkaar te gooien, maar het zal dan wel zo zijn. Hoe zou je dan iemand noemen die zowel kinderen als volwassenen aantrekkelijk kan vinden?
And I never will
pi_90140696
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef Zith het volgende:
mlg heeft gelijk :Y

Zelf even geupload:
https://docs.google.com/v(...)JiNDE4YzI4OWUz&hl=en

Abstract:

[..]

Daar wordt pedofilie juist niet onder sexuele orientatie geschaard.
And I never will
  zondag 19 december 2010 @ 20:38:05 #156
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_90140928
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef mlg het volgende:
Wanneer wordt pedofilie eigenlijk geemancipeerd? Dat is tenslotte ook maar een geaardheid, net zoals homofilie dat is.
Als kinderen hun volledige consent kunnen geven om seksuele betrekkingen te hebben.

Nooit dus.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 19 december 2010 @ 21:35:09 #157
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90145198
Waarom precies wordt er nu weer pedofilie bijgehaald? Stemmingmakerij.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 19 december 2010 @ 22:48:13 #158
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90150843
quote:
Wanneer wordt pedofilie eigenlijk geemancipeerd? Dat is tenslotte ook maar een geaardheid, net zoals homofilie dat is.
Ik heb niets tegen pedofilie, wel tegen misbruik van kinderen. De belangrijkste vraag is of waarom jij homo's gelijk steld met pedofielen.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_90151337
Nu het Senaat dit heeft goedgekeurd kunnen ze eindelijk al die gasten die onder hun uitzending uit probeerden te komen door te zeggen dat ze flikker waren naar het front sturen.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zondag 19 december 2010 @ 23:19:45 #160
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_90152813
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:32 schreef Avey het volgende:

[..]

Op die manier. Wel een beetje raar om dat allemaal zo bij elkaar te gooien, maar het zal dan wel zo zijn. Hoe zou je dan iemand noemen die zowel kinderen als volwassenen aantrekkelijk kan vinden?
Tja ik denk dat we niet zo eendimensionaal moeten denken.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  zondag 19 december 2010 @ 23:24:48 #161
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90153075
quote:
14s.gif Op zondag 19 december 2010 22:55 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nu het Senaat
De Senaat.

Nog één ding: homo of geen homo, het maakt mij geen flikker uit.

Snap je de dubbelspraak? HAHAHA.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 20 december 2010 @ 10:37:18 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_90166326
quote:
Ws nooit

Een kind ga je immers niet opofferen om pedofielen te faciliteren

Overigens vraag ik me af in hoeverre het vergelijkbaar is. Je ziet immers bij pedofielen dat ze zelf vaak ook een verleden hebben waarin ze misbruikt zijn. Dus het zou ook meer een stoornis kunnen zijn die met de jaren ontstaan is. Maar daar weet ik niet genoeg vanaf.
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 11:50:58 #163
230491 Zith
pls tip
pi_90169068
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ws nooit

Een kind ga je immers niet opofferen om pedofielen te faciliteren
Dat dus, pedofiel zijn is niet strafbaar, maar kinderen geven wel. Ongeveer hetzelfde als zeggen wanneer verkrachting geaccepteerd gaat worden wanneer het om hetro's gaat. .
quote:
Overigens vraag ik me af in hoeverre het vergelijkbaar is. Je ziet immers bij pedofielen dat ze zelf vaak ook een verleden hebben waarin ze misbruikt zijn. Dus het zou ook meer een stoornis kunnen zijn die met de jaren ontstaan is. Maar daar weet ik niet genoeg vanaf.
eigen upload, https://docs.google.com/l(...)JiNDE4YzI4OWUz&hl=en

Abstract:

quote:
Sex differences in the brain are reflected in behavior and in the risk for neuropsychiatric disorders. The fetal brain develops in the male direction due to a direct effect of testosterone on the developing neurons, or in the female direction due to the absence of such a testosterone surge. Because sexual differentiation of the genitals takes place earlier in intrauterine life than sexual differentiation of the brain, these two processes can be influence independently of each
other. Gender identity (the conviction of belonging to the male or female gender), sexual orientation (heterosexuality, homosexuality, or bisexuality), pedophilia, sex differences in cognition, and the risks for neuropsychiatric disorders are programmed into our brains during early development. There is no proof that postnatal social environment has any crucial effect on gender identity or sexual orientation. Structural and functional sex differences in brain areas, together with changes in sex hormone levels and their receptors in development and adulthood, are closely related to sex differences in behavior and neuropsychiatric disorders. Knowing that such a relationship exists may help bring about sex-specific therapeutic strategies.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')