abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 december 2010 @ 02:23:27 #1
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90076057
Van ouds her ben ik best een liefhebber geweest van sarcasme en cynisme. Nog steeds trouwens... maar het is tegenwoordig alleen nog maar sarcasme en cynisme wat de klok slaat.
De verhouding is totaal zoek, de ironie is bijna zoek... en de liefde en zachtheid al helemaal.

Ik weet niet of het om die eigenschappen van Yvon Jaspers, dat ik haar zo graag zie in DWDD... maar ik vind haar echt een schatje.
En zelfs als je het niet met haar eens bent.. de overtreffende trap van cynisme is gewoon een kille wereld, waarin niemand zich meer thuis voelt.

En nee, alsjeblieft laten we niet terug gaan naar de tijd van Toon Hermans... maar zonder wat liefde en zachtheid op TV of radio... werkt het sarcasme en cynisme ook niet langer effectief.

Dus hulde aan het lieve zachte vrouwtje Yvon Jaspers, in al haar liefheid weet ze de vinger op de zere plek te leggen... namelijk de verhouding is totaal zoek! (en nee, dit is niet eens sarcastisch bedoeld).
Kortom; meer liefde en meer zachtheid op televisie... ik kan het er volledig mee eens zijn, al was het maar om zo ook weer sarcasme en cynisme extra te kunnen waarderen, want het een kan niet zonder het ander!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_90076254
Het gebrek aan cynisme ligt in haar geval gewoon aan het feit dat ze niet bijster intelligent is . In feite is het gewoon een naief vrouwtje die naast haar moederlijke vermogens niet bijster veel kwaliteiten heeft .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 18 december 2010 @ 02:47:08 #3
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90076381
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
Het gebrek aan cynisme ligt in haar geval gewoon aan het feit dat ze niet bijster intelligent is . In feite is het gewoon een naief vrouwtje die naast haar moederlijke vermogens niet bijster veel kwaliteiten heeft .
En toch presenteert ze een van de best bekeken programma's van de televisie.
Kortom; je gaat te kort door de bocht als je haar insteek alleen beoordeeld aan het gebrek van intelligentie... Voor waar het haar emotionele intelligentie betreft is er helemaal niets mis met haar!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_90076410
Het profiel dat ik schets komt prima overeen met de populariteit die ze genereert door haar rol in Boer zoekt vrouw .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 18 december 2010 @ 02:52:36 #5
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_90076430
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:47 schreef EricOscuro het volgende:
Kortom; je gaat te kort door de bocht als je haar insteek alleen beoordeeld aan het gebrek van intelligentie... Voor waar het haar emotionele intelligentie betreft is er helemaal niets mis met haar!
Argumentum ad populum. Dat ze presentatrice is van een programma dat veel kijkers trekt wil nog niet automatisch zeggen dat ze enig intelligentie heeft . Ze is naïef, irritant en alles behalve belezen. Het programma wat ze overigens presenteert is ook allesbehalve 'diepgaand'. Niet dat elke programma dat hoort te zijn, maar het zegt wel iets over haar zelf natuurlijk.
pi_90076488
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:52 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Argumentum ad populum. Dat ze presentatrice is van een programma dat veel kijkers trekt wil nog niet automatisch zeggen dat ze enig intelligentie heeft . Ze is naïef, irritant en alles behalve belezen. Het programma wat ze overigens presenteert is ook allesbehalve 'diepgaand'. Niet dat elke programma dat hoort te zijn, maar het zegt wel iets over haar zelf natuurlijk.
Ze is sowieso zichzelf bij de presentatie en dat verkoopt altijd .
Kopje thee erbij en lekker kleppen aan de keukentafel over de sores en het liefdesleven in het boerenbedrijf . Niet te moeilijk allemaal .
Mensen zijn dol op dat soort real-life tv . Vooral als het over liefde gaat en er emotie in voor komt . Giet je het dan ook nog eens in een heerlijk Hollands jasje van jus en boerenkool en heel vrouwelijk 25+ Nederland zit aan de buis gekluisterd .
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 18 december 2010 @ 06:24:23 #7
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90077530
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
Het profiel dat ik schets komt prima overeen met de populariteit die ze genereert door haar rol in Boer zoekt vrouw .
En als je ook maar enigszins gelijk had, was ze zonder problemen met programma en al overgestapt naar de commerciëlen... maar dat is het dus niet..
  zaterdag 18 december 2010 @ 06:30:55 #8
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90077540
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:52 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ze is een vrouw, en misschien schrikt dat je af... en ja, misschien is ze ook wel naïef... maar sinds wanneer is dat een zwakte? Zij zegt wat ze denkt, als ze lid van de PVV was geweest... dan was ze haast tot staatshoofd gekozen. Maar nee, populistisch is ze niet... dus niet diepgaand (schijnbaar, voor de cultuur hatende PVV'ers)

Kortom; het is gewoon een lieve, niet harde vrouw. En verder brengt ze het programme veel verder dan de meeste presentatoren zouden kunnen. Of zag jij liever Albert Verlinde dit programma presenteren, of Dominique Weessies?

Mja, jij misschien wel, maar hoe 'populair' zou het dan nog zijn... :{w :')
pi_90077541
Studio Voetbal kijken onder de leiding van prutserige Jack van Gelder ( die de discussie wil leiden én voeren tegelijk) ook 1.2 miljoen mensen naar.
Ben jij soms verliefd op Yvonne, TS? Ik bedoel ze heeft een leuk koppie, maar over haar intellectuele vermogens moeten we niet al te overdreven gaan lopen doen.

Bovendien is de vlot babbelende Jaspers die jij ziet bij BZV een act. Als de camera's even niet lopen schijnt ze enorm stil te zijn.
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:49:31 #10
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_90079091
Yvonne Jaspers is krankzinnig en leeft in een Dinsey wereld, waar alles vrolijk en lief is.
pi_90080585
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef Starkiller het volgende:
Yvonne Jaspers is krankzinnig en leeft in een Dinsey wereld, waar alles vrolijk en lief is.
Yvon Jaspers is absoluut niet lief en naief :o Haar aaibaarheid is echt ingestudeerd volgens mij, ik heb haar eens live een evenement met schoolkinderen zien presenteren en ze was echt totaal niet grappig of aardig of wat dan ook.
pi_90080693
Of ze lief is valt maar te bezien en is subjectief . Naïef is ze zeker . Zo zat ze een keer in DWDD te vertellen dat ze ondanks haar rijkdom en het feit dat ze een BNer is haar kinderen gewoon naar een gemengde school is Amsterdam Slotervaart zou doen want leuk blabla .
En nu gaat ze verhuizen naar een dorp zodat de kids rustig en veilig kunnen opgroeien . :')
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:05:24 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90080722
Volgens mij is zij een bitch en een flinke ook.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:06:10 #14
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90080736
Mijn nekharen staan recht overend als ik deze dame het meiske zie uithangen. :{.
pi_90080760
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:05 schreef Ringo het volgende:
Volgens mij is zij een bitch en een flinke ook.
Dat is ook mijn indruk, ja.
pi_90081793
Als de camera uit is is ze gemeen tegen de boeren en martelt ze hun dieren.
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:52:26 #17
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_90081893
#FreeHat
pi_90081955
ze werd gister om een voorbeeld gevraagd van cynisme, en kon er geen antwoord op geven. lame dom irritant triest wijf.
pi_90081988
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:54 schreef DrsPhil het volgende:
ze werd gister om een voorbeeld gevraagd van cynisme, en kon er geen antwoord op geven. lame dom irritant triest wijf.
Waar ?
Groetjes, Ezio.
pi_90082008
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waar ?
dwdd, nav die aflevering is dit topic ook gemaakt, want ze zat er over te zeuren.
pi_90082014
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
Dat dus. Ze levert dan ook geen bijdrage aan het programma. Ze zit in veel gevallen gewoon schaapachtig mee te luisteren en weet vervolgens altijd de verkeerde vragen te stellen.
pi_90082023
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:56 schreef DrsPhil het volgende:

[..]

dwdd, nav die aflevering is dit topic ook gemaakt, want ze zat er over te zeuren.
Dat Lakerman incident was idd ook dieptriest .

Groetjes, Ezio.
pi_90082049
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat Lakerman incident was idd ook dieptriest .

ja, maar ik doelde op de aflevering van gister.
pi_90082066
ze noemde Marco Borsato als persoon van het jaar :D :') dat zegt al genoeg.
zij is zo dom dat het irritant is.
pi_90082088
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:47 schreef EricOscuro het volgende:

Als je een programma presenteert dat veel meer van je voorkomen vraagt en algemene beleefdheid dan ben je niet perse intelligent. ;) Hooguit geliefd,en daar hoef je volgens mij niet bijster slim voor te zijn. O-)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:00:32 #26
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_90082101
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was idd. schokkend.

edit:
lama

jebuis link is al gepost. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_90082142

pi_90082179
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Dat was idd. schokkend.

edit:
lama

jebuis link is al gepost. :)
nee, die op de vorige pagina is een andere montage
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:04:27 #29
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_90082204
#FreeHat
pi_90082311
Ik zou 'r doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2010 13:09:44 ]
pi_90082338
Ik stel voor dat we de positieve kant van deze dame benadrukken door wat geile poses van haar onder de aandacht te brengen .

Net echt :')
Groetjes, Ezio.
pi_90082376
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:54 schreef DrsPhil het volgende:
Dit dus ^ Man man wat ergerde ik me kapot aan die uitzending gister. :)
pi_90082606
Het lijkt me in ieder geval niet dat je zo'n carriere maakt door enkel lief en naief te zijn. Nou zal het vast geen keiharde en meedogeloze zakenvrouw zijn, maar je moet toch wat geslepenheid en hardheid bezitten denk ik.
anonieme razernist
pi_90083490
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:20 schreef NoCigar het volgende:
Het lijkt me in ieder geval niet dat je zo'n carriere maakt door enkel lief en naief te zijn. Nou zal het vast geen keiharde en meedogeloze zakenvrouw zijn, maar je moet toch wat geslepenheid en hardheid bezitten denk ik.
of ze pijpt goed
  zondag 19 december 2010 @ 03:55:03 #35
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90112491
Helaas zie ik alleen nog maar negatieve reacties op haar persoon... maar gaat verder bijna iedereen om de uiteindelijke boodschap heen...

NL: we hebben wat liefde en zachtheid nodig om ùberhaupt nog te kunnen lachen om sarcasme en cynisme. Als dat laatste zo gewoon is dat iedereen het doet...dan valt er niets meer te lachen. En hoever moeten we dan nog gaan om te lachen? Moeten we daadwerkelijk mensen met een grappige opmerking de strot doorsnijden, om nog tegemoet te komen aan de steeds killer wordende markt van verveelde mensen? Moeten we echt zover komen?

En nee, ik ben niet verliefd op Yvon Jaspers, maar ik moet wel zeggen dat ik steeds warmere gevoelens voor haar krijg, naarmate de compleet losgeslagen hufterigheid hier toe slaat!

Niets tegen op hufterigheid overigens, maar het moet wel een doel hebben... maar zelfs Hans Teeuwen zou geen doel meer kunnen vinden om de huidige Fokkers generatie te kunnen amuseren.
Bijna iedereen is hufterig... Misschien moeten we ons maar opofferen voor de hufterigheid uit Amerika of Rusland of Noord Korea... of de extremistische moslims.

Wat maakt het nog uit... we geven verder om niemand meer, dus niemand zal ons missen!
Zo ver zijn we gekomen... dus laat de bom maar vallen.
We staan bijna overal aan de top van elke ladder... maar we blijven zuurpruimen en het is nooit goed genoeg. Als er een volk uitgeroeid moet worden door een cynistisch besluit van welke wereldmacht dan ook... dan zijn wij het wel. Want hier is bijna niemand meer te vinden voor lief en zachtheid... dus laat maar vallen die bom. Wij zijn een volk dat nooit tevreden zal zijn, en des te rijker we worden, des te banger we zijn. Nee, wij verdienen deze welvaart niet... we zijn bange laffe mensen, die zich alleen gehuld in nationaal cynisme nog veilig voelen. Wij Nederlanders zijn laf,... en het Darwinisme laat zien dat laffe populaties altijd uitsterven... dus liever nog vandaag dan volgend jaar!
pi_90112671
TS toont stalkerpotentie
Groetjes, Ezio.
pi_90112817
Als ze nou eens wat minder dom zou zijn en wat vaker geneukt zou worden, dan zou ze al veel geloofwaardiger overkomen op tv. Wat ze nu op tv presteert, lijkt echt nergens op.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_90114798
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 03:55 schreef EricOscuro het volgende:
Helaas zie ik alleen nog maar negatieve reacties op haar persoon... maar gaat verder bijna iedereen om de uiteindelijke boodschap heen...

NL: we hebben wat liefde en zachtheid nodig om ùberhaupt nog te kunnen lachen om sarcasme en cynisme. Als dat laatste zo gewoon is dat iedereen het doet...dan valt er niets meer te lachen. En hoever moeten we dan nog gaan om te lachen? Moeten we daadwerkelijk mensen met een grappige opmerking de strot doorsnijden, om nog tegemoet te komen aan de steeds killer wordende markt van verveelde mensen? Moeten we echt zover komen?

En nee, ik ben niet verliefd op Yvon Jaspers, maar ik moet wel zeggen dat ik steeds warmere gevoelens voor haar krijg, naarmate de compleet losgeslagen hufterigheid hier toe slaat!

Niets tegen op hufterigheid overigens, maar het moet wel een doel hebben... maar zelfs Hans Teeuwen zou geen doel meer kunnen vinden om de huidige Fokkers generatie te kunnen amuseren.
Bijna iedereen is hufterig... Misschien moeten we ons maar opofferen voor de hufterigheid uit Amerika of Rusland of Noord Korea... of de extremistische moslims.

Wat maakt het nog uit... we geven verder om niemand meer, dus niemand zal ons missen!
Zo ver zijn we gekomen... dus laat de bom maar vallen.
We staan bijna overal aan de top van elke ladder... maar we blijven zuurpruimen en het is nooit goed genoeg. Als er een volk uitgeroeid moet worden door een cynistisch besluit van welke wereldmacht dan ook... dan zijn wij het wel. Want hier is bijna niemand meer te vinden voor lief en zachtheid... dus laat maar vallen die bom. Wij zijn een volk dat nooit tevreden zal zijn, en des te rijker we worden, des te banger we zijn. Nee, wij verdienen deze welvaart niet... we zijn bange laffe mensen, die zich alleen gehuld in nationaal cynisme nog veilig voelen. Wij Nederlanders zijn laf,... en het Darwinisme laat zien dat laffe populaties altijd uitsterven... dus liever nog vandaag dan volgend jaar!
wat een verschrikkelijk zeikerig kutverhaal. ga maar lekker ik hou van holland kijken.
pi_90124602
quote:
We staan bijna overal aan de top van elke ladder... maar we blijven zuurpruimen en het is nooit goed genoeg. Als er een volk uitgeroeid moet worden door een cynistisch besluit van welke wereldmacht dan ook... dan zijn wij het wel. Want hier is bijna niemand meer te vinden voor lief en zachtheid... dus laat maar vallen die bom.
Last van het Sodom & Gomorra-verhaal? Het zijn inderdaad decadente tijden, maar waar haal je al die toppen vandaan? Zag je geen krantenkoppen over de vijfjescultuur die de zesjescultuur ingehaald heeft?

Yvon Japsers in beslist niet lief en zacht. Ze is Boer zoekt vrouw begonnen als het meisje van Het Klokhuis. Dat kon ze niet lang volhouden, want 2 zwangerchappen veranderen wat.
  maandag 20 december 2010 @ 01:59:03 #40
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90160004
quote:
15s.gif Op zondag 19 december 2010 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
TS toont stalkerpotentie
And still no one is laughing... je zult me nog cynischer moeten wegzetten. Nu gaapt de ene helft, en de andere helft haalt nog z'n schouders op.

En dat bedoel ik maar, je krijgt pas de handen op elkaar als je nog groffer bent en beledigender bent als iedereen die je voorging. :')

En weet je wie dit weer gaan winnen? De culturele elite, want die zijn meer wel bespraakt (zelfs in hun beledigingen) dan de platheid van het cynische PVV volk).
Dus hoe je ook jouw best doet, iemand als jij kan niet winnen... je mag er even aan ruiken omdat iedereen cynisch kan zijn... maar als de culturele elite zich hier ook verder op gaat toeleggen, dan staan jij en de andere hersendoden weer precies in het zelfde kleine hoekje waar je altijd staat. Kortom het lot van de eeuwige loser.
Zo en nu mag jij me weer vertellen hoe succesvol jij eigenlijk bent (of wil doen voorkomen omdat je jezelf nu gepiepeld voelt en daardoor onbewust opkijkt tegen mij en me daarom wil overtuigen hoe geweldig jij wel bent... of juist precies het tegenovergestelde wilt doen, om mijn ongelijk te bewijzen... maar dan doe je ook nog precies alles op basis van wat ik van je verwacht.
Je komt er niet onderuit knul, ik bestuur je als een radiografisch vliegtuigje... je bent niemand, je zult ook nooit echt iemand zijn.

Leuk toch? Dat cynisme? :6
  maandag 20 december 2010 @ 02:10:06 #41
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90160407
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:47 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat een verschrikkelijk zeikerig kutverhaal. ga maar lekker ik hou van holland kijken.
Ach sorry, ik had er wat reclame tussen door moeten gooien... jouw verwerkingsproces van informatie of communicatie ligt nog op het niveau van Dicky Dick! Of moet ik met oneliners strooien... fijn dat ik dit niet doe, want zo kun je nooit van jouw leven inhoudelijk op mij ingaan. Sterker nog, je weet niet eens waarover ik het heb. Ja erg he? de kwaliteit van het vmbo onderwijs... En wat nu te doen knul?
Kom je nog met een intelligente analyse of heb je nog ergens een intelligente oom (of iemand die jouw moeder een oom noemt, om te verhullen dat hij eigenlijk haar neukertje is, en te verklaren dat hij daarom zovaak bij jullie thuis doorbrengt. En nee, dat is geen mayonaise op jouw moeders gezicht (niet tenzij ze een zwaartekracht probleem in haar slaapkamer heeft).

Maar ga jij gerust naar "Ik hou van Holland" kijken... Lekker kneuterig jaren '50 vermaak voor mensen die niet willen nadenken.
Maar een mooie one liner moet ik zeggen; je hebt me helemaal tuk HAHAHAHA Heb je nog meer verbale bagger waarmee je mij zielig in een hoekje kan doen kniezen?

En joh,je hebt gelijk, weg met de liefde en zachtheid... in elk geval naar jou toe! Je zult het ook nooit ontvangen, en als het al zo lijkt, dan is het niet echt! Dan lachen ze je achter jouw rug om uit... :W
  maandag 20 december 2010 @ 02:26:10 #42
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90160846
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Last van het Sodom & Gomorra-verhaal? Het zijn inderdaad decadente tijden, maar waar haal je al die toppen vandaan? Zag je geen krantenkoppen over de vijfjescultuur die de zesjescultuur ingehaald heeft?

Yvon Japsers in beslist niet lief en zacht. Ze is Boer zoekt vrouw begonnen als het meisje van Het Klokhuis. Dat kon ze niet lang volhouden, want 2 zwangerchappen veranderen wat.
Eindelijk iemand die een weerwoord geeft (op z'n zesjescultuur manier... maar dat is al stukken beter dan die vijfjescultuur die tegenwoordig heerst).
Zesjescultuur omdat je nog ergens weerwoord geeft (en een actueel nieuwsbericht verwerkt in jouw antwoord)... maar je wel erg weinig ingaat op de discussie hier.
Maar goed, in barre tijden is iemand van de zesjescultuur nog altijd een grote winnaar boven degenen van de vijfjescultuur.

Maar probeer eens te stijgen naar een zeventjescultuur... door het persoon Yvon Jaspers los te zien van haar pleidooi. Want misschien had ze het ook wel tegen zich zelf... wil ze graag zelf ook streven naar iets wat nog niet helemaal haar eigen is.
De liefde en zachtheidscultuur is voor mij ook geen gesneden koek (tenminste niet tegen iedereen, en al zeker niet in elk geval). Maar mijn theorie snijdt hout! De balans is weg... en zonder liefde en zachtheid werkt cynisme ook veel minder goed. De lach werkt vooral goed bij grote tegenstellingen (dit zal elke filosoof en komedian etc je vertellen)... als die balans niet enigszins in evenwicht is, dan wint niemand meer! Lacht niemand meer, en blijven we hersenloos achter degenen aangaan van wie we het meest extreme gedrag aanvaarden.
  maandag 20 december 2010 @ 02:56:42 #43
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_90161542
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 02:26 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die een weerwoord geeft (op z'n zesjescultuur manier... maar dat is al stukken beter dan die vijfjescultuur die tegenwoordig heerst).
Zesjescultuur omdat je nog ergens weerwoord geeft (en een actueel nieuwsbericht verwerkt in jouw antwoord)... maar je wel erg weinig ingaat op de discussie hier.
Maar goed, in barre tijden is iemand van de zesjescultuur nog altijd een grote winnaar boven degenen van de vijfjescultuur.
Yvon Jaspers behoort zelfs tot de viertjescultuur. Ze is onwetend en ze is er ook trots op.

quote:
Maar probeer eens te stijgen naar een zeventjescultuur... door het persoon Yvon Jaspers los te zien van haar pleidooi. Want misschien had ze het ook wel tegen zich zelf... wil ze graag zelf ook streven naar iets wat nog niet helemaal haar eigen is.
Ja, een wereld waarin iedereen als nummer leeft.

quote:
De liefde en zachtheidscultuur is voor mij ook geen gesneden koek (tenminste niet tegen iedereen, en al zeker niet in elk geval). Maar mijn theorie snijdt hout! De balans is weg... en zonder liefde en zachtheid werkt cynisme ook veel minder goed. De lach werkt vooral goed bij grote tegenstellingen (dit zal elke filosoof en komedian etc je vertellen)... als die balans niet enigszins in evenwicht is, dan wint niemand meer! Lacht niemand meer, en blijven we hersenloos achter degenen aangaan van wie we het meest extreme gedrag aanvaarden.
Yvon Jaspers en cynisme in één zin noemen is een grote fout.

Cynische persoonlijkheden die mensen aan het lachen brengen en tegelijkertijd diep laten nadenken zijn Maarten van Rossem en Midas Dekkers.
pi_90161841
Ik vind dat zo'n irritant wijf he :r
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_90161851
Dude ff...
Denk je echt serieus denkt dat iemand ene reet geeft om jou, of je vreemde Yvon Jaspers fascinatie, louter dan een manier om jou te trollen? :D
Dan kun je met een pseudo-intellectuele insteek allerlei 'kwetsende' bullshit opschrijven, je hebt al je geloofwaardigheid en eventuele empathie reeds verspeelt door te moeten menen dat Yvon Jaspers een intelligente vrouw zou zijn.

En die grootste liefde en zachtheid van je? Het kostte mij wel geteld één post om dat maskertje van je schijnheilige gezichtje te trekken en de wereld de echte EricOscuro te laten zien. Een kinderachtige lul die als hij zijn zin niet krijgt zijn narcistische bek opentrekt en tracht mensen de pijn te laten voelen waar hij zelf dagelijks mee te maken krijgt .

Trouwens Dicky Dick.... Wie de neuk is Dicky Dick? Een of andere mislukte gay pornoacteur die je in een donker krocht op je harde schijf tegen bent gekomen? :?

[ Bericht 21% gewijzigd door Stokstaart op 20-12-2010 03:51:58 ]
Groetjes, Ezio.
pi_90161945
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:59 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

And still no one is laughing... je zult me nog cynischer moeten wegzetten. Nu gaapt de ene helft, en de andere helft haalt nog z'n schouders op.

En dat bedoel ik maar, je krijgt pas de handen op elkaar als je nog groffer bent en beledigender bent als iedereen die je voorging. :')

En weet je wie dit weer gaan winnen? De culturele elite, want die zijn meer wel bespraakt (zelfs in hun beledigingen) dan de platheid van het cynische PVV volk).
Dus hoe je ook jouw best doet, iemand als jij kan niet winnen... je mag er even aan ruiken omdat iedereen cynisch kan zijn... maar als de culturele elite zich hier ook verder op gaat toeleggen, dan staan jij en de andere hersendoden weer precies in het zelfde kleine hoekje waar je altijd staat. Kortom het lot van de eeuwige loser.
Zo en nu mag jij me weer vertellen hoe succesvol jij eigenlijk bent (of wil doen voorkomen omdat je jezelf nu gepiepeld voelt en daardoor onbewust opkijkt tegen mij en me daarom wil overtuigen hoe geweldig jij wel bent... of juist precies het tegenovergestelde wilt doen, om mijn ongelijk te bewijzen... maar dan doe je ook nog precies alles op basis van wat ik van je verwacht.
Je komt er niet onderuit knul, ik bestuur je als een radiografisch vliegtuigje... je bent niemand, je zult ook nooit echt iemand zijn.

Leuk toch? Dat cynisme? :6
_O-
pi_90161948
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 02:10 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Ach sorry, ik had er wat reclame tussen door moeten gooien... jouw verwerkingsproces van informatie of communicatie ligt nog op het niveau van Dicky Dick! Of moet ik met oneliners strooien... fijn dat ik dit niet doe, want zo kun je nooit van jouw leven inhoudelijk op mij ingaan. Sterker nog, je weet niet eens waarover ik het heb. Ja erg he? de kwaliteit van het vmbo onderwijs... En wat nu te doen knul?
Kom je nog met een intelligente analyse of heb je nog ergens een intelligente oom (of iemand die jouw moeder een oom noemt, om te verhullen dat hij eigenlijk haar neukertje is, en te verklaren dat hij daarom zovaak bij jullie thuis doorbrengt. En nee, dat is geen mayonaise op jouw moeders gezicht (niet tenzij ze een zwaartekracht probleem in haar slaapkamer heeft).

Maar ga jij gerust naar "Ik hou van Holland" kijken... Lekker kneuterig jaren '50 vermaak voor mensen die niet willen nadenken.
Maar een mooie one liner moet ik zeggen; je hebt me helemaal tuk HAHAHAHA Heb je nog meer verbale bagger waarmee je mij zielig in een hoekje kan doen kniezen?

En joh,je hebt gelijk, weg met de liefde en zachtheid... in elk geval naar jou toe! Je zult het ook nooit ontvangen, en als het al zo lijkt, dan is het niet echt! Dan lachen ze je achter jouw rug om uit... :W
_O-
pi_90161958
Ik zie nu pas hoe zo'n leuk topic dit is geworden :')
pi_90166577
Dit topic doet mij denken aan deze legendarische speech van Charlie Chaplin uit 1940(!)

quote:
Our knowledge has made us cynical, our cleverness hard and unkind. We think too much and feel too little: More than machinery we need humanity; More than cleverness we need kindness and gentleness.
Leuk om te zien dat men dus al 70 jaar tegen dat cynisme aanschopt.
pi_90216611
Als Yvon net zo lief & zacht was als Eric denkt, werkte ze niet mee aan een programma als boer zoekt vrouw. Mensen worden daar als rare, zo niet nare karikaturen neergezet dankzij de montage. Half Nederland lacht zich daarom groepskrom om die "halve garen". Lief hè?
pi_90225143
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 02:10 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

:D :')
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:06:28 #52
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90250554
Doe normaal jonge, TS. Elke normale man ergert zich dood aan Yvon J. haar ontwetende vragen. "Vinger op de zere plek leggen" :') Yeah right, dat mens is zo lomp als een uitpuilende aambei. Ze snapt nooit ergens wat van en stelt kankervragen.

Voorbeeld:

Ze laat die man niet uitpraten, gaat telkens er overheen kwekken want zij denkt het toch wel weer beter te weten. Pas als die vent pissig wordt houdt ze die domme bek van d'r dicht.

"Mweeeeeeeh mweeeeeeh denk je dan nergens aan?!"

LUISTEREN KUT SNOL.
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:12:56 #53
177948 Daskaar
cake or death?
pi_90258496
ik sluit me helemaal aan bij ts.
fok komt om in het cynisme en de negativiteit en een topic als deze is als honing voor die lui.
cynisme heeft volgens mij wel een band met intelligentie, en dan bedoel ik het belang dat een persoon hecht aan intelligentie.
ik ben liever dom en lief, dan intelligent en cynisch..
  woensdag 22 december 2010 @ 02:07:43 #54
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90271144
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Yvon Jaspers behoort zelfs tot de viertjescultuur. Ze is onwetend en ze is er ook trots op.
Misschien is ze onwetend, geen idee... jij zult het wel beter weten dan ik, want ik kan me verder niet basseren op het bekijken van Boer zoekt vrouw. Ik zie haar vooral in DWDD.
Gelukkig pretendeert ze daar niet "alleswetend" te zijn, in tegenstelling tot (en daar heb ik het vooral over) al die cynische types op Fok, die ook volledig onwetend zijn, en hun cynisme aanwenden om elke andere mening buiten (eigen) beschouwing te laten.

quote:
Ja, een wereld waarin iedereen als nummer leeft.
Je doelt op mijn voortborduren van wat mijn voorganger heeft ingezet? Wow nu heb je me (proest), als ik met het wapen van de tegenstander een punt duidelijk wil maken..... of nee wacht.. jij doet precies hetzelfde door er zelfs een 4 tjes cultuur aan toe te voegen.
Komop, je maakt het me zo makkelijk (en dan heb je het over onwetendheid van Japspers??).
Zal ik het inkoppertje dan maken naar een 3'tjes cultuur? Welnee, ik laat je ermee weg komen, met het idee; "wees genadig voor .. .

quote:
Yvon Jaspers en cynisme in één zin noemen is een grote fout.

Cynische persoonlijkheden die mensen aan het lachen brengen en tegelijkertijd diep laten nadenken zijn Maarten van Rossem en Midas Dekkers.
Proest! Als ik Jaspers en cynisme al in een zin heb genoemd, dan nog zul je geen ander verband hiertussen aantreffen als een omgekeerd lineair verband (vooruit; zoek het even op in het woordenboek, ik wacht wel 24 uur).
Oei, je verwart een combinatie van irone & sarcasme met cynisme!
Met cynisme geef je op een bijtende manier aan dat je de ander niet vertrouwd en dus ook niet bereid bent om objectief naar de ander te luisteren.
Sarcasme is ook bijtende spot, maar nog wel bereid om (gedreven door in dit geval - intellectuele uitdagingen-) wel serieus naar de punten van de ander te luisteren. En mocht het antwoord van een ander hout snijden (of deels) dit antwoord objectief te willen beantwoorden.
Kortom; cynisme is een harnas met een tunnenvisie.... sarcasme is ook een harnas, maar met open vizier.
En Ironie is gewoon spot, een soort van humor zonder harnas zonder scherpe aanvallen... het soort van humor waarin ook zelfspot de ruimte heeft.

Zowel Dekkers als Van Rossum zijn vooral van het sarcasme, met een vleugje cynisme om het vleugje ironie te compenseren. Maar als jij ze wilt indelen bij de echte cynici... dan heb jij het totaal niet begrepen! Beiden kunnen weliswaar enorm grof en hard zijn qua humor... maar zij voelen zich (in tegenstelling tot de cynici) niet geroepen om bij voorbaat een discussie partner uit te sluiten. Daarvoor hebben ze teveel kennis, om een eerlijk debat bij voorbaat te torpederen.
Als zelfs dit onderscheid je te veel is... verdiep je dan ajb eerst eens in de verschillen tussen cynisme en sarcasme.
  woensdag 22 december 2010 @ 02:32:01 #55
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90271881
quote:
11s.gif Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef Stokstaart het volgende:

Dude ff...
Denk je echt serieus denkt dat iemand ene reet geeft om jou, of je vreemde Yvon Jaspers fascinatie, louter dan een manier om jou te trollen? :D
Dan kun je met een pseudo-intellectuele insteek allerlei 'kwetsende' bullshit opschrijven, je hebt al je geloofwaardigheid en eventuele empathie reeds verspeelt door te moeten menen dat Yvon Jaspers een intelligente vrouw zou zijn.

En die grootste liefde en zachtheid van je? Het kostte mij wel geteld één post om dat maskertje van je schijnheilige gezichtje te trekken en de wereld de echte EricOscuro te laten zien. Een kinderachtige lul die als hij zijn zin niet krijgt zijn narcistische bek opentrekt en tracht mensen de pijn te laten voelen waar hij zelf dagelijks mee te maken krijgt .

Trouwens Dicky Dick.... Wie de neuk is Dicky Dick? Een of andere mislukte gay pornoacteur die je in een donker krocht op je harde schijf tegen bent gekomen? :?
Hahahaha, je zou me nu helemaal tuk hebben... dus ik lach alvast even voor die mensen waarover minister/ vice premier Verhagen zei dat hij hun niet in de kou durfde te laten staan omdat ze ruim 1/6e van het eloctoraat vertegenwoordigden... Dan hebben we deze begripvolle reactie naar het klootjesvolk van 100% cynisme.nl alvast gehad.

Maar in een ding geef ik je gelijk; mijn insteek was slechts een pseudo-intellectuele. Mij heb je nooit horen zeggen dat ik een echte intellectueel ben. En nee dat ben ik ook niet....

.... maar stel je nu eens voor dat een echte intellectueel zich in deze discussie zou mengen...
Als een pseudo intellectueel als mij het je al moeilijk kan maken, wat zou een echte intellectueel dan met jou kunnen doen? Vangen, fileren, grillen en opeten voordat je beseft dat je aan zijn haakje omhoog gehaald werd... ten overstaan van het hele publiek? Of durf je er ook dan nog op te vertrouwen dat iedere andere Fokker zo stom is om nog naar jou te luisteren?

Hoe dan ook, als je op het cynisme vertrouwt van de overige Fokkers... dan is elke overwinnig die je hier haalt een Pyrrusoverwinning (google het zelf maar luie hond) en zal geen recht doen aan jouw intelligentie niveau (maar toegegeven in een positieven manier zal men je voor intelligenter houden dan je tegen de echte intelligentie zou kunnen volhouden).

Proest... als je de echte EricOscuro wilt zien... dan zul je toch net moeten doen als waarop ik jou ontmastkert heb... door bijvoorbeeld mijn 'gekozen wapens' tegen me te gebruiken.
Maar voor nu gebruik ik alleen jouw gekozen wapens tegen je (cynisme) om je duidelijk te maken hoe onaangenaam en kil de wereld kan zijn door enkel gebruik te maken van cynisme.

Maar joh, ergens heb je nog een beetje gelijk ook; cynisme kan heel goed betekenen dat dit "
mensen de pijn te laten voelen waar hij zelf dagelijks mee te maken krijgt."
Rest mijn vraag... waarom verdedig je dit idee dan nog? Waarom leg jij al jouw ziel en zaligheid er in om het cynisme te verdedigen, terwijl je zelf ook wel ziet dat de echte cynici echt onaangename mensen zijn. Als ik jou zo lees zou je die mensen ook liever met liefde en ironie tegemoet treden.
Maar je ziet ervan af... waarom dan mijn beste? Je voelt je er duidelijk niet in thuis, dat geeft jouw reactie op mij wel duidelijk aan.

Net als mijn advies over de opmerking van Yvon Jaspers.... leer de mens los te zien van de uitspraken die hij of zij in individuele gevallen doet.
Haat mij maar als persoon, maar wees volwassen genoeg om mijn uitspraken los te zien van mijn persoon.
Pas als je dermate groot bent, kun je een objectieve discussie aan... en zul je het verschil tussen sarcasme en cynisme werkelijk begrijpen.
  woensdag 22 december 2010 @ 02:42:35 #56
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90272153
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:46 schreef Symer het volgende:
Dit topic doet mij denken aan deze legendarische speech van Charlie Chaplin uit 1940(!)

[..]

Leuk om te zien dat men dus al 70 jaar tegen dat cynisme aanschopt.
Geen wonder, elke soort van humor evalueert gelijktijdig met de tijdsgeest waarin het zich afspeelt.
Wat nu onschuldige ironie is, was 60 jaar geleden cynisme of sarcasme.
Dit in ogenschouw genomen... ik ben nooit (lees maar terug) helemaal tegen cynisme geweest.
Alleen nu het de overhand aanneemt en er amper meer ruimte is voor ironie of liefde (wat ik al meermalen zeg; er moet een balans zijn, anders is zelfs cynisme en sarcasme niet meer grappig)... dreigt de harde humor elk doel te gaan missen, omdat elke leefhoofd zich hiervan bedient en het amper meer grappig is.

Hey, ik wil ook nog even genieten van Hans Teeuwen... maar als zijn publiek hem qua sarcasme voorbij schiet; maar tegelijkertijd niemand een performer is... dan kan zelfs een sarcasticus met cynische trekjes als Teeuwen ons niet meer bekoren... en sterker nog; dan zal er geen nieuwe generatie caberetiers meer opstaan.
Het is niet alleen ironie en liefde dat ik predik door Jaspers aan te halen... het heeft ook een ander doel...
  woensdag 22 december 2010 @ 03:03:00 #57
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90272743
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:40 schreef Teslynd het volgende:
Als Yvon net zo lief & zacht was als Eric denkt, werkte ze niet mee aan een programma als boer zoekt vrouw. Mensen worden daar als rare, zo niet nare karikaturen neergezet dankzij de montage. Half Nederland lacht zich daarom groepskrom om die "halve garen". Lief hè?
Jij volgt Boer zoekt Vrouw schijnbaar beter dan mij.

Ik ga alleen uit van haar uitspraak van DWDD, en verhef haar verder als persoon niet op een voetstuk (behalve dan door te zeggen dat ik haar steeds meer waardeer door het harde geluid van haar tegenstanders). Snap je het nog echt? Lees het anders nog een paar keer voordat je het wel begrijpt (dit keer -naar jou- niet cynisch bedoelt overigens).

Zoals gezegd; behalve de promo's en enkele verdwaalde zap momenten ken ik Boer zoekt vrouw amper...
Maar een ding lijkt direct in contradictie te zijn met wat jij zegt; en dat is dat dit programma steeds populairder wordt onder zowel de boeren, de potentiële boerinnen en het publiek.
Als het echt zo erg is als dat jij het ervaart... dan was het programma nu wel van de buis verdwenen.

En nee, ik heb weinig recht van spreken wanneer ik me basseer op de flarden die ik zie; liefde voor het boerenleven, het harde werken... een zijn met de natuur en (misschien ligt daar ons verschil van mening) het weinig compromisloze dat de gemiddelde veehouder of akkerbouwer heeft, van alles dat afleidt van het boerenbestaan (het bedrijf waarvoor men minder tijd heeft om allerlei TV reality op te zuigen en weer uit te spuien). Het boerenbedrijf is weinig TV kijken, want er weer vroeg uit...
Maar de gemiddelde boer is middelbaar tot hooggeschoold, maar inderdaad minder tijd voor socializing. En ja, de gemiddelde boer staat niet aan de lopende band, maar is vooral op zichzelf met de natuur.

Als de kijker dit niet begrijpt, en hierin een karikatuur ziet... dan is dit heel goed mogelijk. Zelf ben ik geen boer (nooit geweest ook) maar ben wel opgegroeid in een landelijke omgeving (net grenzend aan een groter stad).
Voor wat ik van het programma begrepen heb (door erover te lezen en door die flarden programma te zien in de reclames van andere zenders) heb ik persoonlijk het idee dat Jaspers wel oprecht is in haar interesse. En in zover het over montage gaat... wie denk je dat de regie in handen heeft; de presentatrice of de regiseur cq editor?

Maar wacht.. beantwoord dit maar niet... in elk geval niet direct. Denk er eerst een nachtje over na. Ik zou het toch enorm jammer vinden als je direct antwoord zou geven.
Zie het nu nog maar als een hele lange reclame waarin je een etmaat tijd hebt om hier echt over na te denken. ;)
  woensdag 22 december 2010 @ 03:12:26 #58
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90273017
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 03:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik zie nu pas hoe zo'n leuk topic dit is geworden :')
Waarom reageerde je dan voordat je alles hebt opgenomen?
Ik waardeer natuurlijk die 2 smileys als een soort van ondersteuning... op mijn vorige antwoorden.
Maar verder kan ik jouw je niet plaatsen.

Geen probleem hoor, ik kan wel tegen kritiek als het aan mij is gericht... maar of je het nu met de ander eens bent of met mij... (en hoe je het vervolg van dit topic hebt beleeft)...
Ik kan het niet iedereen gemakkelijk maken, en ook mijn tegenstanders (ik zeg bewust tegenstanders en niet vijanden) ook niet.
Je zult jouw eigen woorden moeten kiezen, om jouw mening te motiveren. Ik ga jouw woorden niet kapen voor mijn mening, en hoop dat de ander dit ook niet doet.
Ik mag dan wel kiezen voor sarcasme, maar kies niet voor uitsluiting dmv cynisme.
En nee, dat hoefde ik hier niet neer te spuien... maar ergens moet ik toch dingen opslaan. ;)
  woensdag 22 december 2010 @ 03:29:24 #59
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90273497
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef RickoKun het volgende:
Doe normaal jonge, TS. Elke normale man ergert zich dood aan Yvon J. haar ontwetende vragen. "Vinger op de zere plek leggen" :') Yeah right, dat mens is zo lomp als een uitpuilende aambei. Ze snapt nooit ergens wat van en stelt kankervragen.

Voorbeeld:

Ze laat die man niet uitpraten, gaat telkens er overheen kwekken want zij denkt het toch wel weer beter te weten. Pas als die vent pissig wordt houdt ze die domme bek van d'r dicht.

LUISTEREN KUT SNOL.
Ik heb nog even die video terug gekeken... en teruggekeken en teruggekeken.
Ik heb haar vragen even op velerlei manieren teruggelinkt aan communicatie, journalistiek en internationaal gedragspatronen.

En hoe graag ik nu (mede door de aanvallen op Yvon Jaspers) wat meer sympathie wilde opbrengen voor de tegenstander... pas nu zie ik hoe enorm goed ze is.
Daar waar (en dat doet hij normaal gesproken ook, onze Matthijs) Matthijs teveel ruimte liet aan Pieter Lakeman. En terecht zou ik destijds zo zeggen... maar Lakeman draaide overal omheen.
Waarom zou Lakeman voor elk antwoord op een vraag minimaal een minuut de tijd moeten krijgen om hier omheen te draaien? Mijn favoriete presentator ( Matthijs) faalde hier opzichtig, maar Yvon gaf geen duimbreed toe aan de nietszeggende ontwijkende antwoorden van Lakeman... en wist door haar "onschuld" eindelijk Lakeman tot een eerlijk emotioneel (lees betrokken antwoord) te verleiden.

Het was Yvon Jaspers die Lakeman uit zijn schulp deed kruipen en eindelijk zijn ziel op tafel legde.
Daarna heeft ze hem ook amper meer aangevallen... de kijker kende eindelijk de beweegredenen van Lakeman (zonder dat dit alleen verpakt was in het publicitaire folie).

Yvon wist (door al dan wel of niet gespeelde naïviteit) door het pantser van Lakeman heen te breken en juist zijn oprechte kant op te doen borrelen!
Maakt dit haar tot vijand van Lakeman... of is ze indirect zijn muze geweest door hem te dwingen om eindelijk even zich zelf te zijn...? Het antwoord laat ik aan iedereen die dit leest.
  woensdag 22 december 2010 @ 03:44:44 #60
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90273805
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef Daskaar het volgende:
ik sluit me helemaal aan bij ts.
fok komt om in het cynisme en de negativiteit en een topic als deze is als honing voor die lui.
cynisme heeft volgens mij wel een band met intelligentie, en dan bedoel ik het belang dat een persoon hecht aan intelligentie.
ik ben liever dom en lief, dan intelligent en cynisch..
Dom en lief... ik ga liever voor (redelijk) intelligent en lief...
Maar we kunnen tegenwoordig amper nog geen van beiden hebben.

Maar naïef zie ik niet per definitie in tegenspraak met niet-intelligent.
Maar dom daarentegen... dat heeft wat je al zei vaak een directe band met cynisme.

En ja... ik ben ook cynisch tegen mensen die cynisme vieren als de vlaggenop van hun wereldkennis.
Wat maakt mij dit?

En nee, ik wil niet graag dom en lief zijn, tegenover intelligent en cynisch.
Maar als persoon van de laatste groep geef ik liever iemand met een hogere sociale IQ
een kans, dan een harteloze eikel zonder missie (behalve zelf groot worden ten koste van waar welke beweging ook voor staat).

Nee, ik kan me goed kunnen inpassen tussen de zogenaamde intellegentia, maar behalve om de IQ hecht ik nog meer waarde aan de EQ.
  woensdag 22 december 2010 @ 04:26:59 #61
111382 Ofyles2
pi_90274387
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 02:07 schreef EricOscuro het volgende:

Misschien is ze onwetend, geen idee... jij zult het wel beter weten dan ik, want ik kan me verder niet basseren op het bekijken van Boer zoekt vrouw. Ik zie haar vooral in DWDD.
Gelukkig pretendeert ze daar niet "alleswetend" te zijn, in tegenstelling tot (en daar heb ik het vooral over) al die cynische types op Fok, die ook volledig onwetend zijn, en hun cynisme aanwenden om elke andere mening buiten (eigen) beschouwing te laten.
Yvon Jaspers is niet alleswetend, maar belerend. Dit tot irritatie van gasten die zich gespecialiseerd hebben in een speciaal onderwerp.

quote:
Je doelt op mijn voortborduren van wat mijn voorganger heeft ingezet? Wow nu heb je me (proest), als ik met het wapen van de tegenstander een punt duidelijk wil maken..... of nee wacht.. jij doet precies hetzelfde door er zelfs een 4 tjes cultuur aan toe te voegen.
Komop, je maakt het me zo makkelijk (en dan heb je het over onwetendheid van Japspers??).
Zal ik het inkoppertje dan maken naar een 3'tjes cultuur? Welnee, ik laat je ermee weg komen, met het idee; "wees genadig voor .. .
Je mocht gerust inkoppen, jij bent echter helaas té laf en té bang om de echte waarheid te spreken. Yvon Jaspers is de 'zesjescultuur' simpelweg niet waard, daarvoor ontbeert ze essentiële (mensen)kennis...

quote:
Proest! Als ik Jaspers en cynisme al in een zin heb genoemd, dan nog zul je geen ander verband hiertussen aantreffen als een omgekeerd lineair verband (vooruit; zoek het even op in het woordenboek, ik wacht wel 24 uur).
Wie verlaagt tot wiens niveau? Lok geen dingen uit die je anderen verwijt.

quote:
Oei, je verwart een combinatie van irone & sarcasme met cynisme!
Met cynisme geef je op een bijtende manier aan dat je de ander niet vertrouwd en dus ook niet bereid bent om objectief naar de ander te luisteren.
Niets mis mee dat ik niemand blindelings vertrouw? Fouten moet je herstellen, niet recht praten...

quote:
Sarcasme is ook bijtende spot, maar nog wel bereid om (gedreven door in dit geval - intellectuele uitdagingen-) wel serieus naar de punten van de ander te luisteren. En mocht het antwoord van een ander hout snijden (of deels) dit antwoord objectief te willen beantwoorden.
Kortom; cynisme is een harnas met een tunnenvisie.... sarcasme is ook een harnas, maar met open vizier.
Ik heb Yvon Jaspers nog nooit kunnen betrappen op enige empathie voor haar gesprekspartners...

quote:
En Ironie is gewoon spot, een soort van humor zonder harnas zonder scherpe aanvallen... het soort van humor waarin ook zelfspot de ruimte heeft.

Zowel Dekkers als Van Rossum zijn vooral van het sarcasme, met een vleugje cynisme om het vleugje ironie te compenseren. Maar als jij ze wilt indelen bij de echte cynici... dan heb jij het totaal niet begrepen! Beiden kunnen weliswaar enorm grof en hard zijn qua humor... maar zij voelen zich (in tegenstelling tot de cynici) niet geroepen om bij voorbaat een discussie partner uit te sluiten. Daarvoor hebben ze teveel kennis, om een eerlijk debat bij voorbaat te torpederen.
Als zelfs dit onderscheid je te veel is... verdiep je dan ajb eerst eens in de verschillen tussen cynisme en sarcasme.
Dat wil ik graag doen, maar geef je mij de woordenboeken?
  woensdag 22 december 2010 @ 04:38:54 #62
111382 Ofyles2
pi_90274510
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 02:32 schreef EricOscuro het volgende:
Hahahaha, je zou me nu helemaal tuk hebben... dus ik lach alvast even voor die mensen waarover minister/ vice premier Verhagen zei dat hij hun niet in de kou durfde te laten staan omdat ze ruim 1/6e van het eloctoraat vertegenwoordigden... Dan hebben we deze begripvolle reactie naar het klootjesvolk van 100% cynisme.nl alvast gehad.

Maar in een ding geef ik je gelijk; mijn insteek was slechts een pseudo-intellectuele. Mij heb je nooit horen zeggen dat ik een echte intellectueel ben. En nee dat ben ik ook niet....
Klopt, maar je gedraagt je enorm hautain en elitair...

quote:
.... maar stel je nu eens voor dat een echte intellectueel zich in deze discussie zou mengen...
Als een pseudo intellectueel als mij het je al moeilijk kan maken, wat zou een echte intellectueel dan met jou kunnen doen? Vangen, fileren, grillen en opeten voordat je beseft dat je aan zijn haakje omhoog gehaald werd... ten overstaan van het hele publiek? Of durf je er ook dan nog op te vertrouwen dat iedere andere Fokker zo stom is om nog naar jou te luisteren?
Lekker cynisch...

quote:
Hoe dan ook, als je op het cynisme vertrouwt van de overige Fokkers... dan is elke overwinnig die je hier haalt een Pyrrusoverwinning (google het zelf maar luie hond)
Doe jij het hem dan voor, incompetente faalhaas...

quote:
en zal geen recht doen aan jouw intelligentie niveau (maar toegegeven in een positieven manier zal men je voor intelligenter houden dan je tegen de echte intelligentie zou kunnen volhouden).

Proest... als je de echte EricOscuro wilt zien... dan zul je toch net moeten doen als waarop ik jou ontmastkert heb... door bijvoorbeeld mijn 'gekozen wapens' tegen me te gebruiken.
Maar voor nu gebruik ik alleen jouw gekozen wapens tegen je (cynisme) om je duidelijk te maken hoe onaangenaam en kil de wereld kan zijn door enkel gebruik te maken van cynisme.
Ik neem aan dat je het 'eigen vuur' opent?

quote:
Maar joh, ergens heb je nog een beetje gelijk ook; cynisme kan heel goed betekenen dat dit "
mensen de pijn te laten voelen waar hij zelf dagelijks mee te maken krijgt."
Rest mijn vraag... waarom verdedig je dit idee dan nog? Waarom leg jij al jouw ziel en zaligheid er in om het cynisme te verdedigen, terwijl je zelf ook wel ziet dat de echte cynici echt onaangename mensen zijn. Als ik jou zo lees zou je die mensen ook liever met liefde en ironie tegemoet treden.
Moet ik een DYMO-labelwriter voor je kopen? Gerust zeggen, ik plaats de bestelling...

quote:
Maar je ziet ervan af... waarom dan mijn beste? Je voelt je er duidelijk niet in thuis, dat geeft jouw reactie op mij wel duidelijk aan.

Net als mijn advies over de opmerking van Yvon Jaspers.... leer de mens los te zien van de uitspraken die hij of zij in individuele gevallen doet.
Haat mij maar als persoon, maar wees volwassen genoeg om mijn uitspraken los te zien van mijn persoon.
Pas als je dermate groot bent, kun je een objectieve discussie aan... en zul je het verschil tussen sarcasme en cynisme werkelijk begrijpen.
De manier waarop jij Yvon Jaspers verdedigt, getuigt ook allesbehalve van objectivisme...

Verdedig de volgende keer Jeremy Paxman of Clairy Polak, dat zijn pas journalisten die zich vastbijten in hun tegenstanders...
pi_90282517
Wat een enorm zelfingenomen en eigengeil rakkertje is TS zeg. Gatverdamme.
@TS : Als het alternatief voor cynisme Yvon Jaspers is dan kies ik voor het cynisme.
En nu klaar met jou.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 23 december 2010 @ 05:55:54 #64
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90328578
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 04:26 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Yvon Jaspers is niet alleswetend, maar belerend. Dit tot irritatie van gasten die zich gespecialiseerd hebben in een speciaal onderwerp.
Als opwerper van het gelijk, ben je behoorlijk blind. Ik heb Jaspers amper als persoon verdedigd, ik heb haar voornamelijk als bron gebruikt voor een bepaalde oproep.
Wanneer je anders beweert, dan ben je gewoon te dom om een discussie te voeren. Dan diskwalificeer jij jezelf door een enorm gapend gat tussen begrijpend lezen en het kunnen zijn van een serieuze discussie partner. En nee, dat kan ik jou niet persoonlijk kwalijk nemen... het onderwijs op de VmbO is gewoon tegenwoordig niet goed genoeg. De leerlingen van tegenwoordig vallen in elke valkuil die al dan niet bewust voor hun is opgezet.

[..]
quote:
Je mocht gerust inkoppen, jij bent echter helaas té laf en té bang om de echte waarheid te spreken. Yvon Jaspers is de 'zesjescultuur' simpelweg niet waard, daarvoor ontbeert ze essentiële (mensen)kennis...
Volgens wiens standaarden? Die van jouj? Ben jij een authoriteit en kun je dit bewijzen?
Dat ik nog steeds ver boven jouw intellectuele vermogens uitstijg, dat kan ik makkelijk bewijzen... want jij zult weinig anders doen mijn vragen ontwijken, of alleen het tegenovergestelde beweren... maar nooit komen met eigen ideeën. Hoe dan ook, je zult sowieso achter de feiten aanlopen... niets meer en niets minder.

[..]
quote:
Wie verlaagt tot wiens niveau? Lok geen dingen uit die je anderen verwijt.
Ik lok niets meer uit, dan indirecte bekentenissen die je zelf doet, omdat je er zelf achter staat.
Ik hoef alleen maar de provoceren om je te verleiden tot totaal tegenstrijdige verklaringen.
Iemand die echt overtuigt is van zichzelf heeft dit niet nodig om populair te zijn. [/quote]

quote:
Niets mis mee dat ik niemand blindelings vertrouw? Fouten moet je herstellen, niet recht praten...
Als dit antwoord van jou op zich zelf stond, zou je van mij een enorm hard applaus krijgen... maar dit staat het niet he? Jij hebt jouw eigen (niet gedocumenteerde ideeën over cynisme en sarcasem)... en hoewel deze definities wel gedocumenteerd zijn, wil jij er een andere betekenis aan geven.
Maar ergens mijn beste moet je toch toegeven aan de uitleg van woorden die algemeen aanvaard zijn. Anders zit je over een jaar in een gesticht, omdat je het lidwoord 'de' aanziet voor een linkse hobby, en iedereen die dit lidwoord in normaal taalgebruik gebruikt, wilt doodschieten omdat dit lidwoord in jouw gedachten hetzelfde kan zijn als een complot.
Dus laat jouw persoonlijke gedachten hierbij los, en ga uit van de algemene strekking van een woord... tenzij je woordbetekenis natuurlijk ook als links complot ziet.
quote:
Ik heb Yvon Jaspers nog nooit kunnen betrappen op enige empathie voor haar gesprekspartners..
Ach jochie toch... ik heb het je al meermalen uitgelegd dat ik het persoon Jaspers en haar oproep voor meer liefde etc niet met elkaar verstrengeld zie... maar nog, ben jij niet intelligent genoeg om dit te snappen. En nee, sorry, ik heb altijd al bewust afstand gedaan van mijn onderwijs op hoog niveau, om ook de gemiddelde mens te kunnen bereiken.
Maar als jij nu van mij verwacht dat ik zelfs de grootste debielen nog van respons moet bedienen op hun en jouw niveau.. dan pas ik daar voor! Voor wat mij betreft zal iedere Nederlander minstens een lagere beroepsopleiding af moeten maken, en ook nog een vervolgopleiding moeten doen, om tenminste nog zo intellectueel te zijn om de lokale krant begrijpend te kunnen lezen.
Maar aan jouw commentaar heb ik niets.. jij bent niet eens bereid om mijn teksten begrijpend te lezen... en zolang je hier niet tot toe bereid bent.... dan ga ik je niet voeren met extra makkelijke hapjes. Verdien het zelf eerst maar eens, door je te verdiepen in de geschiedenis. [/quote]
quote:
Dat wil ik graag doen, maar geef je mij de woordenboeken?
Natuurlijk geef ik je jouw eigen woordenboeken... of in elk geval wat je nationaal en internationaal nodig hebt... ik doe er in elk geval alle moeite voor om je de betreffende links aan te geven.

Allereerst google translate. Makkelijk te vinden via google, en je kunt jouw tekst in vele talen vertalen.
Of terug...
Ook via google zijn de woordenboeken Nederlands goed te vinden.

En alles dat je niet kunt verklaren... probeer het eens op een andere manier... maar weet als je vastloopt je alleen nog kunt terugvallen op de al 'vaststaande begrippen binnen de Nederandse taal."
  donderdag 23 december 2010 @ 06:11:19 #65
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90328629
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:13 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een enorm zelfingenomen en eigengeil rakkertje is TS zeg. Gatverdamme.
@TS : Als het alternatief voor cynisme Yvon Jaspers is dan kies ik voor het cynisme.
En nu klaar met jou.
Ja beste stokstaartje, ik ben een enorm zelfingenoen en eigengeil rakkertje.
Ik zal dit ook niet ontkennen, en ik heb veel van mijn successen te danken gehad door cynisme.
Daarover hoeft ook geen discussie te bestaan. Sowieso zal ik elke cynicus die met mij een cynische discussie aangaat, tot op het bot verpletteren als dit nodig is.

Maar, wees eens eerlijk en kijk door mijn reacties heen... en zie even alleen nog " de wereld waarin zowel Jaspers in ik zelf willen leven... en misschien ook de wereld waarin jij wilt leven... Kun je de oproep dan werkelijk niet los zien van de ideale wereld waarin jij wilt leven?

Vertel me dan eens, hoe kan iemand in hemelsnaam nog een menselijker idee lanceren, wanneer een ander deze figuren niet op hun eigen punten kan verslaan.
En goed, ik heb al toegegeven dat liefde en respect naar anderen mijn doel is... ik heb tegelijkertijd nooit gezegd dat ik hieruit alleen vanuit mezelf kon overgaan.
Ik ben ook maar een slaaf van het cynisme (en nog niet eens half zo goed als de intelligentia).
Al dat ik gezegd heb is dat ik deze oproep (op zich zelf staande) van Jaspers ondersteun.

Maar waar anderen denken met cynisme te winnen... schaak ik op hun schaakbord... en daar lijk ik nog steeds te winnen.
Maar als mensen als jij zich ook van me afkeren, dan blijven er nog weinigen over die ik kan vertegenwoordigen.
En soit; dan zal elk woord in handen vallen van de diarree ridders van het vrije woord... de ridders die geen enkele moeite nemen om hun eigen verhaat uit te dragen.

Jammer, maar dat is dan zoals het is. Dan heb ik mijn best gedaan...
  donderdag 23 december 2010 @ 06:35:08 #66
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90328712
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 04:38 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

En dit vind je gek? Als links persoon heb ik me altijd enorm geergerd aan figuren als Volkert van der Graaff... maar tegelijkertijd ben ik (hoe zeer ik ook mijn best gedaan heb om de scherpte randjes van sommige links extremisten er af te feilen... zelfs al was het meerdere uren per dag....

Hoezeer ik ook destijds geprobeerd heb via discussie om de moord op Fortuyn (en al helemaal op Van Gogh, door hem persoonlijk te mailen en de situatie uit te leggen).... ik heb gefaald... En toen werd gezegd dat de kogel van links kwam, waarmee ik godverdomme gelijk gesteld werd aan deze politieke moorden, omdat het sommige partijen uitkwam... en van 'de kogel van links' adopteerden.

Er klopt geen ruk van, maar rechts Nederland heeft van links Nederland massa moordenaars gemaakt, en van links Nederland het ergste gevaar dat er maar bestaat op de wereld, terwijl bijna nergens ter wereld zo objectief is als in Nederland (of in de scandinavische landen).

Lekker cynisch...

[Doe jij het hem dan voor, incompetente faalhaas...

[..]

[..]

Moet ik een DYMO-labelwriter voor je kopen? Gerust zeggen, ik plaats de bestelling...

[..]

De manier waarop jij Yvon Jaspers verdedigt, getuigt ook allesbehalve van objectivisme...

Verdedig de volgende keer Jeremy Paxman of Clairy Polak, dat zijn pas journalisten die zich vastbijten in hun tegenstanders...
[/quote]
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 04:38 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

[..]

Lekker cynisch...

[..]

Doe jij het hem dan voor, incompetente faalhaas...

[..]

[..]

[..]

Nog een paar antwoorden door elkaar heen, aangezien jij ook meer cross- over antwoorden eiste dan op jouw eigen vragen zouden mogen worden gesteld.

Mijn antwoorden hautain en elitair?
No way, mijn antwoorden waren nog een makkie, ik zie mezelf niet als elitair... ik gaf nog maar een voorproefje op zesjes niveau op wat jullie te wachten staat wanneer de echte elite zich met deze discussie bemoeit.
Wie zich nu al geïntimideerd voelt door mijn pseude intellectuele antwoorden... ja, steek dan beter jouw kop niet boven het maaiveld uit. Nu ben ik gewoon Eric... en maakte het je al moeilijk (zelfs zonder intellectuele begrippen te gebruiken, opdat alles simpel en begrijpbaar bleef)/

En ja... het openen van eigen vuur, vind ik idd net zo belangrijk om zonder reserves een geestverwand te steunen.

k laat het hier even bij... uit jouw reactie is vooralsnog weinig gebleken dat je mijn woorden hebt begrepen... en ik zie weinig toekomst in de gedachten die je zelf hebt gevormd zonder dat je ook maar enige waarde hebt toegekend aan mijn woorden.
Dus meer dan dit zie ik vooralsnog even niet in.

De antwoorden op de rest van jouw retorische vragen, laat ik aan jou.

Met vriendelijke groet,
Eric.
  donderdag 23 december 2010 @ 06:50:01 #67
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90328760
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef RickoKun het volgende:

Voorbeeld:

LUISTEREN KUT SNOL.
Wat je zegt is allemaal voer voor psychologen etc.
En ik sta hier op genoeg afstand om me hier geen oordeel over te vormen... maar hey... als Lakeman in de discussie een direct antwoord ontwijkt, dan heeft Jaspers alle recht om zijn "reclame praatje te onderbreken en te ontregelen"
Het is dan niet zo dat Lakeman ook maar een straight antwoord wilde geven... maar vooral alle tijd wilde nemen om zijn ontwijkend antwoord in te leiden. En daar had Jaspers hem tuk en hield hem tegen!

En of we het met elkaar eens zijn of oneens... dat maakt niet eens zoveel uit. Wat wel uitmaakt is dat Jaspers het hem zo moelijk maakte dat hij niet langer als een getallenman aan het woord kwam, maar eindelijk zijn masker afgooide en eidelijk echte emotie en betrokkenheid toonde.
pi_92881405
Ik las een bericht in het AD en moest meteen aan dit topic denken:

quote:
Yvon Jaspers is zo braaf nog niet

AMSTERDAM - Ze heeft de uitstraling van de ideale, smetteloze schoondochter, maar achter het brave imago van presentatrice Yvon Jaspers gaat een wilde kant schuil.
In de tijd dat ze in New York woonde, deelde ze regelmatig het bed met vreemde mannen.

"Het is voor mij een dierbare en vormende periode geweest, waarin ik veel van de wereld heb gezien. Ook op seksueel gebied, ja", vertelt de Jaspers openhartig aan Party. "Onenightstands? Ook wel eens, ik vond dat heel leuk."

Yvon biecht ook op dat ze volop met drugs heeft geëxperimenteerd. "Toen ik eenmaal een vriend kreeg die helemaal in de xtc zat, ging ik er in mee."
Bron AD.nl
Nu duidelijk dat al die liefheid en tederheid slechts een goed gespeelde rol van Yvonne is TS??? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokstaart op 16-02-2011 19:54:11 ]
Groetjes, Ezio.
pi_92885408
Dat is onzin. Iedereen kan zich laten meeslepen en vooral jongeren. En waarom zou ze niet lief en teder geweest zijn tijdens die sexuele activiteiten in haar jonge jaren?
  donderdag 17 februari 2011 @ 04:04:49 #70
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_92902594
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nu duidelijk dat al die liefheid en tederheid slechts een goed gespeelde rol van Yvonne is TS??? :)
Misschien... maar misschien heeft ze ook haar levenslessen ter harte genomen.
Hoe dan ook, ik zie haar graag in DWDD... Zelf heb ik liever een vriendin die niet bekend is... maar ik zou het niet erg vinden wanneer ze een beetje op Yvon Jaspers lijkt. Een vrouw die er op haar 40+ nog zo uitziet... wat kan daar op tegen zijn?
  donderdag 17 februari 2011 @ 04:28:15 #71
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92902681
Ik kijk niet verder dan haar uiterlijk. :9
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:52:24 #72
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_92903971
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 04:04 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Misschien... maar misschien heeft ze ook haar levenslessen ter harte genomen.
Hoe dan ook, ik zie haar graag in DWDD... Zelf heb ik liever een vriendin die niet bekend is... maar ik zou het niet erg vinden wanneer ze een beetje op Yvon Jaspers lijkt. Een vrouw die er op haar 40+ nog zo uitziet... wat kan daar op tegen zijn?
20 maart 1973.
pi_92904689
Wat een topic.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 19 februari 2011 @ 03:47:53 #74
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_93002546
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nog even een extra antwoord.

Ik weet het niet Stokstaart, mensen leren met de jaren.
Ik kan nog steeds genieten van sarcasme en cynisme... mits met mate. Ik heb geleerd dat het onverwachts moet komen om effectief te zijn.
Yvon kan ook geleerd hebben, bijna niemand houdt een wilde levensstijl vol door de jaren heen. Ik heb heel wat 'wilde vrouwen' gekend in mijn dagen. Maar bijna zonder uitzondering zijn ze nu allemaal huiselijk geworden. Het zijn vooral de vrouwen die destijds braver waren, die nu nog vol bewondering spreken over die vrouwen die ze eerder veroordeelden.
Mensen veranderen... ik ook. Never en nooit zou ik willen trouwen 10 tot 20 jaar geleden... of kinderen krijgen... Ik ben weliswaar nog steeds een rebel (zo nu en dan)... maar met de juiste partner zou ik direct willen trouwen en zelfs kinderen krijgen. Ik kijk ook milder naar mensen met wie ik het oneens ben... heb zelfs tot op zekere hoogte begrip voor PVV' ers. Iets waar ik 10 jaar geleden geen enkele genade voor zou hebben gehad. Mensen veranderen dus...
  zaterdag 19 februari 2011 @ 04:00:31 #75
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_93002642
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

20 maart 1973.
Heel goed! Ja ik was iets te snel... Mea Culpa... nu zo'n 13 maanden voordat ze 40 wordt.
Maar wees eens eerlijk? Zou jij niet willen dat jouw vrouw er een dag voor haar 39ste zo goed uit kan zien (al dan niet met make-up) als Yvon? Ze straalt nog als een jonge meid van 10 jaar jonger.
Goed, als je rond de twintig bent kan ik me voorstellen dat je haar niet kunt waarderen... zo was ik destijds zelf ook. En ja ouder worden heeft veel nadelen, ik ben net sinds een paar uurtjes 42 geworden (happy birthday to me :'( ) maar het is minder erg dan je denkt. Op mijn leeftijd hoef je nog steeds niet alleen te dromen van vrouwen met putjes en spataders of met teveel vet. Mijn huidige vriendin is Russisch en 38, maar heeft nog het uiterlijk en het figuurtje van iemand van 28.
En daar doe je het voor. ;)
En Yvon... mja, die valt ook niet te versmaden, in elk geval niet met haar kleren aan. :o :o
pi_93131840
Die eric oscuro moet wel een troll zijn.. toch?

...toch? :'(
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 02:18:24 #77
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_93137598
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef Cara het volgende:

Wat denk je zelf knul. Vertegenwoordigd mijn postgeschiedenis extreme standpunten? Lijkt me doorgaans niet. Geen trol dus, jij misschien?
pi_93144011
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef Cara het volgende:

eerder een soort stalker..
pi_93151748
edit: verkeerd topic :(

[ Bericht 54% gewijzigd door pberends op 22-02-2011 15:44:38 ]
pi_93154954
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 02:18 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Wat denk je zelf knul. Vertegenwoordigd mijn postgeschiedenis extreme standpunten? Lijkt me doorgaans niet. Geen trol dus, jij misschien?
Prima, neem ik terug. Je bent geen troll, maar een geobsedeerde gek :')
pi_93160785
Yvon Jaspers in dwdd samenvattend: Wat een irritante tafeldame/gast/tv-persoonlijkheid.

Ik snap ook die hele Boer zoekt vrouw niet :P

Niet dat heel Nederland dan naar Boardwalk Empire op Nederland 3 gaat kijken, dat is tenminste kwalitative tv :P ;)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 03:18:55 #82
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_93338505
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef Cara het volgende:

[..]

Prima, neem ik terug. Je bent geen troll, maar een geobsedeerde gek :')
Jammer alleen dat jij wel een troll bent. Ik verwachte al een overtreffende trap en daar voldoe je ronduit aan. Sneu hoor, ik gaf je nog een kans om normaal te reageren... maar jouw "dwangmatigheid" om over het randje te gaan, weerhield je niet om 'die handreiking' te accepteren' ... je kon het niet laten he?
Ontmaskert!!! :W
pi_93441660
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 03:18 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Jammer alleen dat jij wel een troll bent. Ik verwachte al een overtreffende trap en daar voldoe je ronduit aan. Sneu hoor, ik gaf je nog een kans om normaal te reageren... maar jouw "dwangmatigheid" om over het randje te gaan, weerhield je niet om 'die handreiking' te accepteren' ... je kon het niet laten he?
Ontmaskert!!! :W
Bedankt voor je kans man :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')