Mezelf aanpassen aan het niveau van die zin is inderdaad heel moeilijk. Ik zie dat je het inmiddels aangepast hebt.quote:
Volgens mij wordt ermee bedoeld dat je ouderwetse normen en waarden aanhangt.quote:middeleeuwse proletariers dan er word hetzelfde mee bedoelt.
Ik krijg niet de indruk dat Obama zich druk maakt over de zaken waarover hij zich druk zou moeten maken, maar zich liever bezighoudt met zaken die er veel minder toe doen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef Zith het volgende:
Toch nog even een snare naar obama, laatste zin. Ik dacht al, gaat hij nou een hele post maken zonder Obama aan te vallen?
Lelijke mensen worden ook buitengesloten net als mensen van 200 kilo.verkeerd of normaal het gebeurd door mensen die niet in holen wonen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:50 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Als je mensen niet accepteert om hun daden, dan is dat prima, daarover kun je van mening verschillen. Maar als je mensen niet accepteert om wat ze zijn, iets waar ze geen controle over hebben, en ze om die reden uit wil sluiten van bepaalde zaken, dan ben je inderdaad een holbewoner.
Als jij dikke of lelijke mensen uitkotst op basis van wat zij zijn, dan ben je evengoed een holbewoner. Verder zie ik niet in waarom een homohatende moslim geen holbewoner zou zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 16:59 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Lelijke mensen worden ook buitengesloten net als mensen van 200 kilo.verkeerd of normaal het gebeurd door mensen die niet in holen wonen.
De mensen die nu anderen holbewoners noemen omdat ze tegen homosexualiteit zijn vinden het opeens niet kunnen als wilders zich negatief uitlaat over moslims die ook tegen homosexualiteit zijn.
Mogen moslims dan ook holbewoners genoemd worden of is dat "anders"?
Dus iemand die geen relatie met iemand wilt omdat die persoon te lelijk is een holbewoner?quote:Op zondag 19 december 2010 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij dikke of lelijke mensen uitkotst op basis van wat zij zijn, dan ben je evengoed een holbewoner. Verder zie ik niet in waarom een homohatende moslim geen holbewoner zou zijn.
Wat lul jij nou weer dan?quote:
Je hoeft niet direct een relatie aan te gaan met dat persoon. Dat jij homo's tolereert en accepteert, betekent niet dat je gelijk je anus moet spreiden voor ze. Wanneer jij homo's afrekent op wat zij zijn en hen daarom niet accepteert, ben je in mijn ogen een holbewoner.quote:Op zondag 19 december 2010 17:07 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dus iemand die geen relatie met iemand wilt omdat die persoon te lelijk is een holbewoner?
Wat dit holbewoners te maken heeft snap ik niet aangezien iedereen anderen op uiterlijk beoordeelt.
Als jij niet inziet waarom een moslim geen holbewoner genoemd mag worden snap ik waar jij je druk over maakt als wilders iets beledigends over moslims zegt.
KoosVogels schreeft het volgende:quote:Op zondag 19 december 2010 17:07 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dus iemand die geen relatie met iemand wilt omdat die persoon te lelijk is een holbewoner?
Wat dit holbewoners te maken heeft snap ik niet aangezien iedereen anderen op uiterlijk beoordeelt.
Als jij niet inziet waarom een moslim geen holbewoner genoemd mag worden snap ik waar jij je druk over maakt als wilders iets beledigends over moslims zegt.
Jouw probleem is dat je het wil doortrekken op alle moslims en alle moslims holbewoners wil noemen, omdat enkelen het zijn.quote:Verder zie ik niet in waarom een homohatende moslim geen holbewoner zou zijn.
Maar zeggen dat iedere homohater een holbewoner is omdat enkelen het zijn is dan ook onzin.quote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
KoosVogels schreeft het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je het wil doortrekken op alle moslims en alle moslims holbewoners wil noemen, omdat enkelen het zijn.
Geen idee wat je hiermee bedoelt. Maar ik zal voor de duidelijkheid nogmaals verklaren dat een homohater in mijn optiek wel degelijk een holbewoner is.quote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Maar zeggen dat iedere homohater een holbewoner is omdat enkelen het zijn is dan ook onzin.
Laten we dit soort termen gewoon niet meer gebruiken.
Niet alle mensen mensen zijn holbewoners slechts diegenen met ouderwetse opvattingen. Homofobie valt daaronder.quote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Maar zeggen dat iedere homohater een holbewoner is omdat enkelen het zijn is dan ook onzin.
En iemand die geloofd dat psychopaat mohammed de perfecte mens is, is dat volgens jou dan weer niet.quote:Op zondag 19 december 2010 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee bedoelt. Maar ik zal voor de duidelijkheid nogmaals verklaren dat een homohater in mijn optiek wel degelijk een holbewoner is.
Komt nog heel veel op de wereld ouderwets is het dus niet.quote:Op zondag 19 december 2010 17:47 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Niet alle mensen mensen zijn holbewoners slechts diegenen met ouderwetse opvattingen. Homofobie valt daaronder.
Waarom haal je moslims er telkens bij? Wat de neuk heb ik te maken met de islam en haar aanhangers? Verder vind ik mensen die er bepaalde abjecte opvattingen op nahouden als gevolg van hun geloofsovertuiging inderdaad holbewoners.quote:Op zondag 19 december 2010 17:48 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En iemand die geloofd dat psychopaat mohammed de perfecte mens is, is dat volgens jou dan weer niet.
Omdat er voor moslims opeens heel andere standaarden gelden die mogen geloven dat een psychopaat de perfecte mens.quote:Op zondag 19 december 2010 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom haal je moslims er telkens bij? Wat de neuk heb ik te maken met de islam en haar aanhangers? Verder vind ik mensen die er bepaalde abjecte opvattingen op nahouden als gevolg van hun geloofsovertuiging inderdaad holbewoners.
Niet in Nederland. De homofoben in Nederland hebben daar ook geen enkel gegrond argument voor, dus mag ik ze bestempelen als holbewoners.quote:Op zondag 19 december 2010 17:48 schreef Berlitz het volgende:
Komt nog heel veel op de wereld ouderwets is het dus niet.
Het staat hen vrij om allerhande zaken te geloven.quote:Op zondag 19 december 2010 17:55 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Omdat er voor moslims opeens heel andere standaarden gelden die mogen geloven dat een psychopaat de perfecte mens.
Hier mag dat,maar jammer genoeg is de wereld groter dan nederland.quote:Op zondag 19 december 2010 17:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Niet in Nederland. De homofoben in Nederland hebben daar ook geen enkel gegrond argument voor, dus mag ik ze bestempelen als holbewoners.
En zonder kritiek van jou,terwijl mensen die wilders als de perfecte mens zien door jou voor gek zullen worden uitgemaakt.quote:Op zondag 19 december 2010 17:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het staat hen vrij om allerhande zaken te geloven.
quote:Op zondag 19 december 2010 18:05 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hier mag dat,maar jammer genoeg is de wereld groter dan nederland.
In gods naam zou het wetsvoorstel niet doen trouwensquote:Op zondag 19 december 2010 18:07 schreef TomLievense het volgende:
[..]
In godsnaam, waar heb je het over?
Niet dat ik weet, maar je ziet wel vaker dat mensen daar op latere leeftijd achter komen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |