Toch zeker een half uurquote:
Jalalalalaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef gerbenp het volgende:
Welke topic is het nu/ We hebben 3 topics.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef gerbenp het volgende:
Welke topic is het nu/ We hebben 3 topics.
Hij had vast z'n worst op de BBQ...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:59 schreef hole1988 het volgende:
@BBQSausage voortaan iets sneller openen he
allen met Roel en Hans!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:59 schreef gerbenp het volgende:
Joh, heb jij misschien nog zin in een triootje?
Klikken op 'nieuw deel' nummer veranderen en op invoeren klikkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
Ja sorry, was de eerste keer dat ik opeens LaPo had, dus even snel uitzoeken hoe alles moest.![]()
Ja, -Hans-quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klikken op 'nieuw deel' nummer veranderen en op invoeren klikken
fappende mannen en flapperende dames?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het geweldig vind om met dit weer in een file te staan en als het kan 's nachtsje ziet zoveel mooie dingen
maar dit is de echte!quote:
Ik bijna 43823quote:
wil je met me trouwen?quote:
'Je krijgt een hele rode kop Veenstra'quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef JD_SLR het volgende:
Ron vanaf ongeveer 7 minuten. Jammer dat je de gezichtsuitdrukking van Michiel niet zo duidelijk ziet, maar dan nog: RON BRANDSTEDER!
wehehehehe!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef JD_SLR het volgende:
Ron vanaf ongeveer 7 minuten. Jammer dat je de gezichtsuitdrukking van Michiel niet zo duidelijk ziet, maar dan nog: RON BRANDSTEDER!
Gefeli!quote:
quote:
quote:Let op! Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Opent deze niet, wacht dan op z'n minst 5 minuten voordat je zelf iets opent. Hierdoor kunnen we rotzooi van dubbele topics voorkomen.
Ohja, als je een topic geopend hebt, voeg deze dan ook even toe aan de lijst.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef JD_SLR het volgende:
Fijn hèquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej, je bent er nog.
NS: iedereen komt thuis. DAT IS WEL TE HOPEN, JAH!.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[quote=3fmfanop]
Let op! Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Opent deze niet, wacht dan op z'n minst 5 minuten voordat je zelf iets opent. Hierdoor kunnen we rotzooi van dubbele topics voorkomen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[quote=3fmfanop]
Let op! Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Eg welquote:
Briggyquote:
Duckyquote:
dan zijn ze iig beter dan de Duitse Spoorwegen tijdens WO2....quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej, je bent er nog.
NS: iedereen komt thuis. DAT IS WEL TE HOPEN, JAH!.
Je moet wel tempo maken kerel, anders kunnen die rukkers hier niet posten.quote:
neequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wil je met me trouwen?
(post 8887)
Kan je mijn Ilse UI een kerstmuts op toveren?quote:
quote:
Is dat de tijd die tussen posts in moet zitten?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je moet wel tempo maken kerel, anders kunnen die rukkers hier niet posten.
Gewoon 4.55 seconden wachten en dan snel het topic plaatsen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat de tijd die tussen posts in moet zitten?
nuttigsquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Tito het volgende:
Het is hier weer slowchat tijd ipv wat nuttigs..
Je moet wel tempo maken kerel, anders kunnen die rukkers hier niet posten.quote:
Daar hadden we het twee weken terug al over, die regel moet worden aangepast naar TWEE minuten, in die tijd kan het makkelijk, zelfs als je wilt nadenken over je TTquote:
Dit is toch ook het Radio Slowchat topic..quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Tito het volgende:
Het is hier weer slowchat tijd ipv wat nuttigs..
wehehehe. en jij maar roepen hoe vet 538 is! en hoe chill die dj's van Sky zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is toch ook het Radio Slowchat topic..![]()
Ik startte ooit een reeks: Radio SC #1
toen zeiden ze: ga maar naar het 3FM topic.. duss..
Ze wilden je niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die moderators zeiden dat dit het SC topic was..quote:
als ik al ga ga ik naar Pathe. ies gratiesch...misschien volgende week of tussen oud en nieuw. moet niet te lang wachten. maandag appartementje in Ljouwert bezichtigen. word ik het Friese filiaal van deze reeks.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Rock we kunnen om 23:00 nog naar Turbo toe in de MustSee! Misschien dat ik morgenavond even ga. Ben nu toch een beetje te moe.
Als ik het nu al niet bij kan houden, hoe moet het dan vanaf morgen gaan als SC2010 begint...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Das lekker dichterbijerder!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik al ga ga ik naar Pathe. ies gratiesch...misschien volgende week of tussen oud en nieuw. moet niet te lang wachten. maandag appartementje in Ljouwert bezichtigen. word ik het Friese filiaal van deze reeks.
bij jou jaquote:
Dat zijn geen Friezen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik al ga ga ik naar Pathe. ies gratiesch...misschien volgende week of tussen oud en nieuw. moet niet te lang wachten. maandag appartementje in Ljouwert bezichtigen. word ik het Friese filiaal van deze reeks.
Dit is nog makkelijk bij te houden.. Er waren tijden > 2 jaar terug:quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Tito het volgende:
[..]
Als ik het nu al niet bij kan houden, hoe moet het dan vanaf morgen gaan als SC2010 begint...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je mijn Ilse UI een kerstmuts op toveren?
dat vinden ze zelf ookquote:
Ah, okay! Tsja, twijfel wel een klein beetje of ik 'm moet checken. Ding schijnt wel tof te zijn als je een paar biertjes hebt gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga er nuchter heenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay! Tsja, twijfel wel een klein beetje of ik 'm moet checken. Ding schijnt wel tof te zijn als je een paar biertjes hebt gehad. 'Kan 'm natuurlijk ook donderdagavond checken.
en daarna bart?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef themauster het volgende:
Roosmarijn morgen van 10-12 uur daarna Frank dane van 12-15 uur
Zeg dat nou niet, ik probeer dat steeds te vergetenquote:
denk maar aan mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, ik probeer dat steeds te vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |