quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Diaan...
Maar 15 cm...
Je vervalt weer in je oude rol, je zou positief doen volgens de TT...
Daarom:
Laatste post, niet meer posten hier en geen nieuw topic openen totdat Diaan per PM iedereen heeft beloofd niet meer te piepen bij sneeuwval!!!
Een nieuw topic, een nieuwe Diaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Diaan...
Maar 15 cm...
Je vervalt weer in je oude rol, je zou positief doen volgens de TT...
Daarom:
Laatste post, niet meer posten hier en geen nieuw topic openen totdat Diaan per PM iedereen heeft beloofd niet meer te piepen bij sneeuwval!!!
Ik ben druk in SR-topic.. maar hou het hier ook nog wel bij, maar het is rustig..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen is verder naar Eindhoven?
... totdat Diaan per PM iedereen heeft beloofd niet meer te piepen bij sneeuwval!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben druk in SR-topic.. maar hou het hier ook nog wel bij, maar het is rustig..
Iedereen is ook wel een ruim begrip!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
... totdat Diaan per PM iedereen heeft beloofd niet meer te piepen bij sneeuwval!!!
Ik ga dit jaar direct voor de Top2000, dat is het radio-evenement dat meer bij mij past.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef peaceman het volgende:
Eerst SR , dan schelden op de top 2000, dan bijkomen en half januari is er weer tijd om hier te buurten....
Wat!?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar direct voor de Top2000, dat is het radio-evenement dat meer bij mij past.
Ja maar, ja maar........ SR is bezig! Dat kun je toch niet overslaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was al sinds eind juli al vertrokken, wilde meer nummers 'buiten de jukebox' horen...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar........ SR is bezig! Dat kun je toch niet overslaan?
Ik speciaal mijn inbox geleegd. Is nu ruim zat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen is ook wel een ruim begrip!!
Music For Life wil ik niet overslaan, als ik tijd heb luister ik doordeweeks StuBru, in het weekeinde WDR2.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar........ SR is bezig! Dat kun je toch niet overslaan?
Het VK kan ik me indenken. BFBS is een super zender.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Music For Life wil ik niet overslaan, als ik tijd heb luister ik doordeweeks StuBru, in het weekeinde WDR2.
Qua muzieksmaak voel ik me meer verbonden bij Vlaanderen, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
* MadMaster checkt PM-box.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen is ook wel een ruim begrip!!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik speciaal mijn inbox geleegd. Is nu ruim zat.
Weltrusten.quote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Diaan73 het volgende:en nu ga ik slapen... mn ogen vallen al bijna dicht...
Ik ga in bed nog wel even SR luisteren.
Trusten...quote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Diaan73 het volgende:
en nu ga ik slapen... mn ogen vallen al bijna dicht...
Ik ga in bed nog wel even SR luisteren.
Zekers, zelfs reacties op jouw posts.quote:Op zondag 19 december 2010 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trusten...
@Cobra, geen bijdragen in de SR-topics?
Ja, dat was de enige.quote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers, zelfs reacties op jouw posts.
Nee, maar dan heb ik zeker het antwoord van peace gemist?quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was de enige.
Uitgegeten?![]()
Vast en zeker, dat was niet openbaar...quote:Op zondag 19 december 2010 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik zeker het antwoord van peace gemist?
Dan berg ik de popcorn weer op.quote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast en zeker, dat was niet openbaar...
Ik wel.quote:
Concert van Beethoven?quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik ook nog wel, hoewel ik het morgenochtend vast veel leuker vind en daar zo mijn maatregelen voor ga treffen...
Morgen vroeg op, supportershome is morgen om 9.00 uur al open.
Klassieker he...
En ME voor het betere slagwerk?quote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah...
Wel met een hoop strijkers, denk ik...
Weltrusten.quote:
Dat heb ik gewoon live bekekenquote:Op zondag 19 december 2010 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
Even lekker wakker worden voor de slaapkoppen. Katja en Ellen
[ afbeelding ]
Idem.quote:
Nee, ik ben slaap tekort aan het kweken voor Serious Request.quote:
een echte SR-adeptquote:Op zondag 19 december 2010 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik ben slaap tekort aan het kweken voor Serious Request.
quote:
Waarom doe je dat dan ook!?quote:Op zondag 19 december 2010 03:11 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.... mezelf + fiets even enkele kilometers door 50cm hoge sneeuw geploegd. Ik ben kapot
Geen sterke drank beschikbaar?quote:Op zondag 19 december 2010 03:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het bier was op dus ik moest naar huis
Ah, spiritus.quote:Op zondag 19 december 2010 03:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jazeker, en dat was van het type 'nu moet ik hier weg wezen'
Ik hoop dat nooit te proeven.quote:Op zondag 19 december 2010 03:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is niets.
Anti-vriesmiddel is pas echt straf, mits in minuscule hoeveelheden...
Russische zwervers drinken juist anti-vriesmiddel om zich op te warmen, maar dat leidt inderdaad tot een snelle dood. 98% alcohol...quote:
Ik dacht ooit zoiets gehoord te hebben over remvloeistof... maar misschien is het dan beide broodje-aap.quote:Op zondag 19 december 2010 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Russische zwervers drinken juist anti-vriesmiddel om zich op te warmen, maar dat leidt inderdaad tot een snelle dood. 98% alcohol...
quote:Op zondag 19 december 2010 03:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik dacht ooit zoiets gehoord te hebben over remvloeistof... maar misschien is het dan beide broodje-aap.
Ik taai af iig
quote:Op zondag 19 december 2010 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Russische zwervers drinken juist anti-vriesmiddel om zich op te warmen, maar dat leidt inderdaad tot een snelle dood. 98% alcohol...
Of ik begrijp je verkeerd, of je staat dus nu voor het huis!?quote:Op zondag 19 december 2010 03:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Toch maar de noodstop gemaakt op Heuvel Galerie...
Voor twee huizen.quote:Op zondag 19 december 2010 04:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of ik begrijp je verkeerd, of je staat dus nu voor het huis!?
En SR en StuBru dus.quote:
Heet nu MNM, helaas minder succesvol dan de voorganger.quote:Op zondag 19 december 2010 04:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En SR en StuBru dus.
By the way, bestaat Radio Donna nog?
Jammer, Donna was leuk om naar te luisteren.quote:Op zondag 19 december 2010 04:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heet nu MNM, helaas minder succesvol dan de voorganger.
98% is praktisch niet mogelijk, de alcohol reageert dan met vocht uit de lucht tot het ongeveer 96% isquote:Op zondag 19 december 2010 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 08:51 schreef MadMaster het volgende:
Wedstrijd is afgelast op verzoek van gemeente Amsterdam.
Fijn zo'n overdekt stadion, als je de boel afblaast wegens een paar sneeuwvlokken. Goede reden om die k*t Arena plat en een echt stadion te bouwen...
quote:AJAX-FEYENOORD AFGELAST
Van onze Telesportredactie
Amsterdam - De klassieker tussen Ajax en Feyenoord die zondagmiddag om 12.30 uur zou beginnen, gaat niet door. In verband met de zware sneeuwval hebben de KNVB en de gemeente Amsterdam besloten het duel af te gelasten.
De politie en de gemeente Amsterdam verwachten grote verkeersproblemen en adviseerden de KNVB dringend het duel te verplaatsen.
"Dit is natuurlijk bijzonder vervelend voor alle partijen", aldus Gijs de Jong, manager competitiezaken van de KNVB.
Als er ook maar één wedstrijd wel door gaat in NL, dan zegt dat weer genoeg over de watjes van ambtenaren in de gemeente Amsterdam...quote:Op zondag 19 december 2010 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook de competitiewedstrijd VVV-Venlo - FC Utrecht van vanmiddag is afgelast. Het veld in Venlo is afgekeurd door de scheidsrechter.
Doe maar.quote:
Hoi Etcie.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:03 schreef Etcetera het volgende:
nee eerder 1, 2, snel.
Normaal drink ik eerst een colaatje als we binnen zijn in de kroeg/disco/whatever, want die is in 10 minuten op. En dat colaatje heb ik vrolijk geskipt. Dus ik heb niet eens veel gehad, maar het ging voor mij iets te hard
Jep, dat is de dakkapel waar nu nog enkel glas in zitquote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ijsbloemen.
mooi
Is dit het uitzicht uit je nieuwe hut?
quote:Op zondag 19 december 2010 15:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Filelezer Jon Bakker katjelam op radio
Ik heb het stokbrood al gesneden.quote:Op zondag 19 december 2010 14:53 schreef Whiteguy het volgende:
Ik raad aan iedereen met een zwakke maag niet naar studio sport te kijken vanavond (iig niet naar de samenvatting van psv-roda)
![]()
Jullie proeven daar tenslotte wel vaker van de tegenstanderquote:Op zondag 19 december 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het stokbrood al gesneden.
Straks heerlijk dippen in de open beenwond van Reis...
quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jullie proeven daar tenslotte wel vaker van de tegenstander
Jullie = jodenvolk.quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jullie proeven daar tenslotte wel vaker van de tegenstander
Ik snoep liever punten van de tegenstander afquote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie = jodenvolk.
Maar de voorkeur is inderdaad voor psv-spelers...
Ik ook, maar leg dat maar eens duidelijk uit aan al die buitenlandse spelers. Die nemen alles letterlijk, je ziet wat er van komt als je zegt dat ze zich in de tegenstander moeten vastbijten...quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik snoep liever punten van de tegenstander af
Het is wachten op de letterlijke uitvoering van kort dekken...quote:Op zondag 19 december 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar leg dat maar eens duidelijk uit aan al die buitenlandse spelers. Die nemen alles letterlijk, je ziet wat er van komt als je zegt dat ze zich in de tegenstander moeten vastbijten...
Of de ballen opeisen...quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is wachten op de letterlijke uitvoering van kort dekken...
Waar je natuurlijk altijd welkom bent.quote:Op zondag 19 december 2010 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of de ballen opeisen...
Maar goed, net op de bank spontaan in slaap gestort.
Voor het eerst in ruim 3 weken val ik spontaan in slaap.
Vrees nu alleen dat ik vannacht niet slaap, maar dan ga ik wel nachtploegen bij Serious Request 2010.
Ik heb geen open wond gezien, alleen een knie die een kant op boog waarvan ik dacht dat het onmogelijk wasquote:Op zondag 19 december 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het stokbrood al gesneden.
Straks heerlijk dippen in de open beenwond van Reis...
Ik nu ook, heb ik voor niks stokbrood gesneden. Dat flikker ik de tuin wel in voor de vogels...quote:Op zondag 19 december 2010 18:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb geen open wond gezien, alleen een knie die een kant op boog waarvan ik dacht dat het onmogelijk was
Ik heb de hele dag daar al gepost, begint me een beetje tegen te staan. Nu even geen SR, Boer zoekt Publieke Dame komt zo...quote:Op zondag 19 december 2010 18:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar je natuurlijk altijd welkom bent.
Ik ga het IJsgala op het Koningsplein kijken.quote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag daar al gepost, begint me een beetje tegen te staan. Nu even geen SR, Boer zoekt Publieke Dame komt zo...
quote:Op zondag 19 december 2010 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga het IJsgala op het Koningsplein kijken.
Op de stoep van de brug is het erg glad. De rest komt vanavond wel weer.quote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het wat nu?
Ben de hele dag al mobiel bezig, niet via de laptop...
Mooie foto's!quote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat anders als je leven weinig uitzicht meer biedt dan een kasplantje te zijn zonder hoop op herstel?quote:Op zondag 19 december 2010 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
...En wat een dapper besluit van je opa!!
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoelde het niet sarcastisch, ik bedoelde dapper in de goede zin van het woord. Ik ben ook voor euthanasie en vindt het heel knap/dapper dat mensen die beslissing ook echt durven te nemen. Je hoort toch ook wel vaak van mensen die ziek zijn, de drang om te blijven (over)leven de overhand krijgt, terwijl een einde van het leven in zo'n geval veel beter is.quote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat anders als je leven weinig uitzicht meer biedt dan een kasplantje te zijn zonder hoop op herstel?
Ik vind dat iedereen daar zelf over moet kunnen beslissen, zelfs zonder tussenkomst van een second opinion arts. Heb het bij mijn beide ouders meegemaakt en dat wachten is mensonterend, als je toch weet dat het een aflopende zaak is.
Het verlies wordt er uiteindelijk bij de achterblijvers niet minder om, wel verdraagzamer...
dank jequote:Op zondag 19 december 2010 21:04 schreef LadyBlack het volgende:Goeienavond!
Wat een mooie foto is dit
[ afbeelding ]
Nee, ik begreep je niet verkeerd, ik benader het alleen anders, hoewel we het in de kern wel eens zijn inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoelde het niet sarcastisch, ik bedoelde dapper in de goede zin van het woord. Ik ben ook voor euthanasie en vindt het heel knap/dapper dat mensen die beslissing ook echt durven te nemen. Je hoort toch ook wel vaak van mensen die ziek zijn, de drang om te blijven (over)leven de overhand krijgt, terwijl een einde van het leven in zo'n geval veel beter is.
En ik ben het eigenlijk helemaal met je eens.
Als je zelf vrijwillig die beslissing maakt, is er m.i. niets mis mee...quote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Etcetera het volgende:
Beslissen over leven en dood hoort ook niet makkelijk te zijn
Maar zelfs dan is het een lastige beslissing lijkt mequote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zelf vrijwillig die beslissing maakt, is er m.i. niets mis mee...
Idd een mooie site. Makkelijk als je een foto van een stad moet hebben. Eerlijk gezegd ben ik verder niet erg onder de indruk van de meeste foto's (uitzondering daargelaten). Ik denk dat ik het zelf zeker zo goed doe.quote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ken je skyscrapercity.com? Daar kun je je hart ophalen aan mooie foto's van stadsplaatjes
Toen ik mijn scriptie schreef heb ik van die site een paar plaatjes voor mijn scriptie gebruikt![]()
Padua
Ja, maar zo'n beslissing moet je ook niet last-minute nemen, daar moet je met je gezonde lijf en verstand al over beslissen. Niemand die je er dan op aan kan spreken...quote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het een lastige beslissing lijkt me
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 19 december 2010 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n beslissing moet je ook niet last-minute nemen, daar moet je met je gezonde lijf en verstand al over beslissen. Niemand die je er dan op aan kan spreken...
Hoewel ik het ook met jou en Diaan eens ben, denk ik toch dat je echt voorzichtig moet zijn met zulke uitspraken.... ik kan me namelijk best voorstellen dat ik nog langer zou willen blijven leven als dat betekende dat ik nog iets langer mijn vriend of kind of kleinkind mee zou kunnen maken.quote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik begreep je niet verkeerd, ik benader het alleen anders, hoewel we het in de kern wel eens zijn inderdaad.
Ik vind euthanasie dus niet dapper, maar een logisch vervolg op een leven dat (helaas) bijna ten einde is. Ik zou het laf vinden als je blijft leven voor een ander. Snap je het verschil?
Misschien komt het omdat alle vrijwel alle naaste familieleden die ik verloren heb hun leven via euthanasie hebben beėindigd, voordat ze daar zelf geen invloed meer op konden hebben. Hoe waardeloos het ook was, ik heb er in alle gevallen vrede mee gehad.
Lastige materie toch wel...
Quequote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
@LB: Het is dat je ooit hier een foto van je neusring gepost hebt, want anders...
quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ah toe, nu ben ik nieuwsgierig
Zit je mn facebook uit te pluizen ofzo?
Er is wel een nuance:quote:Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoewel ik het ook met jou en Diaan eens ben, denk ik toch dat je echt voorzichtig moet zijn met zulke uitspraken.... ik kan me namelijk best voorstellen dat ik nog langer zou willen blijven leven als dat betekende dat ik nog iets langer mijn vriend of kind of kleinkind mee zou kunnen maken.
Het is ook lastige materie. Ik ken niemand in mijn omgeving die euthanasie heeft laten plegen. Ik weet wel dat mijn oma heeft besloten, dat toen mijn opa een hartaanval had gehad, dat hij niet in leven mocht blijven met hulp van slangetjes e.d. Dat zou hij nooit gewild hebben en dus hebben ze het ook niet gedaan en is hij meteen overleden.quote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik begreep je niet verkeerd, ik benader het alleen anders, hoewel we het in de kern wel eens zijn inderdaad.
Ik vind euthanasie dus niet dapper, maar een logisch vervolg op een leven dat (helaas) bijna ten einde is. Ik zou het laf vinden als je blijft leven voor een ander. Snap je het verschil?
Misschien komt het omdat alle vrijwel alle naaste familieleden die ik verloren heb hun leven via euthanasie hebben beėindigd, voordat ze daar zelf geen invloed meer op konden hebben. Hoe waardeloos het ook was, ik heb er in alle gevallen vrede mee gehad.
Lastige materie toch wel...
Ja, dat hoop ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat als mijn leven niet meer levenswaardig is, ik die beslissing kan en durf te nemen.
Alsof je een dergelijk excuus nodig hebt om hier een paar daagjes niet te posten...quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef iamredleader het volgende:
en goedenavond. Iedereen hier het weekend min of meer overleefd?
Mijn auto niet helemaalgisteravond naarDen Haag, bij m'n neef gezellig filmpje kijken en bijkletsen. Vrolijk gezien hoe de sneeuw de boel tot een zooitje maakte. Vrolijk met m'n broer de terugrit gedaan, elk in de eigen auto. De hele weg geen enkel probleem, tot ik van de snelweg de stad in wil draaien. Zo in een slip, stukje gedraaid en met ongeveer 20 kmh tegen een berg sneeuw/ijs/stoeprand opgeknald.
Schade: de bumper aan gort, de rechtervoorkant redelijk in puin, een filter (benzinedampregelaar) volledig naar de knoppen, en voor de rest kan ik het niet zo goed zien, maar lijkt er niks kapot. Belletje met de garage geeft een indicatie van EUR 1.000-1.500 ex manuren/btw, dus dit was een ontzettende domper op een verder fijn weekend![]()
Morgen ga ik de auto naar de garage brengen, met een leenauto weer naar huis en dan afwachten tot het gevreesde telefoontje komt met de mededeling hoe erg de schade precies zal zijn.
Verder vanmiddag nog met de meeste familieleden bij opa&oma langsgeweest, m'n grootvader gaat hard achteruit. Hij was er geestelijk wel bij, maar van wat ik zie en hoor valt hij op dit moment een kilo per week af. En dat voor een toch al kleine man. Met m'n tante openhartig gesproken over de wens van opa om in de eerste of tweede week van januari euthanasie te plegen. Heel emotioneel, maar ook wel fijn om te weten dat hij niet lang (meer) lijdt.
Als ik af en toe een paar daagjes dus niet online ben - dan is het even te druk, zal ik maar zeggen
Welterusten en good luck dan maar...quote:Op zondag 19 december 2010 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Good thinking MM, even een mooi lied ter afleiding
Ik heb water gekookt voor een kruikje, mijn vriend is nog bij zn ouders dus ik moet alleen slapen in het ijskoude grote bed.... wish me luck
Morgen ben ik weer live vanuit mn portiershokje, tot dan
Goedenacht allemaal!
Ik kan me voorstellen dat het dan meer door je hoofd spookt. Het is een lastig onderwerp maar zeker bespreekbaar met respect voor een andere mening!!quote:Op zondag 19 december 2010 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Dezer dagen is het wel een onderwerp dat regelmatig door mijn hoofd spookt. Mijn vader is op de 28e december overleden na euthanasie en takelde 2 weken daarvoor flink af en mijn moeder was op 3 januari jarig.
Het trieste bericht van IARL versterkte die gedachten alleen maar en ik vind het in dat geval ook netjes dat zo'n onderwerp bespreekbaar is, ongeacht religie of leeftijd...
Daarom, lastig onderwerp...
quote:
Morgen de grote dag. Op naar de Markt in Eindhoven.quote:Op zondag 19 december 2010 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar eens naar bed. Morgen weer werken. Nog even mn glas leegdrinken.
Heel veel plezier morgen!!quote:Op zondag 19 december 2010 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen de grote dag. Op naar de Markt in Eindhoven.
Ik ga zo het stukje met Jon Bakker nog een keer kijken.
Dank je wel.quote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel veel plezier morgen!!
Ja, dat stukje is geweldig!
Yep, vanaf een uur of 1730 hoop ik in Eindhoven te zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, morgen naar Eihoven?
Daar voor het glazen huis hangen?
Moet werken, dus kan je niet zien. Wel foto's maken natuurlijk...
O, dan ben ik wel al thuis.quote:Op zondag 19 december 2010 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, vanaf een uur of 1730 hoop ik in Eindhoven te zijn.
Nee, buiten wandelen in kou en sneeuw wel.quote:Op zondag 19 december 2010 23:44 schreef wyccie het volgende:
MM, die melatonine werkt bij jou dus wel?
Dank je wel! Weltrusten.quote:Op zondag 19 december 2010 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dan ben ik wel al thuis.
Tot een uur of 19.30 uur, daarna vertrek ik naar de try-outs van de nieuwe show van Najib Amhali in de Meervaart, hier bijna om de hoek...
Veel plezier in ieder geval!!
Bij HLN hebben ze het bericht vandaag zo geplaatst:quote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Ken hem alleen maar in de steigers en van een bisdom dat alles rondom kindermisbruik weggemoffeld heeft en zich nu beroept op 'weet niet meer, is lang geleden'...
Fantastisch dat geloof...
Inclusief deze :quote:Nederlandse bisschop vernietigde dossiers seksueel misbruik
Het bisdom van het Nederlandse Den Bosch heeft jarenlang dossiers rond seksueel misbruik binnen de kerk vernietigd. Emeritus-bisschop Jan Bluyssen gaf aan NRC Handelsblad toe dat hij de belastende informatie in de jaren zeventig heeft versnipperd.
Geheim archief weg
De informatie lag opgeslagen in geheime archieven. Voormalig archivaris Jan Peijnenbrug van het bisdom heeft het bestaan en het vernietigen van de spraakmakende dossiers aan NRC bevestigd. Ook een ander geheim archief dat in de jaren negentig werd samengesteld is weg.
"Weinig interessants"
"Ik heb het weggegooid. Het was voorbij, de zaken waren afgewerkt", aldus de 84-jarige bisschop Bluyssen in NRC. "Dat er nog een vraag over zou komen, daar heb ik toen niet bij stilgestaan. Maar er zat weinig interessants bij, daarom vond ik toen ook dat het wel weg kon." (belga/lb)
Ja, dit was 1 complete koeienbilquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nice. Dat zal lekker smaken! Werd het geleverd in een stuk?
quote:Op maandag 20 december 2010 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
Vraag in de tv-quiz QI: Which country has the lowest age of consent in Europe? Vatican City.
Blijkbaar is dat 12 jaar oud. Typisch
quote:Op maandag 20 december 2010 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
Vraag in de tv-quiz QI: Which country has the lowest age of consent in Europe? Vatican City.
Blijkbaar is dat 12 jaar oud. Typisch
Je bent niet de enige hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit tegenwoordig meer in in het SR topic dan hier denk ik
Afgelopen weekend ben ik je er niet tegen gekomen...quote:Op maandag 20 december 2010 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit tegenwoordig meer in in het SR topic dan hier denk ik
Die heb ik nog niet gehoord vandaagquote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ben ik je er niet tegen gekomen...
Is mijn verzoekje al gedraaid bij SR: 'Hij Was Maar Een neger' van de Zangeres Zonder Naam?
dat is nou een stoere radioquote:Op maandag 20 december 2010 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord vandaag
Mijn grootste vriend deze vakantie:
[ afbeelding ]
Ik betwijfel ook of ze hem zullen draaien, maar ik heb er wel voor betaald...quote:Op maandag 20 december 2010 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord vandaag
Waarom moeten die bouwvakradio's er altijd uit zien alsof het een long- en hartmonitor isquote:
Ideaal dingquote:
Dat is het stiekem ook, hoort bij mijn BHV uitrustingquote:Op maandag 20 december 2010 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook of ze hem zullen draaien, maar ik heb er wel voor betaald...
[..]
Waarom moeten die bouwvakradio's er altijd uit zien alsof het een long- en hartmonitor is
Vriest het bij jou binnen ook harder dan buiten? succes iigquote:Op maandag 20 december 2010 12:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ga ik ook nodig hebben de aankomende tijd
De loodgieter moet nog beginnen met het aanleggen van de cv en de toebehorenquote:Op maandag 20 december 2010 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vriest het bij jou binnen ook harder dan buiten? succes iig
Ik zou in principe de ketel volgende week op kunnen hangen, maar ik heb nog geen gas en ik ben bang dat ze de nutsleidingen met dit weer ook niet invoerenquote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De loodgieter moet nog beginnen met het aanleggen van de cv en de toebehoren
afschieten iddquote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef MadMaster het volgende:
OMFG, loopt er net een mannelijke collega op UGG's hier naar binnen.![]()
Die heeft vanaf nu geen leven meer...
Tegen de muur!!quote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Is hij de achterneef van Cristiano Ronaldo? Die heeft ook nichterige trekjes...quote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Je bent er maar weer druk mee geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren uiteindelijk niet voor 30 maar voor 40 man eten opgediend. Dat maakt het totaal(zaterdag) zo'n 65 porties stoofvlees
Ook de presentatie van het Hobbelpaard was een succes. Iedereen kreeg een proefglaasje en daarna was er gelegenheid om meer te kopen. Van de 24 grote flessen(75cl) die we hadden meegenomen zijn er nog maar 1 of 2 over
We wisten al dat het lekker bier is, maar zo'n grote test laat ook goed zien dat het niet tussen onze oren zit
Uiteraard is er nog overquote:Op maandag 20 december 2010 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent er maar weer druk mee geweest.
Klinkt ook allemaal goed v.w.b. dat Hobbelpaard, een geheide hit lijkt me.
Ik hoop dat er de 29e januari nog een druppie van over is voor de aanwezigen dan...
Kunnne we dan ook kopen?
Kan je elk gewenst moment weer brouwen of ben je dan afhankelijk van bepaalde zaken?quote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard is er nog over
Ik heb nog 3 grote flessen en 7 kleine flesjes (we hebben alles opgedeeld dat over was).
Dus er is wat speling maar we moeten wel heel snel weer wat gaan brouwen
Dat klopt. Maar we zijn nu dus juist zelf wel aan het kijken om de apparatuur aan te schaffen want dan kunnen we brouwen en proberen wanneer we maar willenquote:Op maandag 20 december 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je elk gewenst moment weer brouwen of ben je dan afhankelijk van bepaalde zaken?
Ik neem aan dat jullie geen van allen een brouwketel in huis hebben...
Misschien heeft de oude Jopen stokerij in Haarlem nog iets beschikbaar?quote:Op maandag 20 december 2010 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar we zijn nu dus juist zelf wel aan het kijken om de apparatuur aan te schaffen want dan kunnen we brouwen en proberen wanneer we maar willen
Dat soort opties zijn we aan het onderzoeken maar zo'n grote koperen ketel is nog niet wat we zoeken. Nu vooral grote pannen('ketels') of gamellen met een inhoud van een litertje of 50-60.quote:Op maandag 20 december 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heeft de oude Jopen stokerij in Haarlem nog iets beschikbaar?
Was vorige week in de nieuwe Jopen-kerk en daar stond een hoop nieuw koper- en aluminiumwerk te schitteren...![]()
Erg mooi allemaal en dan ook nog alle bieren op meterslange tappunten...![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook gek van dat soort ketels. Zou er uiteindelijk graag wel 1 willen hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef MadMaster het volgende:
Als distillaat-liefhebber kan ik me echt vergapen op al dat koperwerk.
Mooi ook dat Jopen tot zoiets is uitgegroeid, nu zelfs met hun eigen brouwerij in nota bene een oude kerk...![]()
Leuk toch? Voor 2 personen?quote:Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg net post met een Pathé Film Voucher erin. Geen afzender, geen begeleidend briefje, niks. Handschrift op de envelop ken ik niet.
Wtf
Nee het is voor 1 filmticketquote:
Mischien is Wyccie weer in de kerststemming geweestquote:
Huh? Wel cool!quote:Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg net post met een Pathé Film Voucher erin. Geen afzender, geen begeleidend briefje, niks. Handschrift op de envelop ken ik niet.
Wtf
Zou kunnen maar ik heb wel eens een prijs gewonnen via Retecool en daar stond ook niet bij.quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Die zijn vaak wat officieler tochIn elk geval met een afzender erop, lijkt me
Zijn handschrift had ik wel herkendquote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Normaal gesproken zou ik natuurlijk opperen dat je vriend 'm gestuurd heeft maar dan had 'ie er vast 1 voor 2 personen gestuurd
quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef MadMaster het volgende:
Whoohoooo weer geen kerstpakketten dit jaar!![]()
![]()
Nee maar het was een vrouwenhandschriftquote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand nog een voorbeeld van wyccie's handschrift toevallig?
Of een doktershandschrift?quote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar het was een vrouwenhandschrift
quote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar het was een vrouwenhandschrift
Sssst! Nu geef je iets prijs over haar privacy!quote:
Ik ben al blij dat ik iets van haar weet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sssst! Nu geef je iets prijs over haar privacy!
Is dat een hint dat je Wyccie op Facebook hebt gevonden?quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik iets van haar weet.
En dat Facebook, je weet er alles van, is wat dat betreft wel een openbaring...
Nee, Wyccie heb ik niet op Facebook gevonden.quote:Op maandag 20 december 2010 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat een hint dat je Wyccie op Facebook hebt gevonden?
FB is overigens heel grappig. Want voorheen was het een groot voorvechter van privacy en nu handelt het in gegevens
Succes, ik heb geen accountquote:Op maandag 20 december 2010 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je daar gevonden heb...
quote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil van alles, maar je noemt steeds de verkeerde dingen
Hele fijne muziekquote:Op maandag 20 december 2010 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ik ben in ieder geval blij dat je mijn tip v.w.b. Katzenjammer zeer ter harte hebt genomen, incl. zelfs promo er van jullie Gamezone-radiostation...
Weet ik het, ik heb niet gezocht. Weet haar echte naam ook niet dat wordt sowieso lastigquote:Op maandag 20 december 2010 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft Wyccie facebook? Ik ga vanavond zoeken.Ik weet wel hoe ze irl heet..
Ja sommige mensen zijn erg open ja. Nu kun je dat dus wel inperken door aan te geven wie je profiel mag bekijken en per post kun je dat ook nog een keer aangeven. Dus je kunt selectief zijn in wie je toevoegtquote:Op maandag 20 december 2010 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Wyccie heb ik niet op Facebook gevonden.
Ik zoek trouwens ook niet, ik krijg alle bekenden in mijn schoot geworpen door Facebook zelf.
Da's beter geregeld dan Twitter, waar je echt alleen maar BN'ers voorgeschoteld krijgt...
Ik ben zelf uiterst terughoudend op Facebook, ik verbaas me over de openheid van sommigen daar...
Ik vermoed dat haar achternaam de Viking is.....quote:Op maandag 20 december 2010 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik het, ik heb niet gezocht. Weet haar echte naam ook niet dat wordt sowieso lastig
quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed dat haar achternaam de Viking is.....
Ik heb jou en je mede-presentatrice deze plaat toch echt de hemel in horen prijzen...quote:Op maandag 20 december 2010 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hele fijne muziek![]()
Maar promoEuh.... ik heb wat gemist
Ja alleen Giel had de politie gebeld dus nu is 'ie weg.quote:Op maandag 20 december 2010 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Is Cobra al gesignaleerd bij het SR huis?
Ohquote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jou en je mede-presentatrice deze plaat toch echt de hemel in horen prijzen...
"@MadMaster666: Rutte gaat motie 1e Kamer mbt BTW negeren. Waardeloos, maar stiekem 'negeren' onder de ogen van de PVV gebruiken is wel stoer van baas Marc."quote:Op maandag 20 december 2010 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
BTW-plannen gaan vooralsnog door. Dat was natuurlijk te verwachten.
http://www.nu.nl/politiek(...)rste-kamer-niet.html
quote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef MadMaster het volgende:
@Cobra: Bazooka nu op glazen huis afvuren!!! P$V selectie in da house...
Bedankt voor de tip, ik ga er zeker even naar kijken hoewel we al 2 (geinteresseerde) investeerders hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem Als er serieuze plannen zijn om een eigen brouwerij te beginnen is http://www.kickstarter.com/ misschien wel wat voor je
Het was eigenlijk gemikt op de Twitterpost. Ik had die andere opmerking niet eens gezienquote:Op maandag 20 december 2010 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just kiddiin', het is psv maar...
Geen zorgen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
BTW-plannen gaan vooralsnog door. Dat was natuurlijk te verwachten.
http://www.nu.nl/politiek(...)rste-kamer-niet.html
Echt niet?quote:
Waarom zou je hem dan onderdompelen?quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de handleiding mag ik mijn staafmixer (een huishoudelijk apparaat, geen Ab Normaaleufemisme dus) niet onderdompelen in vloeistof. Ik wil er eiwit mee mengen. Als jullie niks verklappen aan de fabrikant ga ik het zo stiekem toch doen!
Nu weet ik echt niet wie me dit gestuurd kan hebbenquote:
Touchéquote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zou je hem dan onderdompelen?
Ik zou alleen het uiteinde er in dopen... worden je handen ook niet smerig
Koud? Seks met een ijsbeer, da's pas koud!quote:
Dat lijkt me sowieso niksquote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koud? Seks met een ijsbeer, da's pas koud!
Dat moet je dan ook niet doen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koud? Seks met een ijsbeer, da's pas koud!
quote:Op maandag 20 december 2010 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja alleen Giel had de politie gebeld dus nu is 'ie weg.
Met mij is het prima! Heerlijk aan het genieten van 2 weken verplichte kerstvakantie!quote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Andy, hoesie? Druk met werk?
Inderdaad. Ik krijg 10% minder loon per maand betaald om de schoolvakanties vrij te hebben. Maar dat vind ik eigenlijk wel goed. Liever regelmatig een paar dagen verplicht vrij dan wat extra cash.quote:
De verwachting hier is -13. Een beetje kou vind ik niet erg, maar dit is voldoende om me te overtuigen niet voor een uurtje poker met wat collega's nog naar buiten te gaanquote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
@Diaan: Neem je voor vannacht wel een litertje anti-vries in, het wordt in het Oosten -15 graden...
Ik denk dat het die gele en bruine M&M waren.....quote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Optie nummer 3 & 4 als bioscoopkaartzender vallen af
Santa's helpers...quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat het die gele en bruine M&M waren.....
Accepteer dan gewoon dat je een leuke verrassing hebt gekregen en vraag niet meer af van wie.quote:
Natuurlijk begrijp ik wel dat je wilt weten wie je zoiets stuurt. Maar soms komen de antwoorden later.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
ik zou me toch ook wel afvragen van wie ik anoniem bioskaartjes toegezonden krijg.
Vond vanmiddag een kerstkaart op de mat, aan ons gericht, met een naam en adres er in van iemand die ons allebei niets zegt. Dan vraag je je toch ook af...
Vast wel, maar ik ben ook niet zo van de surprise party's...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik wel dat je wilt weten wie je zoiets stuurt. Maar soms komen de antwoorden later.
Dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik vind dat ook niet leuk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ben ook niet zo van de surprise party's...
Trustequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef MadMaster het volgende:
En nu pillen innemen (ik zet in op 4 stuks vandaag) en plat op bed...
Geen last van gehad...quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
@Diaan: Neem je voor vannacht wel een litertje anti-vries in, het wordt in het Oosten -15 graden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |