quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Diaan...
Maar 15 cm...
Je vervalt weer in je oude rol, je zou positief doen volgens de TT...
Daarom:
Laatste post, niet meer posten hier en geen nieuw topic openen totdat Diaan per PM iedereen heeft beloofd niet meer te piepen bij sneeuwval!!!
Een nieuw topic, een nieuwe Diaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Diaan...
Maar 15 cm...
Je vervalt weer in je oude rol, je zou positief doen volgens de TT...
Daarom:
Laatste post, niet meer posten hier en geen nieuw topic openen totdat Diaan per PM iedereen heeft beloofd niet meer te piepen bij sneeuwval!!!
Ik ben druk in SR-topic.. maar hou het hier ook nog wel bij, maar het is rustig..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen is verder naar Eindhoven?
... totdat Diaan per PM iedereen heeft beloofd niet meer te piepen bij sneeuwval!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben druk in SR-topic.. maar hou het hier ook nog wel bij, maar het is rustig..
Iedereen is ook wel een ruim begrip!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
... totdat Diaan per PM iedereen heeft beloofd niet meer te piepen bij sneeuwval!!!
Ik ga dit jaar direct voor de Top2000, dat is het radio-evenement dat meer bij mij past.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef peaceman het volgende:
Eerst SR , dan schelden op de top 2000, dan bijkomen en half januari is er weer tijd om hier te buurten....
Wat!?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar direct voor de Top2000, dat is het radio-evenement dat meer bij mij past.
Ja maar, ja maar........ SR is bezig! Dat kun je toch niet overslaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was al sinds eind juli al vertrokken, wilde meer nummers 'buiten de jukebox' horen...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar........ SR is bezig! Dat kun je toch niet overslaan?
Ik speciaal mijn inbox geleegd. Is nu ruim zat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen is ook wel een ruim begrip!!
Music For Life wil ik niet overslaan, als ik tijd heb luister ik doordeweeks StuBru, in het weekeinde WDR2.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar........ SR is bezig! Dat kun je toch niet overslaan?
Het VK kan ik me indenken. BFBS is een super zender.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Music For Life wil ik niet overslaan, als ik tijd heb luister ik doordeweeks StuBru, in het weekeinde WDR2.
Qua muzieksmaak voel ik me meer verbonden bij Vlaanderen, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
* MadMaster checkt PM-box.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen is ook wel een ruim begrip!!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik speciaal mijn inbox geleegd. Is nu ruim zat.
Weltrusten.quote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Diaan73 het volgende:en nu ga ik slapen... mn ogen vallen al bijna dicht...
Ik ga in bed nog wel even SR luisteren.
Trusten...quote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Diaan73 het volgende:
en nu ga ik slapen... mn ogen vallen al bijna dicht...
Ik ga in bed nog wel even SR luisteren.
Zekers, zelfs reacties op jouw posts.quote:Op zondag 19 december 2010 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trusten...
@Cobra, geen bijdragen in de SR-topics?
Ja, dat was de enige.quote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers, zelfs reacties op jouw posts.
Nee, maar dan heb ik zeker het antwoord van peace gemist?quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was de enige.
Uitgegeten?![]()
Vast en zeker, dat was niet openbaar...quote:Op zondag 19 december 2010 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik zeker het antwoord van peace gemist?
Dan berg ik de popcorn weer op.quote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast en zeker, dat was niet openbaar...
Ik wel.quote:
Concert van Beethoven?quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik ook nog wel, hoewel ik het morgenochtend vast veel leuker vind en daar zo mijn maatregelen voor ga treffen...
Morgen vroeg op, supportershome is morgen om 9.00 uur al open.
Klassieker he...
En ME voor het betere slagwerk?quote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah...
Wel met een hoop strijkers, denk ik...
Weltrusten.quote:
Dat heb ik gewoon live bekekenquote:Op zondag 19 december 2010 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
Even lekker wakker worden voor de slaapkoppen. Katja en Ellen
[ afbeelding ]
Idem.quote:
Nee, ik ben slaap tekort aan het kweken voor Serious Request.quote:
een echte SR-adeptquote:Op zondag 19 december 2010 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik ben slaap tekort aan het kweken voor Serious Request.
quote:
Waarom doe je dat dan ook!?quote:Op zondag 19 december 2010 03:11 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.... mezelf + fiets even enkele kilometers door 50cm hoge sneeuw geploegd. Ik ben kapot
Geen sterke drank beschikbaar?quote:Op zondag 19 december 2010 03:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het bier was op dus ik moest naar huis
Ah, spiritus.quote:Op zondag 19 december 2010 03:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jazeker, en dat was van het type 'nu moet ik hier weg wezen'
Ik hoop dat nooit te proeven.quote:Op zondag 19 december 2010 03:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is niets.
Anti-vriesmiddel is pas echt straf, mits in minuscule hoeveelheden...
Russische zwervers drinken juist anti-vriesmiddel om zich op te warmen, maar dat leidt inderdaad tot een snelle dood. 98% alcohol...quote:
Ik dacht ooit zoiets gehoord te hebben over remvloeistof... maar misschien is het dan beide broodje-aap.quote:Op zondag 19 december 2010 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Russische zwervers drinken juist anti-vriesmiddel om zich op te warmen, maar dat leidt inderdaad tot een snelle dood. 98% alcohol...
quote:Op zondag 19 december 2010 03:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik dacht ooit zoiets gehoord te hebben over remvloeistof... maar misschien is het dan beide broodje-aap.
Ik taai af iig
quote:Op zondag 19 december 2010 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Russische zwervers drinken juist anti-vriesmiddel om zich op te warmen, maar dat leidt inderdaad tot een snelle dood. 98% alcohol...
Of ik begrijp je verkeerd, of je staat dus nu voor het huis!?quote:Op zondag 19 december 2010 03:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Toch maar de noodstop gemaakt op Heuvel Galerie...
Voor twee huizen.quote:Op zondag 19 december 2010 04:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of ik begrijp je verkeerd, of je staat dus nu voor het huis!?
En SR en StuBru dus.quote:
Heet nu MNM, helaas minder succesvol dan de voorganger.quote:Op zondag 19 december 2010 04:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En SR en StuBru dus.
By the way, bestaat Radio Donna nog?
Jammer, Donna was leuk om naar te luisteren.quote:Op zondag 19 december 2010 04:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heet nu MNM, helaas minder succesvol dan de voorganger.
98% is praktisch niet mogelijk, de alcohol reageert dan met vocht uit de lucht tot het ongeveer 96% isquote:Op zondag 19 december 2010 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 08:51 schreef MadMaster het volgende:
Wedstrijd is afgelast op verzoek van gemeente Amsterdam.
Fijn zo'n overdekt stadion, als je de boel afblaast wegens een paar sneeuwvlokken. Goede reden om die k*t Arena plat en een echt stadion te bouwen...
quote:AJAX-FEYENOORD AFGELAST
Van onze Telesportredactie
Amsterdam - De klassieker tussen Ajax en Feyenoord die zondagmiddag om 12.30 uur zou beginnen, gaat niet door. In verband met de zware sneeuwval hebben de KNVB en de gemeente Amsterdam besloten het duel af te gelasten.
De politie en de gemeente Amsterdam verwachten grote verkeersproblemen en adviseerden de KNVB dringend het duel te verplaatsen.
"Dit is natuurlijk bijzonder vervelend voor alle partijen", aldus Gijs de Jong, manager competitiezaken van de KNVB.
Als er ook maar één wedstrijd wel door gaat in NL, dan zegt dat weer genoeg over de watjes van ambtenaren in de gemeente Amsterdam...quote:Op zondag 19 december 2010 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook de competitiewedstrijd VVV-Venlo - FC Utrecht van vanmiddag is afgelast. Het veld in Venlo is afgekeurd door de scheidsrechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |