Ik vind het prima als Wilders dat doet, zolang hij maar niet suggereert dat alle moslims anti-homo zijn. Overigens is Wilders zo hypocriet als maar kan als hij dat soort dingen roept, want hij heeft er geen enkel moeite mee om een extremistische homofobe adviseur in dienst te nemen, en hij trekt ook graag op met homofobe enge clubjes in de V.S.quote:Op zondag 19 december 2010 16:59 schreef Berlitz het volgende:
De mensen die nu anderen holbewoners noemen omdat ze tegen homosexualiteit zijn vinden het opeens niet kunnen als wilders zich negatief uitlaat over moslims die ook tegen homosexualiteit zijn.

Extremistisch en anti-homo wie?quote:Op zondag 19 december 2010 18:17 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Ik vind het prima als Wilders dat doet, zolang hij maar niet suggereert dat alle moslims anti-homo zijn. Overigens is Wilders zo hypocriet als maar kan als hij dat soort dingen roept, want hij heeft er geen enkel moeite mee om een extremistische anti-homo adviseur in dienst te nemen.

Is het nou zo ontzettend moeilijk om te begrijpen. Ik heb nergens geschreven dat homo's niet zouden functioneren, nergens getwijfeld aan hun motieven en nergens geschreven dat homoseksuelen geen macho kunnen zijn. Ik heb wel geschreven dat het een probleem zou kunnen zijn in de machowereld die het leger is.quote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je weet dat ze zich al prima handhaven, he? Dat er al homo's in het leger zitten en daar prima werk verrichten? Naar verhouding zelfs beter werk omdat ze zich handhaven en tegelijk onder constante druk staan om zichzelf niet te "verraden".
Homo's kunnen net zo goed macho zijn hoor, we lopen niet allemaal met een handtas en janken als er een nagel breekt

Wie gelooft er nu in een god die van zijn gelovigen verlangt zijn enige kind te offeren? Welke god vraagt dat van zijn gelovigen?quote:Op zondag 19 december 2010 18:20 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Extremistisch en anti-homo wie?
Wat maakt hem extremistisch, geloven dat een psychopaat de perfecte mens is is volgens jou niet extremistisch dus ik vraag me af welke homo moordenaar wilders in dienst heeft genomen.

Even voor de duidelijkheid. Wat is precies je standpunt als het gaat over homo's in het leger? Ben je voorstander van het don't ask, don't tell principe of voorstander/tegenstander van homo's in het leger?quote:Op zondag 19 december 2010 18:25 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Is het nou zo ontzettend moeilijk om te begrijpen. Ik heb nergens geschreven dat homo's niet zouden functioneren, nergens getwijfeld aan hun motieven en nergens geschreven dat homoseksuelen geen macho kunnen zijn. Ik heb wel geschreven dat het een probleem zou kunnen zijn in de machowereld die het leger is.

Krijgen we nu weer een onzinnige discussie over religie omdat iemand er het christendom bij de haren bij heeft gesleept. Intolerantie tegenover homoseksuelen komt net zo goed voor onder niet- religieuze personen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wie gelooft er nu in een god die van zijn gelovigen verlangt zijn enige kind te offeren? Welke god vraagt dat van zijn gelovigen?
Je weet ook dat koning Salomon voorstelde een kind in tweeën te hakken?

Ik heb daar bewust geen uitspraak over gedaan, omdat ik ook niet weet wat de juiste oplossing is.quote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Wat is precies je standpunt als het gaat over homo's in het leger? Ben je voorstander van het don't ask, don't tell principe of voorstander/tegenstander van homo's in het leger?

Inderdaad, vooral onder PVV stemmersquote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef rutger05 het volgende:
Intolerantie tegenover homoseksuelen komt net zo goed voor onder niet- religieuze personen.

Nee, het was een reactie op het zwart maken van de Islam als geloof.quote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer een onzinnige discussie over religie omdat iemand er het christendom bij de haren bij heeft gesleept. Intolerantie tegenover homoseksuelen komt net zo goed voor onder niet- religieuze personen.

Dat zal best wel zijn, maar wat heeft het met het topic te maken?quote:Op zondag 19 december 2010 18:34 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral onder PVV stemmers

Die indruk had ik ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 18:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, het was een reactie op het zwart maken van de Islam als geloof.
P.S. Ik ben geen Moslim.

Was even voor de duidelijkheid.quote:

Een niet bestaande.En er zijn geen christenen die salomon als de perfecte mens zien.quote:Op zondag 19 december 2010 18:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wie gelooft er nu in een god die van zijn gelovigen verlangt zijn enige kind te offeren? Welke god vraagt dat van zijn gelovigen?
Je weet ook dat koning Salomon voorstelde een kind in tweeën te hakken?
Niet vreemd aangezien de pvv de meest conservatieve partij is.quote:Op zondag 19 december 2010 18:34 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral onder PVV stemmers

Je bijbelkennis schiet tekort makker. Volgens christenen had Salomon een enorme berg hoeveelheid kennis gekregen van God. De christenen geloven dat Salomon en prima koning was.quote:Op zondag 19 december 2010 18:54 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een niet bestaande.En er zijn geen christenen die salomon als de perfecte mens zien.

Dat kan hij ook geweest zijn in die tijd.Christenen zien hem in ieder geval niet als de tijdloze perfecte mens.quote:Op zondag 19 december 2010 19:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je bijbelkennis schiet tekort makker. Volgens christenen had Salomon een enorme berg hoeveelheid kennis gekregen van God. De christenen geloven dat Salomon en prima koning was.

Je hoeft het niet geweldig te vinden. Ik heb er eigenlijk helemaal geen waardeoordeel overquote:Op zondag 19 december 2010 16:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Nee,ik irriteer me aan de"jij vind homosexualiteit helemaal geweldig of je bent een bekrompen holbewoner" houding op dit forum. de homo,s die ik zelf ik ken hebben helemaal niet zo een houding.

Moslims die problemen met homo's hebben zijn idd ook holbewonersquote:Op zondag 19 december 2010 16:59 schreef Berlitz het volgende:
De mensen die nu anderen holbewoners noemen omdat ze tegen homosexualiteit zijn vinden het opeens niet kunnen als wilders zich negatief uitlaat over moslims die ook tegen homosexualiteit zijn.
Mogen moslims dan ook holbewoners genoemd worden of is dat "anders"?

Juist nietquote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Moslims die problemen met homo's hebben zijn idd ook holbewoners

Ik als agnost hoef mezelf niet te verantwoorden voor dubieuze bijbelfiguren. Het is aan gelovigen die voor zichzelf te verantwoorden. Ik (en jij) heb me niet te bemoeien het geloof van een ander. Ik beoordeel mensen op hun daden en hun opvattingen, die al dan niet voortvloeien uit hun geloof. Daarom noem ik mensen die tegen homosexualiteit zijn holbewoners en mensen die Mohammed aanhangen niet. Dat Mohammed geen voorbeeldig persoon was doet voor mijn niet terzake.quote:Op zondag 19 december 2010 19:16 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat kan hij ook geweest zijn in die tijd.Christenen zien hem in ieder geval niet als de tijdloze perfecte mens.

Onzin.quote:Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef mlg het volgende:
Wanneer wordt pedofilie eigenlijk geemancipeerd? Dat is tenslotte ook maar een geaardheid, net zoals homofilie dat is.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |