THE HORRORquote:
en daarna Fred: alles kloptquote:
nou zegquote:
Roel = baas jeweeetzquote:
er is een knopje genaamd open nieuwe deel (na een F5) daarop klikken titel veranderen en klaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zat als een gek te zoeken naar dat regeltje onderaan OP, lezen wat ik moest doen, OP kopieren, plaatsen, titel kopieren van oud deel, getal aanpassen, titel bedenken+typen, en toen ik hem had aangemaakt in 3 minuutjes, waren er al 3 bij. Voor een leek is het allemaal niet zo makkelijk.![]()
ik heb een tweet naar Rob en Freek gestuurdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Wie twittert er even om te vragen wanneer de rijdende rechter komt?
We zijn je secretaresse nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb een tweet naar Rob en Freek gestuurd
quote:
ja, jij wilt niet met me trouwen! pfuh!quote:
Ik snap niet hoe dat twitter werktquote:
Ik had er stiekem sneeuw bijgemaakt, maar dat heb ik weer weggehaaldquote:
Je hebt 10 followers wat zeur je nouquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat twitter werkt
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat twitter werkt
ergens vanavond...is het antwoord van Freek...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
ik ga nooitquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij wilt niet met me trouwen! pfuh!
Hey koelkastquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe laat begint het Glazen Huis gedoe morgen?
Kijk dat is een intelligente jongenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ergens vanavond...is het antwoord van Freek...
15h voorprogramma, 18h djs erin, rond 21h op slotquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
waarom zijn mensen lui om even naar http://seriousrequest.3fm.nl/ te gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
Twitter Test #3fmfokquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie zoeke op twitter op: 3fmfok
krijgen jullie dan mijn berichtje?
ik volg je al, dus ik hoef niet te zoekenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
ik ook niet!quote:
't is weer die tijd van het jaar dus ik doe weer mee vanaf morgen in de topicsquote:
en aan Gielquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is weer die tijd van het jaar dus ik doe weer mee vanaf morgen in de topicsLekker ergeren aan die Coen.
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
3x geweest, kon het niet vinden. Ik ben geen 3fm doelgroep en snap niks van die sitequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom zijn mensen lui om even naar http://seriousrequest.3fm.nl/ te gaan
Woon jij ook niet in Den Helder?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
en aan Gerard!quote:
Ja, weet je tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Woon jij ook niet in Den Helder?
lolled..quote:
ow, sorry...ja, ik kom hier niet zo vaakquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, daar ergert niemand zich aan, of je bent lichtelijk gestoord
Laturzquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef djkoelkast het volgende:
Maargoed, hoef morgen niet vroeg op dus. Ga ik weer darts kijken, tot morgen
bis morgen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef djkoelkast het volgende:
Maargoed, hoef morgen niet vroeg op dus. Ga ik weer darts kijken, tot morgen
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_nieuws/5348238quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
3x geweest, kon het niet vinden. Ik ben geen 3fm doelgroep en snap niks van die site
tenzij hij kutmuziek draait, maar dat komt dan dus door muziek, niet door Gerardquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, sorry...ja, ik kom hier niet zo vaak
FOR DETROIT!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ] Put your hands up [ afbeelding ]
Hé WW'erquote:
ik heb je getweet op twitterquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ] Put your hands up [ afbeelding ]
geen Patience voor jou dus!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Steephsel het volgende:
M'n pc (CPU) ventilator komt niet morgen;
Heeft 2 gevolgen:
1) Ik kan uitslapen![]()
2) Ik kan nog geen geavanceerde spelletjes doen ivm slechte koeling van CPU
dat snapt ie niet!quote:
Ik jou 2 minuten eerder alquote:
Zij wel, ik nietquote:
Ja ik zie mijn Mentions niet op tweetdeckquote:
Tweetdeck ftwquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik zie mijn Mentions niet op tweetdeckRaar
Tweetdeckquote:
quote:
Dat wel maar ik heb al 2 dagen storing in mijn Mentions ze komen gewoon niet aanquote:
niet komen aan apple, tweetdeck en google chromequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Tweetdeck![]()
Moeten we dit jaar weer betalen voor elkedie we gebruiken?
Beetje jammer ww'er, iedereen kon dit al en het was niet nodig het hier te posten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:32 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
joe, bedankt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:32 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kijkt wel!quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje jammer ww'er, iedereen kon dit al en het was niet nodig het hier te posten.
10 centquote:
en weer geld voor SR10quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
en dan te bedenken dat miss mondriool regelmatig aan de s-s-s-s-s-s-s-stok s-s-s-s-s-s-slobbert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |