Toch zeker een half uurquote:
Jalalalalaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef gerbenp het volgende:
Welke topic is het nu/ We hebben 3 topics.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef gerbenp het volgende:
Welke topic is het nu/ We hebben 3 topics.
Hij had vast z'n worst op de BBQ...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:59 schreef hole1988 het volgende:
@BBQSausage voortaan iets sneller openen he
allen met Roel en Hans!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:59 schreef gerbenp het volgende:
Joh, heb jij misschien nog zin in een triootje?
Klikken op 'nieuw deel' nummer veranderen en op invoeren klikkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
Ja sorry, was de eerste keer dat ik opeens LaPo had, dus even snel uitzoeken hoe alles moest.![]()
Ja, -Hans-quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klikken op 'nieuw deel' nummer veranderen en op invoeren klikken
fappende mannen en flapperende dames?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het geweldig vind om met dit weer in een file te staan en als het kan 's nachtsje ziet zoveel mooie dingen
maar dit is de echte!quote:
Ik bijna 43823quote:
wil je met me trouwen?quote:
'Je krijgt een hele rode kop Veenstra'quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef JD_SLR het volgende:
Ron vanaf ongeveer 7 minuten. Jammer dat je de gezichtsuitdrukking van Michiel niet zo duidelijk ziet, maar dan nog: RON BRANDSTEDER!
wehehehehe!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef JD_SLR het volgende:
Ron vanaf ongeveer 7 minuten. Jammer dat je de gezichtsuitdrukking van Michiel niet zo duidelijk ziet, maar dan nog: RON BRANDSTEDER!
Gefeli!quote:
quote:
quote:Let op! Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Opent deze niet, wacht dan op z'n minst 5 minuten voordat je zelf iets opent. Hierdoor kunnen we rotzooi van dubbele topics voorkomen.
Ohja, als je een topic geopend hebt, voeg deze dan ook even toe aan de lijst.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef JD_SLR het volgende:
Fijn hèquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej, je bent er nog.
NS: iedereen komt thuis. DAT IS WEL TE HOPEN, JAH!.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[quote=3fmfanop]
Let op! Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Opent deze niet, wacht dan op z'n minst 5 minuten voordat je zelf iets opent. Hierdoor kunnen we rotzooi van dubbele topics voorkomen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[quote=3fmfanop]
Let op! Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Eg welquote:
Briggyquote:
Duckyquote:
dan zijn ze iig beter dan de Duitse Spoorwegen tijdens WO2....quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej, je bent er nog.
NS: iedereen komt thuis. DAT IS WEL TE HOPEN, JAH!.
Je moet wel tempo maken kerel, anders kunnen die rukkers hier niet posten.quote:
neequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wil je met me trouwen?
(post 8887)
Kan je mijn Ilse UI een kerstmuts op toveren?quote:
quote:
Is dat de tijd die tussen posts in moet zitten?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je moet wel tempo maken kerel, anders kunnen die rukkers hier niet posten.
Gewoon 4.55 seconden wachten en dan snel het topic plaatsen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat de tijd die tussen posts in moet zitten?
nuttigsquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Tito het volgende:
Het is hier weer slowchat tijd ipv wat nuttigs..
Je moet wel tempo maken kerel, anders kunnen die rukkers hier niet posten.quote:
Daar hadden we het twee weken terug al over, die regel moet worden aangepast naar TWEE minuten, in die tijd kan het makkelijk, zelfs als je wilt nadenken over je TTquote:
Dit is toch ook het Radio Slowchat topic..quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Tito het volgende:
Het is hier weer slowchat tijd ipv wat nuttigs..
wehehehe. en jij maar roepen hoe vet 538 is! en hoe chill die dj's van Sky zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is toch ook het Radio Slowchat topic..![]()
Ik startte ooit een reeks: Radio SC #1
toen zeiden ze: ga maar naar het 3FM topic.. duss..
Ze wilden je niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die moderators zeiden dat dit het SC topic was..quote:
als ik al ga ga ik naar Pathe. ies gratiesch...misschien volgende week of tussen oud en nieuw. moet niet te lang wachten. maandag appartementje in Ljouwert bezichtigen. word ik het Friese filiaal van deze reeks.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Rock we kunnen om 23:00 nog naar Turbo toe in de MustSee! Misschien dat ik morgenavond even ga. Ben nu toch een beetje te moe.
Als ik het nu al niet bij kan houden, hoe moet het dan vanaf morgen gaan als SC2010 begint...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Das lekker dichterbijerder!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik al ga ga ik naar Pathe. ies gratiesch...misschien volgende week of tussen oud en nieuw. moet niet te lang wachten. maandag appartementje in Ljouwert bezichtigen. word ik het Friese filiaal van deze reeks.
bij jou jaquote:
Dat zijn geen Friezen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik al ga ga ik naar Pathe. ies gratiesch...misschien volgende week of tussen oud en nieuw. moet niet te lang wachten. maandag appartementje in Ljouwert bezichtigen. word ik het Friese filiaal van deze reeks.
Dit is nog makkelijk bij te houden.. Er waren tijden > 2 jaar terug:quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Tito het volgende:
[..]
Als ik het nu al niet bij kan houden, hoe moet het dan vanaf morgen gaan als SC2010 begint...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je mijn Ilse UI een kerstmuts op toveren?
dat vinden ze zelf ookquote:
Ah, okay! Tsja, twijfel wel een klein beetje of ik 'm moet checken. Ding schijnt wel tof te zijn als je een paar biertjes hebt gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga er nuchter heenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay! Tsja, twijfel wel een klein beetje of ik 'm moet checken. Ding schijnt wel tof te zijn als je een paar biertjes hebt gehad. 'Kan 'm natuurlijk ook donderdagavond checken.
en daarna bart?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef themauster het volgende:
Roosmarijn morgen van 10-12 uur daarna Frank dane van 12-15 uur
Zeg dat nou niet, ik probeer dat steeds te vergetenquote:
denk maar aan mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, ik probeer dat steeds te vergeten
THE HORRORquote:
en daarna Fred: alles kloptquote:
nou zegquote:
Roel = baas jeweeetzquote:
er is een knopje genaamd open nieuwe deel (na een F5) daarop klikken titel veranderen en klaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zat als een gek te zoeken naar dat regeltje onderaan OP, lezen wat ik moest doen, OP kopieren, plaatsen, titel kopieren van oud deel, getal aanpassen, titel bedenken+typen, en toen ik hem had aangemaakt in 3 minuutjes, waren er al 3 bij. Voor een leek is het allemaal niet zo makkelijk.![]()
ik heb een tweet naar Rob en Freek gestuurdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Wie twittert er even om te vragen wanneer de rijdende rechter komt?
We zijn je secretaresse nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb een tweet naar Rob en Freek gestuurd
quote:
ja, jij wilt niet met me trouwen! pfuh!quote:
Ik snap niet hoe dat twitter werktquote:
Ik had er stiekem sneeuw bijgemaakt, maar dat heb ik weer weggehaaldquote:
Je hebt 10 followers wat zeur je nouquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat twitter werkt
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat twitter werkt
ergens vanavond...is het antwoord van Freek...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
ik ga nooitquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij wilt niet met me trouwen! pfuh!
Hey koelkastquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe laat begint het Glazen Huis gedoe morgen?
Kijk dat is een intelligente jongenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ergens vanavond...is het antwoord van Freek...
15h voorprogramma, 18h djs erin, rond 21h op slotquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
waarom zijn mensen lui om even naar http://seriousrequest.3fm.nl/ te gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
Twitter Test #3fmfokquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie zoeke op twitter op: 3fmfok
krijgen jullie dan mijn berichtje?
ik volg je al, dus ik hoef niet te zoekenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
ik ook niet!quote:
't is weer die tijd van het jaar dus ik doe weer mee vanaf morgen in de topicsquote:
en aan Gielquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is weer die tijd van het jaar dus ik doe weer mee vanaf morgen in de topicsLekker ergeren aan die Coen.
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
3x geweest, kon het niet vinden. Ik ben geen 3fm doelgroep en snap niks van die sitequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom zijn mensen lui om even naar http://seriousrequest.3fm.nl/ te gaan
Woon jij ook niet in Den Helder?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
en aan Gerard!quote:
Ja, weet je tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Woon jij ook niet in Den Helder?
lolled..quote:
ow, sorry...ja, ik kom hier niet zo vaakquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, daar ergert niemand zich aan, of je bent lichtelijk gestoord
Laturzquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef djkoelkast het volgende:
Maargoed, hoef morgen niet vroeg op dus. Ga ik weer darts kijken, tot morgen
bis morgen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef djkoelkast het volgende:
Maargoed, hoef morgen niet vroeg op dus. Ga ik weer darts kijken, tot morgen
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_nieuws/5348238quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
3x geweest, kon het niet vinden. Ik ben geen 3fm doelgroep en snap niks van die site
tenzij hij kutmuziek draait, maar dat komt dan dus door muziek, niet door Gerardquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, sorry...ja, ik kom hier niet zo vaak
FOR DETROIT!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ] Put your hands up [ afbeelding ]
Hé WW'erquote:
ik heb je getweet op twitterquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ] Put your hands up [ afbeelding ]
geen Patience voor jou dus!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Steephsel het volgende:
M'n pc (CPU) ventilator komt niet morgen;
Heeft 2 gevolgen:
1) Ik kan uitslapen![]()
2) Ik kan nog geen geavanceerde spelletjes doen ivm slechte koeling van CPU
dat snapt ie niet!quote:
Ik jou 2 minuten eerder alquote:
Zij wel, ik nietquote:
Ja ik zie mijn Mentions niet op tweetdeckquote:
Tweetdeck ftwquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik zie mijn Mentions niet op tweetdeckRaar
Tweetdeckquote:
quote:
Dat wel maar ik heb al 2 dagen storing in mijn Mentions ze komen gewoon niet aanquote:
niet komen aan apple, tweetdeck en google chromequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Tweetdeck![]()
Moeten we dit jaar weer betalen voor elkedie we gebruiken?
Beetje jammer ww'er, iedereen kon dit al en het was niet nodig het hier te posten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:32 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
joe, bedankt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:32 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kijkt wel!quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje jammer ww'er, iedereen kon dit al en het was niet nodig het hier te posten.
10 centquote:
en weer geld voor SR10quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
en dan te bedenken dat miss mondriool regelmatig aan de s-s-s-s-s-s-s-stok s-s-s-s-s-s-slobbert
hoezo?quote:
Jaren geleden in het leven geroepen, volgens mij begon het omdat Roel (=baas)quote:
dawissikniet...maar nu wel dus ik vind dat die eerste moet worden kwijt geschilden. pls?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jaren geleden in het leven geroepen, volgens mij begon het omdat Roel (=baas)
zo vaak desmiley gebruikte.
Als je deze dus gebruikt met SR moet je geld doneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mijn nummetjes stonden erinEnvoi zo hoog had ik niet verwacht, net als Lucky Fonz, omdat ze maar zo weinig gedraaid zijn. En Power er ook nog in, nog ik krijg weer een beetje vertrouwen in de luisteraar van 3v12
![]()
know'm sayin?
word? word.
http://maps.tomtom.nl/map(...)213&zoom=7&map=basic het is erg ookquote:
Uit OP van 2008:quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dawissikniet...maar nu wel dus ik vind dat die eerste moet worden kwijt geschilden. pls?
quote:
? svhj?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
32. Band Of Skulls - I Know What I Am
63. Die Antwoord - Enter the Ninja
66. Biffy Clyro - Bubbles
67. My Chemical Romance - Na Na Na
gek genoeg staat keuze 5, Volbeat - Fallen, er niet in :s of zie ik die over t hoofd?
gebruik dan ook tweetdeckquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik typ godverdomme op twitter mn bericht de hele tijd in die search balk
lol noobquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik typ godverdomme op twitter mn bericht de hele tijd in die search balk
En dan? Gaat hij dat combineren met zijn lidmaatschap van de 2e Kamer net als die PVV sjakies in Den Haag om er na 3 maanden achter te komen dat het niet te combineren isquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)r-pvv-noord-holland/
ja, ik was traag met reageren op Alors' postquote:
Die enter de ninja, die zag ik een keer toen ik zapte lang tmf, ik dacht: wat een debielenbende, ik dacht echt van WTF!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
32. Band Of Skulls - I Know What I Am
63. Die Antwoord - Enter the Ninja
66. Biffy Clyro - Bubbles
67. My Chemical Romance - Na Na Na
gek genoeg staat keuze 5, Volbeat - Fallen, er niet in :s of zie ik die over t hoofd?
Tweetdeck?quote:
kun je dat ding niet ff pm'en? ik wil me ook wel eens verdiepen in hiphopquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef Timo20 het volgende:
!
!
! *proest*
zelfs deze staat er in:
wat `n track is dat!! die heb ik al laaaaaaaaaaaaaaaang niet gehoord![]()
![]()
![]()
Frits Bolkestein?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Waalwijker het volgende:
Wie-o-wie is dit?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Klassiekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Qunix het volgende:
Wamdue Project - King Of My Castle wil ik horen...
oe ja! al verstond ik altijd king of my asshole!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Qunix het volgende:
Wamdue Project - King Of My Castle wil ik horen...
Jij dacht dat goed hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die enter de ninja, die zag ik een keer toen ik zapte lang tmf, ik dacht: wat een debielenbende, ik dacht echt van WTF!
Dat ben jij verzopen in een moeras in Frieslandquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Waalwijker het volgende:
Wie-o-wie is dit?
Veenstraquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Waalwijker het volgende:
Wie-o-wie is dit?
nah! wrom?quote:
Ooohja die, dat was best een geinig nummerquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:46 schreef Qunix het volgende:
Bianca Ryan - Why Couldn't It Be Christmas Everyday
Fred volgt mij.....:')quote:
wow! ik heb er nog 1 van Fixkes met de tekst "merciekes"quote:
die torrent?>quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je dat ding niet ff pm'en? ik wil me ook wel eens verdiepen in hiphop
Het is echt lastig te volgenquote:
juist! ik durfde dat niet te zeggen. bang voor Kuikquote:
Ja dat las ik, wat is DM?quote:
ok wel PB of PMquote:
Geyl!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
DM je nummer even, misschien bellen we je
stenders3fm
FAP FAP FAP FAPquote:
agossiequote:
quote:
Waarmee?quote:
die neemt een eigen nummer opquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef themauster het volgende:
Volgens mij luistert Freek wat anders die zit op de achtergrond helemaal te swingen en te zingen in de regieruimte
Wat moet jij daarmee?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
en ik moet verdomme nog steeds mijn condoompakket ontvangen van een siebelinkuitzending op kx
wat moet jij daarmee???quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
en ik moet verdomme nog steeds mijn condoompakket ontvangen van een siebelinkuitzending op kx
met seniorenzangquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarmee?
echt ik volg t niet meer![]()
En dan ga jij ze opblazen?quote:
quote:
quote:
Lord of the Rings is ook geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Omdat er geen voetbal is zenden ze bij RTL7 de film Kickboxer uit
ja, ff zien wie we horen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |