Dat ben jij verzopen in een moeras in Frieslandquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Waalwijker het volgende:
Wie-o-wie is dit?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Veenstraquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Waalwijker het volgende:
Wie-o-wie is dit?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
nah! wrom?quote:
Ooohja die, dat was best een geinig nummerquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:46 schreef Qunix het volgende:
Bianca Ryan - Why Couldn't It Be Christmas Everyday
Fred volgt mij.....:')quote:
wow! ik heb er nog 1 van Fixkes met de tekst "merciekes"quote:
die torrent?>quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je dat ding niet ff pm'en? ik wil me ook wel eens verdiepen in hiphop
Het is echt lastig te volgenquote:
juist! ik durfde dat niet te zeggen. bang voor Kuikquote:
Ja dat las ik, wat is DM?quote:
ok wel PB of PMquote:
Geyl!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
DM je nummer even, misschien bellen we je
stenders3fm
FAP FAP FAP FAPquote:
agossiequote:
quote:
Waarmee?quote:
die neemt een eigen nummer opquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef themauster het volgende:
Volgens mij luistert Freek wat anders die zit op de achtergrond helemaal te swingen en te zingen in de regieruimte
Wat moet jij daarmee?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
en ik moet verdomme nog steeds mijn condoompakket ontvangen van een siebelinkuitzending op kx
wat moet jij daarmee???quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
en ik moet verdomme nog steeds mijn condoompakket ontvangen van een siebelinkuitzending op kx
met seniorenzangquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarmee?
echt ik volg t niet meer![]()
En dan ga jij ze opblazen?quote:
quote:
quote:
Lord of the Rings is ook geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Omdat er geen voetbal is zenden ze bij RTL7 de film Kickboxer uit
ja, ff zien wie we horen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |