abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 december 2010 @ 02:23:27 #1
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90076057
Van ouds her ben ik best een liefhebber geweest van sarcasme en cynisme. Nog steeds trouwens... maar het is tegenwoordig alleen nog maar sarcasme en cynisme wat de klok slaat.
De verhouding is totaal zoek, de ironie is bijna zoek... en de liefde en zachtheid al helemaal.

Ik weet niet of het om die eigenschappen van Yvon Jaspers, dat ik haar zo graag zie in DWDD... maar ik vind haar echt een schatje.
En zelfs als je het niet met haar eens bent.. de overtreffende trap van cynisme is gewoon een kille wereld, waarin niemand zich meer thuis voelt.

En nee, alsjeblieft laten we niet terug gaan naar de tijd van Toon Hermans... maar zonder wat liefde en zachtheid op TV of radio... werkt het sarcasme en cynisme ook niet langer effectief.

Dus hulde aan het lieve zachte vrouwtje Yvon Jaspers, in al haar liefheid weet ze de vinger op de zere plek te leggen... namelijk de verhouding is totaal zoek! (en nee, dit is niet eens sarcastisch bedoeld).
Kortom; meer liefde en meer zachtheid op televisie... ik kan het er volledig mee eens zijn, al was het maar om zo ook weer sarcasme en cynisme extra te kunnen waarderen, want het een kan niet zonder het ander!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_90076254
Het gebrek aan cynisme ligt in haar geval gewoon aan het feit dat ze niet bijster intelligent is . In feite is het gewoon een naief vrouwtje die naast haar moederlijke vermogens niet bijster veel kwaliteiten heeft .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 18 december 2010 @ 02:47:08 #3
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90076381
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
Het gebrek aan cynisme ligt in haar geval gewoon aan het feit dat ze niet bijster intelligent is . In feite is het gewoon een naief vrouwtje die naast haar moederlijke vermogens niet bijster veel kwaliteiten heeft .
En toch presenteert ze een van de best bekeken programma's van de televisie.
Kortom; je gaat te kort door de bocht als je haar insteek alleen beoordeeld aan het gebrek van intelligentie... Voor waar het haar emotionele intelligentie betreft is er helemaal niets mis met haar!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_90076410
Het profiel dat ik schets komt prima overeen met de populariteit die ze genereert door haar rol in Boer zoekt vrouw .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 18 december 2010 @ 02:52:36 #5
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_90076430
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:47 schreef EricOscuro het volgende:
Kortom; je gaat te kort door de bocht als je haar insteek alleen beoordeeld aan het gebrek van intelligentie... Voor waar het haar emotionele intelligentie betreft is er helemaal niets mis met haar!
Argumentum ad populum. Dat ze presentatrice is van een programma dat veel kijkers trekt wil nog niet automatisch zeggen dat ze enig intelligentie heeft . Ze is naïef, irritant en alles behalve belezen. Het programma wat ze overigens presenteert is ook allesbehalve 'diepgaand'. Niet dat elke programma dat hoort te zijn, maar het zegt wel iets over haar zelf natuurlijk.
pi_90076488
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:52 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Argumentum ad populum. Dat ze presentatrice is van een programma dat veel kijkers trekt wil nog niet automatisch zeggen dat ze enig intelligentie heeft . Ze is naïef, irritant en alles behalve belezen. Het programma wat ze overigens presenteert is ook allesbehalve 'diepgaand'. Niet dat elke programma dat hoort te zijn, maar het zegt wel iets over haar zelf natuurlijk.
Ze is sowieso zichzelf bij de presentatie en dat verkoopt altijd .
Kopje thee erbij en lekker kleppen aan de keukentafel over de sores en het liefdesleven in het boerenbedrijf . Niet te moeilijk allemaal .
Mensen zijn dol op dat soort real-life tv . Vooral als het over liefde gaat en er emotie in voor komt . Giet je het dan ook nog eens in een heerlijk Hollands jasje van jus en boerenkool en heel vrouwelijk 25+ Nederland zit aan de buis gekluisterd .
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 18 december 2010 @ 06:24:23 #7
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90077530
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
Het profiel dat ik schets komt prima overeen met de populariteit die ze genereert door haar rol in Boer zoekt vrouw .
En als je ook maar enigszins gelijk had, was ze zonder problemen met programma en al overgestapt naar de commerciëlen... maar dat is het dus niet..
  zaterdag 18 december 2010 @ 06:30:55 #8
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_90077540
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:52 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ze is een vrouw, en misschien schrikt dat je af... en ja, misschien is ze ook wel naïef... maar sinds wanneer is dat een zwakte? Zij zegt wat ze denkt, als ze lid van de PVV was geweest... dan was ze haast tot staatshoofd gekozen. Maar nee, populistisch is ze niet... dus niet diepgaand (schijnbaar, voor de cultuur hatende PVV'ers)

Kortom; het is gewoon een lieve, niet harde vrouw. En verder brengt ze het programme veel verder dan de meeste presentatoren zouden kunnen. Of zag jij liever Albert Verlinde dit programma presenteren, of Dominique Weessies?

Mja, jij misschien wel, maar hoe 'populair' zou het dan nog zijn... :{w :')
pi_90077541
Studio Voetbal kijken onder de leiding van prutserige Jack van Gelder ( die de discussie wil leiden én voeren tegelijk) ook 1.2 miljoen mensen naar.
Ben jij soms verliefd op Yvonne, TS? Ik bedoel ze heeft een leuk koppie, maar over haar intellectuele vermogens moeten we niet al te overdreven gaan lopen doen.

Bovendien is de vlot babbelende Jaspers die jij ziet bij BZV een act. Als de camera's even niet lopen schijnt ze enorm stil te zijn.
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:49:31 #10
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_90079091
Yvonne Jaspers is krankzinnig en leeft in een Dinsey wereld, waar alles vrolijk en lief is.
pi_90080585
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef Starkiller het volgende:
Yvonne Jaspers is krankzinnig en leeft in een Dinsey wereld, waar alles vrolijk en lief is.
Yvon Jaspers is absoluut niet lief en naief :o Haar aaibaarheid is echt ingestudeerd volgens mij, ik heb haar eens live een evenement met schoolkinderen zien presenteren en ze was echt totaal niet grappig of aardig of wat dan ook.
pi_90080693
Of ze lief is valt maar te bezien en is subjectief . Naïef is ze zeker . Zo zat ze een keer in DWDD te vertellen dat ze ondanks haar rijkdom en het feit dat ze een BNer is haar kinderen gewoon naar een gemengde school is Amsterdam Slotervaart zou doen want leuk blabla .
En nu gaat ze verhuizen naar een dorp zodat de kids rustig en veilig kunnen opgroeien . :')
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:05:24 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90080722
Volgens mij is zij een bitch en een flinke ook.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:06:10 #14
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90080736
Mijn nekharen staan recht overend als ik deze dame het meiske zie uithangen. :{.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_90080760
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:05 schreef Ringo het volgende:
Volgens mij is zij een bitch en een flinke ook.
Dat is ook mijn indruk, ja.
pi_90081793
Als de camera uit is is ze gemeen tegen de boeren en martelt ze hun dieren.
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:52:26 #17
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_90081893
#FreeHat
pi_90081955
ze werd gister om een voorbeeld gevraagd van cynisme, en kon er geen antwoord op geven. lame dom irritant triest wijf.
pi_90081988
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:54 schreef DrsPhil het volgende:
ze werd gister om een voorbeeld gevraagd van cynisme, en kon er geen antwoord op geven. lame dom irritant triest wijf.
Waar ?
Groetjes, Ezio.
pi_90082008
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waar ?
dwdd, nav die aflevering is dit topic ook gemaakt, want ze zat er over te zeuren.
pi_90082014
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
Dat dus. Ze levert dan ook geen bijdrage aan het programma. Ze zit in veel gevallen gewoon schaapachtig mee te luisteren en weet vervolgens altijd de verkeerde vragen te stellen.
pi_90082023
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:56 schreef DrsPhil het volgende:

[..]

dwdd, nav die aflevering is dit topic ook gemaakt, want ze zat er over te zeuren.
Dat Lakerman incident was idd ook dieptriest .

Groetjes, Ezio.
pi_90082049
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat Lakerman incident was idd ook dieptriest .

ja, maar ik doelde op de aflevering van gister.
pi_90082066
ze noemde Marco Borsato als persoon van het jaar :D :') dat zegt al genoeg.
zij is zo dom dat het irritant is.
pi_90082088
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:47 schreef EricOscuro het volgende:

Als je een programma presenteert dat veel meer van je voorkomen vraagt en algemene beleefdheid dan ben je niet perse intelligent. ;) Hooguit geliefd,en daar hoef je volgens mij niet bijster slim voor te zijn. O-)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')