Wat denk je zelf knul. Vertegenwoordigd mijn postgeschiedenis extreme standpunten? Lijkt me doorgaans niet. Geen trol dus, jij misschien?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef Cara het volgende:
Die eric oscuro moet wel een troll zijn.. toch?
...toch?
eerder een soort stalker..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef Cara het volgende:
Die eric oscuro moet wel een troll zijn.. toch?
...toch?
Prima, neem ik terug. Je bent geen troll, maar een geobsedeerde gekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:18 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Wat denk je zelf knul. Vertegenwoordigd mijn postgeschiedenis extreme standpunten? Lijkt me doorgaans niet. Geen trol dus, jij misschien?
Jammer alleen dat jij wel een troll bent. Ik verwachte al een overtreffende trap en daar voldoe je ronduit aan. Sneu hoor, ik gaf je nog een kans om normaal te reageren... maar jouw "dwangmatigheid" om over het randje te gaan, weerhield je niet om 'die handreiking' te accepteren' ... je kon het niet laten he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Prima, neem ik terug. Je bent geen troll, maar een geobsedeerde gek
Bedankt voor je kans manquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:18 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Jammer alleen dat jij wel een troll bent. Ik verwachte al een overtreffende trap en daar voldoe je ronduit aan. Sneu hoor, ik gaf je nog een kans om normaal te reageren... maar jouw "dwangmatigheid" om over het randje te gaan, weerhield je niet om 'die handreiking' te accepteren' ... je kon het niet laten he?
Ontmaskert!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |