Doe maar.quote:
Hoi Etcie.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:03 schreef Etcetera het volgende:
nee eerder 1, 2, snel.
Normaal drink ik eerst een colaatje als we binnen zijn in de kroeg/disco/whatever, want die is in 10 minuten op. En dat colaatje heb ik vrolijk geskipt. Dus ik heb niet eens veel gehad, maar het ging voor mij iets te hard
Jep, dat is de dakkapel waar nu nog enkel glas in zitquote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ijsbloemen.
mooi
Is dit het uitzicht uit je nieuwe hut?
quote:Op zondag 19 december 2010 15:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Filelezer Jon Bakker katjelam op radio
Ik heb het stokbrood al gesneden.quote:Op zondag 19 december 2010 14:53 schreef Whiteguy het volgende:
Ik raad aan iedereen met een zwakke maag niet naar studio sport te kijken vanavond (iig niet naar de samenvatting van psv-roda)
![]()
Jullie proeven daar tenslotte wel vaker van de tegenstanderquote:Op zondag 19 december 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het stokbrood al gesneden.
Straks heerlijk dippen in de open beenwond van Reis...
quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jullie proeven daar tenslotte wel vaker van de tegenstander
Jullie = jodenvolk.quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jullie proeven daar tenslotte wel vaker van de tegenstander
Ik snoep liever punten van de tegenstander afquote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie = jodenvolk.
Maar de voorkeur is inderdaad voor psv-spelers...
Ik ook, maar leg dat maar eens duidelijk uit aan al die buitenlandse spelers. Die nemen alles letterlijk, je ziet wat er van komt als je zegt dat ze zich in de tegenstander moeten vastbijten...quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik snoep liever punten van de tegenstander af
Het is wachten op de letterlijke uitvoering van kort dekken...quote:Op zondag 19 december 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar leg dat maar eens duidelijk uit aan al die buitenlandse spelers. Die nemen alles letterlijk, je ziet wat er van komt als je zegt dat ze zich in de tegenstander moeten vastbijten...
Of de ballen opeisen...quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is wachten op de letterlijke uitvoering van kort dekken...
Waar je natuurlijk altijd welkom bent.quote:Op zondag 19 december 2010 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of de ballen opeisen...
Maar goed, net op de bank spontaan in slaap gestort.
Voor het eerst in ruim 3 weken val ik spontaan in slaap.
Vrees nu alleen dat ik vannacht niet slaap, maar dan ga ik wel nachtploegen bij Serious Request 2010.
Ik heb geen open wond gezien, alleen een knie die een kant op boog waarvan ik dacht dat het onmogelijk wasquote:Op zondag 19 december 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het stokbrood al gesneden.
Straks heerlijk dippen in de open beenwond van Reis...
Ik nu ook, heb ik voor niks stokbrood gesneden. Dat flikker ik de tuin wel in voor de vogels...quote:Op zondag 19 december 2010 18:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb geen open wond gezien, alleen een knie die een kant op boog waarvan ik dacht dat het onmogelijk was
Ik heb de hele dag daar al gepost, begint me een beetje tegen te staan. Nu even geen SR, Boer zoekt Publieke Dame komt zo...quote:Op zondag 19 december 2010 18:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar je natuurlijk altijd welkom bent.
Ik ga het IJsgala op het Koningsplein kijken.quote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag daar al gepost, begint me een beetje tegen te staan. Nu even geen SR, Boer zoekt Publieke Dame komt zo...
quote:Op zondag 19 december 2010 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga het IJsgala op het Koningsplein kijken.
Op de stoep van de brug is het erg glad. De rest komt vanavond wel weer.quote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het wat nu?
Ben de hele dag al mobiel bezig, niet via de laptop...
Mooie foto's!quote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat anders als je leven weinig uitzicht meer biedt dan een kasplantje te zijn zonder hoop op herstel?quote:Op zondag 19 december 2010 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
...En wat een dapper besluit van je opa!!
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoelde het niet sarcastisch, ik bedoelde dapper in de goede zin van het woord. Ik ben ook voor euthanasie en vindt het heel knap/dapper dat mensen die beslissing ook echt durven te nemen. Je hoort toch ook wel vaak van mensen die ziek zijn, de drang om te blijven (over)leven de overhand krijgt, terwijl een einde van het leven in zo'n geval veel beter is.quote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat anders als je leven weinig uitzicht meer biedt dan een kasplantje te zijn zonder hoop op herstel?
Ik vind dat iedereen daar zelf over moet kunnen beslissen, zelfs zonder tussenkomst van een second opinion arts. Heb het bij mijn beide ouders meegemaakt en dat wachten is mensonterend, als je toch weet dat het een aflopende zaak is.
Het verlies wordt er uiteindelijk bij de achterblijvers niet minder om, wel verdraagzamer...
dank jequote:Op zondag 19 december 2010 21:04 schreef LadyBlack het volgende:Goeienavond!
Wat een mooie foto is dit
[ afbeelding ]
Nee, ik begreep je niet verkeerd, ik benader het alleen anders, hoewel we het in de kern wel eens zijn inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoelde het niet sarcastisch, ik bedoelde dapper in de goede zin van het woord. Ik ben ook voor euthanasie en vindt het heel knap/dapper dat mensen die beslissing ook echt durven te nemen. Je hoort toch ook wel vaak van mensen die ziek zijn, de drang om te blijven (over)leven de overhand krijgt, terwijl een einde van het leven in zo'n geval veel beter is.
En ik ben het eigenlijk helemaal met je eens.
Als je zelf vrijwillig die beslissing maakt, is er m.i. niets mis mee...quote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Etcetera het volgende:
Beslissen over leven en dood hoort ook niet makkelijk te zijn
Maar zelfs dan is het een lastige beslissing lijkt mequote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zelf vrijwillig die beslissing maakt, is er m.i. niets mis mee...
Idd een mooie site. Makkelijk als je een foto van een stad moet hebben. Eerlijk gezegd ben ik verder niet erg onder de indruk van de meeste foto's (uitzondering daargelaten). Ik denk dat ik het zelf zeker zo goed doe.quote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ken je skyscrapercity.com? Daar kun je je hart ophalen aan mooie foto's van stadsplaatjes
Toen ik mijn scriptie schreef heb ik van die site een paar plaatjes voor mijn scriptie gebruikt![]()
Padua
Ja, maar zo'n beslissing moet je ook niet last-minute nemen, daar moet je met je gezonde lijf en verstand al over beslissen. Niemand die je er dan op aan kan spreken...quote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het een lastige beslissing lijkt me
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 19 december 2010 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n beslissing moet je ook niet last-minute nemen, daar moet je met je gezonde lijf en verstand al over beslissen. Niemand die je er dan op aan kan spreken...
Hoewel ik het ook met jou en Diaan eens ben, denk ik toch dat je echt voorzichtig moet zijn met zulke uitspraken.... ik kan me namelijk best voorstellen dat ik nog langer zou willen blijven leven als dat betekende dat ik nog iets langer mijn vriend of kind of kleinkind mee zou kunnen maken.quote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik begreep je niet verkeerd, ik benader het alleen anders, hoewel we het in de kern wel eens zijn inderdaad.
Ik vind euthanasie dus niet dapper, maar een logisch vervolg op een leven dat (helaas) bijna ten einde is. Ik zou het laf vinden als je blijft leven voor een ander. Snap je het verschil?
Misschien komt het omdat alle vrijwel alle naaste familieleden die ik verloren heb hun leven via euthanasie hebben beëindigd, voordat ze daar zelf geen invloed meer op konden hebben. Hoe waardeloos het ook was, ik heb er in alle gevallen vrede mee gehad.
Lastige materie toch wel...
Quequote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
@LB: Het is dat je ooit hier een foto van je neusring gepost hebt, want anders...
quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ah toe, nu ben ik nieuwsgierig
Zit je mn facebook uit te pluizen ofzo?
Er is wel een nuance:quote:Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoewel ik het ook met jou en Diaan eens ben, denk ik toch dat je echt voorzichtig moet zijn met zulke uitspraken.... ik kan me namelijk best voorstellen dat ik nog langer zou willen blijven leven als dat betekende dat ik nog iets langer mijn vriend of kind of kleinkind mee zou kunnen maken.
Het is ook lastige materie. Ik ken niemand in mijn omgeving die euthanasie heeft laten plegen. Ik weet wel dat mijn oma heeft besloten, dat toen mijn opa een hartaanval had gehad, dat hij niet in leven mocht blijven met hulp van slangetjes e.d. Dat zou hij nooit gewild hebben en dus hebben ze het ook niet gedaan en is hij meteen overleden.quote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik begreep je niet verkeerd, ik benader het alleen anders, hoewel we het in de kern wel eens zijn inderdaad.
Ik vind euthanasie dus niet dapper, maar een logisch vervolg op een leven dat (helaas) bijna ten einde is. Ik zou het laf vinden als je blijft leven voor een ander. Snap je het verschil?
Misschien komt het omdat alle vrijwel alle naaste familieleden die ik verloren heb hun leven via euthanasie hebben beëindigd, voordat ze daar zelf geen invloed meer op konden hebben. Hoe waardeloos het ook was, ik heb er in alle gevallen vrede mee gehad.
Lastige materie toch wel...
Ja, dat hoop ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat als mijn leven niet meer levenswaardig is, ik die beslissing kan en durf te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |